Die light bende is sowieso verre van lekker, er mist altijd smaak, heb ik het idee.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jep en je krijgt er hoofdpijn van etc, het is gewoon vergif. Daarom drink ik ook geen light producten.
Tevens blijft deze fijn
-knip-
quote:
Ja gewoon het echte drinekn ipv dat lightquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jep en je krijgt er hoofdpijn van etc, het is gewoon vergif. Daarom drink ik ook geen light producten.
Tevens blijft deze fijn
Hier moest ik om lachenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:38 schreef coban het volgende:
Nu moet bear zeggen: stierenpis? Better drink my own piss
HA HI HO GARPIG MATIG JA
klopt omdat echte suiker ontbreekt en zoetstoffen kunnen echt suiker niet 100% vervangenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die light bende is sowieso verre van lekker, er mist altijd smaak, heb ik het idee.
Hier moet ik weer van huilenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik moet meer lachen om het feit dat coban al die meme's ook gewoon kent.
Ik heb dat uit staan ik word daar helemaal naar van, nu even bier halen.quote:
Ik heb een qwerty toetsenbord. Nee geen Blackberry, kijk zoeen. Maar ik was te lui om mijn telefoon open te schuiven en op het touchscreentoetsenbord zit wel autocorrect. Bierhaalze.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb dat uit staan ik word daar helemaal naar van, nu even bier halen.
Ik praatte tegen je op msn maar je reageerde niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
is het hier serieus al 10 min stil
Ik krijg niksquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik praatte tegen je op msn maar je reageerde niet.
Geeft niet, ik ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:46 schreef coban het volgende:
[..]
Ja maar ik besef dat ik een fucking verslaafde ben
Skklquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |