Inderdaadquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:04 schreef Aneurysma het volgende:
Oh en die kale man die zegt 'in principe geen relatie' te hebben is echt fúcking creepy. Gafferdamme wat een kastpedo.
Ze ziet er wel uit als een normaal meisje.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:20 schreef Franktastic1984 het volgende:
Best leuk programma, vorig jaar niet zo gevolgd.
Dit is die vriendin van de Michael Jackson look-a-like
https://www.facebook.com/naomi.derijcke
Helemaal fanaat van Michael, vandaar ook op die kerel gevallen
Helemaal mee eens. Gatverdarrie zeg. Echt zo'n man die alleen op reis gaat en dan de reisleidster wil batsen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:04 schreef Aneurysma het volgende:
Oh en die kale man die zegt 'in principe geen relatie' te hebben is echt fúcking creepy. Gafferdamme wat een kastpedo.
Iedereen wil deze specifieke reisleidster batsen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:25 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Gatverdarrie zeg. Echt zo'n man die alleen op reis gaat en dan de reisleidster wil batsen.
Je hebt er altijd weer van die betweters bij zitten. Zoals Jamai zegt; de rotte appel.quote:
Oh, niet gehoord.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:45 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Je hebt er altijd weer van die betweters bij zitten. Zoals Jamai zegt; de rotte appel.
Zeiden die 2 meisjes nou dat ze elkaar van Fok kenden? Ik ben benieuwd wie het zijn
Nee, FoX.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:45 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Je hebt er altijd weer van die betweters bij zitten. Zoals Jamai zegt; de rotte appel.
Zeiden die 2 meisjes nou dat ze elkaar van Fok kenden? Ik ben benieuwd wie het zijn
Ja ik vond het al vreemd hoe ze het uitsprak en omdat ze er forum achteraan zei. Maar ze bedoelde dus Fox forumquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:54 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Nee, FoX.
Je weet wel, die reismaatschappij waar dit programma 1 grote reclamespot voor is..
Ik heb al meerdere keren zo'n reis gemaakt en de groepssamenstelling is wel belangrijk bij zo'n reis maar zeker niet allesbepalend. En natuurlijk staat het reisschema vast maar daar binnen heb je genoeg mogelijkheden om je eigen plan te trekken, heel veel excursies zijn namelijk optioneel.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:51 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja ik vond het al vreemd hoe ze het uitsprak en omdat ze er forum achteraan zei. Maar ze bedoelde dus Fox forum
Mijn vader zou dat dus echt nooit toelaten he, ik met een wildvreemde op stap naar amerika.
Ik ben zelf nou ook 3x in het westen van amerika geweest en alle 3 zelfstandig geregeld, zo'n groep lijkt me zo rete irritant he, altijd maar wachten op elkaar, nooit eens je eigen plan trekken. Tenminste zo kwam het over op tv.
In principe ook niks voor mij zo'n groepsreis.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere keren zo'n reis gemaakt en de groepssamenstelling is wel belangrijk bij zo'n reis maar zeker niet allesbepalend. En natuurlijk staat het reisschema vast maar daar binnen heb je genoeg mogelijkheden om je eigen plan te trekken, heel veel excursies zijn namelijk optioneel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |