quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:16 schreef Joysa het volgende:
Ik zie nu pas het nieuwe plaatje in de OP![]()
Vertel eens? Ik eet die zooi nooit eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama wil vanavond witte bonen in tomatsaus eten, ik zoek op wat dr allemaal in zit, not gonna happen, zooi
Ik moet telkens heul snel naar beneden scrollen op mijn werkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:16 schreef Joysa het volgende:
Ik zie nu pas het nieuwe plaatje in de OP![]()
samequote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik moet telkens heul snel naar beneden scrollen op mijn werkMaar goeien plaatje wel
hahaha, page down, page downquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik moet telkens heul snel naar beneden scrollen op mijn werkMaar goeien plaatje wel
Vergeleken met snijbonen en sperziebonen is het meer kcal, meer vet en meer koolhydraten lolquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vertel eens? Ik eet die zooi nooit eigenlijk.
Zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai maar met je berenpoot, je berenpoot, je berepoot!quote:
Dat!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
same
En ik vergeet alleen mijn make-up af te halen als ik halfdronken ga slapen tegenwoordig. Toen ik puber was, was het gewoon luiheid
vergeet de suikers niet in de tomatensausquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vergeleken met snijbonen en sperziebonen is het meer kcal, meer vet en meer koolhydraten lol.
Dan eet ik liever sperziebonen
Whut??quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai maar met je berenpoot, je berenpoot, je berepoot!
Oh op die manier. Sperziebonen zijn sowieso lekkerderquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vergeleken met snijbonen en sperziebonen is het meer kcal, meer vet en meer koolhydraten lol.
Dan eet ik liever sperziebonen
De berenboot niet kennenquote:
Check, en na drie dagen af en toe eens de mascaraklonten er af pulken zodat je weer nieuwe mascara op kon doenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat!
Toen ik jonger was ging ik er ook keivaak mee slapen, en dan volgende dag remover langs de onderste rand van je oog, beetje eyeliner en mascara er bij: good to go!!
Nog beter dan de eerste dag trouwens, want dan zat de eyeliner ook echt tússen je wimpers![]()
Super lief, dankjequote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:22 schreef princess-a het volgende:
Reageer nooit als ik stiekem lurk op werk maar nu moet het wel even.. Joysa meisje wat een gevoel van onmacht geeft dat toch he, zo naar voor jouhoop dat de instellingen iets kunnen betekenen, weet helaas uit ervaring dat je voor jezelf op moet komen en aan hun hoofd moet blijven zeuren. Bellen bellen bellen , bij ieder voorval. Je broer is ziek, kan zelf ook niets aan zn gedrag doen en heeft hun hulp dus hard nodig. Hoop dat jullie kracht vinden om hier mee om te gaan
quote:
Jup deed ik ook wel... Lazynessquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Check, en na drie dagen af en toe eens de mascaraklonten er af pulken zodat je weer nieuwe mascara op kon doen
(nee, ik waste me ook niet erg vaak als puber)
Hehehehe, kattenwasjes FTW toen!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Check, en na drie dagen af en toe eens de mascaraklonten er af pulken zodat je weer nieuwe mascara op kon doen
Ik douchte ook niet erg vaakquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De lyrics hier voor jou (is wel van een andere intro, die ik niet op youtube kan vindenquote:
me neither, gewoon nog een laag deo er overheen hoppatee!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehehe, kattenwasjes FTW toen!
I didn't care much
Dat zijn koolhydratenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vergeet de suikers niet in de tomatensaus
Snif snif aan kleding, mwaahhhhh, die kan nog wel een dag aanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
me neither, gewoon nog een laag deo er overheen hoppatee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |