Gelukkigquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Groente was
En Milka... echt, dat lijkt me echt vervelend...
Ik heb ooit 1 keer in het ziekenhuis gelegen en lag toen tegenover een Turkse man die aan gort was geschoten door zijn buurman
faalhaasje!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben afschuwelijk.Eerst steeds tegen
zeggen dat hij een datum voor moet stellen om af te spreken. Doet hij dat eindelijk, zit ik zo vol met schooldeadlines e.d. dat ik dan misschien helemaal niet kan.
Ik dacht ik hou het netjesquote:
Was leukquote:
Ga ik wel doen als deze het idd niet word, maar dat deed ik al steeds dus ik vond dat hij het maar eens moest doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
faalhaasje!
Kun je geen datumopties geven dan?
En een avondje afspreken kan toch wel tussendoor?
Galblaas moest eruit gesloopt wordenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gelukkig
Waarom lag je toen in het ziekenhuis?
Ik vind het wel een leuk initiatiefquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
Was leukWel beetje lastig met de brievenbus..
Bwhehe dat kan ik me voorstellen. Godfathertaferelen terwijl je je belabberd voelt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Galblaas moest eruit gesloopt worden![]()
Maar ik was heel erg misselijk en dus sacho en die man maar blaten.... en ik nog half bang dat die buurman terug kwam om die vent van kant te maken enzo![]()
En toen ben ik tegen advies in naar huis gegaan, maar uiteindelijk snapte de verpleging en de arts ook wel dat ik prima naar huis kon. Gewoon zelf wond verzorgen en me thuis lekker beroerd voelen
Wanneer begonnen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Film op RTL5 is een aanrader
![]()
![]()
Extreme movie heet 'ie
ja precies... en ik begreep die vent maar half omdat zijn Nederlands zo beroerd was...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe dat kan ik me voorstellen. Godfathertaferelen terwijl je je belabberd voelt.geen goeden combi
geen idee, maar zijn allemaal korte stukje, je kunt hem gewoon aanzettenquote:
Oh, vergeten te vragen!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
albino heeft het veels te druk voor een relatie
maareh, is het 'aan'?
de week is doormidden voor jou!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:17 schreef megamandy het volgende:
Haaaay, nog 3 dagen en dan zijn mijn 6 dagen achterelkaar werken voorbij
Bedoel je ons, of zit je een programma te kijkenquote:
Nou?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
maareh, is het 'aan'?
Nee, onsquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bedoel je ons, of zit je een programma te kijken
Dat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
maareh, is het 'aan'?
In dat geval:quote: