abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106486051
Oke het zit zo ik heb met oud en nieuw een leuk meisje ontmoet.
Heb haar telefoonnummer etc toegevoegd op facebook en we praten bijna elke dag wel met elkaar.
Wij passen wel bij elkaar opzich want ze denkt over heel veel dingen hetzelfde als mij.
Niet dat je daar een relatie mee opbouwt maar het maakt het wel wat makkelijker.

Maarja nu kwam ik er dus achter dat haar vader het geloof van een Jehova Getuige heeft.
Ik heb wel een beetje zitten zoeken enzovoort maar kwam er niet echt achter hoe dat zit qua relaties dus als iemand weet hoe dat wel zit.

Haar ouders zijn gescheiden en haar vader is alleen Jehova dacht ik.

Maarja nu dus de vraag wat als je het meisje van je dromen ontmoet hebt.. en alles klopt alleen zij is misschien gelovig wat zouden jullie dan doen ?.

Ja ik weet dat dit PUB is maar het zou me goed doen als er ook wat serieus tussen zit :)

PS ik ben 18 en zij is ook bijna 18 met relaties ben ikzelf wel capabel alleen in geloof en relaties ben ik echt een leek
I always tell the truth even when i lie..
pi_106486240
Schoonzoon moet altijd mee langs de deuren.
pi_106486558
Ik vroeg niet wat er op Google staat, ik vraag wat zouden jullie doen...
Als een meisje gelovig is zou dat voor jullie een relatie in de weg staan ?
pi_106486647
Ligt eraan hoe gelovig ze is. Geen seks voor het huwelijk is natuurlijk zo snel mogelijk het schip verlaten.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_106486811
als het geloof geen obsessie is lijkt het me geen probleem...per slot verekening heeft iedereen wel iets wat niet helemaal perfect is, en dat is maar goed ook want dat houdt het interessant...dus als je der echt leuk vindt zou ik die kans niet vergooien, krijg je wellicht spijt van..
pi_106486856
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 16:03 schreef daftme het volgende:
Ligt eraan hoe gelovig ze is. Geen seks voor het huwelijk is natuurlijk zo snel mogelijk het schip verlaten.
Kijk dit begint er op te lijken, Ik weet niet hoe gelovig ze is alleen ik denk dat ze het alleen doet voor haar vader en niet voor zichzelf.
Maar ze moest wel naar ''zaal'' of wat dat ook mag betekenen.
Ik kon haar ook geen drankje aanbieden met oud&nieuw en toen zei ze dat ze er redenen ervoor had.
Maar ik sprak haar laatst en toen zei ze dat ze met haar verjaardag niet nuchter zal blijven.
Ze gaat ook gewoon uit en draagt normale kleding (ook hotpants :D)
  vrijdag 6 januari 2012 @ 16:10:49 #7
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_106486947
Ik zou haar allereerst vragen of zijzelf uberhaupt gelovig is of dat het alleen haar vader is.. :)
  vrijdag 6 januari 2012 @ 16:11:18 #8
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_106486964
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 16:08 schreef dedorpsgek het volgende:
(ook hotpants :D)
Is dat niet wat jaren '90?
pi_106487003
Ligt ook een beetje aan de ouders zelf geloof ik. Iemand die ik ken is ook Jehova's Getuige en zij vind zelf dat seks voor 't huwelijk niet goed is en ze wil zelf geen relatie, terwijl haar ouders dat wel gewoon goed zouden keuren. Dus vraag eens aan haar hoe zij erover denkt? :')
pi_106487029
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 16:10 schreef MuRKie het volgende:
Ik zou haar allereerst vragen of zijzelf uberhaupt gelovig is of dat het alleen haar vader is.. :)
Heb ik ook aan gedacht alleen ken haar net een week en ze weet dat ik haar leuk vind enz dus dan komt het misschien raar over als ik zeg: Ben je gelovig ?

En hotpants met zo'n lichaam blijft lekker :)

Ik weet niet hoe zij erover denkt maar ik hoop daar asap achter te komen.
Want als zij geen relaties ofzo is het snel gebeurd
  vrijdag 6 januari 2012 @ 16:14:59 #11
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_106487116
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 16:12 schreef dedorpsgek het volgende:

[..]

Heb ik ook aan gedacht alleen ken haar net een week en ze weet dat ik haar leuk vind enz dus dan komt het misschien raar over als ik zeg: Ben je gelovig ?
Net zo raar als dat ze er vanuit zou gaan dat jij rekening met haar geloof zou houden als ze gelovig is..?
pi_106487183
Kijk naar Kim Holland wat er van haar terecht is gekomen :P
pi_106487210
Goed punt, we hebben het ook nog niet over geloof enzovoort gehad misschien ook omdat zij dat onderwerp ontwijkt.
Ze begon dus over ''zaal'' wat een soort van dienst is voor Jehovahs (Google) maar toen zij ik dus wat is zaal en toen zei zij dus jah dat vertel ik nog wel een keer...
pi_106487551
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 16:08 schreef dedorpsgek het volgende:

[..]

Kijk dit begint er op te lijken, Ik weet niet hoe gelovig ze is alleen ik denk dat ze het alleen doet voor haar vader en niet voor zichzelf.
Maar ze moest wel naar ''zaal'' of wat dat ook mag betekenen.
Ik kon haar ook geen drankje aanbieden met oud&nieuw en toen zei ze dat ze er redenen ervoor had.
Maar ik sprak haar laatst en toen zei ze dat ze met haar verjaardag niet nuchter zal blijven.
Ze gaat ook gewoon uit en draagt normale kleding (ook hotpants :D)
Als ze gewoon haar verjaardag viert zal het allemaal wel meevallen, want Jehovah's vieren hun verjaardag niet.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 16:45:36 #15
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_106488518
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 16:25 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Als ze gewoon haar verjaardag viert zal het allemaal wel meevallen, want Jehovah's vieren hun verjaardag niet.
:)
pi_106497692
Nou kogel is door de kerk :P

Haar vaders kant is jehova haar moeders kant is niet religieus (Zijn ook gescheiden)
Zij weet zelf niet wat ze is :P
Ze zei dat ze een beetje gelovig is = niet gelovig in mijn optiek ^O^

Ik zeg: Game on >:)
pi_106503352
Gewoon in haar reet neuken.
Run rabbit, run.
pi_106509208
Hehehehe, das wel flink balen ja _O-
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:26:35 #19
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106519411
Kleine kans dat ze zelf gelovig is
Of anders vraag je het haar aangezien jullie iedere dag contact hebben?
Heaven is a place on earth with you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')