M.a.w. daar maakte je je ook druk om voor niets?quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:41 schreef creno het volgende:
[..]
Ow die collega, tja dat is voor hem een idool ofzo, maak me daar niet meer druk om. En dat ie hetzelfde hotel wilde als hem, achteraf moest dat van hun baas.
klopt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
M.a.w. daar maakte je je ook druk om voor niets?
En iedereen is verdacht ook.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:59 schreef Steve het volgende:
Wat heerlijk dat widm. Meteen de topics met theorieën doorlezen, alle kandidaten in gedachten nalopen..
Ze doen dommer dan ze zijn hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:01 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat een stel debielen bij elkaar echt deze aflevering.
Heel ernstig, een fout die ik gewoonlijk niet maak.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:41 schreef Steve het volgende:
[ik wordt]
Laat wonderer het niet zien!.
Je doet alsof je Nederlands perfect is en alsof dit een doodzonde is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:03 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Heel ernstig, een fout die ik gewoonlijk niet maak.) Ik heb niet eens een excuus.
Gaat zich diep schamen.
Mja, dat vind ik jammer. Moet alleen de mol doen.quote:
achja kan velen malen ergerquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:03 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Heel ernstig, een fout die ik gewoonlijk niet maak.) Ik heb niet eens een excuus.
Gaat zich diep schamen.
HAPquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je doet alsof je Nederlands perfect is en alsof dit een doodzonde is.
quote:Men spreekt van één lot, en verschillende loten,
maar 't meervoud van pot is natuurlijk geen poten.
Laatst ging ik vliegen, dus zeg ik vloog.
Maar zeg nou bij wiegen beslist niet: ik woog,
want woog is nog altijd afkomstig van wegen,
maar is dan 'ik voog' een vervoeging van vegen?
Wat hoort er bij zoeken'? Jazeker, ik zocht.
En zegt u bij vloeken dus logisch: ik vlocht?
Welnee, beste mensen, want vlocht komt van vlechten.
En toch is ik 'hocht' niet afkomstig van hechten.
En bij lopen hoort liep, maar bij kopen geen kiep.
En evenmin zegt men bij slopen 'ik sliep'.
Want sliep moet u weten, dat komt weer van slapen.
Maar fout is natuurlijk 'ik riep' bij het rapen.
Want riep komt van roepen. Ik hoop dat u 't weet
en dat u die kronkels beslist niet vergeet.
Dus: kwam ik u roepen, dan zeg ik 'ik riep'.
Nu denkt u: van snoepen, dat wordt dan 'ik sniep'?
Alweer mis, m'n beste. Maar u weet beslist,
dat ried komt van raden, ik denk dat u 't wist.
Komt bied dan van baden? Welnee, dat wordt bood.
En toch volgt na wieden beslist niet 'ik wood'.
'Ik gaf' hoort bij geven, maar 'ik laf' niet bij leven.
Dat is bijna zo dom als 'ik waf' hoort bij weven.
Zo zegt men: wij drinken en hebben gedronken.
Maar echt niet: wij hinken en hebben gehonken.
’Is moeilijk, maar weet u: van weten komt wist,
maar hoort bij vergeten nou logisch vergist?
Juist niet, zult u zeggen, dat komt van vergissen.
En wat is nu goed? U moet zelf maar beslissen:
hoort bij slaan nu: ik sloeg, ik slig, of ik slond?
Want bij gaan hoort: ik ging, niet ik goeg of ik gond.
En noemt u een mannetjesrat nu een rater?
Dat geldt toch alleen bij een kat en een kater.
U ziet, onze taal beste dames en heren,
is, net als ik zei, best moeilijk te leren!
waarom schiet je nou meteen in de verdediging, ik vroeg me alleen af of je nog een goede PA zoekt, iemand die je koffers draagt bijvoorbeeldquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:35 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Mijn moeder is Nederlandse van goede huize.
Ik zit nu in Portugal, morgen in Tokyo, daarna in Sao Paulo, Parijs, Milaan, VS zo even uit het hoofd. Moet je mijn agenda zien?![]()
Je bedoeldt 'doedt' toch?quote:
Ik doe niet mee aan dat soort nieuwerwetse fratsenquote:
Het is ouderwedtse, jij hont.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan dat soort nieuwerwetse fratsen
Wat zijn de haken en ogen dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:28 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zeer interessant, al zaten er wel wat haken en ogen aan. Maar ik moet nog een uitgebreide review schrijven..
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dat ze maar kleine stukjes laten zien uit het leven van, heel veel gaten. En de constante wisseling tussen het heden en nu begon irritant te worden.
En voor FOK!film..
Fijne vakantie!quote:
ga genieten daar down underquote:
Onwijs veel plezierquote:
Met een knappe steward als bediening zal 'ie het wel volhouden...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en sterkte met dik 24 uur in een buis zitten
jij denkt dat hij onderweg nog even een lidmaatschap scoort van de mile high club ?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met een knappe steward als bediening zal 'ie het wel volhouden...
Geen idee. Als de steward mooi is kan die Ang3l elk lidmaatschap aansmeren.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij denkt dat hij onderweg nog even een lidmaatschap scoort van de mile high club ?
Lijkt mij eigenlijk ook wel leuk om te doen, hoe wordt je dat?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dat ze maar kleine stukjes laten zien uit het leven van, heel veel gaten. En de constante wisseling tussen het heden en nu begon irritant te worden.
En voor FOK!film..
Ga hem achterna danquote:
Ik heb even de eindredactie gevraagd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Lijkt mij eigenlijk ook wel leuk om te doen, hoe wordt je dat?
er had hier toch al iemand een ang3l kloon gebruikt om te posten toen hij TexMex ging opzoeken in Parijs ?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:49 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Zal ik een kloon aanmaken met Ang3I als nick en dan allemaal Ang3l-achtige dingen posten?
SPOILER: Aflevering DaanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Onder homo's is het wel bekend, maar ik denk niet dat die heterovoetballers thuis met traantjes in de oogjes Uit de Kast zitten te kijken elke week. Heb niet het idee dat het programma echt leeft in de meeste gezinnen. Arie wordt door de meesten volgens mij ook niet echt gekoppeld aan dit programma, hij is bekender van andere dingen. Er was ook pas 1 seizoen geweest he.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:14 schreef TheVulture het volgende:
Is dat programma van Arie tegenwoordig al niet zodanig bekend dat als je weet dat een van je vrienden met Arie binnen komt zetten dat je dan al weet hoe laat het is?
Be nice, be handsome, be a model, and be handsome...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:30 schreef MisterO het volgende:
Ik zie dat jullie allemaal angel heel erg gaan missen. Nou mijn vraag:
Wat voor kwaliteiten heb je als persoon nodig om angel te kunnen vervangen?
Dan ga ik even rondneuzen en misschien vind ik wel een vervanger!
Ik zit nu (ook) de aankomende aflevering van dinsdag te kijken, over Daan, de voetballer.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:17 schreef Steve het volgende:
[..]
Onder homo's is het wel bekend, maar ik denk niet dat die heterovoetballers thuis met traantjes in de oogjes Uit de Kast zitten te kijken elke week. Heb niet het idee dat het programma echt leeft in de meeste gezinnen. Arie wordt door de meesten volgens mij ook niet echt gekoppeld aan dit programma, hij is bekender van andere dingen. Er was ook pas 1 seizoen geweest he.
Be a queen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:30 schreef MisterO het volgende:
Hetzelfde als met die "Ik heb een vaginale schimmelinfectie en ik durf niet naar de dokter, maar ik laat het wel even op de camera zien" programma's.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:07 schreef De_Directeur het volgende:
Toch vind ik het raar, zo'n tv programma over uit de kast komen. Als je het eng vindt, dan doe je het toch juist niet voor tv camera's?
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hetzelfde als met die "Ik heb een vaginale schimmelinfectie en ik durf niet naar de dokter, maar ik laat het wel even op de camera zien" programma's.
Nou ja, zo'n camera in je rug is wel een stimulans om het echt te vertellen. Anders trek je je toch sneller weer terug op zo'n moment.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:07 schreef De_Directeur het volgende:
Toch vind ik het raar, zo'n tv programma over uit de kast komen. Als je het eng vindt, dan doe je het toch juist niet voor tv camera's?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:18 schreef MisterO het volgende:
'MisterO zal altijd voor een ander klaarstaan. Hij is populair bij zijn collega's en ondanks zijn resultaatgerichtheid vertoont hij geen haantjesgedrag. In het hoger belang zal MisterO, als de situatie vraagt, zichzelf wegcijferen. Zijn samenwerking met de retailmanagaer wordt als zeer prettig ervaren'
Jeuuuj, jaarbeoordeling is binnen en ik ben blij
Congrats! waar werk je? ga ik je bespiedenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..].
Ik heb ook gehoord dat ik nog een jaartje mag rondbitchen bij mijn toko..
Inderdaad. Je kunt niet meer terug, zeg maar. Plus natuurlijk dat mocht het helemaal mis gaan, kan Arie ingrijpen. En met zijn assertiviteit kan hij de boel aardig sussen denk ik. Dat is ook je steuntje in de rug natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:12 schreef Steve het volgende:
[..]
Nou ja, zo'n camera in je rug is wel een stimulans om het echt te vertellen. Anders trek je je toch sneller weer terug op zo'n moment.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:18 schreef MisterO het volgende:
'MisterO zal altijd voor een ander klaarstaan. Hij is populair bij zijn collega's en ondanks zijn resultaatgerichtheid vertoont hij geen haantjesgedrag. In het hoger belang zal MisterO, als de situatie vraagt, zichzelf wegcijferen. Zijn samenwerking met de retailmanagaer wordt als zeer prettig ervaren'
Jeuuuj, jaarbeoordeling is binnen en ik ben blij
Mijn baas is gewoon getrouwd hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Dat zijn vaak de ergstequote:
Hoe weet jij waar ik werk? Heb je mij zien lopen? En dan zeg je helemaal niks!!quote:
Ik heb er mijn twijfels bij, als het voor de betrokkenen kennelijk zo moeilijk ligt, of het dan goed is om er met een camera bovenop te zitten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:12 schreef Steve het volgende:
[..]
Nou ja, zo'n camera in je rug is wel een stimulans om het echt te vertellen. Anders trek je je toch sneller weer terug op zo'n moment.
Dat jij hierover fantaseert is niet mijn probleemquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoe weet jij waar ik werk? Heb je mij zien lopen? En dan zeg je helemaal niks!!
Ik fantaseer nooitquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat jij hierover fantaseert is niet mijn probleem
Jij voert al je fantasieen in real life uitquote:
Of het goed is is een andere vraag.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:35 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Ik heb er mijn twijfels bij, als het voor de betrokkenen kennelijk zo moeilijk ligt, of het dan goed is om er met een camera bovenop te zitten.
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij voert al je fantasieen in real life uit
Oh maar dat moest geheim blijvenquote:
Echt!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh maar dat moest geheim blijven
Ga je kinky doen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Echt!!
Nou sorry hoor, wist ik eeecht niet![]()
Ik heb zin in weekend.
Dat komt volgend weekend pas, dan is er weer fucking pop queers in the Jimmy Whoo, met als thema: de sportschoolquote:
Trek je dan je sexy sportbroek en zweetbamd uit de kast?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat komt volgend weekend pas, dan is er weer fucking pop queers in the Jimmy Whoo, met als thema: de sportschool
Jazekerquote:
Ik zit nog te twijfelen hoe ver ik met mijn kleding wil gaan, straks is iedereen gewoon normaal gekleedquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Trek je dan je sexy sportbroek en zweetbamd uit de kast?
Steel je wel meteen de showquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen hoe ver ik met mijn kleding wil gaan, straks is iedereen gewoon normaal gekleed
Niet zo heel lang geleden wou je daar toch nog weg?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..].
Ik heb ook gehoord dat ik nog een jaartje mag rondbitchen bij mijn toko..
quote:
Ik zou me doodschamenquote:
In het ergste geval lijkt het gewoon een 90's house partyquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
[..]
Ik zou me doodschamenMaar als de rest ook zo gekleed is, wil ik het best doen..
wat een omweg om die plek voor jezelf op te eisenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:30 schreef MisterO het volgende:
Je moet met mij kunnen rellenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:30 schreef MisterO het volgende:
Maar dan is het wel een slechte vervangerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of juist weten te temmen :-) dat geeft bonus punten
Ha! welnee, ik ben niet brabants genoegquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat een omweg om die plek voor jezelf op te eisen
Al lijkt het me wel leuk als het iemand ooit eens zou lukkenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of juist weten te temmen :-) dat geeft bonus punten
als jij die donuts terug tovert stem ik voor je als topicqueenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ha! welnee, ik ben niet brabants genoeg
be carefull what you wish for, it might come true :-)quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Al lijkt het me wel leuk als het iemand ooit eens zou lukken
Dat die eens opschiet danquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
be carefull what you wish for, it might come true :-)
Jeee, wat heb je toch met die donuts dat je er steeds over begintquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als jij die donuts terug tovert stem ik voor je als topicqueen
sorry maar daarmee heb je een onuitwisbare indruk op mij gemaakt :>)quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jeee, wat heb je toch met die donuts dat je er steeds over begint
Niet? Dat valt weer tegen. Moet ik zelf maar weer aan de slag dan...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kan toch niet alles regelen :>)
de vorige keer kon je het ook prima zonder mijn hulpquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Niet? Dat valt weer tegen. Moet ik zelf maar weer aan de slag dan...
Dat is alweer 6 jaar geleden onderhand...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de vorige keer kon je het ook prima zonder mijn hulp
Zit je IRL te wachten op Kug? Een minimeet? Een date? How romantic!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:09 schreef Steve het volgende:
Mag ook in pm. Of facebook ofzo..
Ik zit op Kug te wachten, dus kan wel wat vermaak gebruiken..
.
Omdat ik jou, misschien ten onrechte want ik ken je verder niet, geen persoon vind voor een one night stand.quote:
Hij wilde niet mee in een doos?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:39 schreef wonderer het volgende:
Zo... de kerel die mijn dozen kwam ophalen was schattig![]()
Maar nu zijn al mijn spullen weg, hopen dat ze veilig aankomen in Nederland straks...
Ik weet heel weinig nog van die avond/nacht in Eindhoven. Alleen maar dat ik heel veel gedronken hadquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sorry maar daarmee heb je een onuitwisbare indruk op mij gemaakt :>)
en had je dan liever gezien dat ik over die knappe mannen in blauwe uniformen begon die we daarna zagen ?
oh maar je weet wel meteen waar het over gaatquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik weet heel weinig nog van die avond/nacht in Eindhoven. Alleen maar dat ik heel veel gedronken had
Ja er was een donut verdwenen uit de koelkast ofzo? Nou, lekker boeiendquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh maar je weet wel meteen waar het over gaat
met zoveel alcohol zie je natuurlijk niet meer het verschil tussen een cockring en een donut... Mystery solvedquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja er was een donut verdwenen uit de koelkast ofzo? Nou, lekker boeiend
Hahaha, het paste niet goedquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
met zoveel alcohol zie je natuurlijk niet meer het verschil tussen een cockring en een donut... Mystery solved
wie niet. Er staat mij nog een stripact op het netvliesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik weet heel weinig nog van die avond/nacht in Eindhoven. Alleen maar dat ik heel veel gedronken had
iets met lang haar ?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh maar je weet wel meteen waar het over gaat
Die afl 3, die voetballer? Da's echt zo iemand waarvan je het nooit zou verwachten. Totaal niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat uit de kast kan ik dus echt niet met droge ogen kijken he
wat ben ik toch een dweil
was jij daar bij???quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wie niet. Er staat mij nog een stripact op het netvlies
En of je de donut nog hebt opgegeten???quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weet je nog wel van die agenten de volgende dag op her station en wie je tas droeg ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |