Geen zin inquote:
Heb je al gekeken of er niet toevallig een itunes.exe proces is blijven hangen waardoor er geen nieuwe openen?quote:
Al geprobeerd. Heb ook wat gegoogled en blijkt dat het aan apple ligt en je windows opnieuw moet installerenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:23 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Heb je al gekeken of er niet toevallig een itunes.exe proces is blijven hangen waardoor er geen nieuwe openen?
Dat lijkt me sterkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Al geprobeerd. Heb ook wat gegoogled en blijkt dat het aan apple ligt en je windows opnieuw moet installeren.
Dat is altijd de oplossing als je problemen hebt met apple.quote:
Ja ik had een iPad nodig maarja. Dat apple die kutdingen nou weer zwaar overpriced moet maken.quote:
Je moet gewoon een Mac kopenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Al geprobeerd. Heb ook wat gegoogled en blijkt dat het aan apple ligt en je windows opnieuw moet installeren.
Nee. Ik wil wel fatsoenlijk gamen.quote:
Dan koop je maar een xbox of ps3quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee. Ik wil wel fatsoenlijk gamen.
Zo overpriced is hij niet hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja ik had een iPad nodig maarja. Dat apple die kutdingen nou weer zwaar overpriced moet maken.
wat studenten dus niet zomaar even op zak hebben.
Nu haat ik apple.
Ik heb een ipad. Ofja, eigenlijk is die van mijn moeder, die gebruikt hem dan ook het meest. Maar zodra ik iets voor school heb claim ik hem.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja ik had een iPad nodig maarja. Dat apple die kutdingen nou weer zwaar overpriced moet maken.
wat studenten dus niet zomaar even op zak hebben.
Nu haat ik apple.
Daar ga ik mijn geld niet eens aan verspillen.quote:
Ik had er ook een nodig voor school maarja. Onze scheel heeft er maar 1. Dus toen vroeg ik de leraar of ik die kon lenen. Toen facepalmde die me en zei die dat hij em nodig had om shit te beoordelen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een ipad. Ofja, eigenlijk is die van mijn moeder, die gebruikt hem dan ook het meest. Maar zodra ik iets voor school heb claim ik hem.
Erm, OS X in een virtuele machine draaien met xcode en ipad simulator?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik had er ook een nodig voor school maarja. Onze scheel heeft er maar 1. Dus toen vroeg ik de leraar of ik die kon lenen. Toen facepalmde die me en zei die dat hij em nodig had om shit te beoordelen.
Hele vakantie niet aan een belangrijk project voor 6 studiepunten kunnen werken
Ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Daar ga ik mijn geld niet eens aan verspillen.
En ik heb al een xbox 360.
Maar wie gaat er nou nog games kopenals je ze kan torrenten voor de Pc.
Ik heb Marmalade met een iPad simulator. Maar hier komt de twist. Op de simulator werkt het perfect. Maar op de iPad kan je de plant niet meer groeien. Dan doet hij niks als je erop kliktquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:32 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Erm, OS X in een virtuele machine draaien met xcode en ipad simulator?
Geen probleem hoorEven vmware patchen zodat hij denkt dat het een OS X host is en je kan verder.
Je moet in oplossingen denken, niet in problemen
Nadeel van zulke opleidingen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik had er ook een nodig voor school maarja. Onze scheel heeft er maar 1. Dus toen vroeg ik de leraar of ik die kon lenen. Toen facepalmde die me en zei die dat hij em nodig had om shit te beoordelen.
Hele vakantie niet aan een belangrijk project voor 6 studiepunten kunnen werken
Ik download genoeg spellen. De gamesindustrie maakt een hele hoop fuckups.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik.
Ik kopieer helemaal geen spellen.
De gamesindustrie heeft het al zwaar genoeg.
Ik ben grootste slijmbal en 2de in de lijst met vreemdste fetisj. Kan er niet wakker van liggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:33 schreef Sinosappel het volgende:
Wel wat gewonnen, maar of jedaar nou trots op moet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |