dat was vorig jaar ook al zo, haalt de spanning een beetje weg inderdaad.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:45 schreef Faux. het volgende:
En ligt het aan mij of kon je al horen aan dat zenuwachtige achtergrondmuziekje toen Marions naam werd ingetypt dat ze eruit lag?
Vond ik ook een beetje ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:01 schreef geindoctrineerd het volgende:
Is al gezegd dat Tim erg op Pepijn lijkt?
- zo niet:
''Tim lijkt er op Pepijn.''
Well, that's just... your opinion man. Ik vond vorig seizoen geweldig, veel teruggekeken, mooie locatie, juist wel gebruik makend van de omgeving.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:11 schreef Faux. het volgende:
Ik vind de seizoenen sowieso steeds slapper worden. Tot seizoen 10 keek ik vaak en graag aflevering terug, en die van daarna heb ik nooit teruggekeken. De opdrachten werden minder, ze maakten minder leuk gebruik van de omgeving, en het was soms bijna saai. Nu heb ik het vooral over het seizoen in Japan trouwens. Wat een dieptepunt
Want als ik kritiek geef op een programma vind ik het gelijk geen leuk programma meer?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Well, that's just... your opinion man. Ik vond vorig seizoen geweldig, veel teruggekeken, mooie locatie, juist wel gebruik makend van de omgeving.
Kijk dan gewoon lekker niet meer![]()
Knipprogramma onder Windows, Schermafdruk onder Ubuntu.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:17 schreef liesje1979 het volgende:
Whait
WTF
\Hoe maar ik een printscreen?
wat was er te zien dan? voorbeeld met plaatje?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:55 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Hopelijk hebben ze daar een beetje verstand van het editen van een promo filmpje, want anders weet ik de volgende afvaller al (kijk maar goed naar de groepshot tijdens de executie).
Interessant, er staat wel wie "Jouw Mol" is maar er staat niemand ingelogd op die iPad (rechtsbovenin staat "Inloggen" ipv "Profiel" of zo), waardoor er achteraf met het plaatje geknoeid moet zijn geweest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |