Vieze bananen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:59 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Er zijn zat manieren om het lekker warm te krijgen hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:10 schreef coban het volgende:
Fucking koud terwijl in bed
Ik ga zo hard ziek worden
Hoeb medelijden met me onder deze lijn:
Nee, ook in bed kun je het lekker warm krijgenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:18 schreef coban het volgende:
Ja graag patje, wel mooi doen he
Ja bbq hete douche maar lui
Jawel, maar ik zeg dus dat je er in bed zat manieren zijn om het lekker warm te krijgen, dus niet alleen onder de douche.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:20 schreef coban het volgende:
Ik lig al in bed, kun je niet lezen ofzo
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:10 schreef coban het volgende:
Fucking koud terwijl in bed
Ik ga zo hard ziek worden
Hoeb medelijden met me onder deze lijn:
Oke, je hebt inderdaad gelijk. De deken gebruiken is idd wel zo slim.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zeg dus dat je er in bed zat manieren zijn om het lekker warm te krijgen, dus niet alleen onder de douche.![]()
![]()
Ik ook niet, prima temperatuur buiten.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:28 schreef coban het volgende:
[..]
Oke, je hebt inderdaad gelijk. De deken gebruiken is idd wel zo slim.
@stokstaart: ja sowiesogoede smaak in matties vinden
@rez ik had geen jas aan ja
Ik doe het meestal met m'n hand, maar het is maar net wat je lekker vindquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:28 schreef coban het volgende:
[..]
Oke, je hebt inderdaad gelijk. De deken gebruiken is idd wel zo slim.
@stokstaart: ja sowiesogoede smaak in matties vinden
@rez ik had geen jas aan ja
Ga niet in discussie met mij ik heb gelijk ik ben coban your argument is invalidquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ook niet, prima temperatuur buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |