quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:16 schreef Joysa het volgende:
Ik zie nu pas het nieuwe plaatje in de OP![]()
Vertel eens? Ik eet die zooi nooit eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama wil vanavond witte bonen in tomatsaus eten, ik zoek op wat dr allemaal in zit, not gonna happen, zooi
Ik moet telkens heul snel naar beneden scrollen op mijn werkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:16 schreef Joysa het volgende:
Ik zie nu pas het nieuwe plaatje in de OP![]()
samequote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik moet telkens heul snel naar beneden scrollen op mijn werkMaar goeien plaatje wel
hahaha, page down, page downquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik moet telkens heul snel naar beneden scrollen op mijn werkMaar goeien plaatje wel
Vergeleken met snijbonen en sperziebonen is het meer kcal, meer vet en meer koolhydraten lolquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vertel eens? Ik eet die zooi nooit eigenlijk.
Zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai maar met je berenpoot, je berenpoot, je berepoot!quote:
Dat!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
same
En ik vergeet alleen mijn make-up af te halen als ik halfdronken ga slapen tegenwoordig. Toen ik puber was, was het gewoon luiheid
vergeet de suikers niet in de tomatensausquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vergeleken met snijbonen en sperziebonen is het meer kcal, meer vet en meer koolhydraten lol.
Dan eet ik liever sperziebonen
Whut??quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai maar met je berenpoot, je berenpoot, je berepoot!
Oh op die manier. Sperziebonen zijn sowieso lekkerderquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vergeleken met snijbonen en sperziebonen is het meer kcal, meer vet en meer koolhydraten lol.
Dan eet ik liever sperziebonen
De berenboot niet kennenquote:
Check, en na drie dagen af en toe eens de mascaraklonten er af pulken zodat je weer nieuwe mascara op kon doenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat!
Toen ik jonger was ging ik er ook keivaak mee slapen, en dan volgende dag remover langs de onderste rand van je oog, beetje eyeliner en mascara er bij: good to go!!
Nog beter dan de eerste dag trouwens, want dan zat de eyeliner ook echt tússen je wimpers![]()
Super lief, dankjequote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:22 schreef princess-a het volgende:
Reageer nooit als ik stiekem lurk op werk maar nu moet het wel even.. Joysa meisje wat een gevoel van onmacht geeft dat toch he, zo naar voor jouhoop dat de instellingen iets kunnen betekenen, weet helaas uit ervaring dat je voor jezelf op moet komen en aan hun hoofd moet blijven zeuren. Bellen bellen bellen , bij ieder voorval. Je broer is ziek, kan zelf ook niets aan zn gedrag doen en heeft hun hulp dus hard nodig. Hoop dat jullie kracht vinden om hier mee om te gaan
quote:
Jup deed ik ook wel... Lazynessquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Check, en na drie dagen af en toe eens de mascaraklonten er af pulken zodat je weer nieuwe mascara op kon doen
(nee, ik waste me ook niet erg vaak als puber)
Hehehehe, kattenwasjes FTW toen!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Check, en na drie dagen af en toe eens de mascaraklonten er af pulken zodat je weer nieuwe mascara op kon doen
Ik douchte ook niet erg vaakquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De lyrics hier voor jou (is wel van een andere intro, die ik niet op youtube kan vindenquote:
me neither, gewoon nog een laag deo er overheen hoppatee!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehehe, kattenwasjes FTW toen!
I didn't care much
Dat zijn koolhydratenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vergeet de suikers niet in de tomatensaus
Snif snif aan kleding, mwaahhhhh, die kan nog wel een dag aanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
me neither, gewoon nog een laag deo er overheen hoppatee!
Sprayen maaarrrrr!!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat ook ja!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Snif snif aan kleding, mwaahhhhh, die kan nog wel een dag aan
Nerdje!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yay een 8 voor ICT tentamen, van de tentamens van afgelopen tenta,enweek dus maar 1 herkansing
Whuuuut netjes !!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yay een 8 voor ICT tentamen, van de tentamens van afgelopen tenta,enweek dus maar 1 herkansing
argh zo irritant jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:26 schreef PriemGirl het volgende:
Klote webshops die je winkelmandje onthouden; ook al heb je ze weg geklikt...![]()
Weet je wat nog het ergste is: Op mijn rekening staat bijna niks; maar ik heb 250 euro gekregen voor nieuwjaar... Wat dus kut is want die moet ik dan naar de bank brengen en op mijn rekening laten zetten en dán pas kan ik eigenlijk falen. Ik wil niet in shops falen; nee in webshops
First world problem
Klootzakken zijn het... Vuile enablers !!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
argh zo irritant ja
Ik had een keer een webshop, waar ik een week eerder al een keer een mandje had gevuld en weggeklikt. Dus ik opnieuw inloggen, mandje vullen en bestellen... pas bij de bestelconfirmatie knikkerde dat systeem ineens mijn mandje van de week er voor er ook nog eens bovenop
Ik zag het net op tijd. Hoerenzooi
oh maar dat doe ik nog steeds, alleen ligt mijn standaard nu iets hogerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Snif snif aan kleding, mwaahhhhh, die kan nog wel een dag aan
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja ik ook, maar de standaard is inderdaad "iets" veranderdquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh maar dat doe ik nog steeds, alleen ligt mijn standaard nu iets hoger
Straks studeer je nog bijna cum laude af ook als je niet oppast!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik maar in mijn boek schijten omdat ik bang was om mijn BSA niet te halen
goed beeezig!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zelfs dat niet... ik zal best eens naar kroeg hebben geroken op schoolquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:29 schreef PriemGirl het volgende:
Peheheh.. Ik hing mijn shirt nog wel eens buiten... Om sigarettenrook van de bar te laten uitwaaien; want dan kon ik hem volgende dag ook vast nog aan![]()
Dit was pas jaar 1 semester 1 hequote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Straks studeer je nog bijna cum laude af ook als je niet oppast!
Gemiddeld weet ik niet..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goed beeezig!\
[..]
Zelfs dat niet... ik zal best eens naar kroeg hebben geroken op school
Ik was echt een hele erge smeerkees. Ik ben nu een gemiddelde smeerkees
Daarom juist! Straks weet je nog veel beter hoe alles is,. omdat je niet meer hoeft te wennen. En dan gaan je cijfers helemaal stuiteren!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dit was pas jaar 1 semester 1 he
Of ik faal omdat de vakken lastiger wordenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Daarom juist! Straks weet je nog veel beter hoe alles is,. omdat je niet meer hoeft te wennen. En dan gaan je cijfers helemaal stuiteren!
oh, dan ben ik een erge smeerkeesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gemiddeld weet ik niet..
Ik heb het idee dat vanaf de generatie onder mij, de kids/mensen 2 keer per dag douchen en panisch zijn voor lichaamsgeur en zich ook 2 x per dag omkleden en zulks.
En een keer je okselhaar of beenhaar niet scheren is ook echt afgrijselijk...
Dat idd....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gemiddeld weet ik niet..
Ik heb het idee dat vanaf de generatie onder mij, de kids/mensen 2 keer per dag douchen en panisch zijn voor lichaamsgeur en zich ook 2 x per dag omkleden en zulks.
En een keer je okselhaar of beenhaar niet scheren is ook echt afgrijselijk...
nee, want je krijgt meer en meer keuze... dus doe je dingen die je leuk vindt, en dan gaat het nog beter!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of ik faal omdat de vakken lastiger worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of ik faal omdat de vakken lastiger worden
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:36 schreef Joysa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
he bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
3 x per week is zat man. Het is niet alsof ik rioolbaggeraar ben van beroep ofzo...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat idd....
Ik douche mij nog niet 1 keer per dag (mag ik ook niet van den dokterMax 3x per week)
Je vergeet wijnglas.gifquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want je krijgt meer en meer keuze... dus doe je dingen die je leuk vindt, en dan gaat het nog beter!
Ik heb mijn laagste cijfers in mijn eerste jaar gehaad, true story!
Jezus wat kut zeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
en je foef scheren!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:39 schreef BGTes het volgende:
Ik ga nou maar douchen onder het mom van 'vriend al 3 weken niet gezien'Lekker een uur onder de hete kraan staan
Bah :/ klotesysteemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
nou lekker dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knoei
Ja, uiteraardquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:40 schreef Loqi het volgende:
Ik douche ook 'maar' 3 keer in de week, vaker is niet eens goed voor je huid en haar...welke elke dag de speciale plekjes even wassen ofc
precies, washandersquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, uiteraard
Maar daar zijn de washandjes voor uitgevonden
Jeetje zeg..... Stelt ook niks voor dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap ook niet waarom iedereen maar elke dag wil douchen. Ik mag het niet; want mijn huid kan het niet hebbenIk was er alle goeie 'vetten' vanaf en dan krijg ik schimmel
Omnomnom
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
En borsthaar !!quote:
word je dan groen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jeetje zeg..... Stelt ook niks voor dus
Ik snap ook niet waarom iedereen maar elke dag wil douchen. Ik mag het niet; want mijn huid kan het niet hebbenIk was er alle goeie 'vetten' vanaf en dan krijg ik schimmel
Omnomnom
Ik heb nergens last van, ook geen droge huid ook al smeer ik weinig bodylotion e.d.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omnomnom
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, groene pluis tussen den benen! Extra verrassing voor den man!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omnomnom
Ik heb soms wel paar haren rond mijn tietquote:
it's so fluffy!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, groene pluis tussen den benen! Extra verrassing voor den man!
Ik smeer nooit bodylotionquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van, ook geen droge huid ook al smeer ik weinig bodylotion e.d.
Ja dan wel altijdquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik smeer nooit bodylotion![]()
Ok ok, alleen als ik net mijn benen onthaard heb
Ik alleen maar omdat sommige zo lekker ruikenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik smeer nooit bodylotion![]()
Ok ok, alleen als ik net mijn benen onthaard heb
gij holbewoner!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb soms wel paar haren rond mijn tiet
quote:
Tja als je ziet waar de gemiddelde man allemaal haar heeft vallen die paar teenhaartjes ook wel meequote:
je hebt dus wel haar maar het is bijna niet zichtbaarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:46 schreef BGTes het volgende:
Ik ben bijna overal blondweinig last van haar. Goddank ._.
Ik nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt dus wel haar maar het is bijna niet zichtbaar
Ik heb blond armhaar... ben ik heel blij mee
hariger dan mijn blonde beer kan het gelukkig nooit wordenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:47 schreef BGTes het volgende:
[..]
Tja als je ziet waar de gemiddelde man allemaal haar heeft vallen die paar teenhaartjes ook wel mee
Ja kloptquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt dus wel haar maar het is bijna niet zichtbaar
Ik heb blond armhaar... ben ik heel blij mee
Ik vind harige mannen altijd wel sexyquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hariger dan mijn blonde beer kan het gelukkig nooit worden
ik heb liever een harige dan een kale. Dat voelt zo pedofielquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:49 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik vind harige mannen altijd wel sexy
pincet inderdaad, hendig apparaat!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gij holbewoner!
ik ook hoor, en een paar zwarte haren vanaf mijn schaamhaar naar mijn navel. Pincetten ftw
Ja preciesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb liever een harige dan een kale. Dat voelt zo pedofiel
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb liever een harige dan een kale. Dat voelt zo pedofiel
Dan zou ik echt een laserbehandeling nemen hoor. Bij indische vrouwen zie je het vaak.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:50 schreef BGTes het volgende:
Ik had een donker meisje in een werkgroep die echt een baard had, van kin tot bakkenbaardwas best sneu
Kan niet bij donker haar en donkere huid... Moet pigmentverschil zijn tussen huid en haar anders pakt die laser het nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan zou ik echt een laserbehandeling nemen hoor. Bij indische vrouwen zie je het vaak.
Ik zou het niet doen als ik jou wasquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of omdat ik lindystyle ga doen
fijn! Succesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:52 schreef Joysa het volgende:
Oh er komt nu toch iemand van een hulp stichting. Dus wij gaan er ook even heen.
Ik hoop dat het goed gaat aflopen! Veel sterkte meissie! Voor jou, je moeder en je broerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:52 schreef Joysa het volgende:
Oh er komt nu toch iemand van een hulp stichting. Dus wij gaan er ook even heen.
Ze was idd Indisch, maar ze kon die behandelingen om de een of andere reden niet ondergaan. Wilde niet doorvragen want ze keek al zo sipquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan zou ik echt een laserbehandeling nemen hoor. Bij indische vrouwen zie je het vaak.
Succesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:52 schreef Joysa het volgende:
ik neem altijd wegwerpwashandjes mee als ik naar afrika gaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Vriendin van me heeft een tijd in Zuid Afrika gewerkt, daar naam ze dan iedere keer een stapel washandjes mee naartoe, want die kenden ze daar niet en ze vonden het ene briljante uitvinding. Die mensen daar liepen iedere keer te klooien met waslapjes enzo![]()
Wat een hypercoole uitvinding toch![]()
![]()
![]()
Altijd als je gaat? Hoe vaak ga je dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik neem altijd wegwerpwashandjes mee als ik naar afrika ga
VOLGEND JAAR WEER EINDELIJKK
het liefst zo vaak mogelijkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Altijd als je gaat? Hoe vaak ga je dan?
succes meisquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:52 schreef Joysa het volgende:
Ik echt nooit.. ik krijg er jeuk van en dan heb ik in 1 nacht heel mijn benen opengekrabdquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:56 schreef Sharana_LV het volgende:
ik smeer echt te weinig bodylotion, miss 1x per maand
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
schop die luie hommel ook eens naar de gamers meet morgen
Ja whut, ik ga hem niet vragen of hij alsjeblieft naar een meet gaatquote:
niet vragen gewoon schoppenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja whut, ik ga hem niet vragen of hij alsjeblieft naar een meet gaat
neh te ver om rijdenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan kom jij m halen als je zo graag wil dat hij gaat lol
oh, dat schijnen meer mannen te doen....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:20 schreef milka82 het volgende:
ik epileer mijn teenharen ook, epilady FTW! Mijn foef daarintegen scheer ik, moet er niet aan denken dat ik die haren eruittrek met dat ding![]()
![]()
Kreeg trouwens mijn epilady van mijn vriend, toen we drie jaar samen waren... Morantisch he(dan te bedenken dat ik net bevallen was etc. Nee, dan zit je op zo'n kado te wachten..)
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dat schijnen meer mannen te doen....
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:28 schreef milka82 het volgende:
morantiek ten top... en wanneer je net bevallen bent is epileren het laatste waar je aan denktOh nee, 1 na laatste, ketsen wil je al helemaal nooit meer.. Ook dat komt weer goed
Dat is heldhaftigquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]geen polonaise aan je lijf dan nee
hoewel de zoons van een vriendin van mijn moeder 10 maanden schelen, dus kennelijk zijn er uitzonderingen
Mijn broertje heeft welgeteld anderhalve maand zijn ov gehad, en het voor elkaar gekregen om in die tijd hem te brekenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:37 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dat is heldhaftig
Ik ben weer frisZometeen mijn OV-Kaart maar opsturen, stomme faalkaart
Nou moet ik betalen
Dan is mijn anderhalf jaar nog langquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft welgeteld anderhalve maand zijn ov gehad, en het voor elkaar gekregen om in die tijd hem te breken
Inddquote:
De klassieke franse douchequote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel makkelijk dat die longtumoren zichzelf tegenwoordig aanwijzen middels pijltje en ook nog rood gekleurd zijn voor echte goede vindbaarheidquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
hehehehe.... een evil smilie
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ideaal! Iedereen doet er altijd ontzettend heftig over. Een vriendinnetje van mij is schoonheidsspecialiste en heeft dat wel vaker bij me gedaan. Je voelt het wel, maar pijn zou ik het niet noemen. Het is dat ze in Limburg woont, anders had ze het blijvend mogen doen!quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:11 schreef Joysa het volgende:
Hij is thuis.. gesprek gehad met een man die hij nog kende van zn opname, was wel fijn. Ze gaan proberen hem een soort anger management cursus te geven, en er zijn afspraken gemaakt voor het weekend.
Voelt wel goed
Fijn, nu hopen dat het goed gaatquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:11 schreef Joysa het volgende:
Hij is thuis.. gesprek gehad met een man die hij nog kende van zn opname, was wel fijn. Ze gaan proberen hem een soort anger management cursus te geven, en er zijn afspraken gemaakt voor het weekend.
Voelt wel goed
gelukkigquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:11 schreef Joysa het volgende:
Voelt wel goed
Ja, bedankt... ik nu ookquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Filter van onze stofzuiger is stuk, ik verkooppunten bellen, hebben het allemaal niet. Ik na een vruchteloos bezoekje aan hun werksite het merk bellen (Nilfisk), krijg ik een bandje met daarop dat ik de website moet bekijken of verkooppunten moet bellen...
ARGGGGGG
Nu maar een mailtje gestuurd, ben benieuwd of ik daar nog wat van hoor![]()
Fijne stofzuiger is het, maar kutservicegedoe....
En ik heb weer zin in bitterballen en frietjes
Ik ook!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Filter van onze stofzuiger is stuk, ik verkooppunten bellen, hebben het allemaal niet. Ik na een vruchteloos bezoekje aan hun werksite het merk bellen (Nilfisk), krijg ik een bandje met daarop dat ik de website moet bekijken of verkooppunten moet bellen...
ARGGGGGG
Wacht maar tot je weer bij de frituurkoning moet gaan werkenquote:
Oeeee, shoppen!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:05 schreef Sharana_LV het volgende:
IK WIL OOOK BITTERBALLEN
maar nu eerst shoppen
ciao dames
ik heb ook twee taartrondes weten te weerstaan vandaagquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wacht maar tot je weer bij de frituurkoning moet gaan werken
Dan komt het weer binnen no-time je oren uit
Gisteren was ik tot einde werktijd heel gezond aan het doen, komt mijn collega in de lunch naast me zitten met een broodje kroket en een broodje met allerlei andere lekkere dingen erop en tot slot nog een toetje
Morgen mag ik weer van 17 tot 1quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wacht maar tot je weer bij de frituurkoning moet gaan werken
Dan komt het weer binnen no-time je oren uit
Gisteren was ik tot einde werktijd heel gezond aan het doen, komt mijn collega in de lunch naast me zitten met een broodje kroket en een broodje met allerlei andere lekkere dingen erop en tot slot nog een toetje
Sterk vrouwmens dat u er bent!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ook twee taartrondes weten te weerstaan vandaag
heb je al bij Handyman gekeken?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:59 schreef BBQ-kip het volgende:
ARGGGGGG
Echt, als ik er ooit in de buurt kom maken we een frituurdate!quote:
Wij hebben afgelopen week onze frituurpan weggeflikkerdquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ook!Maar onze frituurpan is uitgeleend
Goeden manier wel om niet toe te geven aan de trek.
Te oud typequote:
Jaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Echt, als ik er ooit in de buurt kom maken we een frituurdate!
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wij hebben afgelopen week onze frituurpan weggeflikkerd![]()
How brave! Ik ben bang dat als ik dat hier doe ik ruzie hebquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wij hebben afgelopen week onze frituurpan weggeflikkerd![]()
Hier zit een winkeltje die nog stofzuigerzakken had voor een model uit 1968. Ik wil daar best even kijken voor je?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Te oud type![]()
Maar dat ding is verder nog prima, en het is een soort van papieren-achtig filter...
Wij gebruiken die van ons 1 x per jaar voor oliebollenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]goed bezig! Vieze ranzige gore ellendige kutdingen zijn het! Einz!
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn man liep hier net met een stuk afvoerbuis door de kamer, zingt hij ineens "I'm sexy and I know it"![]()
En wij douchen nooit als we gaan klussen, alleen 's avonds, want anders heeft het toch geen zin. Dus hij stond er echt met dat stoffige pluis-haar en drek aan zijn benen
Ja man, ze meuren, je krijgt ze nooit schoon en er komt niks gezonds uit. Ergo: weg met dat stinkding!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]goed bezig! Vieze ranzige gore ellendige kutdingen zijn het! Einz!
dat zou voor mij ook eventueel ooit de enige reden zijn. Al kan ik dan evengoed een grote gietijzeren pan met zonnebloemolie op het fornuis zettenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wij gebruiken die van ons 1 x per jaar voor oliebollen
Al zeker 5 jaar
Nou, als je dat zou willen zou dat wel echt super super lief zijn!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hier zit een winkeltje die nog stofzuigerzakken had voor een model uit 1968. Ik wil daar best even kijken voor je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, hij verdient een emoslinger![]()
Don't come closer, I might hurt you
ik ga straks of morgen ff kijken voor je!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou, als je dat zou willen zou dat wel echt super super lief zijn!![]()
Type is GMCA02
Wij frituren buiten met een verlengsnoer = geen stank binnenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zou voor mij ook eventueel ooit de enige reden zijn. Al kan ik dan evengoed een grote gietijzeren pan met zonnebloemolie op het fornuis zetten
Jep... en dan vooral als je een bazen-look gemaakt hebt met je oogschaduw en die dan gelijk verkloot...quote:
Inderdaad, whehehehequote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga straks of morgen ff kijken voor je!
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:15 schreef Lindytje het volgende:
Echt, sommige mensen op de facebook van onze studieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, hij verdient een emoslinger![]()
![]()
Ja, kom op... wat een mongool..... dan kan ik niet meer aardig doenquote:
quote:De reden dat de verkooppunten u geen antwoord kunnen geven is waarschijnlijk omdat het type wat u doorgeeft niet bekend is.
Zou u kunnen zeggen voor welk machine type u dit filter nodig heeft?
Kijk mijn reactiequote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, kom op... wat een mongool..... dan kan ik niet meer aardig doen
je stofzuiger is een creatie van je zieke geestquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Noooooooooooooooooz, ik heb een niet bestaande stofzuiger![]()
![]()
It's a hoaxquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:22 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
Hij is wel van de oma van mijn vent geweest en hij heeft hem 13 jaar geleden gekregen toen ze dood ging, dus wie weet is het een creatie van haar geestquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je stofzuiger is een creatie van je zieke geest
Ik moest ooit iets in Access maken, ik snapte er echt geen kloot van, heb het uiteindelijk mijn IT-nerd-man laten doenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat mensen falen voor ICT ( ook al was het lastiger dan de oefentoets) en voor HaIt waar je alles bij mocht houden
Doe eens gek,. sla het gewoon eens overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Plaatje meegestuurd naar die helpdesk-knakker, dit is toch vrij duidelijk?
[ afbeelding ]
Type GMCA02, of ben ik nou gek
Als ie het nu nog niet snapt is ie lompSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als ie het nu nog niet snapt is ie lomp
Ik heb mail terug...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als ie het nu nog niet snapt is ie lomp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Heel gezondquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat sowieso
Zijn bio-tortilla-chips gezond? Die vond ik in het kerstpakket van mijn vent![]()
(en ja, ik weet dat ze niet gezond zijn, maar ik had er zin invanavond weer netjes groenten en verantwoord eten, ik zal niet klagen dat ik niet af val
)
nee eigenlijk nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heel gezond![]()
(geweten gerustgesteld?)
Heb ik een keer gehad met een lamp. Bleek dat ik het verkeerde merk had gecontacteerd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:22 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb mail terug...OH MY FREAKING GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whehehehe, wat zal diegene van de helpdesk gelachen hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb ik een keer gehad met een lamp. Bleek dat ik het verkeerde merk had gecontacteerd.
Had gemaild voor reserve glaasjes van lamp x. Kreeg ik terug van Massive "Die kennen we niet", waarop ik zei. Wat een bullshit, ik heb hier een Tiger X staan van jullie.
Mailtje terug "Ons advies is om contact op te nemen met onze concurrent "Tiger"".
Bwhehehehehhehequote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb ik een keer gehad met een lamp. Bleek dat ik het verkeerde merk had gecontacteerd.
Had gemaild voor reserve glaasjes van lamp x. Kreeg ik terug van Massive "Die kennen we niet", waarop ik zei. Wat een bullshit, ik heb hier een Tiger X staan van jullie.
Mailtje terug "Ons advies is om contact op te nemen met onze concurrent "Tiger"".
Goeden reden!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet![]()
Maar ik heb wel een reden, even mijn stofzuigerfrustratie weg vreten
Vooruit dan maar... (en ik heb toch geen geweten BTWquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goeden reden!
(geweten gerustgesteld?)
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vooruit dan maar... (en ik heb toch geen geweten BTW)
Lol auch... peinlichquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neinzquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Doe eens gek,. sla het gewoon eens over
quote:Bij deze een foto van de complete machine bijgevoegd. Ik hoop dat het zo duidelijker is.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ohhhhh,. heerlijk!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Neinz![]()
Een luierdag is pas een luierdag als je tot minimaal half 3 in bed kunt liggen, met nagellak tutten en niemand aan je kop zeikt
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ohhhhh,. heerlijk!
Dat wilde ik vandaag, maar mijn meneer werd daar wat bozig van![]()
Logisch wel, aangezien hij nu zwaar aan het werk is met de wc's![]()
Het is weer eens "ietsjes" meer werk dan we dachten
Ik ben nu op stofzuigerfilterjacht gestuurd, maar dat resultaat is ook weer bedroevend
Bwehehehehehe! Da's wel mooi!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Sowieso helpdesk-blunders
Mijn nicht heeft een tijdje bij ons gewoond. Op een gegeven moment was haar telefoon stuk gegaan en toen heeft ze hem ter reparatie opgestuurd. Het duurde wel erg lang, dus na een paar weken heeft ze gebeld. Waren ze die telefoon kwijt. Dus de man van de helpdesk zegt: 'Heeft u een moment dan kijk ik nog even goed.'
Zat zij tegen ons op die man te schelden terwijl ze de telefoon nog aan haar oor heeft: 'Wat een kutbedrijf zeg, je raakt toch niet zomaar een telefoon kwijt, en wat een loser heb ik aan de telefoon. Het is vast zo'n nerd met een rond brilletje, en slooom dat ie praat!'
Zegt die vent: 'Ahum mevrouw, ik kan u nog horen.'![]()
Ik ging toen echt halfdood.
whehehehequote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Sowieso helpdesk-blunders
Mijn nicht heeft een tijdje bij ons gewoond. Op een gegeven moment was haar telefoon stuk gegaan en toen heeft ze hem ter reparatie opgestuurd. Het duurde wel erg lang, dus na een paar weken heeft ze gebeld. Waren ze die telefoon kwijt. Dus de man van de helpdesk zegt: 'Heeft u een moment dan kijk ik nog even goed.'
Zat zij tegen ons op die man te schelden terwijl ze de telefoon nog aan haar oor heeft: 'Wat een kutbedrijf zeg, je raakt toch niet zomaar een telefoon kwijt, en wat een loser heb ik aan de telefoon. Het is vast zo'n nerd met een rond brilletje, en slooom dat ie praat!'
Zegt die vent: 'Ahum mevrouw, ik kan u nog horen.'![]()
Ik ging toen echt halfdood.
Ninja stofzuiger !!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn mail:
[..]
[ afbeelding ]
Ben nu al benieuwd naar de volgende reactie![]()
(hij is wel snel met reageren trouwens)
Ik zeg ook nooit wat tijdens het wachtenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bwehehehehehe! Da's wel mooi!
Het si mij ook weleens overkomen (maar niet zó erg hoor) dus ik durf dat nu niet meer
Lekker in de telefoon hijgen, mheeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mheeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
whehehehe
Ik weet dat helpdesks soms alleen hun microfoon uitzetten maar jou nog wel kunnen horen, dus ik doe het dan altijd expres![]()
Neeee joh... Doe ik nou eens noooooitquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
whehehehe
Ik weet dat helpdesks soms alleen hun microfoon uitzetten maar jou nog wel kunnen horen, dus ik doe het dan altijd expres![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
whehehehe
neuh, ge zijt de onschuld zelve!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neeee joh... Doe ik nou eens noooooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Of keihard en smerig je keel schrapenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]daar ben ik dus altijd bang voor. Durf amper te ademen omdat ik bang ben dat diegene dan denkt: 'Wat een hijger zeg.'
boeren latenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Of keihard en smerig je keel schrapen
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neuh, ge zijt de onschuld zelve!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Hoor je ze dan nog steeds?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:01 schreef PriemGirl het volgende:
Ik hoor voornamelijk klanten meezingen met onze muziek![]()
Ik kan ze of helemaal in de wacht zetten (en dat doe ik meestal hoor; vind ik wel zo netjesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoor je ze dan nog steeds?Ook al horen mensen een muziekje??
Dan hebben heel wat mensen mij ook al mee horen zingen
Ik d8 dat het dan wel veilig was.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Jammer, wel een antwoord, maar een beetje op een teleurstellende manier, had er meer van verwacht![]()
wat een bummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hehehe, nopequote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoor je ze dan nog steeds?Ook al horen mensen een muziekje??
Dan hebben heel wat mensen mij ook al mee horen zingen
Ik d8 dat het dan wel veilig was.
disclaimer
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Jammer, wel een antwoord, maar een beetje op een teleurstellende manier, had er meer van verwacht![]()
Had je gehoopt op weer een faal-antwoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik kan ze of helemaal in de wacht zetten (en dat doe ik meestal hoor; vind ik wel zo netjes); maar ik kan er ook voor zorgen dat ze mij niet horen (en daarbij dus de muziek horen) en dat ik hun wel nog hoor.
En ik zing ook vaak mee met wachtmuziekjes.. is leuk...
danse macabrequote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn oude huisarts (die later kinderen bleek te betasten en zulks...) had altijd van die depri donkere klassieke muziek op staan op het wachtbandje en ook in de wachtkamer![]()
Ik wilde vroeger daarom nooit naar de huisarts, vond die muziek eng...
Maar ja, later bleek die man ook dus vrij eng te zijn![]()
![]()
Eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Had je gehoopt op weer een faal-antwoord?
Nee, die niet, die is cool. Die heb ik als ringtone tegenwoordigquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja![]()
Ik hou toch niet van stofzuigen, wat boeit mij dat hele kutfilter nou
zonder snoer???quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wil later zo'n hele dunne, zonder snoer. Want die heb je ook in het roze
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
Wat ook altijd leuk was, als je mensen op mute had staan, is dat ze dan fluisterend gaan praten tegen iemand anders in de kamer
As if, als je fluistert met een telefoon voor je hoofd hoort de andere kant van de lijn het nog steeds
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zonder snoer???
Een rolveger???
Ik wil gewoon een huishoudelijke hulp![]()
Of een roomba
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wil later zo'n hele dunne, zonder snoer. Want die heb je ook in het roze
18V(olt)??????quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets, niet precies deze maar zoiets
bwehehehehequote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
18V(olt)??????
![]()
En dan keihard "I want to break freeeeeee" zingen!![]()
![]()
dit dusquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zonder snoer???
Een rolveger???
Ik wil gewoon een huishoudelijke hulp![]()
Of een roomba
En leren giletjequote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik tegen meneer hier: welke filters wil je allemaal nieuw?
Hij: allemaal
Ik: da's ongeveer 120 euro bij elkaar he....
Hij: ja en, ik wil nieuwe.
Ik: dan kun je beter een nieuwe kopen
Hij: nou, da's toch zeker ook 1000 euro
Ik: 1000 euro????![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En leren giletjeEn schort!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
duizend euro, dan heb je een swarovski stofzuiger met gouden slangquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik tegen meneer hier: welke filters wil je allemaal nieuw?
Hij: allemaal
Ik: da's ongeveer 120 euro bij elkaar he....
Hij: ja en, ik wil nieuwe.
Ik: dan kun je beter een nieuwe kopen
Hij: nou, da's toch zeker ook 1000 euro
Ik: 1000 euro????![]()
![]()
![]()
![]()
een roomba en een poets voor een jaarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Kan je meteen die Roomba halen.
Ja maar als ie dan hoort wat een Roomba kost hoeft ie die filters waarschijnlijk niet meerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een roomba en een poets voor een jaar
Wat doet die roomba tegenwoordig?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een roomba en een poets voor een jaar
Goed plan!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Strax gezond yoghurt met fruit eten
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Whahahahaha, ik zit hem hier midden in zijn bek uit te lachen!
Heb net jullie reacties voorgelezen, hahahaha
Hij moest er zelf ook wel om lachen, maar zit in weer in de fase:
"ja, maar hoe kan dat zo goedkoop gemaakt worden dan??? dat kan toch niet, als het kwaliteit zou zijn zou het duurder zijn"
1950 heeft gebeld, ze willen je man terugquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Whahahahaha, ik zit hem hier midden in zijn bek uit te lachen!
Heb net jullie reacties voorgelezen, hahahaha
Hij moest er zelf ook wel om lachen, maar zit in weer in de fase:
"ja, maar hoe kan dat zo goedkoop gemaakt worden dan??? dat kan toch niet, als het kwaliteit zou zijn zou het duurder zijn"
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1950 heeft gebeld, ze willen je man terug
We gaan wel weer voor een Nilfisk, ding is echt super vind ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb deze:
http://www.wehkamp.nl/hui(...)/C27_7G6_7G6_766546/
Hoef nooit meer een ander
Hij is Zeeuw he, that explains....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1950 heeft gebeld, ze willen je man terug
Mijn stiefschoonvader heeft er 1. Best een slim dingetje, maar ik zou er nooit 1 kopen. Raust ook 3 keer tegen een tafel aanquote:
oh... sorry, het spijt mequote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij is Zeeuw he, that explains....![]()
Af en toe..... zucht.........
Ach, het zorgt ook voor het nodige vermaeckquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij is Zeeuw he, that explains....![]()
Af en toe..... zucht.........
Alles is hier man-van-BBQ-proof, dus dat zetje tegen die tafel enzo zal de tafel ook wel overleven.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn stiefschoonvader heeft er 1. Best een slim dingetje, maar ik zou er nooit 1 kopen. Raust ook 3 keer tegen een tafel aan
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Hij geloofde me niet dat je er ook al een hebt voor 200 of 250 euro...
Dus nu zit hij zelf te kijken en hij vindt uiteraard die van 500 het beste....![]()
![]()
![]()
Waar is die emoslinger?
hij wil de paarse dyson?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Dus nu zit hij zelf te kijken en hij vindt uiteraard die van 500 het beste....![]()
![]()
![]()
Waar is die emoslinger?
Nee, die heeft zijn uit-zelfde-hout-gesneden broertje en dat ding maakt een teringkabaalquote:
Bwhehe ja die tafel overleeft het wel, ik vind het alleen lomp dat dat ding in zijn 'route' niet opslaat dat daar een tafel staat. Of een muurquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Alles is hier man-van-BBQ-proof, dus dat zetje tegen die tafel enzo zal de tafel ook wel overleven.
Met wat voor een kneus ben ik eigenlijk getrouwd jonguh
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:18 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
![]()
Waar is die emoslinger?
welke dan? De allernieuwste Roomba?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee, die heeft zijn uit-zelfde-hout-gesneden broertje en dat ding maakt een teringkabaal
de geavanceerdere Roomba's kunnen dat welquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe ja die tafel overleeft het wel, ik vind het alleen lomp dat dat ding in zijn 'route' niet opslaat dat daar een tafel staat. Of een muur
Hij least en ik koop mijn eigen auto's, maar gordijnen hebben we het eerste huis anderhalf jaar over gedaan om te beslissen wat we wilde...quote:
Duurste Nilfiskquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welke dan? De allernieuwste Roomba?
Koop nou maar gewoon een Miele ofzo, prima shizzle.
Geen stofzuiger van onder de 100 tho... die zuigen niks op
Heb je ergens tapijt in je huis?
Dan heb je al helemaaaaaaal geen heavy duty ding nodigquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Duurste Nilfisk
Tapijt is alleen trap en droogloopmat hiero, rest hout en laminaat en steen.
Oh dus hij heeft gewoon rommelquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de geavanceerdere Roomba's kunnen dat wel
Zijn werkjequote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga even zijn werkje van vanochtend bekijken, we hebben weer een standleiding
ik ook niet, ik koop òf het allergoedkoopste, of het allerbeste. Er tussenin is zo... zinloosquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dus hij heeft gewoon rommelIk snap niet dat wanneer je bereid bent om veel geld uit te geven aan zo'n ding, je dan niet voor de beste kwaliteit gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |