Vind jequote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
Niet doorhebben wanneer iemand trollt.
Wel goed in elkaar gezet trouwens.
Een waarheid als een koe. Maar net daarom weten mensen dat op hun 23ste nog niet. Sommige mensen, hé zarGon.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat studeren op de uni en/of je studieniveau helemaal niets hoeft te zeggen. Ze is dan misschien intelligenter wat betreft een aantal onderwerpen, maar slim is ze zeker niet. Het onderwerp 'gevoel' kun je nou eenmaal niet leren uit boeken.
WAAROM MOEST IK LACHEN?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:43 schreef Sanddr het volgende:
ik liet net een kk harde ruft echt stinken nu jongenboerenkool oofzo hahahah
Neuh, gewoon een reltopic in de late uurtjes.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:44 schreef monkyyy het volgende:
TS trapt flink wat MBO'er hier op hun teentjes.
Volgens mij heeft iedereen TS wel door.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
Niet doorhebben wanneer iemand trollt.
Wel goed in elkaar gezet trouwens.
misschien heeft die persoon veel algemene kennis. Ken " slimme" mensen die niets anders weten te vertellen dan over hun eigen studie.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:18 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Zo'n vriendje kan je niet meenemen naar bepaalde gezelschappen. Waarover gaat hij dan spreken? Over het weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |