Kijk dit begint er op te lijken, Ik weet niet hoe gelovig ze is alleen ik denk dat ze het alleen doet voor haar vader en niet voor zichzelf.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:03 schreef daftme het volgende:
Ligt eraan hoe gelovig ze is. Geen seks voor het huwelijk is natuurlijk zo snel mogelijk het schip verlaten.
Heb ik ook aan gedacht alleen ken haar net een week en ze weet dat ik haar leuk vind enz dus dan komt het misschien raar over als ik zeg: Ben je gelovig ?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:10 schreef MuRKie het volgende:
Ik zou haar allereerst vragen of zijzelf uberhaupt gelovig is of dat het alleen haar vader is..
Net zo raar als dat ze er vanuit zou gaan dat jij rekening met haar geloof zou houden als ze gelovig is..?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:12 schreef dedorpsgek het volgende:
[..]
Heb ik ook aan gedacht alleen ken haar net een week en ze weet dat ik haar leuk vind enz dus dan komt het misschien raar over als ik zeg: Ben je gelovig ?
Als ze gewoon haar verjaardag viert zal het allemaal wel meevallen, want Jehovah's vieren hun verjaardag niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:08 schreef dedorpsgek het volgende:
[..]
Kijk dit begint er op te lijken, Ik weet niet hoe gelovig ze is alleen ik denk dat ze het alleen doet voor haar vader en niet voor zichzelf.
Maar ze moest wel naar ''zaal'' of wat dat ook mag betekenen.
Ik kon haar ook geen drankje aanbieden met oud&nieuw en toen zei ze dat ze er redenen ervoor had.
Maar ik sprak haar laatst en toen zei ze dat ze met haar verjaardag niet nuchter zal blijven.
Ze gaat ook gewoon uit en draagt normale kleding (ook hotpants)
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:25 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Als ze gewoon haar verjaardag viert zal het allemaal wel meevallen, want Jehovah's vieren hun verjaardag niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |