Ja, arme jongen!quote:
nee man, dollar, da's tegenwoordig 40 eurocent ofzoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:30 schreef Lindytje het volgende:
Booohhhhhhhhh, nog 50 ekkies moeten betalen
Waarvan 43 aan belastingquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:30 schreef Lindytje het volgende:
Booohhhhhhhhh, nog 50 ekkies moeten betalen
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee man, dollar, da's tegenwoordig 40 eurocent ofzo
En die drie vrieskasten voor alles!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
En dan (bijv) 300 dollar per maand moeten betalen voor de opslag van al je zooi
ola!quote:
39 euro 14 om precies te zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee man, dollar, da's tegenwoordig 40 eurocent ofzo
zet gewoon EINZZZZ neer of een voorstel om je tieten te laten zien voor een 8, done!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:32 schreef Mss het volgende:
Ik ben als sinds 14 uur vanmiddag bezig met een tekst. Ik heb nog niks op papier staan.
quote:
Zekerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zie het vandaag voor het eerst. Wat een qualitaïtsprogramma zeg
Ja joh, dat gaat veel snellerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh dear, ook echt met een papiersnijder!
Omnomnomnomnomquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:34 schreef milka82 het volgende:
Bugles met chef, hier ook! Burp!
Jullie zijn weer lekker bezig geweest vandaag, tjonge jonge (waarom lees ik dan ook alles terug... alhoewel, zag dat mijn nichtje ook langs was geweest.... En das wel echt mijn nichtje, geen Miss Jones/DuBecky verhaal, haha)
Ik kan geen extreme couponing zien hier, kerel zit voor the Voice
zin om haar een bekbuts te geven....quote:
sneller lezen jonguh!!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb niet teruggelezen. Daarvoor gaat dit topic al te snel.
precies, zo gaan we hier zo ook groente bestellen van de groenteriaquote:
Nu al?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
precies, zo gaan we hier zo ook groente bestellen van de groenteria
Lekker!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
precies, zo gaan we hier zo ook groente bestellen van de groenteria
meneer hier wil maar niet ophouden met klussen.... ik hoor al ruim 2 uur "ik ben zo klaar"quote:
Sowieso wel hendig met kindjes toch, ookal zijn ze niet astmatisch.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:39 schreef milka82 het volgende:
dafuq, ik wil ook extreme couponnen! Eerst maar effe een peuk ma Flodderstijl * in badjas naar buiten met pas uit de douche kapsel. Twee astmatische kindjes dus ik rook niet binnen*
trouwerij en misschien heeeeeeel veel bitterballen elders nog gekocht als hapje?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe kun je nou 18 zakken sla en 36 flessen mosterd nodig hebben?
Voor je mosterd-met-slaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe kun je nou 18 zakken sla en 36 flessen mosterd nodig hebben?
De verhouding is way offquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
trouwerij en misschien heeeeeeel veel bitterballen elders nog gekocht als hapje?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:43 schreef Lindytje het volgende:
En dan je vliegticket er uit couponnen
geen idee.... maar ja.... gratis he!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De verhouding is way off
Of de sla is alleen garnering, maar dan nog!
Amerikaanse auto'squote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
Maar hoe neem je al die zuut mee terug? Of huur je dan een zeecontainer?
Doorverkopen natuurlijk. Ka-ching.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
True. Daarom bestaat dit denk ik ook niet in nederlandquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geen idee.... maar ja.... gratis he!
Ze wil naar het einde van de wereld rennen en heel hard huilen, om dingen die zijn gebeurd toen ze 8 was en ze is nu 30quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee toen postte ik hier nog niet dus die achtergrond ken ik niet
Tsja, vervelend is dat. Hoop voor haar dat het nog over gaat, dat het een fase is, maar sommige mensen blijven er zo in hangen, da's jammer, en zonde.
Ja, en de prijs daarvan coupon je er ook uitquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
Pehehehequote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, en de prijs daarvan coupon je er ook uit
tsja... dat gaat niet helpen he... wat heb je gezegd? Haalbare doelen stellen meid...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:46 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ze wil naar het einde van de wereld rennen en heel hard huilen, om dingen die zijn gebeurd toen ze 8 was en ze is nu 30
Ik zou ook wel voor honderden euros boodschappen voor een prikkie willen, maar dan niet 100 dingen van dezelfde soort, waar laat je het? Maar everything is bigger in America, right?
ik dacht dat je iets anders bedoelde, hehehehe.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan rij je ff terug naar tilburg?
Ik zat ook al te lollerenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
Die gast die die camera op die baby liet vallen net
Mwehehehquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Godsamme, ik zie het al helemaal zitten
ik ken 'm meerder keren gezien en steeds lach ik weer hardop met een knor!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
Die gast die die camera op die baby liet vallen net
Nee jonge dat is eckten mascaraquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
Rot op met die nepwimpers in mascarareclames
Echt he!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ken 'm meerder keren gezien en steeds lach ik weer hardop met een knor!
Bij ons maar een fucking weekquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
de meeste zijn "maar" 6 weken geldig.....
Hhahahaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
tsja... dat gaat niet helpen he... wat heb je gezegd? Haalbare doelen stellen meid...
maar wel sneu natuurlijk
Als mijn oma dood gaat en het enige dat ze achterlaat zijn coupons, ga ik haar kist slaanquote:
Sterkte daarmee, lijkt me niet zo makkelijk...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:52 schreef princess-a het volgende:
[..]
HhahahaMoet ze ver rennen inderdaad
maar ik weet nog niet hoe ik er op moet reageren, heb ook een beetje het idee dat ze geilt op aandacht. Vorige keer dat ik een tijdje niets liet horen kreeg mn mama een mailtje met zielig verhaaltje dat ze het zo erg vond wat ik deed. Terwijl ze mij ook rustig kan bellen maar dat moest dan via mn mam
(zij en ik hebben dezelfde papa)
Ennywaaaay .. Ik ga wel even broeden op een mooie reactie
No biggie, zoals ik er al zei, moet er om lachen of ik negeer haarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sterkte daarmee, lijkt me niet zo makkelijk...
Dat dan weer wel jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
Maar wel 1400 dollar verdiend in 6 uur
Fucking aanstellersquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ze raggen er in amerika ook standaard bij iedereen een ruggenprik in he
Ja, echt he!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ze raggen er in amerika ook standaard bij iedereen een ruggenprik in he
Ik ga nu niks meer lakken hoor, daar komen geheid deuken in!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hm, wat te lakken.. Wat te lakken..?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook vanaf maandag, dus ik geniet er nog even van
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ga nu niks meer lakken hoor, daar komen geheid deuken in!
Maarreh, heb je nog untrieds?
Ja ik heb hem vanmiddag om mijn nagelwiel gedaan. Heel mooiquote:
Vertel!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Hele mooie, waar ik niet uit kan kiezen
Wat voor groente dan Kippie? Ik snap er nix vanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, boven-wc is net uitgeprobeerd door meneer en groente is besteld
En luie aap die ik ben laat ik 'm nog voorsnijden ook
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat voor groente dan Kippie? Ik snap er nix vanDoen ze dat dan bezorgen ofzo?
Tuurlijk!! je gaat toch niet zelf je groentenschijf snijdenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, boven-wc is net uitgeprobeerd door meneer en groente is besteld
En luie aap die ik ben laat ik 'm nog voorsnijden ook
Dat!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
dan lig je te bevallen, rent er zo'n friggin hillbilly met een shotgun binnen
http://www.dailymail.co.u(...)ed-tomato-paste.htmlquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
pizza natuurlijk, maar in de VS is dat groente
Ehm even gauw een paarquote:
precies! Jij snapt me!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tuurlijk!! je gaat toch niet zelf je groentenschijf snijden
die naamquote:
OH, bwhehehe die groentequote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
pizza natuurlijk, maar in de VS is dat groente
even wat goeie plaatjes posten van groentequote:
ik vind het wel humorquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
even wat goeie plaatjes posten van groente
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Appel is lekker joh! Ik heb het zo'n beetje rond een normaal persoon zijn avondeten gegeten, omnomnom!quote:
Ik moet altijd lolleren om die de kop van die dudequote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groentequote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
X to the Z Xzibitquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moet altijd lolleren om die de kop van die dude
hoeheettieookalweer??
X to the z xzibit!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moet altijd lolleren om die de kop van die dude
hoeheettieookalweer??
Te laatquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
In stukjes doen, met kaneel er overheen![]()
Capriciosa ofzo, met ham, champignons, paprika en artichokkenhartjesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat voor groente heb je besteld?
Ik hoor hem altijd al in gedachten lachen als ik dat hoofd ziequote:
ja ik ookquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik hoor hem altijd al in gedachten lachen als ik dat hoofd zieDoor pimp my ride.
Oeh lekker! Alleen artichokkenhartjes weet ik niet van hoe die smakenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Capriciosa ofzo, met ham, champignons, paprika en artichokkenhartjes
Best welquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit is echt een freaking GTMA
ik werd al grijs toen ik 18 werd....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:19 schreef milka82 het volgende:
ow trouwens, zat ik vandaag bij de kapper, zie ik mijn uitgroei... Fuck volgens mij word ik grijs.... Ik zeg dat per ongeluk ook hardop, zegt de kapster: Nee, wij zeggen altijd zilver, dat klinkt wat aardiger. Ik:zij ziet het dus ook, het is een feit
Nog geen dertig en dan al grijs. Meteen een flatsj verf der overheen gegooid, dat begrijpen jullie natuurlijk wel
Ja, dat heb ik dus ook!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik hoor hem altijd al in gedachten lachen als ik dat hoofd zieDoor pimp my ride.
Ik word ook al grijs.. ik zie steeds meer grijze haren bij mijn uitgroeiquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:19 schreef milka82 het volgende:
ow trouwens, zat ik vandaag bij de kapper, zie ik mijn uitgroei... Fuck volgens mij word ik grijs.... Ik zeg dat per ongeluk ook hardop, zegt de kapster: Nee, wij zeggen altijd zilver, dat klinkt wat aardiger. Ik:zij ziet het dus ook, het is een feit
Nog geen dertig en dan al grijs. Meteen een flatsj verf der overheen gegooid, dat begrijpen jullie natuurlijk wel
*insert huilslinger* Maar ik voel me nog zo johong!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik werd al grijs toen ik 18 werd....![]()
Deal with itEn praise the lord voor verf
zurig, want ze komen uit blik, in een azijnachtig spulletje . Maar wel lekker ook.... hoe leg je dat uit... gewoon eens bestellen en proberenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oeh lekker! Alleen artichokkenhartjes weet ik niet van hoe die smaken
Maar je hebt 2 koters, daar word je wel grijs vanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:19 schreef milka82 het volgende:
je bent bijna oma man!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:20 schreef milka82 het volgende:
[..]
*insert huilslinger* Maar ik voel me nog zo johong!
Ik heb 1 grijze haar, en ik weet precies waar die zitquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:19 schreef milka82 het volgende:
nee, een vent met gebruiksaanwijzing helpt mee,hahahquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar je hebt 2 koters, daar word je wel grijs van
Trekken dan!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb 1 grijze haar, en ik weet precies waar die zit
Jullie houden wel van elkaar, ofniedan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:21 schreef milka82 het volgende:
[..]
nee, een vent met gebruiksaanwijzing helpt mee,hahah
die aflevering van Jiskefet met die pizza quattro stagioni, jaaaa da's die met artichokkenhartjes, maar dan zonder de artichokkenhartjesquote:
Ga denk ik wel een keertje doenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zurig, want ze komen uit blik, in een azijnachtig spulletje . Maar wel lekker ook.... hoe leg je dat uit... gewoon eens bestellen en proberen
bij je muts?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb 1 grijze haar, en ik weet precies waar die zit
Ik sta met 1 been in mijn holokist man! *oudste is negen, ik was moeder op mijn twintigste... oh shit, das over elf jaar!*quote:
Ben bang dat ik er dan 3 terug krijgquote:
quote:
Wat schrijf jij artisjokken vreemdquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die aflevering van Jiskefet met die pizza quattro stagioni, jaaaa da's die met artichokkenhartjes, maar dan zonder de artichokkenhartjes
kip is vaak zo vies, durf ik niet.... ham kan ook vies zijn, maar bij deze tent is het wel lekkerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ga denk ik wel een keertje doen![]()
Ik neem altijd: Kip, pepperoni, paprika, ui, champignons
Issues, you hazquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ben bang dat ik er dan 3 terug krijg
Absoluut, zou niet anders willen!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jullie houden wel van elkaar, ofniedan?
ik twijfeldequote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat schrijf jij artisjokken vreemd![]()
Ik zat het me net serieus af te vragen bij kip's vorige postquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat schrijf jij artisjokken vreemd![]()
wheheheheequote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:22 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik sta met 1 been in mijn holokist man! *oudste is negen, ik was moeder op mijn twintigste... oh shit, das over elf jaar!*
af en toe ben ik retardedquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zat het me net serieus af te vragen bij kip's vorige post
Geen grapjes met grijze harenquote:
Ik ben net zo retarded want ik typte het net gewoon van je overquote:
Mijnes ookquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Geen grapjes met grijze harenAls mijn moeder hem ziet rukt ze hem er meteen uit
paasei issues, they haz themquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
En waarom hangen amerikanen altijd van die lelijke strikhoofdbanden om die babymeisjes? Het ziet er niet uit!
En ze vreten altijd cereals als ontbijtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
En waarom hangen amerikanen altijd van die lelijke strikhoofdbanden om die babymeisjes? Het ziet er niet uit!
niet opgelet, eens uitproberen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Deed je spellingscontrole geen kringeltje?
En jij nog heel lief: wat schrijf je dat vreemdquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Deed je spellingscontrole geen kringeltje?
En meteen gillen als een speenvark hequote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Meteen bij de eerste wee de dokter bellen
wel een klats bloed op de grond! whehehequote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Meteen bij de eerste wee de dokter bellen
Ik wist niet of dat misschien een buitenlandse spelling of weetikwat wasquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En jij nog heel lief: wat schrijf je dat vreemd
Gewoon fout
Neinz! Filmen!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:26 schreef milka82 het volgende:
omfg, the Voice kijken is nog te doen, maar een vent hebben die denkt een bijdrage te kunnen leveren.... Whaaaaaah, veeg me op! *of stuur me oordopjes*
Uiteraard, omdat het kanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En meteen gillen als een speenvark he
*Giev the epidural!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En meteen gillen als een speenvark he
Bwhehehe.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wist niet of dat misschien een buitenlandse spelling of weetikwat was![]()
sarcasmequote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En jij nog heel lief: wat schrijf je dat vreemd
Gewoon fout
Da was limonade! Allemaal drama om niksquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wel een klats bloed op de grond! whehehe
ja joh, Amerikanen zijn zo kansloos...
voor een griepje lig je een week aan een infuus![]()
Maar er wordt nu gezapt door meneer...
Op tv breken je vliezen, begin je te gillen, heb je drie weeen, word je met sirenes naar het ziekenhuis gereden, hop ruggenprik er in, en drie keer persen: baby!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wel een klats bloed op de grond! whehehe
ja joh, Amerikanen zijn zo kansloos...
voor een griepje lig je een week aan een infuus![]()
Maar er wordt nu gezapt door meneer...
oh het was lief bedoeldquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wist niet of dat misschien een buitenlandse spelling of weetikwat was![]()
Ik heb bij 16 and pregnant wel eens andere dingen gezienquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op tv breken je vliezen, begin je te gillen, heb je drie weeen, word je met sirenes naar het ziekenhuis gereden, hop ruggenprik er in, en drie keer persen: baby!
Oh echt! Ik keek half dus ik zag alleen een klats van iets roods op de grondquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Da was limonade! Allemaal drama om niks
Nee, ik wist het echt nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh het was lief bedoeld
Dacht dat je een geintje maakte en me sarcastisch een duwtje wilde geven
bij mijn moeder bijna 48 uurquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb bij 16 and pregnant wel eens andere dingen gezienuuuuuuuuren duurde het.
Da's niet nagespeeld, dan is het echtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb bij 16 and pregnant wel eens andere dingen gezienuuuuuuuuren duurde het.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's niet nagespeeld, dan is het echt
ik teken der voor! heb van de eerst godvergeten 24 uur lang weeen gehad, ben zelf nog naar het ziekenhuis gegaan en heb iemand met een witte jas aangeklampt en niet meer los gelaten totdat ze iets tegen de pijn gaven. Ik wilde pitten, ik was moe en ging morgen wel weer verder. Dat was mijn plan. Boy was I wrong, gingen ze me nog open snijden ook....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op tv breken je vliezen, begin je te gillen, heb je drie weeen, word je met sirenes naar het ziekenhuis gereden, hop ruggenprik er in, en drie keer persen: baby!
yep.... niet bij mij, bij mijn zus. En ze had geen persweeën enzo, dus heeft haar er gewoon uitgeduwd...quote:
Gewoon zeggen dat je darmen zo opgeblazen zijn jongequote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:30 schreef Lindytje het volgende:
Secretly pregnant?? Hoe doe je dat dan??
Oh dat dacht ik, dan moet je echt wel uitgeput zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Komt vaker voor hoor. Niet 48 uur persen he
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep.... niet bij mij, bij mijn zus. En ze had geen persweeën enzo, dus heeft haar er gewoon uitgeduwd...
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:30 schreef milka82 het volgende:
[..]
ik teken der voor! heb van de eerst godvergeten 24 uur lang weeen gehad, ben zelf nog naar het ziekenhuis gegaan en heb iemand met een witte jas aangeklampt en niet meer los gelaten totdat ze iets tegen de pijn gaven. Ik wilde pitten, ik was moe en ging morgen wel weer verder. Dat was mijn plan. Boy was I wrong, gingen ze me nog open snijden ook....
Hehehe, je was te jong denk ikquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:30 schreef milka82 het volgende:
[..]
ik teken der voor! heb van de eerst godvergeten 24 uur lang weeen gehad, ben zelf nog naar het ziekenhuis gegaan en heb iemand met een witte jas aangeklampt en niet meer los gelaten totdat ze iets tegen de pijn gaven. Ik wilde pitten, ik was moe en ging morgen wel weer verder. Dat was mijn plan. Boy was I wrong, gingen ze me nog open snijden ook....
denk dat ze dan ook wel ingrijpenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik, dan moet je echt wel uitgeput zijn
Goeden tipquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je darmen zo opgeblazen zijn jonge
Jij bent soms zo heerlijk blontquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik, dan moet je echt wel uitgeput zijn
das nog het enige wat strak hier is bij mijquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hehehe, je was te jong denk ikte strak!
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:33 schreef milka82 het volgende:
[..]
das nog het enige wat strak hier is bij mij
Ik vind het leukquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
I'll take that as a compliment
tot hoe vaak doen ze dat eigenlijk? Ik heb gehoord dat een derde dan extra riskant wordt, als je natuurlijk wil, ivm scheurgevaar?quote:
Ja joh... die had ze voor d'r eerste wee al moeten krijgenquote:
Minstens!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja joh... die had ze voor d'r eerste wee al moeten krijgen
Ik ook, en iedereen verrot schelden ook, ook al kunnen zij er ook niks aan doenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
Damn, ik zou echt de pan uit flippen
uhm, na de eerste mag je nog natuurlijk bevallen, dat was ook het plan bij mini alleen besloot die er via de oude KS wond uit te komen ipv mijn eigen natuurlijke scheurquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tot hoe vaak doen ze dat eigenlijk? Ik heb gehoord dat een derde dan extra riskant wordt, als je natuurlijk wil, ivm scheurgevaar?
Damn, die miniquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:42 schreef milka82 het volgende:
[..]
uhm, na de eerste mag je nog natuurlijk bevallen, dat was ook het plan bij mini alleen besloot die er via de oude KS wond uit te komen ipv mijn eigen natuurlijke scheurdus spoedkz nummer twee. Nu mag ik niet meer 'normaal' bevallen en eigenlijk nog maar 1 keer, want drie kz is wel de max zo ongeveer
Moeders die geld nodig hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
Waar halen ze toch al die babys vandaan voor die reconstructies? En dan steeds helemaal insmeren met ketchup enzo
Dat vraag ik me ook heel vaak af bij ER!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
Waar halen ze toch al die babys vandaan voor die reconstructies? En dan steeds helemaal insmeren met ketchup enzo
Door je foef is wel prettig?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mini nam de artiestenuitgang
Ik ben zo blij dat ik nog nooit een keizerschnit heb hoeven hebben! Lijkt me echt klote
True, dan scheurt de baby enkel je vagina aan gort!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dan snijden ze je buispieren iig niet aan gort
Ow, dat verschilt. KZ 1 was een eitje, na drie dagen al weer up and running. KZ 2 was Kut met hoofdletter K. Maar dat kwam ook door de ruggenprik die niet helemaal goed was gegaan en ik daardoor acht dagen plat lag.. Naast een mokkel dat ook was bevallen en elke avond met der hondje belde want die miste ze zo... Echt WTF! Je kind ligt in de couveuse en jij hangt elke avond huilend met je hond aan de foon. Ik hoor der nog bellen... Macho, Maaaaacho, hoi lieverd, heb je lekker gegeten?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mini nam de artiestenuitgang
Ik ben zo blij dat ik nog nooit een keizerschnit heb hoeven hebben! Lijkt me echt klote
Niet per séquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True, dan scheurt de baby enkel je vagina aan gort!
Whehehe! Garpje
Een chihuahua zekerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:49 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ow, dat verschilt. KZ 1 was een eitje, na drie dagen al weer up and running. KZ 2 was Kut met hoofdletter K. Maar dat kwam ook door de ruggenprik die niet helemaal goed was gegaan en ik daardoor acht dagen plat lag.. Naast een mokkel dat ook was bevallen en elke avond met der hondje belde want die miste ze zo... Echt WTF! Je kind ligt in de couveuse en jij hangt elke avond huilend met je hond aan de foon. Ik hoor der nog bellen... Macho, Maaaaacho, hoi lieverd, heb je lekker gegeten?
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:49 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ow, dat verschilt. KZ 1 was een eitje, na drie dagen al weer up and running. KZ 2 was Kut met hoofdletter K. Maar dat kwam ook door de ruggenprik die niet helemaal goed was gegaan en ik daardoor acht dagen plat lag.. Naast een mokkel dat ook was bevallen en elke avond met der hondje belde want die miste ze zo... Echt WTF! Je kind ligt in de couveuse en jij hangt elke avond huilend met je hond aan de foon. Ik hoor der nog bellen... Macho, Maaaaacho, hoi lieverd, heb je lekker gegeten?
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:49 schreef milka82 het volgende:
[..]
![]()
Klopt, mijn moeder is er ook goed vanaf gekomen met 3 thuisbevallingenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Niet per sé
Maar je hebt er geen invloed op, dat dan weer niet..
Trustenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:51 schreef Lindytje het volgende:
Chicks, ik taai af
Ik ga in mijn nest meurenTot morgen!
Truste!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:51 schreef Lindytje het volgende:
Chicks, ik taai af
Ik ga in mijn nest meurenTot morgen!
Shit ik ben vergeten te reageren op je reactiequote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Shit ik ben vergeten te reageren op je reactiemaar die vind ik ook heel mooi ja!
Ik denk nix meer vanavondquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Kan gebeuren! Wat ging je nou lakken dan?
Ha, zie! Ik moet ook bedenken wat ik morgen ga lakken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik denk nix meer vanavondMorgen bij daglicht nog maar even kijken
Ik kijk wel wat voor gevoel ik morgen hebquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ha, zie! Ik moet ook bedenken wat ik morgen ga lakken.
Jep, vorig jaar!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Deden jullie hier op fok nou ook ooit aan Secret Santa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |