Hij gaat tot xxl dus ook voor jou ha hi hoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
bij de lokale action is alles leeg. en mijn kast is vol. aight
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:41 schreef SiIk het volgende:
Ik wil wel vast doorgeven dat de kans niet zo groot is dat ik de laatste trein naar huis neem.
ik heb medium maar de rest is voor de toekomst mocht ik dikker of dunner worden. je weet!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:41 schreef coban het volgende:
[..]
Hij gaat tot xxl dus ook voor jou ha hi ho
Heb je nieteens voor mij gehaald
dit klinkt fout. ik krijg papagevoelens nuquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:41 schreef SiIk het volgende:
Ik wil wel vast doorgeven dat de kans niet zo groot is dat ik de laatste trein naar huis neem.
Ik ook, maar deze kan je niet missen...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:43 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik denk het? Man ik heb zo kapot veel meets en uitjes in Januari. Echt bizar
hah hoe heet jequote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Echt wel nu snel naar habbo ik zie je daar.
Ik zal het onthouden dan. Lijkt me wel leuk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ook, maar deze kan je niet missen...
Oerbier drinken in cafe Belgie
cafe belgiequote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ook, maar deze kan je niet missen...
Oerbier drinken in cafe Belgie
Maak er dan een voor mij ipv te zeikwijven sjongejongequote:
zeg dan wat je wil kutquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:47 schreef coban het volgende:
[..]
Maak er dan een voor mij ipv te zeikwijven sjongejonge
Ik ga nu allemaal kleding voor je kopenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb medium maar de rest is voor de toekomst mocht ik dikker of dunner worden. je weet!
een goed paar schoenen is ook welkomquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:48 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ga nu allemaal kleding voor je kopen
kankernegers was het.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kom naar Waar fokkers van harte welkom zijn. Van Dromenvangertje.
wachtwoord is negers volgens mij
Maat?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
een goed paar schoenen is ook welkom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |