Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Ik wil juist een linkspoot daar hebben staan en bij mij doet Di Maria het eigenlijk best goed. Geweldige passing waar Ibra veel mee kan en z'n schoten zijn gewoon prima.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fixed![]()
Di Maria vind ik maar Kut spelen, zijn schoten waren erg kut en vond hem maar niets. Kaka vind ik ook
quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:59 schreef vandermar het volgende:
Wat is dit dan, snel het topic sluiten terwijl ik de hond even uitlaat. :5
Ok, OP maakt het goed
Met Messiquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik wil juist een linkspoot daar hebben staan en bij mij doet Di Maria het eigenlijk best goed. Geweldige passing waar Ibra veel mee kan en z'n schoten zijn gewoon prima.
Kaka zou ik dan ook kunnen vervangen inderdaad maar die had ik nodig om Di Maria in mijn Serie A team te linken.
Was het maar zo'n feest. Zou graag Messi in mijn team willen bouwen maar dan zou ik er een 4222 van maken samen met Aguero.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Met Messi
Lavezzi - Ibrahimovic - Di Maria
Di Natale - Boateng - Messi
Taiwo - Silva - Pique - Alves
Casillas
Mascherano voor meer balans![]()
Mascherano of IF Xabi Alonso (Ramos dan RB) dan voor meer balansquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Zou graag Messi in mijn team willen bouwen maar dan zou ik er een 4222 van maken samen met Aguero.
Ik zat zelf te denken aan Ozil. Heb niet echt veel ervaring met La Liga...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mascherano of IF Xabi Alonso (Ramos dan RB) dan voor meer balans
Tja, ik speel niet graag met puur offensieve spelers als Di Natale en Ozil op CM, maar als jij het wel kan is dat uiteraard een optie. Hell, je kunt Cristiano Ronaldo er neer zetten met 7 chemistry of SIF Higuain ombouwen tot een CMquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken aan Ozil. Heb niet echt veel ervaring met La Liga...
Coach maakt niet zoveel uit, het gaat alleen om chemistry. Als je veel nederlanders in je team hebt dan is het wel leuk om een nederlandse coach te gebruiken maar je kan beter gewoon een gouden coach gebruiken in plaats van een zilveren.quote:
Ik ben like 2 uur bezig ermee dus ik heb zilverquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Coach maakt niet zoveel uit, het gaat alleen om chemistry. Als je veel nederlanders in je team hebt dan is het wel leuk om een nederlandse coach te gebruiken maar je kan beter gewoon een gouden coach gebruiken in plaats van een zilveren.
Gouden coachen zijn heel goedkoop als ze niet shiny zijn, wat betekend dat ze geen +contracten geven. Maar ik denk niet dat je dat nu al snapt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben like 2 uur bezig ermee dus ik heb zilver
quote:Luc Castaignos vervolgt zijn carrière waarschijnlijk tijdelijk in Engeland. De ex-Feyenoorder tekende in de zomer een meerjarig contract bij Internazionale, dat in hem de spits voor de toekomst ziet. Vijf Serie A-clubs willen Castaignos huren, maar i Nerazzurri achten een periode in de Premier League leerzamer. Everton en Wigan Athletic maken dus zeker kans op de tijdelijke komst van de Nederlander. (Sky Italia)
Ja ik snap alles van UT wel, maar ik ben heel arm op het moment omdat ik net begonnen benquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Gouden coachen zijn heel goedkoop als ze niet shiny zijn, wat betekend dat ze geen +contracten geven. Maar ik denk niet dat je dat nu al snapt.
wil je coins hebben?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja ik snap alles van UT wel, maar ik ben heel arm op het moment omdat ik net begonnen ben
Nee hoeft niet hoor, wil niet gaan profiteren van jouw werkquote:
gewoon om je op weg te helpen, maar het is inderdaad leuker om het zelf te doenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee hoeft niet hoor, wil niet gaan profiteren van jouw werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |