Misschien wouden ze er een vent bij jeweet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:42 schreef Heathcliff80 het volgende:
jammer voor ze dat je ze kwam storen.
Maar wel zoenen met een meisjequote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee
Ze is een van de preutste meisjes ooit
Indirecte naam-TT
Ja en dan is niet preutsquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee dat meisje met een ander...
Dan krijg je idd wel veel voor elkaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Urenlang aandringen en dronken zijn, zij
Goeie skills sintquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan krijg je idd wel veel voor elkaar.
Nigga say whut?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:49 schreef stefanhaan het volgende:
Heloef, man up. En pimp een ho dude.
Pimp een ho, playa.quote:
Mag ik jou pimpen ho?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:52 schreef SiIk het volgende:
Zo. Ik kom weer even gezellig met jullie op de tinychat.
Of je het nou leuk vind of niet.
Da's klotequote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:52 schreef Sinji het volgende:
Shit..
Ik krijg net te horen dat de pa van een vriend van me is overleden. Ik voel me zwaar kut nu
gecondoleerd, heb hetzelfde meegemaakt vorige weekend toevalligquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:52 schreef Sinji het volgende:
Shit..
Ik krijg net te horen dat de pa van een vriend van me is overleden. Ik voel me zwaar kut nu
Ai. Sterkte. Ik weet hoe het is...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:52 schreef Sinji het volgende:
Shit..
gecondoleerd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:52 schreef Sinji het volgende:
Shit..
Kut zeg! Sterkte...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:52 schreef Sinji het volgende:
Shit..
Alleen familie daar op dit moment. Ik heb hem kort gesproken, hij heeft het zwaar. Overleden aan kanker, was een jaar bekend. Vorige week kreeg hij te horen dat hij nog minimaal een maand had..quote:
Gelukkig ben jij er om je vriend een beetje te steunen in deze moeilijke tijdquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Alleen familie daar op dit moment. Ik heb hem kort gesproken, hij heeft het zwaar. Overleden aan kanker, was een jaar bekend. Vorige week kreeg hij te horen dat hij nog minimaal een maand had..
Toffe gast was dat, zijn pa.
Ik ben je bitch niet.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:02 schreef Sinji het volgende:
Anyway, ander onderwerp.
Boogschietende chicks
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:02 schreef Sinji het volgende:
Anyway, ander onderwerp.
Boogschietende chicks
Nu wel, bitch. Ik heb je gepimpt.quote:
Player.quote:
Vertel het ons maar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:04 schreef Sinji het volgende:
Weetje wat vreemd is. Ik had vroeger altijd een terugkerende droom waarin ik aan het boogschieten was
In die van mij belande altijd onder de metro.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:04 schreef Sinji het volgende:
Weetje wat vreemd is. Ik had vroeger altijd een terugkerende droom waarin ik aan het boogschieten was
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Leuk onderwerp![]()
This thread is useless without pics
Dat geeft aan dat je het altijd een kans waagtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:04 schreef Sinji het volgende:
Weet je wat het zou moeten zijn: This thread is useless without chicksquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Leuk onderwerp![]()
This thread is useless without pics
Je droom belandde onder de metro?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
In die van mij belande altijd onder de metro.
Ik "in die van mij belandde ik altijd onder een metro"quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je droom belandde onder de metro?
GMTAquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet je wat het zou moeten zijn: This thread is useless without chicks
Hmm, zouden er wel ergens moet zijn. Heb ik niet hier though.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Zij is wel cuteMaar ik aasde eigenlijk op foto's van Silk
Mijn dromen zijn altijd compleet onbegrijpelijk en psychedelisch. Ik droom vaak dat ik op twee of meer plekken tegelijk ben en er dan dus ook meerdere dingen en locaties tegelijk aanwezig zijn zegmaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:04 schreef Sinji het volgende:
quote:Bow and Arrow Dream Symbols: Pleasure follows this dream. Entertainments, festivals and pleasant journeys may be expected. Suffering will cease
Dan houden we ze tegoedquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hmm, zouden er wel ergens moet zijn. Heb ik niet hier though.
Sorry, heb ik niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Zij is wel cuteMaar ik aasde eigenlijk op foto's van Silk
Baaaawwww. Kun je het me leren? Dat ze je achter me gaan staan als een tennisleraar bij een bevallige jonge dame?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hmm, zouden er wel ergens moet zijn. Heb ik niet hier though.
Ik heb het echt al heel lang niet gedaan manquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, heb ik niet.
[..]
Baaaawwww. Kun je het me leren? Dat ze je achter me gaan staan als een tennisleraar bij een bevallige jonge dame?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Efficientquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn dromen zijn altijd compleet onbegrijpelijk en psychedelisch. Ik droom vaak dat ik op twee of meer plekken tegelijk ben en er dan dus ook meerdere dingen en locaties tegelijk aanwezig zijn zegmaar.
Vannacht droomde ik twee afzonderlijke verhaallijnen door elkaar die eens in de zoveel tijd afwisselden, maar moest eerst steeds in een kladblok opschrijven wat er tot nu toe was gebeurd voordat ik wisselde, zodat ik wist waar ik verder moest gaan![]()
![]()
Gelukkig herinner ik me meestal niet wat ik heb gedroomd.
Jammer. Dan moet ik je maar op een andere manier versieren.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb het echt al heel lang niet gedaan man
Sowieso schiet ik links, dus wordt ook wel beetje ingewikkeld dan
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:10 schreef Sinji het volgende:
Damn, hele analyses over dromen op het internet te vindenEen wat betekend een pijl in je knie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:10 schreef Sinji het volgende:
Damn, hele analyses over dromen op het internet te vindenVoor de dingen waar ik over droom vind ik nooit een uitlegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Je verklaring was erg goed in de richtingquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voor de dingen waar ik over droom vind ik nooit een uitleg
Ja, nee dat is inderdaad zo. Gebeurde bij mij vorig jaar, en dan sta je eigenlijk ook niet stil hoe het er allemaal aan toe gaat. Vond 't in elk geval wel fijn dat een vriend van me al vrij snel langs kwam om wat support te geven. Al ben je als je eenmaal in die molen zit wel een beetje kwijt wanneer wat precies gebeurde... Volgens mij was dat inderdaad pas de volgende dag.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Alleen familie daar op dit moment. Ik heb hem kort gesproken, hij heeft het zwaar. Overleden aan kanker, was een jaar bekend. Vorige week kreeg hij te horen dat hij nog minimaal een maand had..
Toffe gast was dat, zijn pa.
Gelukkig heeft hij wel tijd gehad voor een soort afscheidsproces. Dat lijkt me ook wel belangrijk. Tijd hebben om je te uiten voordat het voorbij isquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, nee dat is inderdaad zo. Gebeurde bij mij vorig jaar, en dan sta je eigenlijk ook niet stil hoe het er allemaal aan toe gaat. Vond 't in elk geval wel fijn dat een vriend van me al vrij snel langs kwam om wat support te geven. Al ben je als je eenmaal in die molen zit wel een beetje kwijt wanneer wat precies gebeurde... Volgens mij was dat inderdaad pas de volgende dag.
Zoiets als een zwaard in je borst?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer. Dan moet ik je maar op een andere manier versieren.
[..]
Een wat betekend een pijl in je knie?
o rly?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet 't niet, bij mij was 't vrij plotseling. Weet niet hoe ik een afscheidsproces had getrokken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:19 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij wel tijd gehad voor een soort afscheidsproces. Dat lijkt me ook wel belangrijk. Tijd hebben om je te uiten voordat het voorbij is
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
o rly?eindbaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Oh no he di'int!quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh no he di'int!
Z-snap bro.
Digitalgirl, kan je alsjeblieft OPHOEREN MET DIE FUCKING SMERIGE SPIERENWIJVEN.
Zie spoiler dit vinden ze lelijk...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drama means nothing, it's part of the game.
Als in plaats om te crashen, of als in mensen die een feestje zoeken?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:33 schreef Sinji het volgende:
Morgen feestje in Utrecht, vodka en good food omnom
Iemand die daar dichtbij woont?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:33 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zie spoiler dit vinden ze lelijk...Ook niet echt mooi nee, maar ik heb het over die smerige bodybuildsters.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:33 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zie spoiler dit vinden ze lelijk...Niet zo schijnheilig vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, gewoon nieuwsgierigquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als in plaats om te crashen, of als in mensen die een feestje zoeken?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn dromen zijn altijd compleet onbegrijpelijk en psychedelisch. Ik droom vaak dat ik op twee of meer plekken tegelijk ben en er dan dus ook meerdere dingen en locaties tegelijk aanwezig zijn zegmaar.
Vannacht droomde ik twee afzonderlijke verhaallijnen door elkaar die eens in de zoveel tijd afwisselden, maar moest eerst steeds in een kladblok opschrijven wat er tot nu toe was gebeurd voordat ik wisselde, zodat ik wist waar ik verder moest gaan![]()
![]()
Gelukkig herinner ik me meestal niet wat ik heb gedroomd.
Een stadje verderop, amersfoortquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee, gewoon nieuwsgierig [ afbeelding ], ik heb al een crashplace [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Wonen daar ook zo veel Marokkanen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een stadje verderop, amersfoort
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:34 schreef Sinji het volgende:
[..]
Niet zo schijnheilig vriend.
Wtf is dit?Sinos over 5 jaar al ze zoveel pushups blijft doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heb niet gezegd dat ik het mooi vindt.Drama means nothing, it's part of the game.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:37 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ziet er vies uit...
Drama means nothing, it's part of the game.
Vies is lekker.quote:
Couldn't help myself, ik word vrolijk van haarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaan we random mooie vrouwen posten?
Er zijn wel vieze dingen die lekker zijn. Dus ik heb gelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Eigenlijk per definitie niet. Als we toch de wijsneus uit gaan hangen.
Euh neee.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn wel vieze dingen die lekker zijn. Dus ik heb gelijk.
Eerst moet de definitie van vies hier even vastgesteld worden thoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn wel vieze dingen die lekker zijn. Dus ik heb gelijk.
Doe een voorstelquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Eerst moet de definitie van vies hier even vaststellen tho
Jij mag dat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Couldn't help myself, ik word vrolijk van haar
Welke gespierde body?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:50 schreef Sinosappel het volgende:
Geinig
DigitalGirl heeft het weer eens over m'n gespierde body
Damn you.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan wel genoeg dingen met een vieze smaak en lekker effect bedenken
MDMA is echt wel smerigquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Damn you.
Je psyche.. is officieel geen zintuig nee. maar ik vind het wel meetellen
Je weet toch ben gewoon jaloersquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:50 schreef Sinosappel het volgende:
Geinig
DigitalGirl heeft het weer eens over m'n gespierde body
Ahwquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:06 schreef WokkelKardinaal het volgende:
nu heb ik de verkiezingen gemist
Een kardinaal wordt toch wel benoemd, die hoeft niet gekozen te wordenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:06 schreef WokkelKardinaal het volgende:
nu heb ik de verkiezingen gemist
Van orgasmes val je af.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:11 schreef DigitalGirl het volgende:
Overgewicht is echt een probleem aan het worden in de rijkere landen, we moeten er gezamenlijk wat aan doen.
ok begin maarquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:11 schreef DigitalGirl het volgende:
Overgewicht is echt een probleem aan het worden in de rijkere landen, we moeten er gezamenlijk wat aan doen.
Geeft niksquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je weet toch ben gewoon jaloers.
photoshopped.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nou is de balans van het jpg-continuüm helemaal fucked
Ik moet er wat aan doen:
[ afbeelding ]
Dit. Tevens ook lelijk.quote:
Der hoofd is kleiner als der rechtertetquote:
Nog lang niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:16 schreef Sinosappel het volgende:
Zijn we klaar nu met de geilevrouwenpics?
Daar zijn andere topics voor
Onmogelijk.quote:
Nog lang niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:16 schreef Sinosappel het volgende:
Zijn we klaar nu met de geilevrouwenpics?
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:18 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nog lang niet.
[ afbeelding ]
En hier is wat voor Sinos:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet je niet naar Myraela?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Der hoofd is kleiner als der rechtertet
Geen enkele plastisch chirurg zou bijna zulke jetsers erin zetten
Nou voel ik me geroepen om het te bewijzen ookquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Vreemd dat haar armen vervormd zijn dan
We gunnen je het beste hoor. We gunnen je seksquote:
Die foto's ben ik al eens vaker tegen gekomen ergens.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
[..]
Nou voel ik me geroepen om het te bewijzen ook
Whut nou nigga'squote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
[..]
Nou voel ik me geroepen om het te bewijzen ook
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Whut nou nigga's
faal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Whut nou nigga's
ForbiddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik woon in utrechtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:33 schreef Sinji het volgende:
Morgen feestje in Utrecht, vodka en good food omnom
Iemand die daar dichtbij woont?
die achterste stoel heeft van onderen een bbq-rekje. kleiner rack dan die meid overigensquote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Vreemd dat haar armen vervormd zijn dan
Whut nau nigga'squote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:32 schreef benzin het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)xy-privefoto-s.dhtml
"Angie Varona heeft zegt er nu 'enorme spijt van te hebben' dat ze het ooit online gezet heeft. Veel van de foto's die nu onder haar naam op het internet staan, zijn vaak niet meer de originelen; ze zijn gefotoshopt"
Arm kind.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:32 schreef benzin het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)xy-privefoto-s.dhtml
"Angie Varona heeft zegt er nu 'enorme spijt van te hebben' dat ze het ooit online gezet heeft. Veel van de foto's die nu onder haar naam op het internet staan, zijn vaak niet meer de originelen; ze zijn gefotoshopt"
Herinner er mij niet aan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Achja, is weer eens wat anders dan fappen op knetter
Heb jij wel foto's, dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Herinner er mij niet aan.![]()
![]()
Daarnaast heb ik nu mijn FOK! vriendin om op te fappen.
Hoax, we weten allemaal wel dat jij en PAla langs elkaar liggenquote:
Hai volle maan, ik heb alleen voor jou een abonnement genomen vandaagquote:
Wat een boefje, die palawan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dag, Myr. Palawan liet niets los. Jij wel?
Ik noem die pinda altijd zonnestraaltje, al heul lang.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat? Dat van die zonnestraaltjes? Die deed ze al langer hoor
Positieve notes? Waitwhut.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hai volle maan, ik heb alleen voor jou een abonnement genomen vandaag
Ik wil toch een keer die 2 positieve notes lezen
Dat heb ik kei mooi getekend.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hoe moet ik Pala's ava anders noemen als we het toch over boefjes hebben?
Welk kruisverhoor?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:51 schreef stefanhaan het volgende:
Myr en Pala jullie negeren ons kruisverhoor
Jullie liggen gewoon langs elkaarquote:
Ik heb wel 1 positieve notequote:Hoe weet je dat je notes positief zijn?
Ow, je hebt abo
Nog niet maar ik weet het gewoon
Waarom verander je van onderwerp? We waren op zoek naar het kruisverhoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jullie liggen gewoon langs elkaar
Oh dat was het kruisverhoor eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom verander je van onderwerp? We waren op zoek naar het kruisverhoor.
Goed verhoorquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oh dat was het kruisverhoor eigenlijk.
Tja, Photoshop is een lelijke bedriegerquote:
ja toch?quote:
Op de bewerkte versie, is ze lekkerder.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Tja, Photoshop is een lelijke bedrieger
Om mijn punt kracht bij te zetten heb ik een random chick van internet afgehaald en 10 minuten met Photoshop gespeeld. Resultaat:
[ afbeelding ]
Had iets subtieler gekund, maar zo zie je maar
Photoshop is dan ook niet subtiel bedoeld. Heel accurate benadering. Helaasquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Tja, Photoshop is een lelijke bedrieger
Om mijn punt kracht bij te zetten heb ik een random chick van internet afgehaald en 10 minuten met Photoshop gespeeld. Resultaat:
[ afbeelding ]
Had iets subtieler gekund, maar zo zie je maar
Wat was de vraag?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja toch?
Maar nog geen antwoord
En hoe komt dat?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Op de bewerkte versie, is ze lekkerder.
Of jullie langs elkaar liggenquote:
Ik wacht op Myr dat is de warequote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze willen weten of jullie geneukt hebben
quote:
Post mee zou ik zeggen, en als je aardig bent mag je blijvenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:01 schreef MidnightB00m het volgende:
Als vriendinnen mij Bridget Jones noemen, mag ik dan hier joinen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Mag toch wel. Wel jezelf even fatsoenlijk voorstellen, hè?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:01 schreef MidnightB00m het volgende:
Ja hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:01 schreef MidnightB00m het volgende:
Ja, maar iedereen is hier sowieso welkomquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:01 schreef MidnightB00m het volgende:
Wees welkomquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:01 schreef MidnightB00m het volgende:
Je zal al wel gemerkt hebben dat de mannen hier ook op je afkomen. Dat niks durven ken ik wel. Dat was 't.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:07 schreef MidnightB00m het volgende:
Nouu... eigenlijk heb ik nooit iemand versierdJongens kwamen altijd op mij af. Op stap ben ik eigenlijk ook nooit met mannen bezig of flirterig ingesteld, dus grotendeels ook bord voor mijn kop. Wel lange relaties gehad en gescharreld etc. maar dus nooit op mijn initiatief. Als ik iemand wel interessant vind, durf ik niks of verpest ik het voor mezelf
Vaak openen vrouwen een gesprek... Niet door daadwerkelijk woorden te gebruiken of op iemand af te stappen, maar door simpelweg naar iemands kant op te kijken die je er leuk uit vindt zien.. Of gewoon simpelweg naar iemand te glimlachen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:07 schreef MidnightB00m het volgende:
Nouu... eigenlijk heb ik nooit iemand versierdJongens kwamen altijd op mij af. Op stap ben ik eigenlijk ook nooit met mannen bezig of flirterig ingesteld, dus grotendeels ook bord voor mijn kop. Wel lange relaties gehad en gescharreld etc. maar dus nooit op mijn initiatief. Als ik iemand wel interessant vind, durf ik niks of verpest ik het voor mezelf
Ik vraag me altijd af hoe die mokkels dat doen.
Yay, ik ben er sowieso en pala komt misschien, lees waarschijnlijk, lees, ik sleur hem gewoon mee.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Grote kans dat ik erbij ben 28-1
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:12 schreef palawan het volgende:
[..]
Yay, ik ben er sowieso en pala komt misschien, lees waarschijnlijk, lees, ik sleur hem gewoon mee.
Oké. Eigenlijk horen we nu uit te gaan he.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je zal al wel gemerkt hebben dat de mannen hier ook op je afkomen. Dat niks durven ken ik wel. Dat was 't.
Nja we wisten het toch allemaal al wel hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde het nog verwijderen en snel met deze posten. foutje, kan gebeuren.
Ik ben toch niet zo'n uitgaanstype. Jij wel dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:13 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Oké. Eigenlijk horen we nu uit te gaan he.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:12 schreef palawan het volgende:
[..]
Yay, ik ben er sowieso en pala komt misschien, lees waarschijnlijk, lees, ik sleur hem gewoon mee.
Als ik het geld toch eens had.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:13 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Oké. Eigenlijk horen we nu uit te gaan he.
Waaromquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja dat zie ik
Maar dat is toch een beetje buiten je comfort zone dat je hier post
Trotsquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ik post hier nu 1,5 week ofzo, leuke mensjes
Welterusten!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Trots
Oh, en ik ga nu slapen; trusten![]()
trustenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ik ga slapenWelterusten niet slapers
Welterusten!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ik ga slapenWelterusten niet slapers
Je moet slapen na je hoogtepunt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Trots
Oh, en ik ga nu slapen; trusten![]()
Nee, dan juist niet! Normaal ben ik heel open en sociaal. Maar zodra ik iemand interessant vind verdwijn ik het liefst van de aardbodem. Ik kan niet nadenken, weet mijn geen houding te geven en besluit dan maar om weg te lopenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vaak openen vrouwen een gesprek... Niet door daadwerkelijk woorden te gebruiken of op iemand af te stappen, maar door simpelweg naar iemands kant op te kijken die je er leuk uit vindt zien.. Of gewoon simpelweg naar iemand te glimlachen.
Weet je zeker dat je dat ook nooit doet? Ook al durf je niet op iemand af te stappen oid?
Nou ja, alles zit in het winkelmandje. Maar ik weet Newbs postcode nietquote:
Wat heb je allemaal?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, alles zit in het winkelmandje. Maar ik weet Newbs postcode niet
Dus morgen koop ik pas.
Me neither. Tenzij ze goede muziek draaien.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben toch niet zo'n uitgaanstype. Jij wel dan?
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, alles zit in het winkelmandje. Maar ik weet Newbs postcode niet
Dus morgen koop ik pas.
Hoho spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je zal al wel gemerkt hebben dat de mannen hier ook op je afkomen. Dat niks durven ken ik wel. Dat was 't.
Welk gevoel komt daar bij kijken dan? Onzekerheid?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:19 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Nee, dan juist niet! Normaal ben ik heel open en sociaal. Maar zodra ik iemand interessant vind verdwijn ik het liefst van de aardbodem. Ik kan niet nadenken, weet mijn geen houding te geven en besluit dan maar om weg te lopenLaatste keer was tijdens bedrijfsfeestje. Had net gedate met een collega van mij, Stond ik daar in mijn peperdure jurkje. Hij heel enthouasiast een praatje maken. Kreeg er niks uit, kapte gesprek af en ging rondje lopen. Uiteindelijk stond hij hele avond met een andere chick te praten
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
50 gram leeuwestaart en 25 gram kratom.
Lijkt alsof je dan last hebt van een blackout of zoquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:19 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Nee, dan juist niet! Normaal ben ik heel open en sociaal. Maar zodra ik iemand interessant vind verdwijn ik het liefst van de aardbodem. Ik kan niet nadenken, weet mijn geen houding te geven en besluit dan maar om weg te lopenLaatste keer was tijdens bedrijfsfeestje. Had net gedate met een collega van mij, Stond ik daar in mijn peperdure jurkje. Hij heel enthouasiast een praatje maken. Kreeg er niks uit, kapte gesprek af en ging rondje lopen. Uiteindelijk stond hij hele avond met een andere chick te praten
Oh, ik dacht dat je seksspeeltjes ging bestellen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
50 gram leeuwestaart en 25 gram kratom.
dacht ik ookquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je seksspeeltjes ging bestellen.
Nog niet, ik heb nog wat ongebruikts hier, dus ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je seksspeeltjes ging bestellen.
Wat dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog niet, ik heb nog wat ongebruikts hier, dus ja.
Een vibrator waarvan ik Newb beloofd had dat hij hem op me mocht testenquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een vibrator waarvan ik Newb beloofd had dat hij hem op me mocht testen
Maar ik vergeet hem telkens mee te nemen.
OKE DANKJE VOOR DEZE NUTTIGE INFORMATIE!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker slim.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker slim.
Was dat die mooie grijze?
Ben je gefrustreerd?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:25 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
OKE DANKJE VOOR DEZE NUTTIGE INFORMATIE!
Ja. Ik verveel me en ik wacht eigenlijk alleen tot de volgende aflevering van breaking bad klaar is met downloaden. Maar het duurt zo lang. En ondertussen probeer ik ook nog een oefententamen te maken, maar daar snap ik niks van.quote:
breaking badquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:27 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja. Ik verveel me en ik wacht eigenlijk alleen tot de volgende aflevering van breaking bad klaar is met downloaden. Maar het duurt zo lang. En ondertussen probeer ik ook nog een oefententamen te maken, maar daar snap ik niks van.
Waar gaat dat tentamen over?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:27 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja. Ik verveel me en ik wacht eigenlijk alleen tot de volgende aflevering van breaking bad klaar is met downloaden. Maar het duurt zo lang. En ondertussen probeer ik ook nog een oefententamen te maken, maar daar snap ik niks van.
Welk vak?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:27 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik waag "niet echt moeilijk" al te betwijfelenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Lineaire algebra, vectors en matrices enzo. Niet echt moeilijk, maar gewoon saai.
Daar zou ik een vak over hebben gehad over een paar weken als ik niet gestopt wasquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Lineaire algebra, vectors en matrices enzo. Niet echt moeilijk, maar gewoon saai.
Hmmm dat klinkt niet best, hoe snel is je internet verbinding?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:27 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk mag ik dat niet zeggen, want ik had voor het eerste tentamen een 4,5quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik waag "niet echt moeilijk" al te betwijfelen
dat is baasquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ach de theorie is saai, de praktijk is leukquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Voorberijden?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:31 schreef DigitalGirl het volgende:
Tshm, jullie hebben de nieuwe user weg gejaagd met de nerd talk over matrices en vibrators. Helaas was de date al aan het voorberijden.
Vorig jaar mocht ik allemaal leuke dingen programmeren ermee, nu is het gewoon de saaie theorie die je goed door moet hebben. De wiskundige kant zeg maar.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ach de theorie is saai, de praktijk is leuk
Even doorzetten
That's what I doquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:31 schreef DigitalGirl het volgende:
Tshm, jullie hebben de nieuwe user weg gejaagd met de nerd talk over matrices en vibrators. Helaas was de date al aan het voorberijden.
Zo'n slecht nederlands heb ik op FOK! nog nooit gehanteerd. en dat zegt een hoop.quote:
Hij bedoelt gewoon iets andersquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo'n slecht nederlands heb ik op FOK! nog nooit gehanteerd. en dat zegt een hoop.
Ja, alsof ik dan plotseling niks voorstel of zo. Er allerlei gedachten/emoties door mijn lijf gieren en dan maar liever wegloop. Misschien combinatie van (faal)angst, onzekerheid dat plotseling opspeelt; alsof ik wiskunde-examen moet maken. Heb het altijd wel gehad, maar mee leren om te gaan en doe het tegenwoordig verdomd goed moet ik zeggenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welk gevoel komt daar bij kijken dan? Onzekerheid?
Halve maandsalarisquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:20 schreef DigitalGirl het volgende:
Denk maar aan een ding hoe duur was dat jurkje wel niet?
pics.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:36 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
[..]
Halve maandsalaris![]()
Ik hou topic nu al niet meer bij haha.
Je mag de nerdtalk wel negeren.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:36 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
[..]
Halve maandsalaris![]()
Het is nu rustig. Dan krijg je er straks een dagtaak aanquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:36 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
[..]
Halve maandsalaris![]()
Ben je ook rond de leeftijd van Briget Jones?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:36 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
[..]
Halve maandsalaris![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |