Geweldig werk WF, ook namens mij bedankt voor het opzetten en uitwerken van de divisiequote:Op zondag 8 januari 2012 17:10 schreef WordFreud het volgende:
Bijgewerkt schema![]()
Nieuwe koploper: Elzass - crv![]()
Nog 3 spelers met een 100% score: Maringo, OA en OutOfThisWorld.
De laatste heeft natuurlijk nog minder potten gespeeld, maar rukt snel op
quote:Op zondag 8 januari 2012 17:48 schreef crv het volgende:
Geweldig werk WF, ook namens mij bedankt voor het opzetten en uitwerken van de divisie[ afbeelding ]
Nog een ideetje voor de stats, naast de totaalscore ook een gemiddelde per pot ?
dus totaal_voor/matches_gereed en idem voor totaa_tegen
De koploper is enthousiast, de degradatiekandidaten ook ???quote:
Ja hoor!quote:Op zondag 8 januari 2012 19:21 schreef WordFreud het volgende:
[..]
[..]
De koploper is enthousiast, de degradatiekandidaten ook ???
Hij is te verslaan, mij is het gelukt met 1 puntquote:Op zondag 8 januari 2012 19:27 schreef WordFreud het volgende:
Heloef uitgenodigd en geaccepteerd.
Ook Woordbakker uitgenodigd, één van mijn angstgegners (goed WF woord?).
nopequote:Op zondag 8 januari 2012 19:30 schreef WordFreud het volgende:
Even terzijde:
Ik kreeg een email van server@wordfeud.com dat ik mijn WordFeud zou moeten resetten.
Bekend?
Nee, hier niet gezienquote:Op zondag 8 januari 2012 19:30 schreef WordFreud het volgende:
Even terzijde:
Ik kreeg een email van server@wordfeud.com dat ik mijn WordFeud zou moeten resetten.
Bekend?
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:43 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Volgens mij moeten ze zelf iets resetten
Steeds connection errors
Net nu de koters op bed liggen en ik dus tijd over heb.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:46 schreef OutOfThisWorld het volgende:
@Wordfeud twittert dat de servers enkele uren down gaan
edit: two-three hours
* OA maakt snel een printscreenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik hoop dat we de potjes inderdaad niet kwijtraken.. (alhoewel die ene met Michel* mag best verdwijnen![]()
)
AHHHH NEEE!!! Verdomme net m'n eerste potje in de 600 gespeeld. Moest nog maar 1 letterquote:Op zondag 8 januari 2012 20:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik hoop dat we de potjes inderdaad niet kwijtraken.. (alhoewel die ene met Michel* mag best verdwijnen![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |