Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Ik wil juist een linkspoot daar hebben staan en bij mij doet Di Maria het eigenlijk best goed. Geweldige passing waar Ibra veel mee kan en z'n schoten zijn gewoon prima.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fixed![]()
Di Maria vind ik maar Kut spelen, zijn schoten waren erg kut en vond hem maar niets. Kaka vind ik ook
quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:59 schreef vandermar het volgende:
Wat is dit dan, snel het topic sluiten terwijl ik de hond even uitlaat. :5
Ok, OP maakt het goed
Met Messiquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik wil juist een linkspoot daar hebben staan en bij mij doet Di Maria het eigenlijk best goed. Geweldige passing waar Ibra veel mee kan en z'n schoten zijn gewoon prima.
Kaka zou ik dan ook kunnen vervangen inderdaad maar die had ik nodig om Di Maria in mijn Serie A team te linken.
Was het maar zo'n feest. Zou graag Messi in mijn team willen bouwen maar dan zou ik er een 4222 van maken samen met Aguero.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Met Messi
Lavezzi - Ibrahimovic - Di Maria
Di Natale - Boateng - Messi
Taiwo - Silva - Pique - Alves
Casillas
Mascherano voor meer balans![]()
Mascherano of IF Xabi Alonso (Ramos dan RB) dan voor meer balansquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Zou graag Messi in mijn team willen bouwen maar dan zou ik er een 4222 van maken samen met Aguero.
Ik zat zelf te denken aan Ozil. Heb niet echt veel ervaring met La Liga...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mascherano of IF Xabi Alonso (Ramos dan RB) dan voor meer balans
Tja, ik speel niet graag met puur offensieve spelers als Di Natale en Ozil op CM, maar als jij het wel kan is dat uiteraard een optie. Hell, je kunt Cristiano Ronaldo er neer zetten met 7 chemistry of SIF Higuain ombouwen tot een CMquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken aan Ozil. Heb niet echt veel ervaring met La Liga...
Coach maakt niet zoveel uit, het gaat alleen om chemistry. Als je veel nederlanders in je team hebt dan is het wel leuk om een nederlandse coach te gebruiken maar je kan beter gewoon een gouden coach gebruiken in plaats van een zilveren.quote:
Ik ben like 2 uur bezig ermee dus ik heb zilverquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Coach maakt niet zoveel uit, het gaat alleen om chemistry. Als je veel nederlanders in je team hebt dan is het wel leuk om een nederlandse coach te gebruiken maar je kan beter gewoon een gouden coach gebruiken in plaats van een zilveren.
Gouden coachen zijn heel goedkoop als ze niet shiny zijn, wat betekend dat ze geen +contracten geven. Maar ik denk niet dat je dat nu al snapt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben like 2 uur bezig ermee dus ik heb zilver
quote:Luc Castaignos vervolgt zijn carrière waarschijnlijk tijdelijk in Engeland. De ex-Feyenoorder tekende in de zomer een meerjarig contract bij Internazionale, dat in hem de spits voor de toekomst ziet. Vijf Serie A-clubs willen Castaignos huren, maar i Nerazzurri achten een periode in de Premier League leerzamer. Everton en Wigan Athletic maken dus zeker kans op de tijdelijke komst van de Nederlander. (Sky Italia)
Ja ik snap alles van UT wel, maar ik ben heel arm op het moment omdat ik net begonnen benquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Gouden coachen zijn heel goedkoop als ze niet shiny zijn, wat betekend dat ze geen +contracten geven. Maar ik denk niet dat je dat nu al snapt.
wil je coins hebben?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja ik snap alles van UT wel, maar ik ben heel arm op het moment omdat ik net begonnen ben
Nee hoeft niet hoor, wil niet gaan profiteren van jouw werkquote:
gewoon om je op weg te helpen, maar het is inderdaad leuker om het zelf te doenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee hoeft niet hoor, wil niet gaan profiteren van jouw werk
Bedankt voor het aanbod maar ik denk dat ik zelf een beetje wil ploeterenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon om je op weg te helpen, maar het is inderdaad leuker om het zelf te doen
Met je brons of ..? Ik raad je toch echt aan om eerst 7 wedstrijden met je starters te spelen zodat je wat coins hebt om te handelen etc. Of was je al zover?:)quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als al m´n auctions succesvol verlopen kan ik over 2 uur m´n eerste wedstrijdje spelen
Ja dan heb ik een team van 3 zilver en de rest brons, heb ook nog veel gouden maar die hebben slechte chemistry dus eerst hoge chemistry maken en een beetje coins mee verdienen om wat te kunnen handelenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Met je brons of ..? Ik raad je toch echt aan om eerst 7 wedstrijden met je starters te spelen zodat je wat coins hebt om te handelen etc. Of was je al zover?:)
Lekker team. Hebben ze allemaal 9 chem?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, de basis is er, nu sparen voor Alves en misschien Ozil halen maar dat weet ik nog niet.
Eerst maar even Stekelenburg, Chiellini & Maicon om ruilen naar 4222 voor mijn B Team.
Jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:44 schreef n0ir het volgende:
[..]
Lekker team. Hebben ze allemaal 9 chem?
Vinden jullie dit een sweaty goal of normaal?
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/109236245
Is toch gewoon normaal of?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:44 schreef n0ir het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:54 schreef Rijst het volgende:
HOU EENS OP. SWEATY OF NIET EEN GOAL IS EEN GOAL MAKAT NIET UIT HOE JEH M MAAKT. IK BEN ER HELEMAAL KLAAR MEEEEEEEEEE EEEEEE
Snap ik als je alleen maar zulke goals maakt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:54 schreef Rijst het volgende:
HOU EENS OP. SWEATY OF NIET EEN GOAL IS EEN GOAL MAKAT NIET UIT HOE JEH M MAAKT. IK BEN ER HELEMAAL KLAAR MEEEEEEEEEE EEEEEE
Niet sweaty, tegenstander had hier makkelijk met RB kunnen verdedigen en dan zelf met de tweede verdediger de voorzet weg kunnen halen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:44 schreef n0ir het volgende:
[..]
Andersom?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet sweaty, tegenstander had hier makkelijk met RB kunnen verdedigen en dan zelf met de tweede verdediger de voorzet weg kunnen halen.
Dat bedoel ik ook. De voorzet als hij gegeven is weghalen net voor de voet van de spits die 'm inschiet. AI verdedigers staan nooit goed in de 16 bij voorzetten, dus dat moet je ALTIJD zelf doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:58 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Andersom?tweede verdediger voorzet laten blokken en jij zelf op de plek gaan staan waar de bal eventueel zou moeten komen.
Als hij ook nog een upgrade krijgt ben je de lul.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:09 schreef el-blanchito het volgende:
Gary cahill naar Chelsea.
Dat word even een paar cahil's van Bolton opkopen
Dan heb je mooie kaartjes voor al die tienduizenden die een full Bolton elftal willen makenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:09 schreef el-blanchito het volgende:
Gary cahill naar Chelsea.
Dat word even een paar cahil's van Bolton opkopen
Je vergat een sarcastische icon.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan heb je mooie kaartjes voor al die tienduizenden die een full Bolton elftal willen maken
Ik kies sowieso geen verlenging als het lagt bijvoorbeeld. Veel te random wie er dan wint.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:24 schreef vandermar het volgende:
Mensen die niet verlenging willenmietjes.
Ohja :quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je vergat een sarcastische icon.
Maar ik lag nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik kies sowieso geen verlenging als het lagt bijvoorbeeld. Veel te random wie er dan wint.
Hij misschien wel. Of hij had de handicap en had geen zin meer om genakt te worden.quote:
Vroegah.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:04 schreef Rijst het volgende:
Heeft iemand hier een Senegalees elftal?Ben er nu 1 aan het maken.
Hij had gelijkwaardig teamquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hij misschien wel. Of hij had de handicap en had geen zin meer om genakt te worden.
Of hij moest eten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hij misschien wel. Of hij had de handicap en had geen zin meer om genakt te worden.
Met dubbel x.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:28 schreef zerokil het volgende:
Hoe doe je zo'n lage/dubbel x voorzet?
Heb er wel wat over gehoord maar snap het nog niet echt.
als ik 3 keer op het voorzetknopje druk, kort achter elkaar, komt de bal hard en laag.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:28 schreef zerokil het volgende:
Hoe doe je zo'n lage/dubbel x voorzet?
Heb er wel wat over gehoord maar snap het nog niet echt.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
De spelers zijn allemaal goedkoop op 1 na.
Leuk! Post ff als je hem hebtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:34 schreef vandermar het volgende:
Ik ga een ex- Feyenoord team maken
Drenthe - Persie - Kalou
Wijnaldum - Guzman - Kuijt
Bastos - Bruma - Fer -????
Babos
Lazovic
Castaignos
....
Iemand die nog meer ex-Feyenoorders weet in dit spel?
kuyt staat er alquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:45 schreef Fifut het volgende:
[..]
Leuk! Post ff als je hem hebt![]()
Anthony Lurling, Leonardo, Johan Elmander, Thomas Buffel, Bart Goor, Dirk Kuyt (!), Tim Vincken, Romeo Castelen, Karim Saïdi en Gianni Zuiverloon kan je ook halen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:45 schreef Fifut het volgende:
[..]
Anthony Lurling, Leonardo, Johan Elmander, Thomas Buffel, Bart Goor, Dirk Kuyt (!), Tim Vincken, Romeo Castelen, Karim Saïdi en Gianni Zuiverloon kan je ook halen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
kuyt staat er alZuiverloon inderdaad op de rechtsback positie, zou niet weten wie anders
Ooh, hij staat op het middenveld, ik keek in de aanval voor Kuyt :$quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
kuyt staat er alZuiverloon inderdaad op de rechtsback positie, zou niet weten wie anders
Kuijt heeft goede verdedigende stats en niet bijster veel pace dus mooi op het middenveld.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:49 schreef Fifut het volgende:
[..]
Ooh, hij staat op het middenveld, ik keek in de aanval voor Kuyt :$
kuyt is volgens mij RM in het spelquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:49 schreef Fifut het volgende:
[..]
Ooh, hij staat op het middenveld, ik keek in de aanval voor Kuyt :$
hij zit toch niet in het spel omdat ie in Turkije speeltquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:52 schreef Fifut het volgende:
Bahia is trouwens ook een beestenverdediger op dit spel (en in het echt)
waar speelt die gozer danquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:52 schreef Fifut het volgende:
Bahia is trouwens ook een beestenverdediger op dit spel (en in het echt)
Bruma, Miyaichi,quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:45 schreef Fifut het volgende:
[..]
Ik kies voor Drenthe sowieso aangezien ik nog niet met hem gespeeld hebquote:
Zit ook in het spel. Celtic toch? Edit; Ja, Celtic.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:00 schreef Fifut het volgende:
Hoe duur? Is die Glenn Loovens trouwens nog aan het voetballen, die is toch ook naar Engeland vertrokken ooit?
ui ?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:02 schreef Fifut het volgende:
Iemand die nog een mooie UI wil hebben? Ik heb niks te doen, dus zeg maar wat je wil.
user icon heet het op FOK! ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:04 schreef Fifut het volgende:
[..]
Ja, Dudeweiser zei dat je het zo noemde, voor mij is het ook gewoon een avatar hoor.
WIE OF WAT IS EPHRAIM EN WAT IS ER ZO BELANGRIJK AAN DAT IK ER 100 BERICHTEN OVER LEESquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:19 schreef el-blanchito het volgende:
waarom is niemand geïnteresseerd in Ephraim?
Ephraim is een belachelijk slechte zilver. En hij is veel waard omdat ie niet meer uitgegeven wordt en dus zeldzaam is. Verder wil niemand hem om mijn eerste zin.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:20 schreef Fifut het volgende:
[..]
WIE OF WAT IS EPHRAIM EN WAT IS ER ZO BELANGRIJK AAN DAT IK ER 100 BERICHTEN OVER LEES
HIJ IS EEN SPELER DIE VAN CLUB WISSELDE AAN HET BEGIN VAN HET SEIZOEN EN ZODOENDE NIET MEER UIT PAKJES KOMT EN DUS HEEEEEL ZELDZAAM IS. IK HEB ER 1 VAN EN DE ANDERE 2 DIE ER ZIJN OP PS3 HEEFT GURBUH VOLGENS MIJquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:20 schreef Fifut het volgende:
[..]
WIE OF WAT IS EPHRAIM EN WAT IS ER ZO BELANGRIJK AAN DAT IK ER 100 BERICHTEN OVER LEES
Hij is een rare candy, jwz.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:20 schreef Fifut het volgende:
[..]
Aight.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ex-Feyenoord FUT:
CB: Loovens (Celtic), Bosschaart (Sydney), Bruma (Hamburger SV), Jordy Buijs (NAC), Derijck (PSV), Saidi (Lierse)
RB: Zuiverloon (Mallorca)
Middenveld: Bastos (Lyon), Emerton (Sydney), Fer (Twente), Wijnaldum (PSV), Buffel (Genk), Goor (Beerschot), Castelen (Hamburger SV), Auassar (RKC), Meeuwis (VVV), Danny Buijs (Kilmarnock), Drenthe (Everton), Landzaat (Twente), Lensky (Utrecht)
Aanval: Kalou (Chelsea), Kuijt (Liverpool), van Persie (Arsenal), Myaichi (Arsenal), Lazovic (Zenit), Castaignos (Inter), Leonardo (Red Bull Salzburg), Larsen (Aarhus), De Ceulaer (Sporting Lokeren, 4* skill), Lurling (NAC)
Voor de geïnteresseerden.
Goed werk!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ex-Feyenoord FUT:
CB: Loovens (Celtic), Bosschaart (Sydney), Bruma (Hamburger SV), Jordy Buijs (NAC), Derijck (PSV), Saidi (Lierse)
Middenveld: Bastos (Lyon), Emerton (Sydney), Fer (Twente), Wijnaldum (PSV), Buffel (Genk), Goor (Beerschot), Castelen (Hamburger SV), Auassar (RKC), Meeuwis (VVV), Danny Buijs (Kilmarnock), Drenthe (Everton), Landzaat (Twente), Lensky (Utrecht)
Aanval: Kalou (Chelsea), Kuijt (Liverpool), van Persie (Arsenal), Myaichi (Arsenal), Lazovic (Zenit), Castaignos (Inter), Leonardo (Red Bull Salzburg), Larsen (Aarhus), De Ceulaer (Sporting Lokeren, 4* skill), Lurling (NAC)
Janmaat komt al naar Feyenoord en Engelaar is kut.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelt in Turkije.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Elmander kon ik trouwens niet vinden in de ultimate database.
Mooi en netjes op een rijtje gezetquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ex-Feyenoord FUT:
NOu en, Janmaat is nog wel ex feyenoord op het momentquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Janmaat komt al naar Feyenoord en Engelaar is kut.Heeft ook nooit echt voor ons gespeeld voor zover ik weet. Ik weet dat dat bij Bruma ook het geval is, maar die is als speler wel handig. Spelers als Sno vind ik ook niet meetellen.
Elmander kon ik trouwens niet vinden in de ultimate database.
Loovens vond ik ook niet slecht spelen op zich.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
NOu en, Janmaat is nog wel ex feyenoord op het momentEngelaar is wel irritant traag, landzaat ook echter.
Centraal achterin dus Fer en Derijck. Bruma vind ik maar schijt in FUT
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:27 schreef GuRBuH het volgende:
JAAAAA!!!111einz!!!! Het is me eindelijk gelukt!Altijd fijn om zo'n vrije trap erin te schieten als de tegenstander iemand op de lijn zet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drenthe/Miyaichi - Persie - Kalouquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Castaignos - Van Persie
Wijnaldum
Bastos - De Guzman - Castelen
Tiendalli - Fer - Loovens - Zuiverloon
Zoiets?
Fer driedubbele link met Tiendalli.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:27 schreef GuRBuH het volgende:
JAAAAA!!!111einz!!!! Het is me eindelijk gelukt!past preciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Speelt in Turkije.
Feyenoord Rotterdam
Dat moet Babos wel zijnquote:
Lees de spoilerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:31 schreef eastclubber het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 6 januari 2012 19:27 schreef GuRBuH het volgende:
JAAAAA!!!111einz!!!! Het is me eindelijk gelukt!
Je 1e goal uit een vrije trap ? (zat er lekker in)
Goede, links tussen Sahin - Guzman - Zuiverloon.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Drenthe/Miyaichi - Persie - Kalou
Wijnaldum -Guzman - Sahin
Tiendalli - Fer - Derijck/Loovens - Zuiverloon
Babos
Ik kan niet met 4-3-1-2 spelen, veel te veel trechter voetbal
Ik heb nog nooit een trade offer gehad die de moeite waard was..in al die jarenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:34 schreef el-blanchito het volgende:
Trade offer voor Gardner:
MIguel+Henderson+Jarvis+1k
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Goede, links tussen Sahin - Guzman - Zuiverloon.
Ik zou sowieso een Nederlandse CB doen, niet die Derijck, zodat hij én met Fer én met Zuiverloon linkt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:38 schreef vandermar het volgende:
[..]en Miyaichi een dubbele met Persie. Wel 90 chem denk ik totaal
Nog niet, morgen even kijken. Mijn neefje is hier nu aan het spelen en die laat ik even rustig zijn gang gaan. Maar ik zoek een goedkope van Persie dus ik wacht er misschien nog even mee met hem.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:38 schreef Fifut het volgende:
Ben je het team al aan het maken vandermar?
Gaat om individuele. 91 chem met een 1 chem verdediger zuigt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:38 schreef vandermar het volgende:
[..]en Miyaichi een dubbele met Persie. Wel 90 chem denk ik totaal
woont je neefje bij je thuis ofzoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nog niet, morgen even kijken. Mijn neefje is hier nu aan het spelen en die laat ik even rustig zijn gang gaan. Maar ik zoek een goedkope van Persie dus ik wacht er misschien nog even mee met hem.
Ja klopt maar de spelers hebben minimaal 7 chem wel in mijn team. Sahin 8 chem? Kalou 7 of 8 chem Fer 7 chem, misschien hoger en Loovens 8 of 7quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gaat om individuele. 91 chem met een 1 chem verdediger zuigt.
Ja lol, hij heeft zelf ook een xbox maar die is omgebouwd. Hij gaat die dus verkopen en een halen waar je wel op online kan zodat hij de hele tijd met mij online kanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
woont je neefje bij je thuis ofzovolgens speelt hij altijd met je xbox!
Meestal vergeet hij dan met de muur te springen, zoals ook nu.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Altijd fijn om zo'n vrije trap erin te schieten als de tegenstander iemand op de lijn zet.
Met 4* is nog steeds wel redelijk te skillen hoor. Doe met El Kabir genoeg dingen. Wanneer gebruik je tijdens de wedstrijd nu helemaal die quick foot rolls?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:47 schreef vandermar het volgende:
Skillers zijn alleen 5*als je niet fancy kan doen is het ook geen skills imo.
Die zijn net iets lichter op hun voeten. Glippen overal net langs. Echt lekker om mee te spelen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:50 schreef eastclubber het volgende:
Wat kunnen spelers die flair als kenmerk hebben?
Sowieso Schaars + van Wolfswinkel = chemistry.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:50 schreef el-blanchito het volgende:
ik zit nu net na te denken om een team te maken met oud-vitessenaren
Suggesties zijn welkom!
In FIFA 11 had je flair nodig om een Rabona te doen, maar dat kan nu met elke 4* speler. Het is in FIFA 12 vooral dat deze spelers sneller een omhaal doen of een mooie aanname of snoekduik.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:50 schreef eastclubber het volgende:
Wat kunnen spelers die flair als kenmerk hebben?
Ok handig om te weten, aanrader dusquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die zijn net iets lichter op hun voeten. Glippen overal net langs. Echt lekker om mee te spelen.
+matic is ook chemistry+ rajkovic met hem weerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sowieso Schaars + van Wolfswinkel = chemistry.
En omdat hij een hoge dribbling heeft.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
De reden dat bijvoorbeeld Cabral zo lekker speelt is dat hij niet alleen 4* skills heeft maar ook Flair.
433quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:59 schreef DutchSL het volgende:
Matthew Amoah die ultra zeldzaam is.
Diarra kan ik niet vinden, niet bij Monaco in ieder geval.
Relatief gezien wel maar belangrijkste is Flair + 92 Agility. Dat zijn typische stats voor spelers die overal langsglippen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:59 schreef Fifut het volgende:
[..]
En omdat hij een hoge dribbling heeft.
je mist een verdedigende middenvelder voor de balans imoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ben altijd aan het nadenken over teams. Niet te duur, dus geen Robbens en IF Van Persies.
DutchSkills
4-3-2-1
El Kabir
Elia - Lens
De Guzman - Seedorf - Wijnaldum
Verdediging
Keeper
4* skills + Elia 5*. De Guzman en Wijnaldum hebben ook nog flair. Seedorf perfecte spelverdeler ertussenin. Lens en Elia razendsnel. El Kabir angstgegner.
ik dacht aan een 4312 miss met ricky cf,quote:
Zat ik ook te denken maar ik vind het ook weer zonde om een speler op te geven.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
je mist een verdedigende middenvelder voor de balans imo
Amoah, Lazovic, Junker zijn spitsen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:04 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
ik dacht aan een 4312 miss met ricky cf,
en dan sws Paul Verhaegh RB. Moet ik wel nog ff keeper zoeken+leuke spitsen
quote:Chelsea haalt Van Aanholt met onmiddellijke ingang terug
Vrijdag, 6 januari 2012 om 17:47
De verhuurperiode van Patrick van Aanholt is vrijdag beëindigd. De 21-jarige verdediger werd in de zomer op huurbasis naar Wigan Athletic gestuurd, maar bij de club van Ronnie Stam kwam hij niet veel aan spelen toe. Zonder uitgebreid uitleg te geven over het hoe en waarom, communiceert Chelsea vrijdag dat Van Aanholt per direct terugkeert naar Londen.
4-2-2-2 of 4-2-3-1..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:14 schreef DannyDeko het volgende:
Welke opstelling zou een frans/ligue1 team het best tot zn recht komen? Heb namelijk zin om met mn grote held Menez te spelen
Kut trollerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:14 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ja, ik wil er wel eentje. Moet op dit lijken;
[ afbeelding ]
verkeerde topic?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:14 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
4-2-2-2 of 4-3-3quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:14 schreef DannyDeko het volgende:
Welke opstelling zou een frans/ligue1 team het best tot zn recht komen? Heb namelijk zin om met mn grote held Menez te spelen
Kan ik zo een mooie UI van je krijgen?quote:
Astublieftquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:14 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb hem net gehaaldquote:
Hij wilde Menez, die komt niet tot zijn recht in 4-3-3quote:
Ja hoor, zeg maar welke voetballer of wat anders je erop wiltquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan ik zo een mooie UI van je krijgen?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:14 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Torres wil ik wel graag als het kanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:24 schreef Fifut het volgende:
[..]
Ja hoor, zeg maar welke voetballer of wat anders je erop wilt
Is goed, ik stuur hem wel op DM als ik hem af heb.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Torres wil ik wel graag als het kan
Het heeft geen haast, maar het zou mooi zijn als je een UI'tje van held clasie voor me wilt makenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:24 schreef Fifut het volgende:
[..]
Ja hoor, zeg maar welke voetballer of wat anders je erop wilt
Bedankt!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:25 schreef Fifut het volgende:
[..]
Is goed, ik stuur hem wel op DM als ik hem af heb.
Hmm ben niet echt een 4222 iemand denk ik, ik speel veel door het midden en heb t idee dat t met die formatie niet zo gaat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij wilde Menez, die komt niet tot zijn recht in 4-3-3
4-2-2-2 of 4-2-3-1
Lloris
Fanni-Sakho-M'Bia-Sissokho
Moussa Sissoko-Mohamed Sissoko of M'Vila
Menez----Pastore (of gewoon Nasri invoegen)
Gameiro-Remy
Moussa Sissoko slaat echt nergens.
Een rating van 77, maar 86 pace, 75 shooting, 73 passing, 75 dribbling, 83 defending, 74 headingdat is gewoon een van de beste CDM's van het hele spel.
quote:
Ragequote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een scripted piece of shit zeg.![]()
![]()
Niet normaal, niet normaal.
Das klotequote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja niet te geloven dit. 5 schoten van de tegenstander, 4 goals.![]()
Echt bizar. Nog nooit zo'n scripted potje gezien. Als ik een speler naar links bewoog, ging hij naar rechts.
that shit is SCRIPTEEEDD!!!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja niet te geloven dit. 5 schoten van de tegenstander, 4 goals.![]()
Echt bizar. Nog nooit zo'n scripted potje gezien. Als ik een speler naar links bewoog, ging hij naar rechts.
Ja hoor, dat is ook mijn heldquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Het heeft geen haast, maar het zou mooi zijn als je een UI'tje van held clasie voor me wilt maken
gewoon hetzelfde als H2H lijkt mequote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is een goeie tactiek om te scoren met UT?
gewoon beunen. Of R1 gebruiken 1 op 1quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is een goeie tactiek om te scoren met UT?
Ik heb hem dit jaar al 5x gehad, allemaal uit 400c packs. Ik zou het niet erg vinden als ik hem nu weer krijg. Ik kreeg vandaag ook een free silver pack in een 400c pack. Er zat niet veel in maar dit heb ik nog nooit eerder gehad.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:45 schreef Funzel het volgende:
Nice, Osborne uit een bronze jumbo pack. 8k waard.
quote:
Kan wel fifa, had alleen voordat ik serieus UT ging spelen beetje lopen kutten en disconnecten. Speel jij op ps3 trouwens?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:06 schreef Kamikazie het volgende:
dan kan je gewoon geen fifa, ga dan eerst oefenen tegen de pc op dingen zoals passing en afwerken etc....
Nee, xbox 360.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan wel fifa, had alleen voordat ik serieus UT ging spelen beetje lopen kutten en disconnecten. Speel jij op ps3 trouwens?
Bedoel je de spelers die disconnecten of de servers die tegenwerken?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:10 schreef Fifut het volgende:
Is dat een standaard smoes of gebeurt dat zo vaak op de PS3 dat disconnecten?
Dat je disconnect waardoor je een loss hebt, komt dat door de servers op PS3?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bedoel je de spelers die disconnecten of de servers die tegenwerken?
Ja dat gebeurd best vaak. Vooral UT en pro clubs, h2h niet zo heel veel maar toch wel somsquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:11 schreef Fifut het volgende:
[..]
Dat je disconnect waardoor je een loss hebt, komt dat door de servers op PS3?
Iedereen heeft een eigen smaak en keuze, jij preferreert xbox en ik ps3. Uiteindelijk genieten we allebei van onze console dus die war is niet nodig imoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:13 schreef Kamikazie het volgende:
Ben ik blij dat ik een xbox hebMaar laten we maar geen console war beginnen haha
Liegebeestquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Xboxnog nooit een disconnect gehad.
Dat valt best mee, ik heb 1 op de 50 potjes eens een disconnect op de XBOX terwijl ik best sloom internet heb. Maar laten we inderdaad geen console war beginnen.quote:
NICEquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:15 schreef vandermar het volgende:
150K lichter en mijn ex-Feyenoorders zijn klaar
Drenthe - Persie - Kalou
Wijnaldum - Guzman - Sahin
Tiendalli - Fer - Bruma - Zuiverloon
Vorm IF
Miyaichi
Castaignos
Castelen
Lazovic
Bastos
Buffel
Goor
Leonardo
Derijck
Loovens
Lagouireh
Kuijt
What a teaamm! hoeveel heb je betaald voor drenthe?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:15 schreef vandermar het volgende:
Drenthe - Persie - Kalou
Vorm IF
Miyaichi
Castaignos
Castelen
Lazovic
Bastos
Buffel
Goor
Leonardo
Derijck
Loovens
Lagouireh
Kuijt
Klassequote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:15 schreef vandermar het volgende:
Drenthe - Persie - Kalou
Vorm IF
Miyaichi
Castaignos
Castelen
Lazovic
Bastos
Buffel
Goor
Leonardo
Derijck
Loovens
Lagouireh
Kuijt
100 chemistry?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:17 schreef vandermar het volgende:
Ik heb 64K voor Drenthe betaald, goedkoopste op de markt.
Ik zal later wel even screenie doen.
Als ik het zo mag zeggen is dit wel een van de origineelste teamsmoet nog even Babos vinden.
I kid you not, nog nooit in FIFA 12, misschien eentje in FIFA 11. En tja die 38 euro per jaar, dat heb ik er wel voor over.quote:
PS3quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Xboxnog nooit een disconnect gehad.
Heeft nooit bij Feyenoord gespeeldquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:17 schreef Fifut het volgende:
Haha, heeft Vorm trouwens wel bij Feyenoord gespeeld of gewoon erbij omdat Babos kak is?
85, Komt omdat Fer maar 7 heeft Wijnaldum 8 Guzman 7 Sahin 7 Zuiverloon 7 Bruma 8 Vorm 8 en Kalou 7.quote:
Jonge, ik zoek Babos toch nogquote:
Ja, moet je bij hoogtepunten van de wedstrijd kijken als de game is afgelopen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan ik herhalingen na de game uploaden?
Had me net toch een kanonskogel sjeuzzessquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:20 schreef Fifut het volgende:
[..]
Ja, moet je bij hoogtepunten van de wedstrijd kijken als de game is afgelopen.
ligt gewoon aan internet dus. Ik had ook een PS3 gekocht als ie toen niet 400 euro was, zoveel geld had ik niet als 13 jarig jochiequote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
PS3Nog nooit een disconnect gehad.
over kanonskogels gesproken, had me er gister toch eentje met Robinhoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had me net toch een kanonskogel sjeuzzess
Hoe hoog is die?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ligt gewoon aan internet dus. Ik had ook een PS3 gekocht als ie toen niet 400 euro was, zoveel geld had ik niet als 13 jarig jochie
En Babos is heul niet slecht ja
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Achja liever betalen voor XBL dan disconnects
ik ga niet meer betalen dan nodig hequote:
72, maar het is een prima keeper.quote:
El Hassnaoui ga je heel veel plezier van hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:30 schreef vandermar het volgende:
Wat zijn leuke spelers voor eredivisie bronze?
Ik heb Snijders, El Hassnaoui en Lagouireh al. Als verdedigers heb ik Janse en Graatfaam maar zijn beide RB.
Malkiquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:30 schreef vandermar het volgende:
Wat zijn leuke spelers voor eredivisie bronze?
Ik heb Snijders, El Hassnaoui en Lagouireh al. Als verdedigers heb ik Janse en Graatfaam maar zijn beide RB.
flink doorspelen. Of handelen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe kan ik een beetje mijn team uitbouwen/verbeteren? Heb nu allemaal bronze en 3 zilvere eredivisie spelers
Ik wil wel een potje tegen je als je wilquote:
Oja jij speelt XBL, ff vergetenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil wel een potje tegen je als je wil
Sowieso coachesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Niemand wil tegen me spelen omdat me chemistry 100 is
Lolquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:43 schreef Fifut het volgende:
[..]
Haha dat ben ik maar ik heet geen basdebaas, maar ik wil niet in die beginpost komen
Nee, je topic faalt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:41 schreef vandermar het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/1311763.page#12357345
Support mij even
Goud dan? Of zullen ze de SIF gewoon reissuen?quote:
M'n PS3 staat uit, heeft iemand details van dit toernooi?twitter:TheRealGraoully twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 22:02:02You guys have seen the new Best of the Best tourney? reageer retweet
Dus alle teams die hoger dan 3 sterren hebben kunnen erin? Ff een paar keer proberen te winnen danquote:
IF Vlaar + IF Dost + 150K. Totaal 300K waard ongeveer. Wel sick, maar via een trade-offer hakt het er wat minder in en IF Vlaar kreeg ik toch amper verkocht voor 100K..max 1 per 2 weken ofzoquote:
Netjes, echt een geweldige keeper lijkt me datquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Vlaar + IF Dost + 150K. Totaal 300K waard ongeveer. Wel sick, maar via een trade-offer hakt het er wat minder in en IF Vlaar kreeg ik toch amper verkocht voor 100K..max 1 per 2 weken ofzo
1.93quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Netjes, echt een geweldige keeper lijkt me datHoe lang is ie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |