Ook gedaan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:52 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat is voor de groeps sfeer. Mij lijkt het reuze irritant
Ozzy Osborn weet goed in te spelen op de sentimenten om wat puntjes te scoren jaquote:
Waar ben je allemaal met groep geweest dan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:07 schreef Tim86 het volgende:
Echt he
Die reis in de States is echt tof trouwens, heb ik ook gedaan. En dat zonder reisgezelschap
Je zou Jan maar als buurman hebben. Dan ben je er helemaal klaar meequote:Op donderdag 26 januari 2012 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geloof me, er is altijd een Jan in de groep
Je moet gewoon hopen dat er niet een meerderheid aan Jannen is
Precies, als een stel kuddedieren waarvan regelmatig een kalf verdwijnt, iets verliest, te laat komt, etc.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:18 schreef Caland het volgende:
Mij lijkt dat echt het toppunt van frustratie. Met zo'n groep op reis.
Egypte en Thailandquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:18 schreef Travel. het volgende:
[..]
Waar ben je allemaal met groep geweest dan?
Mijn broer wil ook een singlereis gaan doen. Is dat met Fox een beetje goed te doen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben ook van plan om singlereizen/groepsreizen te gaan doen, maar meer omdat ik niemand heb. Ben in 2007 met Fox naar Beijing geweest en is me goed bevallen.
Ja hoor, het begint al met de voorbereiding. Voor hele verre bestemmingen hebben ze landendagen. Je krijgt in hun reistheater uitgebreide info over het land en evt een film te zien die ze zelf hebben gemaakt want ze gaan alles vantevoren zelf bezoeken en regelmatig controleren. Voor de rest is het zoals je op tv ziet, maar dan wel met echt goede reisleiders.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:51 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Mijn broer wil ook een singlereis gaan doen. Is dat met Fox een beetje goed te doen?
Ja dat op tv zou dus echt niks voor mijn broer zijn. Hij moet dus vantevoren vragen of het niet voor wie is de reisleider isquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hoor, het begint al met de voorbereiding. Voor hele verre bestemmingen hebben ze landendagen. Je krijgt in hun reistheater uitgebreide info over het land en evt een film te zien die ze zelf hebben gemaakt want ze gaan alles vantevoren zelf bezoeken en regelmatig controleren. Voor de rest is het zoals je op tv ziet, maar dan wel met echt goede reisleiders.
Haha.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:06 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja dat op tv zou dus echt niks voor mijn broer zijn. Hij moet dus vantevoren vragen of het niet voor wie is de reisleider is
Ja het gedrag van de groep blijft hetzelfde zoals te laat komen enzo, maar meer dat de reisleider van het programma zich onvoldoende heeft verdiept in het land en onderweg niks weet te vertellen enz. Dat lijkt me echt zonde.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:24 schreef loezzzje het volgende:
Dat zit ik mij dus ook af te vragen. Maarja als er een gewone fox reisleider bij is zullen er ook wel mensen te laat komen etc. Jan zal wel een flink klachtenformulier invullen
Het zal je verbazen waarom mensen ergens mee naartoe gaan. Bij mij in de groep naar China zat een tokkie-stel dat alleen daar naartoe ging om goedkoop te shoppen, ze hadden er zelfs een lege koffer voor meegenomen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Jan uit 't programma is echt zo'n vaag figuur, wie geeft er nou een paar duizend euro uit aan een vakantie om dan alleen maar te gaan klagen, dat kan je ook thuis doen.
Dat zeker, ben in November met een kleine groep met een andere reisorganisatie geweestquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Egypte was maar een week..dat is sowieso goed te doen met een groep.
Ja bijvoorbeeld een Judith Osborn. Die wil je toch niet als reisleiderquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja het gedrag van de groep blijft hetzelfde zoals te laat komen enzo, maar meer dat de reisleider van het programma zich onvoldoende heeft verdiept in het land en onderweg niks weet te vertellen enz. Dat lijkt me echt zonde.
Tv he. Er loopt heus wel een professionele reisleider bij.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hoor, het begint al met de voorbereiding. Voor hele verre bestemmingen hebben ze landendagen. Je krijgt in hun reistheater uitgebreide info over het land en evt een film te zien die ze zelf hebben gemaakt want ze gaan alles vantevoren zelf bezoeken en regelmatig controleren. Voor de rest is het zoals je op tv ziet, maar dan wel met echt goede reisleiders.
idd..rest vd uitzendingquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef PiraatPiet het volgende:
Straks lekker merken hoe Jamai irritant veel na doet van Joling, Gordon en Boszhard.
Die hoefde hij echt alleen maar in te koppenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Daar was al de eerste flauwe homograp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |