In een van de eerste seizoenen zag je de mol abseilen in de leader geloof ik, en elke week zat hij een stuk lager.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zijn toch wel eens hints in de montage geweest?
Nope, dat lijkt me onmogelijk. Daar gaat nogal wat voorbereiding inzitten, me dunkt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:19 schreef Gnieperd het volgende:
Art zegt op een gegeven moment: "Maar toch, is één van jullie vanaf vandaag, de mol"
Betekent dit dat de mol pas op die dag te horen heeft gekregen dat hij/zij de mol is?
Volgens mij 2 jaar geleden ook pas dat de mol het vanaf dag 1 pas wist.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:20 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Nope, dat lijkt me onmogelijk. Daar gaat nogal wat voorbereiding inzitten, me dunkt.
Als dat zo was hadden ze er wel wat meer aandacht aan besteed. Het is de 1e dag, dus de 1e dag van de mol in actie, niet te ver doordenken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:19 schreef Gnieperd het volgende:
Art zegt op een gegeven moment: "Maar toch, is één van jullie vanaf vandaag, de mol"
Betekent dit dat de mol pas op die dag te horen heeft gekregen dat hij/zij de mol is?
Ooh hmm, naja, maakt verder niet uit. Lijkt me wel lastig om dan ineens die rol aan te nemen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:21 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Volgens mij 2 jaar geleden ook pas dat de mol het vanaf dag 1 pas wist.
Klopt, Nico was dat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
In een van de eerste seizoenen zag je de mol abseilen in de leader geloof ik, en elke week zat hij een stuk lager.
Nee, want alle fotos waren vanuit het vliegtuig gemaakt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:09 schreef Aangenaam het volgende:
In mn vorige post had ik het over Tims ontmoeting met Marion, maar dat was dus blijkbaar Marit. My bad.
Wat me wel opviel aan de foto van Tim, is dat er in het midden op zijn foto iets te zien is. Zou dit het vliegtuig kunnen zijn?
[ afbeelding ]
Is dat ergens bevestigd?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, want alle fotos waren vanuit het vliegtuig gemaakt.
Ik denk het eigenlijk niet. Het is sowieso niet dezelfde foto van het vliegtuig die helemaal in het begin in de handen van de mol werd getoond.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:09 schreef Aangenaam het volgende:
In mn vorige post had ik het over Tims ontmoeting met Marion, maar dat was dus blijkbaar Marit. My bad.
Wat me wel opviel aan de foto van Tim, is dat er in het midden op zijn foto iets te zien is. Zou dit het vliegtuig kunnen zijn?
[ afbeelding ]
Nee, maar de foto van Anne Marie 'pastte' precies toen ze bij het vliegtuig stond. Dus ik denk dat alle foto's wel bij het vliegtuig zijn gemaakt.quote:
Inderdaad. En iedereen moest uiteindelijk daar uitkomen, dus de foto's moesten ofwel naar het vliegtuig toe gemaakt zijn of van het vliegtuig af (alle windrichtingen op).quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:19 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, maar de foto van Anne Marie 'pastte' precies toen ze bij het vliegtuig stond. Dus ik denk dat alle foto's wel bij het vliegtuig zijn gemaakt.
Liesbeth zegt dat haar foto precies klopt als ze op het strand staat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:19 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, maar de foto van Anne Marie 'pastte' precies toen ze bij het vliegtuig stond. Dus ik denk dat alle foto's wel bij het vliegtuig zijn gemaakt.
Liesbeth keek vooral uit op de oceaan. Ik kan me zo voorstellen dat het beeld op de foto ook zou kloppen als je wat verder van de kustlijn afstaat en vanaf daar dezelfde richting op kijkt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:21 schreef Aangenaam het volgende:
[..]
Liesbeth zegt dat haar foto precies klopt als ze op het strand staat.
@Dakpan90 De mol kreeg 2 foto's. 1 van het vliegtuig close up, en een andere foto daarachter die verder niet zichtbaar was. Ook word er geloof ik bij de test aan het einde gevraagd of de mol het vliegtuig op zn foto had.
enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 93% gewijzigd door ZwartmetSuiker op 06-01-2012 19:37:15 ]In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |