Vertel dat eens tegen mijn ventquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan heb je al helemaaaaaaal geen heavy duty ding nodig
Het is ook een soort knutselen, met PVC en PVC-lijmquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zijn werkjeKlinkt net alsof ie heeft geknutseld
rare allergieen? Poltergeist?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vertel dat eens tegen mijn vent![]()
En we hebben ook niet eens katten of honden ofzo.
Ik WOG door te lapohunten. Het was niet eens hunten, het kwam zo uitquote:
ik had alleen echte legoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://www.miniland.nl/Girls/Belville.htm
Ik had alles! Al vanaf 1994!!
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Lego met tieten.
En whoo, ik heb m'n auto eindelijk netjes ingeparkeerd.
Baas!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Lego met tieten.
En whoo, ik heb m'n auto eindelijk netjes ingeparkeerd.
Beide niet hehehehequote:
Ik ook, maar meneer hier is vooral van de categorie: duur = goed.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook niet, ik koop ōf het allergoedkoopste, of het allerbeste. Er tussenin is zo... zinloos
En de meneren een zak en piemel?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
De moeders van Belville hadden trouwens wel tetten!
Nee want ze hadden benen die je kon draaien en buigen, dus dat paste nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En de meneren een zak en piemel?
Daar keek ik altijd naar bij poppen en barbies....
Er stond vroeger heul wel Lego op de doos!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:33 schreef bleiblei het volgende:
Belville is geen lego.
En dat Friends gedoe is bijna lego. Alleen die poppetjes.
En en en, ik wil een fancy Roomba.
Zou hier echt veel schelen.
Seriously? Dat is een reden om je backwards te laten adopterenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Playmobil hadden wij ook, want dat konden we niet doorslikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Had ik al verteld dat mijn vriendin die in Ozzie woont bevallen is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd! Wat een avontuur
En hoe heet de kleine?Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Toen was ik twee ofzo.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Seriously? Dat is een reden om je backwards te laten adopteren.
Playmobil kills your creativity.
Lillyquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Gefeliciteerd! Wat een avontuur
En hoe heet de kleine?
Heb jij die ook als LEGO-fundamentalist zijnde?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:36 schreef bleiblei het volgende:
Ze hebben trouwens ook een dierenartspraktijk:
[ afbeelding ]
En een modemuts:
[ afbeelding ]
En en en en... nog veel meer.
Dit is gewoon verbeterde Belvillequote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:36 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
En een modemuts:
[ afbeelding ]
Foto van je oorbellen en lipstick!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:37 schreef Dwyn het volgende:
Leuke oorbellen gefaald bij de v&d sale (nog 10 euro korting op de sale prijs) en chanel lippenstift. En ik was eigenlijk al te blut. Mijn vriendin was trouwens erger. Die heeft nooit geld maar kwam toevallig haar moeder tegen en kocht samen met haar 4 gouden ringen voor 200 euro.
ik vind het helemaal niks, neplegoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:36 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
En een modemuts:
[ afbeelding ]
You even fail at failing.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:37 schreef BBQ-kip het volgende:
We hebben zojuist besloten dat we onze huidige Nilfisk gewoon houden en er een nieuw (ander) filter voor frutten![]()
![]()
![]()
We are the failers!
Ohhhhh, ik zie 'm nu pas!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:38 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niks, neplego, maar die egel op de eerste doos
![]()
![]()
![]()
![]()
zieke geesten unitedquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En de meneren een zak en piemel?
Daar keek ik altijd naar bij poppen en barbies....
allebei een doos kopen alleen voor de egel?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ohhhhh, ik zie 'm nu pas!
Mag ik 'm, mag ik 'm????
(dat roep ik altijd als ik op tv een egel zie![]()
)
GMTAquote:
IK WIL NIET GEABORTEERDquote:
En dan de rest weggooienquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:40 schreef Loqi het volgende:
[..]
allebei een doos kopen alleen voor de egel?
Uit 1994quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Belville is zeker voor de generaties onder mij, ik heb er echt werkelijk nog NOOIT van gehoord
Ja, toen was ik al 12 he.... toen ging ik daar niet meer mee spelenquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:42 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.nu.nl/media/27(...)edacteur-jackie.html
Emoslinger!
JE BENT NIET LEUK, VIEZE PAD!quote:De stylist weet niet waarom ze voor hem hebben gekozen. ''Misschien omdat ik gewoon leuk ben.''
Ik ookquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb er tot m'n 12e mee gespeeld
Mijn man noemt hem steevast "het beest"quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
JE BENT NIET LEUK, VIEZE PAD!
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ook
Mag het niet weggooien van mijn moeder, is voor de kleinkinderen
Ik denk bij jou altijd dat je er zo uit ziet als je UI trouwens, hehehehequote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
als ik zo thuis ben! Moet eerst nog weer een uur met de trein naar huis!
Ola, wie bent u?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
ik heb thuis nog een heule bak vol met lego staan, staat gigantisch in de weg maar hij mag niet naar de garage omdat je nooit weet waar je het voor nodig hebt volgens mijn vriend
Ik ga echt dood als mijn moeder strax alleen maar kleinzonen krijgtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]![]()
Geweldig spul was hetik heb het ook nog ergens liggen, voor de kleine neefjes en nichtjes en voor m'n eigen kinders later
Nog niet aan de kinders?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
ik heb thuis nog een heule bak vol met lego staan, staat gigantisch in de weg maar hij mag niet naar de garage omdat je nooit weet waar je het voor nodig hebt volgens mijn vriend
Of nķg erger (voor haar), meisjes die alleen maar met mannendingen willen spelenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ga echt dood als mijn moeder strax alleen maar kleinzonen krijgt![]()
Paradisa is idd. de enige meisjesserie van lego die echt lego wasquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
wijven
Ik wilde wel Paradiso lego, maar die kreeg ik nooit
Hehe nee nog nietquote:quote:
Op vrijdag 6 januari 2012 15:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Nog niet aan de kinders?
Echt, de meest smerige kerel op de NL tv.quote:Bastiaan van Schaijk
Ow, hai!quote:
zo vetquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Paradisa is idd. de enige meisjesserie van lego die echt lego was.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nee, dat friends koop ik (denk ikniet. Telt niet als lego.
Al zijn de kleuren wel fancy.
Jullie hebben toch nog ruimte over in jullie ensuitequote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nee, dat friends koop ik (denk ikniet. Telt niet als lego.
Daar valt waarschijnlijk mijn nagellak verslaving onderquote:Ow, hai!
Maar mannen moeten af en toe hun eigen dingen hebben joh
Net als jij wellicht je make-up zooi enzo
Groot gelijkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ook
Mag het niet weggooien van mijn moeder, is voor de kleinkinderen
SpaceInvaders dacht dat ik heel saai was door mijn UI. Volgens mij is dat wel meegevallen haha. Dankje, het is nog rustig gelukkig maar ik vind het Nederlandse landschap zo saai!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik denk bij jou altijd dat je er zo uit ziet als je UI trouwens, hehehehe
Sterkte in de trein!
da's al lang niet meer te koop joh, da's uit 1990 ofzoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jullie hebben toch nog ruimte over in jullie ensuite
Wat???quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
oh en ik heb net gefaald!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111!!!!!!!!!1111111111
Ach, lekker boeiend, als die kids maar lekker kunnen bouwenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ga echt dood als mijn moeder strax alleen maar kleinzonen krijgt![]()
Komt Belville er wel in bij jullie dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Als je het dan weg doet, doneer het aan SQ.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
oh en ik heb net gefaald!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111!!!!!!!!!1111111111
ja preciesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:52 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Daar valt waarschijnlijk mijn nagellak verslaving onder
Dat had ik vroeger.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nee, dat friends koop ik (denk ik) niet. Telt niet als lego.
Echt? Ik vind het altijd wel mooiquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:53 schreef Dwyn het volgende:
[..]
SpaceInvaders dacht dat ik heel saai was door mijn UI. Volgens mij is dat wel meegevallen haha. Dankje, het is nog rustig gelukkig maar ik vind het Nederlandse landschap zo saai!
Marktplaats pof Lego-collectors-meneren-in-schimmige-pandjes-in-schimmige-straatjesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's al lang niet meer te koop joh, da's uit 1990 ofzo
Dat ligt er héeeeeeelemaal aan wat voor soort huis enzo.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:55 schreef Diconnected het volgende:
Even een vraagje, jullie wonen bijna allemaal op jezelf enzo, vriendin gaat binnenkort samenwonen en heeft dus der gas en stroom verhoogd naar 125 euro per maand. Dit is toch veel te veel voor 2 personen of ligt dat aan mij?
Hebben wij ook, just in case. Liever terugkrijgen dan bijbetalenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:55 schreef Diconnected het volgende:
Even een vraagje, jullie wonen bijna allemaal op jezelf enzo, vriendin gaat binnenkort samenwonen en heeft dus der gas en stroom verhoogd naar 125 euro per maand. Dit is toch veel te veel voor 2 personen of ligt dat aan mij?
Dat heb ik niet gehoord.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Adina deed The Legend in de presale
Flatje, 3 kamer woning.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat ligt er héeeeeeelemaal aan wat voor soort huis enzo.
eh, dat ligt er aan he, woont ze in een kleine flat, in een rijtjeshuis, in een bungalow??quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:55 schreef Diconnected het volgende:
Yes, we love itquote:
zou genoeg moeten zijn lijkt mijquote:Flatje, 3 kamer woning.
Ohquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Komt Belville er wel in bij jullie dan?
Tenzij heeeeeel oud flatje en heeeeel veel apparatuur en heeeeel veel stoken, is het wel aardig veel.quote:
Geen idee wat dat isquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Adina deed The Legend in de presale
Oh ja, dat scheelt ook behoorlijk, of je thuis bent of nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
allebei fulltime baan?
Veel electronica?
Koukleum?
en als we nou dochters krijgen dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh.
Naja, peuter ik wel de blokjes er tussenuit en doneer ik de poppetjes aan mijn nichtje.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh.
Naja, peuter ik wel de blokjes er tussenuit en doneer ik de poppetjes aan mijn nichtje.
Dan zwicht hij wel joh, no problemquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en als we nou dochters krijgen dan?
Ja, valt wel mee, jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
allebei fulltime baan?
Veel electronica?
Koukleum?
Dat jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Godver, overal stofzuigerreclames in de ads
dan is het wel vrij veel, maar is dat een probleem?quote:
beter te veel betalen dan te weinig, je krijgt het toch terug als je te veel betaaltquote:
Ik heb hem in mijn studeer-playlist. En als het spannende stuk komt ga ik staan en meedirigerenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yes, we love it![]()
Ik hem 'm als ringtone
Die krijgen je monchichi's, dufties en popplesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en als we nou dochters krijgen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel mooi, maar steeds hetzelfde haha. Ik doe Zwolle - Arnhem, ben net uit Zutphen weg. De IJssel staat mooi hoog.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het altijd wel mooi
Welke route heb jij nu?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:00 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik heb hem in mijn studeer-playlist. En als het spannende stuk komt ga ik staan en meedirigeren
Jepquote:
Heerlijk!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:00 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik heb hem in mijn studeer-playlist. En als het spannende stuk komt ga ik staan en meedirigeren
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die krijgen je monchichi's, dufties en popples.
Ja, nee, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Zoiets betalen wij ook. Krijgen wel altijd geld terug. Ligt er ook aan hoe geisoleerd enzo. En hoe veel ze thuis zijn.quote:
Aah die heeft ook zulke fijne muziekquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heerlijk!![]()
Dat doe ik bij Amelie ook altijd (Yann Tiersen, al is de perceptie daarvan wel veranderd nadat meneer tijdens het optreden in het publiek donderde)
[..]
POPPLES!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
[..]
ik had geen poppleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot mijn grote frustratie! Monchichi wel, die is nog op revival geweest zelfs een paar jaar terug
en barbies
disclaimer
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:01 schreef BGTes het volgende:
[..]
Jep
Ik heb zo mijn hobby's.. moet je me de Carmina Burana eens laten luisteren
Oh, dan is het wel anders natuurlijk. En het si een vrij rustig stuk. Ik vind Den Haag - Leiden - Amsterdam altijd wel mooiquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Wel mooi, maar steeds hetzelfde haha. Ik doe Zwolle - Arnhem, ben net uit Zutphen weg. De IJssel staat mooi hoog.
?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:02 schreef Diconnected het volgende:
Oke thanks allemaal voor de commentshad ik toch niet helemaal ongelijk
Ik welquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had geen poppletot mijn grote frustratie! Monchichi wel, die is nog op revival geweest zelfs een paar jaar terug
en barbies
Edward Cullens sperma!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Het is net sperma met sparkles erin
[ afbeelding ]
lipgloss, bleh
Over de kosten van gas en stroomquote:
Daar heb ik een fucking leger van.quote:
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
lipgloss, bleh
En ik heb ook nog een fucking barbie leger. En een Didl knuffel legerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb ik een fucking leger van.
Ditt!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
EN FURBY's!!
Ik heb een groene en een furby for president![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, die waren lief!quote:
ja sorry hoor, opletten doe ik wel als ik niet vrij benquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Over de kosten van gas en stroomopletten kipje!
Deze:quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ditt!
Ik had een bruine! Met die snaveltjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
ik ben altijd naar die villa's aan het kijken die op de lege stukken naast het spoor staan haha!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, dan is het wel anders natuurlijk. En het si een vrij rustig stuk. Ik vind Den Haag - Leiden - Amsterdam altijd wel mooi
quote:
Ik keek dat ook altijd op tvquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, die waren lief!
En de troetelberen met professor Koudhart
Je hebt heel wat losgemaakt hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:06 schreef bleiblei het volgende:
Dit waren dufties:
[ afbeelding ]
Mijn zussen hadden die rommel allemaal.
Volgens mij heb ik dat ook nog gehad, maar dat was te schattig voor mij als halve jongenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:06 schreef bleiblei het volgende:
Dit waren dufties:
[ afbeelding ]
ielquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
lipgloss, bleh
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:06 schreef bleiblei het volgende:
Dit waren dufties:
[ afbeelding ]
2 oudere en 1 jongerequote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat ook nog gehad, maar dat was te schattig voor mij als halve jongen![]()
Hoeveel zussen heb je?
En geen broers zeker?quote:
Jawel, 1tje. Maar ik scheel 7 jaar met mijn broertje. Dus dat haalt niet veel uitquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En geen broers zeker?
Arme jij, zal het af en toe best moeilijk hebben gehad
En dan nu een relatie met SQ....
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:06 schreef PriemGirl het volgende:
Skjoeeeeeeee noooezzz !! Waarom heb je gefaald.. Nu heb ik het idee dat ik ook maar gewoon moet toegeven aan mijn faal
Logic; i haz none
Ah, nee, daar heb je weinig aan dan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jawel, 1tje. Maar ik scheel 7 jaar met mijn broertje. Dus dat haalt niet veel uit.
Joaaah tamagotchi's!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb nog wel een tamagotchi gehad, maar die was ik na 2 weken al zat, was er ook eigenlijk te oud voor al
Ik mocht die niet mee naar school en mama beloofde altijd dat ze mijn dino eten zou geven maar hij was steeds doodquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb nog wel een tamagotchi gehad, maar die was ik na 2 weken al zat, was er ook eigenlijk te oud voor al
En dan zijn vast de oude batterrijen leeggelopen ook nogquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Godver hoeren ik moet ze openschroeven voor nieuwe batterijen
ik ook, vreselijke kudtbeestenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:11 schreef BBQ-kip het volgende:
2. Is meer dan genoegquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, nee, daar heb je weinig aan dan.
Lekker groot gezin wel
Voor hoeveel kids gaan jij en SQ?
Die van mij leefde nog net aan na schooltijd, en dan zat ie in z'n eigen stront ziek te wezenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik mocht die niet mee naar school en mama beloofde altijd dat ze mijn dino eten zou geven maar hij was steeds dood
Trauma's![]()
![]()
![]()
ik had dees, daarmee was ik echt een baas:quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:11 schreef Diconnected het volgende:
Ik was vroeger heel erg van het knutselen enzo. Knippen, plakken, kleuren, schilderen, kleien,
Ik mocht nooit kleiquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had dees, daarmee was ik echt een baas:
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAA PLAY DOH.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met 100% alcohol schoonmaken?quote:KUT er is echt een batterij uitglopen
Halp
RED MIJN FURBY
Is het de groene of de president?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
KUT er is echt een batterij uitglopen
Halp![]()
![]()
RED MIJN FURBY
De groenenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Is het de groene of de president?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
en dees:
[ afbeelding ]
En dees
[ afbeelding ]
Checkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Check en checkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
en dees:
[ afbeelding ]
En dees
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
Verder had ik vooral veel auto's... micromachines
[ afbeelding ]
Want euh... met 2 oudere broers ging ik vaak met hun speelgoed aan de gang
quote:
staan ze wel online?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Waarom kan ik geen plaatjes plakken
Dat ken ik dan weer nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
Wat ik ook heeeeeel veel deed, en deze boekjes had ik uiteraard:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
he? ben ff blonT aan het doenquote:
Ehm. Waar wil je je plaatje vandaan plakken?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:27 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
he? ben ff blonT aan het doen
Neeeee breng hem naar de furbydokter!!quote:
oooooh mijn broertje had die wel drie! drei!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:31 schreef PriemGirl het volgende:
Whaooo en zo'n speelkleed dinges !!! Vroem vroem
[ afbeelding ]Ik sleurde die overal mee naartoe
ja! vanuit internet, de image URL knippen, en dan tussen image tags plakken!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:30 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Vanuit internetmaar hij staat ook al opgeslagen op mijn bureaublad
Ik had een kaarsje gebrandquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
HIJ LEEFT
HIJ LEEFT
HET IS EEN WONDER
GOD BESTAAT
ik gok dat dit een hoax is, wel funny thoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:36 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[ afbeelding ]
wahaha eindelijk gelukt thanks! dit schijnt dus de standaard voor noren te zijn als ze een een oog test moeten doen
Tnx, de meeste props gaan wel naar Lindy trouwensquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:41 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
SQ heb me trouwens doodgelachen om de make up tips
Flauw! is toch een stuk leuker dan de normale lettersquote:Ik heb de clou gevonden wb die oogtest, ze hebben dat plaatje per abuis in het journaal laten zien. Een faalredacteur dus
De volume in je haar tipsquote:Tnx, de meeste props gaan wel naar Lindy trouwens
Welke vond je het loikst?
Hoe komt het dat er in jou quote alleen de tekst staat? Doe je het handmatig?quote:
vel rozenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:46 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
O en de mooie paars met roze oogschaduw
Jep kan het ook anders dan?quote:Hoe komt het dat er in jou quote alleen de tekst staat? Doe je het handmatig?
o wacht al gevonden (nog vrij nieuw hier)quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoe komt het dat er in jou quote alleen de tekst staat? Doe je het handmatig?
Ja rechts in het vak waar de tekst staat, een knopje met " als je daarop drukt hoef je alleen nog maar je reply te typenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:47 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Jep kan het ook anders dan?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:47 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
o wacht al gevonden (nog vrij nieuw hier)
T word wel watquote:
quote:hahahahahhaa, wil je naar het circus ofzo , kga stuk!! hahahahahhahaa
kimbbxx 2 weeks ago
quote:JE VERNEUKT JE GEZICHT MAAAAN!!
HOE KUN JE JEZELF DIT AANDOEN!!
GVD!! IK KAN NIET STOPPEN MET LACHEN HIER!!
AAAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAAA!!!!!!!!!!!!!!!
MarsKiller007 1 month ago
quote:Eey! Ik snap niet wat je hiermee wilt bereiken hoor!
Dit kan toch gewoon niet! Je zet jezelf voor schut!
Leer eerst ZELF make-up op te doen voordat je dat aan andere laat zien!!
IETS TE VROLIJK IS DIT!
Kan me toch niet voorstellen dat mensen denken dat dit serieus isquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
oh lol, nog meer mensen die het serieus nemen
[..]
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
oh lol, nog meer mensen die het serieus nemen
[..]
[..]
[..]
oh jawel hoor, vaak zijn ze 14 en marokkaansquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:50 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Kan me toch niet voorstellen dat mensen denken dat dit serieus is
quote:@Skjoelin Meid, je gaat jezelf toch niet voor schut zetten op het internet! Hoe kun je dit nou doen! Vind ik echt jammer.. Laat die tutorials over aan mensen die dit echt kunnen! Niet aan mensen zoals jij die maar wat doen!
Ach die weten waarschijnlijk ook niet beterquote:
Ja ik ook, hardop ook!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
nu moet ik gewoon lolleren om die comments
Goed zo mamakippie!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Heb net even meneer hier geholpen, hij was half aan het ontploffen omdat iets niet lukte
En nu zit hij braaf een bakje vla met een appeltje erdoor te eten, nu issie weer rustig
Goeie mama ben ik he
Ik had ook ál die spullen van jou SQ!quote:
het komt door modewijzerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik had ook ál die spullen van jou SQ!
En zie hoe we de mensen die die spullen hadden nu zijn.... I see a pattern
Pure evilnessquote:
Eten doet het altijd wel voor hem, hij zit er nu zelfs bij te hummen, hahahahaquote:
quote:
Dan wil ik een foto!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik bedenk me nu wat
Stel je voor dat er van die naīve lieve jonge meisjes gaan youtuben naar een mooie tutorial, en ze houden van roze en paars. En dat ze denken dat dit serieus is?Zou je die echt hebben?
naieve lieve jonge meisjes bestaan niet meer anno 2012quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik bedenk me nu wat
Stel je voor dat er van die naīve lieve jonge meisjes gaan youtuben naar een mooie tutorial, en ze houden van roze en paars. En dat ze denken dat dit serieus is?Zou je die echt hebben?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik bedenk me nu wat
Ok, domme hoertjes dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naieve lieve jonge meisjes bestaan niet meer anno 2012
Ja maar die vonden het niet echt mooi ofzoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zie de comments bij die filmpjes
(jonge kinderen, marrokanen en mensen met een IQ van <70)
Oh ja tuurlijk, stom van mequote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naieve lieve jonge meisjes bestaan niet meer anno 2012
WAANZINNIG WINKELEN ofzo?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Wij hadden ook een winkelspel... god, hoe heette dat nou.... had een bandje erin zitten en je kreeg dan opdrachten via dat bandje....
was wel pas toen ik 10 was ofzo hoor.
Mijn zusje doet dat nog af en toe na, echt té grappig.
Dat bandje was natuurlijk door een of ander crappy mens ingesproken en een ontzettende faalkopie van de Amerikaanse versie
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, die was het!quote:
Ja dat begrijp ik nog steeds nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
en toch doet het me goed. Dat zoveel mensen me serieus nemen. Kan ik toch beter acteren dan ik dacht.
Het komt volgens mij echt omdat Lindy en ik dit soort filmpjes heel prima met een stalen gezicht kunnen maken
je komt mij trouwens wel bekend voor (nee geen pick up line)quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
en toch doet het me goed. Dat zoveel mensen me serieus nemen. Kan ik toch beter acteren dan ik dacht.
Het komt volgens mij echt omdat Lindy en ik dit soort filmpjes heel prima met een stalen gezicht kunnen maken
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:02 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
je komt mij trouwens wel bekend voor (nee geen pick up line)
en ik toch echt uit frieslandquote:
Je hebt een doorsnee hoofdquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dat gevloek er tussendoor ookGodverdomme, shit, shit, shit, oh sorry
Happy weekend!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:04 schreef PriemGirl het volgende:
Het is 17u03 !!! Wat doe ik hier nog op mijn werk !!!!
Goed. Naar huus![]()
staat je huis nog? Of is het weggespoeld?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:04 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
en ik toch echt uit friesland
Dit!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:04 schreef PriemGirl het volgende:
Het is 17u03 !!! Wat doe ik hier nog op mijn werk !!!!
Goed. Naar huus![]()
Een vriendin van mij had dat, en ik vond het helemaal geweldig, maar zij wilde het nooit spelenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, die was het!![]()
[ afbeelding ]
Wat een dom spel, en dat domme stemmetje... Mijn zusje kan dat dus echt perfect nadoen![]()
Eens kijken of mijn moeder dat spel nog heeft liggen, whehehehe
Woont inmiddels in de bewoonde wereld Den Haagquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
staat je huis nog? Of is het weggespoeld?
Oh nou, heel graagquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit!!!
kip, moet ik nou nog voor die filter kijken?
Nice!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:10 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Mini-faaltje. En ik kan nie fotograferen nie.
Ik ga het denk ik als mijn moeder het niet meer heeft tweedehands kopen voor mijn zusje, puur om haar hoofd te zienquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Een vriendin van mij had dat, en ik vond het helemaal geweldig, maar zij wilde het nooit spelen.
Mooi!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:10 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een mooien kleurquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:10 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
G-O-O-G-L-Equote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mooi!
Foto van de lipstick-kleur? (dus spul zelf, niet de naam)
Zo, da's even heel anders dan Frieslandquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:05 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Woont inmiddels in de bewoonde wereld Den Haag
Loik! En mooie nagelssquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:10 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
da's toch heel andersquote:
Laak in het nog goeie gedeelte wahahaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo, da's even heel anders dan Friesland
Welke wijk woon je?
Vooruit dan maarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]Ja, dat lijkt me wat handiger. Die kleur komt nooit mooi over met mijn fotografie-skills.
en wat is het goede gedeelte dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:12 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Laak in het nog goeie gedeelte wahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |