Vertel dat eens tegen mijn ventquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan heb je al helemaaaaaaal geen heavy duty ding nodig
Het is ook een soort knutselen, met PVC en PVC-lijmquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zijn werkjeKlinkt net alsof ie heeft geknutseld
rare allergieen? Poltergeist?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vertel dat eens tegen mijn vent![]()
En we hebben ook niet eens katten of honden ofzo.
Ik WOG door te lapohunten. Het was niet eens hunten, het kwam zo uitquote:
ik had alleen echte legoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://www.miniland.nl/Girls/Belville.htm
Ik had alles! Al vanaf 1994!!
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Lego met tieten.
En whoo, ik heb m'n auto eindelijk netjes ingeparkeerd.
Baas!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Lego met tieten.
En whoo, ik heb m'n auto eindelijk netjes ingeparkeerd.
Beide niet hehehehequote:
Ik ook, maar meneer hier is vooral van de categorie: duur = goed.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook niet, ik koop ōf het allergoedkoopste, of het allerbeste. Er tussenin is zo... zinloos
En de meneren een zak en piemel?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
De moeders van Belville hadden trouwens wel tetten!
Nee want ze hadden benen die je kon draaien en buigen, dus dat paste nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En de meneren een zak en piemel?
Daar keek ik altijd naar bij poppen en barbies....
Er stond vroeger heul wel Lego op de doos!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:33 schreef bleiblei het volgende:
Belville is geen lego.
En dat Friends gedoe is bijna lego. Alleen die poppetjes.
En en en, ik wil een fancy Roomba.
Zou hier echt veel schelen.
Seriously? Dat is een reden om je backwards te laten adopterenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Playmobil hadden wij ook, want dat konden we niet doorslikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |