Beter dan 1 vd 100 Elvissenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Tering, ga je trouwens in Las Vegas, word je getrouwd door Gordon, het moet niet gekker worden.
Maar dat hoort erbij.quote:
Ik zap en zie Osbornequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:43 schreef Caland het volgende:
Jamai
Dat ga ik dus echt niet kijken. Ik word agressief van die kop.
Horriequote:
Ik nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Wauw, hier zou ik ook wel 's in willen
Gigi is al weg toch?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Wauw, hier zou ik ook wel 's in willen
quote:
En dat uit zijn mond he.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:57 schreef tralalala het volgende:
Whaha die Jan die zich totaal niet stort aan het gebabbel in de bus.
"Er zijn altijd mensen die overal over klagen."
Wat was het toen dan? Kijk nu voor het eerst dit jaarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:29 schreef Piotr2010 het volgende:
vindt het alleen jammer dat het niet hetzelfde als vorig jaar is
Ik heb pas seizoen 1 teruggekeken, maar ik snap niet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:29 schreef Piotr2010 het volgende:
vindt het alleen jammer dat het niet hetzelfde als vorig jaar is
wou net zeggen...quote:
Wel mooi dat Gordon er gelijk geen reet aan vind zodra ze 1 stap buiten Vegas zettenquote:
Vind hij ooit wel iets leuk danquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:47 schreef PirE het volgende:
[..]
Wel mooi dat Gordon er gelijk geen reet aan vind zodra ze 1 stap buiten Vegas zetten![]()
Wat moet je anders.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:55 schreef tralalala het volgende:
Whaha, wat een kerel.![]()
Lekker slapen in de bus.
Ja want die grap heeft hij nog nooit gedaanquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:47 schreef PirE het volgende:
[..]
Wel mooi dat Gordon er gelijk geen reet aan vind zodra ze 1 stap buiten Vegas zetten![]()
Helaas...quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:59 schreef tralalala het volgende:
Jamai heeft geen paspoort meer en moet daar blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |