Dat is eigenlijk totaal niet storend moet ik zeggen, het is ook weer niet zo'n moorddadig reistempo dat daar niet gewoon tijd voor isquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:11 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
In principe ook niks voor mij zo'n groepsreis.
Misschien zou ik het naar de USA overwegen. Je ziet namelijk wel alle hotspots in 3 weken.
Maar dat wachten op anderen idd...
Dat voorbeeld in het programma ook van de 1e lunch: het afrekenen dat een half uur duurt.
Vervolgens is er afgerekend, moeten er opeens weer mensen naar de WC.
Een pedo wil ik niet zeggen want gigi is volwassenquote:Op zondag 8 januari 2012 16:37 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Haha ik lach me ziek om die gozer die jullie pedo noemen.
Sowieso, het leuke aan reizen is toch ook zelf dingen uitzoeken/uitvinden en zelf bepalen waar je naar toe gaat. Ik snap er echt geen klote van, dit soort reizen.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:46 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Een pedo wil ik niet zeggen want gigi is volwassenmaar een creep is het wel zeg
En over zo'n groepsreis, ik heb er zelf nooit 1 gedaan dus kan er niet over oordelen maar mij lijkt het iig niks. Ik kan me ook heel goed voorstellen dat mensen zo'n reis boeken omdat ze geen zin hebben om alles uit te zoeken. 1 nadeel vind ik dat als je ergens langer wil blijven dat dat dan niet kan. Ik weet niet hoe lang ze in Vegas blijven maar ik ben daar toen ik de eerste keer er was 3 nachten geweest zodat we alles op ons gemak konden bekijken. Als je met een groep bent kun je natuurlijk niet zeggen ja maar eigenlijk wil ik nog een nachtje langer blijven.
Mee eens. Ik ga dit jaar een rondreis maken door Zweden. Ga ik ook helemaal zelf uitzoeken, kun je tenminste zelf bepalen waar je heen gaat en hoe lang.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso, het leuke aan reizen is toch ook zelf dingen uitzoeken/uitvinden en zelf bepalen waar je naar toe gaat. Ik snap er echt geen klote van, dit soort reizen.
wanneer komen die dan ??quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:41 schreef tralalala het volgende:
Die uitzendingen met Jamai en Henkie worden echt saai ben ik bang.
Stuk minder goeie tieten idd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:41 schreef tralalala het volgende:
Die uitzendingen met Jamai en Henkie worden echt saai ben ik bang.
nah zorgzame reisleider.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:08 schreef TUFKAL het volgende:
Die Gigi bemoeit zich ook overal meelaat haar ziek zijn.
Leuk samen hints spelen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:10 schreef TUFKAL het volgende:
Wat een nachtmerrie 3weken met zo'n groep opgescheept zitten
aandacht van gigi weigeren? man wtf :pquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:11 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik zou dan niet steeds die aandacht willen.
Mja Oke Gigi mag m'n kamer wel in.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
aandacht van gigi weigeren? man wtf :p
Bromsnor Jan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:08 schreef tralalala het volgende:
Dat wijf van Jan houdt zich niet aan de planning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |