abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 januari 2012 @ 17:19:38 #1
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106490109

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

17.gif AVNZMG-tinychat!
Voor wanneer de slowchat niet zo slow meer is, chatten met of zonder webcam kan hier; klik.

O+ MEETING! 28 Januari O+
Onze eigenste kroegbaas stelt zijn kroeg beschikbaar voor een meeting op 28 januari. Wil jij ook een avondje zuipen in de kroeg van Royco, stuur dan even een PM naar arachide. of Royco1 dan zullen zij je meer informatie sturen! Komen!

Uitslag AVNZMG-verkiezingen!
De uitslag van de verkiezingen kan je hier vinden. Benzin heeft het ook verwoord in een verhaal: [Als versieren niet zo makkelijk gaat] #791 Bier, tieten en pukkeltjes

De OP vind je hier
Heaven is a place on earth with you
pi_106490210
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 17:16 schreef heloef het volgende:
Ik realiseer me nu dat ik altijd natrap naar vrouwen die me afwijzen.

Geen goede eigenschap. :')
Vraag maar aan VH hoe ik bij alles en iedereen natrap. :@ :')

Maarja, waarheid moet gezegd worden O+
#TeamMiley
pi_106490223
Ik hou van vrolijke conducteurs.
pi_106490239
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 17:21 schreef arachide. het volgende:

[..]

Vraag maar aan VH hoe ik bij alles en iedereen natrap. :@ :')

Maarja, waarheid moet gezegd worden O+
Hoe ik je soms over naatje_1 zie praten :')_!
  vrijdag 6 januari 2012 @ 17:22:21 #5
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106490243
Het bericht dat je wilde plaatsen:
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 17:16 schreef twi het volgende: [..] Maar stiekem wil je zo dan nog wel.
Niet eens. Ik ben gewoon op mijn pik getrapt denk ik. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 17:23:22 #6
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106490302
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 17:18 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Dat is mannen eigen
Bullshit
pi_106490315
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 17:21 schreef Myraela het volgende:
Ik ook. Hier spot ik soms een negert die alleen maar loopt te fluiten en luidkeels en met surinaams accen 'merci' zegt als hij kaartje checkt. Wat een eindbaas.
pi_106490337
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 17:21 schreef Myraela het volgende:
Ik ook O+
pi_106490351
Zolang iemand niet echt iets fouts heeft gedaan blijf ik eigenlijk gewoon positief over hem. Ik doe dat natrappen niet echt.
pi_106490355
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 17:23 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik ook. Hier spot ik soms een negert die alleen maar loopt te fluiten en luidkeels en met surinaams accen 'merci' zegt als hij kaartje checkt. Wat een eindbaas.
Ik wil een tomtom horen met iemand met een zwaar surinaams accent :D
pi_106490393
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 17:24 schreef Myraela het volgende:
Zolang iemand niet echt iets fouts heeft gedaan blijf ik eigenlijk gewoon positief over hem. Ik doe dat natrappen niet echt.
Zo hoort het ook :P
pi_106490408
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 17:25 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Zo hoort het ook :P
Vind ik ook
pi_106490431
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 17:24 schreef Myraela het volgende:
Ik heb 3 exen:

De eerste ging vreemd -> natrappen.
De tweede handelde het netjes af -> niet natrappen.
De derde dumpte me via de mail -> natrappen. Hard.
#TeamMiley
  vrijdag 6 januari 2012 @ 17:27:43 #14
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106490507
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 17:26 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ik heb 3 exen:

De eerste ging vreemd -> natrappen.
De tweede handelde het netjes af -> niet natrappen.
De derde dumpte me via de mail -> natrappen. Hard.
Ex van me ging ook vreemd, maar ben altijd gewoon vriendelijk over haar geweest, en nog steeds.
Zijn ook gewoon nog on speaking terms
pi_106490516
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 17:26 schreef arachide. het volgende:

de derde dumpte me via de mail -> natrappen. Hard.
Eerlijk is eerlijk, moest lachen toen ik dat gedichtje las omdat dat zo onvoorstelbaar was :@
pi_106490522
http://www.dumpert.nl/med(...)a_over_neuqseks.html

:D :') :'(

Je zou toch gewoon geen zin meer hebben in een relatie. :')
  vrijdag 6 januari 2012 @ 17:29:04 #17
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106490565
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 17:27 schreef benzin het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, moest lachen toen ik dat gedichtje las omdat dat zo onvoorstelbaar was :@
Grootste wat de neuk moment allertijdem. :')
C'est la vie
pi_106490572
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 17:28 schreef ElDinosaur het volgende:

"Genieten? Wat bedoel je?" ;(
  vrijdag 6 januari 2012 @ 17:29:49 #19
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106490598
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 17:28 schreef ElDinosaur het volgende:

Relaties. :')
C'est la vie
pi_106490613
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 17:27 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ex van me ging ook vreemd, maar ben altijd gewoon vriendelijk over haar geweest, en nog steeds.
Zijn ook gewoon nog on speaking terms
De eerste is wel een geval apart, ik trap ook niet superveel na, we zijn ook gewoon nog vrienden. Het duurde even, maar hij is verder gewoon tof enzo.

Kijk, bij Naat en mij was het sowieso altijd wel bonje. En toen het uitging, dat was niet al te fraai. Achter mijn rug om is er ook behoorlijk wat gestoken. Naat en ik zijn geen types om vriendelijk te blijven.
#TeamMiley
pi_106490616
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 17:29 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

"Genieten? Wat bedoel je?" ;(
"Ik begrijp niet wat je bedoel" ;( :')
  vrijdag 6 januari 2012 @ 17:31:32 #22
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106490667
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 17:30 schreef arachide. het volgende:

[..]

De eerste is wel een geval apart, ik trap ook niet superveel na, we zijn ook gewoon nog vrienden. Het duurde even, maar hij is verder gewoon tof enzo.

Kijk, bij Naat en mij was het sowieso altijd wel bonje. En toen het uitging, dat was niet al te fraai. Achter mijn rug om is er ook behoorlijk wat gestoken. Naat en ik zijn geen types om vriendelijk te blijven.
Bij naat snap ik het ook wel.
Vond het al knap dat je het zolang bij hem volgehouden hebt
pi_106490720
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 17:31 schreef Royco1 het volgende:

[..]

waarom zeggen alle mensen op Fok dat. Ik vind het moeilijk te geloven dat het alleen de schuld van naat was.
pi_106490819
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 17:31 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik was verliefd en verblind. Ik heb er geen spijt van, al baal ik dat ik het niet eerder gestopt heb. Ik ging er ook echt hard aan onderdoor. Aan het eind was ik een zielig hoopje mens. Ik at amper, ik sliep amper, door de stress had ik constant buikpijn. Constant gezeik.

Weetje, het is echt niet zijn schuld, ik hield me gewoon wanhopig vast aan iets wat allang vergaan was.
#TeamMiley
  vrijdag 6 januari 2012 @ 17:34:53 #26
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106490820
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 17:32 schreef debeterebob het volgende:

[..]

waarom zeggen alle mensen op Fok dat. Ik vind het moeilijk te geloven dat het alleen de schuld van naat was.
Hoe moet ik het zeggen.
Naat heeft wat eigenaardige trekjes en is ook nog eens streng gelovig.
En het ligt ook echt niet alleen aan naat, faye lijkt me ook niet altijd makkelijk.
Maar ze pasten denk ik gewoon totaal niet bij elkaar
pi_106490851
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 17:30 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

"Ik begrijp niet wat je bedoel" ;( :')
Verdomd, ik zie net dat ik die interviewer ken, een oude kennis van mijn ouders, die ik vroeger vaak zag. Ik dacht zijn stem te herkennen, en hij staat inderdaad bij de medewerkers.
pi_106490856
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 17:34 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ik was verliefd en verblind. Ik heb er geen spijt van, al baal ik dat ik het niet eerder gestopt heb. Ik ging er ook echt hard aan onderdoor. Aan het eind was ik een zielig hoopje mens. Ik at amper, ik sliep amper, door de stress had ik constant buikpijn. Constant gezeik.

Weetje, het is echt niet zijn schuld, ik hield me gewoon wanhopig vast aan iets wat allang vergaan was.
Ik vind het al heel wat dat je dat tenminste probeerde ^O^
pi_106490857
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 17:32 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Is het ook niet, maar samen werkte het niet. Ik geloof echt niet dat naat slecht is of whatever, maar hij kon niet geven wat faye nodig heeft.

En dat mailtje was natuurlijk zwak. Maar volgens mij was die gewoon in de war.
pi_106490940
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 17:34 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Hoe moet ik het zeggen.
Naat heeft wat eigenaardige trekjes en is ook nog eens streng gelovig.
En het ligt ook echt niet alleen aan naat, faye lijkt me ook niet altijd makkelijk.
Maar ze pasten denk ik gewoon totaal niet bij elkaar
Strenggelovig is iets waar je snel genoeg achterkomt en lijkt me niet iets waar je elkaar over hoeft na te trappen. Wat zijn die eigenaardige trekjes dan verder? Autistisch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')