abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106827471
Vooruitziende blik
pi_106827526
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:59 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

Zelfde hier. Ik heb echt tien keer niks hiermee. Ik vind het ook op één of andere manier van die makkelijke muziek.. gewoon een beetje lamlendig op het podium doen, wat woorden aan elkaar plakken en that's it.
Mee eens, heb ook altijd het gevoel dat dit groepje enorm gehyped wordt door zelfverklaarde muziekkenners zoals Oor en Volkskrant recensenten.
pi_106828005
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 11:45 schreef trebremmit het volgende:

[..]

Mee eens, heb ook altijd het gevoel dat dit groepje enorm gehyped wordt door zelfverklaarde muziekkenners zoals Oor en Volkskrant recensenten.
Kom op zeg, Oor en Volkskrant slaan wel vaak de plank mis...maar voor de jeugd? tsja...kunnen een hele lange discussie hierover hebben :P

We mogen vooral blij zijn dat het Go Back To The Zoo niet is geworden....als het aan het 3fm publiek had gelegen wel, 32% vond dat ze de popprijs moesten winnen :') (15% voor de Jeugd)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_106830017
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 11:45 schreef trebremmit het volgende:

[..]

dat vind ik nou ook.. maar daar heb ik wel meer last van, ook bij die tv registraties van Pinkpop, Lowlands en gisteren Noorderslag. Ze weten altijd de meest obscure vage bandjes uit te zenden waarvan een bepaalde muziekrecensent gezegd heeft dat het 'geweldig' is, terwijl ze alle mainstream van het festival niet uitzenden omdat dit dan te 'populair' is. (Ook al kunnen er natuurlijk budgettaire redenen daarvoor zijn). In elk geval ben ik blij dat er tegenwoordig internet is, waardoor je zelf nieuwe muziek makkelijk kunt vinden waar geen meningen van bepaalde recensenten aan vast zitten :P

quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 12:08 schreef Norrage het volgende:

[..]

Kom op zeg, Oor en Volkskrant slaan wel vaak de plank mis...maar voor de jeugd? tsja...kunnen een hele lange discussie hierover hebben :P

We mogen vooral blij zijn dat het Go Back To The Zoo niet is geworden....als het aan het 3fm publiek had gelegen wel, 32% vond dat ze de popprijs moesten winnen :') (15% voor de Jeugd)
Ja ik ben bang dat het een lange discussie wordt :') Ik begrijp van de Jeugd van Tegenwoordig gewoon niet wat er leuk of goed aan is. Maar dat had ik jaren geleden bijvoorbeeld ook met de Lama's. Ik vond het verschrikkelijk slechte en makkelijke humor. Maar toch liepen er hele volksstammen mee weg.. smaken verschillen :+
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 januari 2012 @ 13:28:22 #80
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_106830301
Lama's waren geweldig, helemaal in het theater. :Y.

Dat heb ik nu met Koningsbrugge en die ander schijnen ook mensen fan van te zijn. Ik snap dat niet. :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_106830329
Smaak valt niet te snappen denk ik.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_106830440
Ik ben niet op de hoogte met de concurrentie, maar ik vind een jeugd een zéér oorspronkelijk bandje. Het is heel talig, en dus zeker niet zomaar wat woorden achter elkaar plakken. Dat moet je een beetje liggen, ik zelf trek dat wel goed maar de muziek wat minder. Het kan best dat een ander het meer verdiend heeft, maar het is zeker niet teveel eer voor zulke originele muziek.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')