Vraag maar aan VH hoe ik bij alles en iedereen natrap.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:16 schreef heloef het volgende:
Ik realiseer me nu dat ik altijd natrap naar vrouwen die me afwijzen.
Geen goede eigenschap.
Hoe ik je soms over naatje_1 zie pratenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vraag maar aan VH hoe ik bij alles en iedereen natrap.![]()
Maarja, waarheid moet gezegd worden
Niet eens. Ik ben gewoon op mijn pik getrapt denk ik.quote:
Ik ook. Hier spot ik soms een negert die alleen maar loopt te fluiten en luidkeels en met surinaams accen 'merci' zegt als hij kaartje checkt. Wat een eindbaas.quote:
Ik wil een tomtom horen met iemand met een zwaar surinaams accentquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ook. Hier spot ik soms een negert die alleen maar loopt te fluiten en luidkeels en met surinaams accen 'merci' zegt als hij kaartje checkt. Wat een eindbaas.
Zo hoort het ookquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:24 schreef Myraela het volgende:
Zolang iemand niet echt iets fouts heeft gedaan blijf ik eigenlijk gewoon positief over hem. Ik doe dat natrappen niet echt.
Ik heb 3 exen:quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:24 schreef Myraela het volgende:
Zolang iemand niet echt iets fouts heeft gedaan blijf ik eigenlijk gewoon positief over hem. Ik doe dat natrappen niet echt.
Ex van me ging ook vreemd, maar ben altijd gewoon vriendelijk over haar geweest, en nog steeds.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb 3 exen:
De eerste ging vreemd -> natrappen.
De tweede handelde het netjes af -> niet natrappen.
De derde dumpte me via de mail -> natrappen. Hard.
Eerlijk is eerlijk, moest lachen toen ik dat gedichtje las omdat dat zo onvoorstelbaar wasquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:26 schreef arachide. het volgende:
de derde dumpte me via de mail -> natrappen. Hard.
Grootste wat de neuk moment allertijdem.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, moest lachen toen ik dat gedichtje las omdat dat zo onvoorstelbaar was
"Genieten? Wat bedoel je?"quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:28 schreef ElDinosaur het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)a_over_neuqseks.html![]()
![]()
![]()
Je zou toch gewoon geen zin meer hebben in een relatie.
Relaties.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:28 schreef ElDinosaur het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)a_over_neuqseks.html![]()
![]()
![]()
Je zou toch gewoon geen zin meer hebben in een relatie.
De eerste is wel een geval apart, ik trap ook niet superveel na, we zijn ook gewoon nog vrienden. Het duurde even, maar hij is verder gewoon tof enzo.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ex van me ging ook vreemd, maar ben altijd gewoon vriendelijk over haar geweest, en nog steeds.
Zijn ook gewoon nog on speaking terms
Bij naat snap ik het ook wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
De eerste is wel een geval apart, ik trap ook niet superveel na, we zijn ook gewoon nog vrienden. Het duurde even, maar hij is verder gewoon tof enzo.
Kijk, bij Naat en mij was het sowieso altijd wel bonje. En toen het uitging, dat was niet al te fraai. Achter mijn rug om is er ook behoorlijk wat gestoken. Naat en ik zijn geen types om vriendelijk te blijven.
waarom zeggen alle mensen op Fok dat. Ik vind het moeilijk te geloven dat het alleen de schuld van naat was.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij naat snap ik het ook wel.
Vond het al knap dat je het zolang bij hem volgehouden hebt
Ik was verliefd en verblind. Ik heb er geen spijt van, al baal ik dat ik het niet eerder gestopt heb. Ik ging er ook echt hard aan onderdoor. Aan het eind was ik een zielig hoopje mens. Ik at amper, ik sliep amper, door de stress had ik constant buikpijn. Constant gezeik.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij naat snap ik het ook wel.
Vond het al knap dat je het zolang bij hem volgehouden hebt
Hoe moet ik het zeggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
waarom zeggen alle mensen op Fok dat. Ik vind het moeilijk te geloven dat het alleen de schuld van naat was.
Verdomd, ik zie net dat ik die interviewer ken, een oude kennis van mijn ouders, die ik vroeger vaak zag. Ik dacht zijn stem te herkennen, en hij staat inderdaad bij de medewerkers.quote:
Ik vind het al heel wat dat je dat tenminste probeerdequote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik was verliefd en verblind. Ik heb er geen spijt van, al baal ik dat ik het niet eerder gestopt heb. Ik ging er ook echt hard aan onderdoor. Aan het eind was ik een zielig hoopje mens. Ik at amper, ik sliep amper, door de stress had ik constant buikpijn. Constant gezeik.
Weetje, het is echt niet zijn schuld, ik hield me gewoon wanhopig vast aan iets wat allang vergaan was.
Is het ook niet, maar samen werkte het niet. Ik geloof echt niet dat naat slecht is of whatever, maar hij kon niet geven wat faye nodig heeft.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
waarom zeggen alle mensen op Fok dat. Ik vind het moeilijk te geloven dat het alleen de schuld van naat was.
Strenggelovig is iets waar je snel genoeg achterkomt en lijkt me niet iets waar je elkaar over hoeft na te trappen. Wat zijn die eigenaardige trekjes dan verder? Autistisch?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe moet ik het zeggen.
Naat heeft wat eigenaardige trekjes en is ook nog eens streng gelovig.
En het ligt ook echt niet alleen aan naat, faye lijkt me ook niet altijd makkelijk.
Maar ze pasten denk ik gewoon totaal niet bij elkaar
Het is ook echt niet zijn schuld, nouja, niet alleen zijn schuld. Hij is compleet het tegenovergestelde van mij. Ik heb dingen meegemaakt waardoor ik soms gewoon een speciale behandeling nodig heb. Ik heb heel veel aandacht en bevestiging nodig. Ik neem niet snel dingen aan en ik ben altijd bang voor het einde.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is toch altijd van wereldbelang wat je fok-vrienden uitspokenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ah affaires en intriges, ik werd al bijna bang dat ik wat gemist had...
Ik slaap er slecht van als ik geen D/PM heb gehad met de laatste stand van zaken...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:39 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het is toch altijd van wereldbelang wat je fok-vrienden uitspoken?
Als je 2 mensen die totaal niet bij elkaar passen in een relatie zet is het inderdaad moeilijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:40 schreef benzin het volgende:
Jullie laten zo'n relatie moeilijk klinken
Ik wist waar ik aan begon, ik wist dat hij autistische trekjes had en dat hij gelovig was.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat je dat tenminste probeerde
Ja wel autistische trekjes als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Strenggelovig is iets waar je snel genoeg achterkomt en lijkt me niet iets waar je elkaar over hoeft na te trappen. Wat zijn die eigenaardige trekjes dan verder? Autistisch?
Je moet gewoon geen losbol zoals ik bij iemand als Naat zetten. Het werkt gewoon niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:40 schreef benzin het volgende:
Jullie laten zo'n relatie moeilijk klinken
Het gelovige gedeelte was het makkelijke gedeelte, echt waar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja wel autistische trekjes als je het mij vraagt.
En ik zeg niet dat streng gelovig een reden is tot natrappen, dat vind ik nooit echt goed.
Maar het lijkt me wel heel moeilijk om met zo iemand een relatie te hebben als je zelf niet streng gelovig bent.
Ben jij gelovig?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het gelovige gedeelte was het makkelijke gedeelte, echt waar.
Ik ben zelf ook gelovig he, vergeet dat niet.
In Leiden zag ik hem voor het eerst weer sinds het uit was, ik zeg je wel, dat was best moeilijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:43 schreef Murdera het volgende:
Het is ook wel moeilijk om dan op een forum met elkaar om te gaan enzo.
Als het uit gaat op wat voor manier dan ook, altijd komt er die fase met een beetje haat omhoog..
Je had niet zo bijzonder veel nominatiesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
Overigens wel grappig dat ik verder niet in de statistieken voorkom.
Nice one.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je had niet zo bijzonder veel nominaties
Daarom lange afstands relaties ftw.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
In Leiden zag ik hem voor het eerst weer sinds het uit was, ik zeg je wel, dat was best moeilijk.
Jazeker! Ik scheld, neuk en gebruik en behoorlijk op los, maar ik ben wel gelovig. Ik geloof alleen niet in de bijbel dat dat het woord van God is. En je gaat ook niet naar de hemel omdat je gelooft of omdat je goede dingen doet, je gaat naar de hemel als je qua persoonlijkheid een goed persoon bent.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben jij gelovig?
Nooit iets van gemerkt
Dus ik moet een rustig meisje uitzoeken die niet te losbollig is?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je moet gewoon geen losbol zoals ik bij iemand als Naat zetten. Het werkt gewoon niet.
Niet te rustig, anders zitten jullie alleen maar op de bank elkaar te vervelen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Dus ik moet een rustig meisje uitzoeken die niet te losbollig is?Handig om te weten.
Nee, je moet het meisje kunnen geven wat ze nodig heeft.. En zij moet jou kunnen geven wat jij nodig hebt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Dus ik moet een rustig meisje uitzoeken die niet te losbollig is?Handig om te weten.
Kan best kloppen Benzin. Ik weet dat ik iemand nodig heb die juist niet te veel aandacht vraagt, ik moet iemand hebben die een beetje voor haarzelf kan denken, zoietsquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Als het uitgaat, hoef je ze nooit meer te zien, dat scheelt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daarom lange afstands relaties ftw.
Daar ben ik een beetje bang voor ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet te rustig, anders zitten jullie alleen maar op de bank elkaar te vervelen.
Ik weet niet in hoeverre ik dat kan eigenlijk. Ik heb niet zo veel te bieden wat dat betreft denk ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, je moet het meisje kunnen geven wat ze nodig heeft..
Ja dat herken ik wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jazeker! Ik scheld, neuk en gebruik en behoorlijk op los, maar ik ben wel gelovig. Ik geloof alleen niet in de bijbel dat dat het woord van God is. En je gaat ook niet naar de hemel omdat je gelooft of omdat je goede dingen doet, je gaat naar de hemel als je qua persoonlijkheid een goed persoon bent.
Ik ga het maar niet uitleggen. Sommige zeggen dat ik nog op zoek ben, maar ik heb gewoon mijn eigen geloof.
Instelling van een loser. Sja dan ben je altijd een loser.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:49 schreef benzin het volgende:
Ik weet niet in hoeverre ik dat kan eigenlijk. Ik heb niet zo veel te bieden wat dat betreft denk ik.
Stop daar eens mee.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre ik dat kan eigenlijk. Ik heb niet zo veel te bieden wat dat betreft denk ik.
Misschien zijn de dingen die jij te bieden hebt op zich wel positieve dingen, maar niet dingen waar vrouwen spcifiek naar op zoek zijn zoals stabiliteit?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Daar ben ik een beetje bang voor ja.
[..]
Maar als je van nergens komt, kan je ook niet gelijk een volmaakt zelfvertrouwen verwachten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Instelling van een loser. Sja dan ben je altijd een loser.
Tijd om wat aan die instelling te doen vriend.
Dat denk ik jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien zijn de dingen die jij te bieden hebt op zich wel positieve dingen, maar niet dingen waar vrouwen specifiek naar op zoek zijn
Dat kan je heus wel. Word verliefd en je verandert helemaal.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:49 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
En het slechtste.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat kan je heus wel. Word verliefd en je verandert helemaal.
Iemand anders kan het beste uit je halen.
Op welk gebied heb je niks te bieden? Je bent zo interessant als je jezelf maaktquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:49 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Maar ik herken me op zich wel in de woorden van benzin over wat je als persoon te bieden hebt,quote:
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Boeiend als je het maar niet elke dag doetquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:55 schreef arachide. het volgende:
Ik ga leren! Ik wil jullie nu gaan vervelen met verhaaltjes over hoe ik nu wel iemand heb die me precies geeft wat ik nodig heb. Maargoed, behoorlijk misplaatst hier.
Kusjes
Leer ze! Liefsquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:55 schreef arachide. het volgende:
Ik ga leren! Ik wil jullie nu gaan vervelen met verhaaltjes over hoe ik nu wel iemand heb die me precies geeft wat ik nodig heb. Maargoed, behoorlijk misplaatst hier.
Kusjes
Tot ziens, en bedankt voor je inputquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:55 schreef arachide. het volgende:
Kusjes
Dat maakt toch niet uit, Wij zijn ook blij voor je dat je vh aan de haak hebt geslagen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:55 schreef arachide. het volgende:
Kusjes
En na 3 maanden is de eerste verliefdheid over en gaat het uit.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
is enkel een manier van teleurstelling verwerken. Meer niet, niet druk om maken.quote:vrijdag 6 januari 2012 @ 17:16 • 296
heloef
Ik realiseer me nu dat ik altijd natrap naar vrouwen die me afwijzen.
Geen goede eigenschap.
Ik moet ook niet zo'n losbollig persoon hoor..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Nou zie je hoe losbandig 't je maakt, zo'n verliefdheid?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:58 schreef benzin het volgende:
Ik ben echt officieel verliefd op dit album http://en.wikipedia.org/wiki/The_Anarchy_and_the_Ecstasy
Precies, dan komen de irritatie puntjes en kom je er achter dat je partner helemaal niet zo perfect is als dat je zelf denktquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
En na 3 maanden is de eerste verliefdheid over en gaat het uit.
En dat ie het niet langer dan 2 maanden volhoud om te zijn wie jij leuk vindt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies, dan komen de irritatie puntjes en kom je er achter dat je partner helemaal niet zo perfect is als dat je zelf denkt
En toen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:01 schreef stefanhaan het volgende:
Dafuq. Denk ik even rustig te gaan eten.
Allemaal tegenstrijdige uitspraken hier.quote:
Verliefdheid is een illusie!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
En dat ie het niet langer dan 2 maanden volhoud om te zijn wie jij leuk vindt.
Op zich klopt het ook wel, je hebt dan een roze brilletje opquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Verliefdheid is een illusie!
of ben ik nu heel erg verzuurd en negatied
Wel een beetje jaquote:
Enige echte waarheid.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zou graag een vrouw willen tegenkomen die ik oprecht leuk vind, is me ook al een tijd niet meer gebeurdquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:06 schreef benzin het volgende:
Ik zou graag weer eens verliefd willen wordenHeb me al jaren niet meer zo gevoeld.
Ja, erg verzuurd. En ik ben naiefquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee, het is een interessant chemisch proces dat in de hersenen plaatsvind.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
4 jaar!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, het is een interessant chemisch proces dat in de hersenen plaatsvind.
Overigens is 4 jaar de maximale tijd voor dit proces.
Eens, dat telt voor mij ook een beetje. Wel een paar hele lieve thoughquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou graag een vrouw willen tegenkomen die ik oprecht leuk vind, is me ook al een tijd niet meer gebeurd
Heh, kan wel kloppen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, het is een interessant chemisch proces dat in de hersenen plaatsvind.
Overigens is 4 jaar de maximale tijd voor dit proces.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |