Maar dat is FOK! boycottenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga zo onderhand een punt zetten aan mijn posts in ESF, aangezien ik het songfestival verder zal boycotten dit jaar. Ik ben eigenlijk alleen nog benieuwd naar de gevolgen die deze rattenstreek van de TROS en John de Mol op langere termijn heeft: al die componisten die nummers hebben ingestuurd en die simpelweg genaaid zijn. Zouden die in de toekomst ooit nog opnieuw meedoen?
Veel plezier allemaal, tot ziens.
Nee, ik heb nog niet kunnen beoordelen, dus misschien klaag ik wel over Joanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:37 schreef Greys het volgende:
Oh nee niet 'lees meer', maar 'bekijk het verslag', linkje staat onderaan het bovenste item!
Oh en over de TT, jammer dat er niet 'behalve over Joan!' achter past
Elfletterig: laat ons niet in de steek! Wat Erik al zei, zo boycot je ons en niet het NSF
Raffaëla. Twee F-en, één L.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:21 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[ afbeelding ]
Rafaëlla Paton - Chocolatte
Je hebt gewoon fout gequotequote:
Er zijn ook genoeg liedjes uit andere landen die leuk zijn om aan te horen hoor. En het gaat er echt niet alleen om of Nederland wint.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:45 schreef Elfletterig het volgende:
Voor de liefhebber: er is in NWS nog een topic over de kamervragen geopend: Kamervragen songfestival
Teneur: Songfestival
Verder heb ik niks zinnigs meer bij te dragen, aangezien ik verder geen mening meer wil hebben over het NSF en ESF; programma's waar ik dit jaar niet naar zal kijken.
Tot ziens, wie weet tot volgend jaar.
Joan was dat You and me tralalalala liedje je, da's toch niet echt een ballad?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je hebt gewoon fout gequote
En de stukjes gehoord hebbende, vind ik heet nummer van Joan nou echt niet goed. Het is imo gewoon een (saaie) ballad, en het mist de "bijzondere" factor die Weelderig waardeloos had. Qua ballad lijkt me die van Kim veel beter. Maar de nummers van Raffaëla en van Tim lijken mij nog de beste.
Echt? Dan ga ik nog even luisterenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Joan was dat You and me tralalalala liedje je, da's toch niet echt een ballad?
We wachten ook af, maar in de tussentijd mogen we toch gewoon lekker tetteren?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:53 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Zonder John de Mol had Joan ook niet meegedaan denk ik. Dus laten we blij zijn dat de Mol het eens goed wil aanpakken. We hebben nog amper een liedje gehoord en hebben nog niet de uitvoering gezien. Ik zeg: Afwachten.
Niet alle mid-tempo op één hoop gooienquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Niet echt een ballad dus, maar wel een VS-stijl rustig nummer. En vergeet niet dat mid-tempo altijd het slechtste scoort op het ESF.
Nee, je moet het inderdaad niet op één hoop gooien. Maar het is gewoon feit dat je met mid-tempo een lagere kans hebt op een hogere klassering, gewoon omdat het vlees noch vis is. Ik zie liever Raffaëla of Timquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet alle mid-tempo op één hoop gooien
Ik moet eerst het hele liedje horen, maar op het eerste gehoor dit kleine fragmentje spreekt het me net zo aan als Weelderig Waardeloos vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |