abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106454851

Users, more to come:

Sinji:

Chocolatebear:

dWc_RuffRyder:

krioro:

Ron.Jeremy:

Gridlok:

Sala-adin:

Ethanolic:

Jajong:

Phantomesse:

Juminelle:

JackieBrown:

Vaseline_:

tliciouz:

SPOILER: Momenteel inactieve users
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most recent eyecandies:

SPOILER: Vrouwen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Mannen
GAME ON!
full stops and exclamation marks
pi_106454883
Even caramel sundaes is gettin' touched.

pi_106454911
pecan :r
pi_106455035
Hmmmm, ben helemaal vergeten de dokter te bellen joh. :+

Nu maar even haartjes stijlen, beetje klaarmaken en kijken of ik mijn broek droog kan wapperen (of even in de oven leggen :+ ).

Verwarming is ook wel een idee :9
pi_106455114
quote:
16s.gif Op donderdag 5 januari 2012 20:32 schreef Phantomesse het volgende:
Hmmmm, ben helemaal vergeten de dokter te bellen joh. :+

Nu maar even haartjes stijlen, beetje klaarmaken en kijken of ik mijn broe droog kan wapperen (of even in de oven leggen :+ )
Maffe praktijken joh, met deze wind. :P Dan is haren stijlen ook onmogelijk
pi_106455221
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Whehe. :') Ik weet zo niet eens meer hoe die dingen smaken eigenlijk.
pi_106455236
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 20:33 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Maffe praktijken joh, met deze wind. :P Dan is haren stijlen ook onmogelijk
Ja, ik kijk naar buiten en ben zwaar aan het twijfelen of ik wel ga, helemaal geen zin om met dit weer buiten rond te huppelen en aangezien ik een halfuur moet fietsen naar het station ben ik geneigd om thuis te blijven. Bespaart ook nogeens geld.
pi_106455288
quote:
16s.gif Op donderdag 5 januari 2012 20:35 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Ja, ik kijk naar buiten en ben zwaar aan het twijfelen of ik wel ga, helemaal geen zin om met dit weer buiten rond te huppelen. :')
Nah 't is echt totaal niet leuk, en ook stortbuien afentoe. Ik zou veilig binnen blijven joh ^O^
pi_106455448
Hier valt het wel mee vandaag, ben gewoon op de fiets gaan sporten daarstraks, niet nat (enigszins lucky) en geen last van de wind. Had wel een muts op en geen lang haar though.
pi_106455475
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 20:35 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Nah 't is echt totaal niet leuk, en ook stortbuien afentoe. Ik zou veilig binnen blijven joh ^O^
Ja net allen getekst dat ik lekker thuis blijf, vind het gezegend zo.
pi_106455497
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Nu heb ik zin in vers gebrande noten van de notenboer :9~.
pi_106455500
Ik ging altijd met de strijkbout over een natte broek :')
All good things are wild and free.
pi_106455502
quote:
2s.gif Op donderdag 5 januari 2012 20:38 schreef krioro het volgende:
Hier valt het wel mee vandaag, ben gewoon op de fiets gaan sporten daarstraks, niet nat (enigszins lucky) en geen last van de wind. Had wel een muts op en geen lang haar though.
Nou ik zal je vertellen, ik had wind tegen en m'n brommer haalde maar 52 km terwijl hij 67 kan :') Kankerwind
pi_106455513
quote:
2s.gif Op donderdag 5 januari 2012 20:38 schreef krioro het volgende:
Nou hier gaat het echt keihard :') Ramen tikken er zowat uit door de hagelbrokken die uit de lucht komen kletteren, hell no dat ik nu op de fiets stap. :')
pi_106455557
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 20:39 schreef tliciouz het volgende:
Ik ging altijd met de strijkbout over een natte broek :')
Dat is best wel een idee al denk ik dat je er aardig wat vezels en indigo mee verneukt :') Daarentegen, de droger doet dat ook.
pi_106455599
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 20:39 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Nou ik zal je vertellen, ik had wind tegen en m'n brommer haalde maar 52 km terwijl hij 67 kan :') Kankerwind
quote:
16s.gif Op donderdag 5 januari 2012 20:40 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Nou hier gaat het echt keihard :') Ramen tikken er zowat uit door de hagelbrokken die uit de lucht komen kletteren, hell no dat ik nu op de fiets stap. :')
Whehe oh, nee dan zou ik er ook niet door gaan. :')
pi_106455655
Deze TT :9
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_106455687
Daarnaast kan ik dan alvat gaan kijken naar mijn begroting voor het uithuis gaan en wat ik allemaal wel/niet nodig heb, ook niet geheel onbelangrijk.
pi_106457593
Wat zijn jullie stil dan! :(
pi_106457688
quote:
16s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:15 schreef Phantomesse het volgende:
Wat zijn jullie stil dan! :(
SowrYy :@ :*
Ik zit the princess diares te kijken voor like de 10e keer hell the fuck yeah. Tevens heb ik ook zin om uit te gaan maar hell the fuck no.
pi_106457801
O hai, ik ben weer volledig tot jullie beschikking.
pi_106457827
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:17 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

SowrYy :@ :*
Ik zit the princess diares te kijken voor like de 10e keer hell the fuck yeah. Tevens heb ik ook zin om uit te gaan maar hell the fuck no.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wellicht bedenk ik me straks nog, maar daar ziet het nu niet naar uit.

Ik weet niet waarom maar ik heb ineens een intense behoefte om mijn bikini aan te trekken en buiten een grasveld te zoeken om ongegeneerd door de bagger heen te rollen en er random mee rond te gaan werpen, not giving a fuck, en daar dan de rest van de nacht te blijven liggen om alleen maar naar de lucht te staren.
pi_106457872
quote:
16s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:19 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wellicht bedenk ik me straks nog, maar daar ziet het nu niet naar uit.

Ik weet niet waarom maar ik heb ineens een intense behoefte om mijn bikini aan te trekken en buiten een grasveld te zoeken om ongegeneerd door de bagger heen te rollen en er random mee rond te gaan werpen, not giving a fuck, en daar dan de rest van de nacht te blijven liggen om alleen maar naar de lucht te staren.
Om vervolgens bij mij in bed te kruipen zodat ik je op kan warmen?
pi_106457873
quote:
16s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:19 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Als je dat doet: Wel pics natuurlijk.
Wat jij allemaal wel niet bedenkt zeg! :D
pi_106457912
Hooooooooooooooooooooooi O+

Ik krijg morgen m'n piercing :9
pi_106457958
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:21 schreef Juminelle het volgende:

Whut wat dan?
pi_106458038
quote:
11s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:22 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Whut wat dan?
Die vertical clithood weetjewel?
Leip jumi, leip
pi_106458090
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Leip jumi, leip
Serieus? Dat wist ik niet. :o
pi_106458107
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Leip jumi, leip
Die inderdaad. Ben wel benieuwd of een man of een vrouw het gaat doen eigenlijk. Naar mijn weten zijn er bij die piercingshop geen vrouwen die piercen, dus dat lijkt me best ongemakkelijk ofzo :')
pi_106458127
quote:
17s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:20 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Om vervolgens bij mij in bed te kruipen zodat ik je op kan warmen?
Klinkt lekker ja O+

quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Als je dat doet: Wel pics natuurlijk.
Wat jij allemaal wel niet bedenkt zeg! :D
Oh meisje, dit is nog oppervlakkig. Ik zou serieus filmscripts moeten gaan schrijven. Ik ga het gewoon een keer proberen :') misschien word ik rijk en hoef ik nooit meer iets te doen O+

quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:21 schreef Juminelle het volgende:

Ahw - hell - fucking - yeah!

Fuck it, ik ga die christina nemen! ¤85,- wel, dus als ik dit hele weekend niet uitga, neem ik hem. Dat gaat kenkerveel pijn doen :9~
pi_106458184
quote:
16s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:24 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Ahw - hell - fucking - yeah!

Fuck it, ik ga die christina nemen! ¤85,- wel, dus als ik dit hele weekend niet uitga, neem ik hem. Dat gaat kenkerveel pijn doen :9~
Doeeeeen! Ik had vandaag ook zoiets van ja fuck it, ik doe het gewoon :7
pi_106458195
Jullie gaan gekke standjes moeten uitvoeren om nog normaal te kunnen scheren down there dames :')
pi_106458212
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:24 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Die inderdaad. Ben wel benieuwd of een man of een vrouw het gaat doen eigenlijk. Naar mijn weten zijn er bij die piercingshop geen vrouwen die piercen, dus dat lijkt me best ongemakkelijk ofzo :')
Welke piercingshop ga je? Eentje in Arnhem? Maar hoe tof is dat Jum _O_ Ik heb er altijd eentje willen hebben maar mijn vriend was er op tegen. :')
pi_106458279
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Jullie gaan gekke standjes moeten uitvoeren om nog normaal te kunnen scheren down there dames :')
Harsen :P

quote:
5s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:26 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Welke piercingshop ga je? Eentje in Arnhem? Maar hoe tof is dat Jum _O_ Ik heb er altijd eentje willen hebben maar mijn vriend was er op tegen. :')
L'Extremiste, in Arnhem ja. Ik wil er al zooo lang een, maar ik durfde nooit :')
Ben je nog samen met die vriend trouwens?
pi_106458295
Oh Phan, die Christina piercing is mooi. O+ Had ik nog nooit gezien.
pi_106458388
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:27 schreef Juminelle het volgende:

[..]

[..]

L'Extremiste, in Arnhem ja. Ik wil er al zooo lang een, maar ik durfde nooit :')
Er werkt echt een onwijs lekkere chick daar met hele mooie tats O+ Maar die staat meer achter de balie en regelt alle afspraken. De man die piercings zet is heel tof, maakt wat grapjes zodat je je meer op je gemak voelt. :Y
pi_106458408
quote:

[..]

En dan trek je zo je piercing mee auwie :'(
pi_106458508
quote:
14s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:29 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Er werkt echt een onwijs lekkere chick daar met hele mooie tats O+ Maar die staat meer achter de balie en regelt alle afspraken. De man die piercings zet is heel tof, maakt wat grapjes zodat je je meer op je gemak voelt. :Y
Jaaaa, zij is moooi O+ Die tattoo op haar been is echt tof. Die man heeft m'n tongpiercing ook gezet geloof ik. Is dat die kale man met die neuspiercing?
pi_106458616
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:31 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Jaaaa, zij is moooi O+ Die tattoo op haar been is echt tof. Die man heeft m'n tongpiercing ook gezet geloof ik. Is dat die kale man met die neuspiercing?
Die bloem op haar schouder ook. :9 Door de zenuwen heb ik niet kunnen zien of hij een neuspiercing had maar kaal is ie ja. :D

Hoe laat heb je je afspraak, ik ben morgen in Arnhem, kan ik live streamen hier naar het topic.
pi_106458710
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:24 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Waar ik ga wordt het door een vrouw gedaan, piercen wordt vaker door vrouwen gedaan dan door mannen in mijn ervaring. Ik ga bij La Rouge in Utrecht, die gebruiken andere sieraden voor de Christina die minder snel uitgroeit en een stuk mooier zijn. Echter duurt 'ie tegen de 9 maanden aan om te helen dus moet hem gauw zetten voor ik een kut (ha-ha) zomer krijg.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ga dat plekje sowieso niet kunnen ontharen voorlopig gezien venusheuvel, maarja, fuck it. Trouwens, kan eromheen gewoon scheren en de rest om het sieraad heen eruit trekken met een pincet.
  donderdag 5 januari 2012 @ 21:38:44 #41
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106458892
Ik ben 12, wat is dit?
pi_106458908
Nu nog even een lift heen en terug regelen, en kijken hoe ik vanaf de stad weer naar de auto kom zonder te lopen alsof ik in mijn broek heb gepist.

Nja sowieso rokje aan ff, zou ik als ik jou was ook maar doen Jum. :9

Nu nog kijken wie de eer krijgt om mee te gaan en mijn handje vast te houden.
pi_106458947
quote:
16s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:39 schreef Phantomesse het volgende:
Nu nog even een lift heen en terug regelen, en kijken hoe ik vanaf de stad weer naar de auto kom zonder te lopen alsof ik in mijn broek heb gepist.

Nu nog kijken wie de eer krijgt om mee te gaan en mijn handje vast te houden.
Wil je t ook morgen doen ja?
pi_106458994
quote:
10s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:33 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Die bloem op haar schouder ook. :9 Door de zenuwen heb ik niet kunnen zien of hij een neuspiercing had maar kaal is ie ja. :D

Hoe laat heb je je afspraak, ik ben morgen in Arnhem, kan ik live streamen hier naar het topic.
Hehe, welke piercing heb jij dan :o ?

Haha ik mag één iemand meenemen, kom je me joinen :7 ? Ik ben aan het twijfelen om gewoon alleen te gaan eigenlijk, want ik word echt paranoia als er iemand zenuwachtig naast mij aan het doen is terwijl ik 'm schijt van angst :')

quote:
16s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:39 schreef Phantomesse het volgende:

Ohja slim idee! Daar had ik nog nieteens aan gedacht :D
pi_106459093
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:40 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Hehe, welke piercing heb jij dan :o ?

Haha ik mag één iemand meenemen, kom je me joinen :7 ? Ik ben aan het twijfelen om gewoon alleen te gaan eigenlijk, want ik word echt paranoia als er iemand zenuwachtig naast mij aan het doen is terwijl ik 'm schijt van angst :')
Hehe ik kom je handje vasthouden babe! :7

Dat heb ik dus ook, ik heb daar mijn tragus laten zetten en de gene die mee was scheet 7 kleuren stront. :') En dat maakte mij juist nerveus terwijl ik dat voor een piercing nooit ben.
  donderdag 5 januari 2012 @ 21:46:10 #46
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106459281
quote:
10s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:38 schreef Sinji het volgende:
Ik ben 12, wat is dit?
crazy conversaties over clitorale toetakelingen
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_106459328
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:46 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

crazy conversaties over clitorale toetakelingen
vertel jullie mening eens over dat soort clitorale toetakelingen aangezien ik de enige hier ben die het niks vind
pi_106459419
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Wil je t ook morgen doen ja?
Gaat 'm niet worden denk ik, geloof dat die meid er op zondag zit. Ik ken niet zoveel mensen met een auto :') Ken ze wel, maar ga ik niet mee om dus ff kijken nog.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:40 schreef Juminelle het volgende:

Ohja slim idee! Daar had ik nog nieteens aan gedacht :D
Ghehe, niet nee? Eerste waar ik aan dacht wel :9 Comfort na het zetten.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:42 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Hehe ik kom je handje vasthouden babe! :7

Stiekem ben ik jaloers nu.
pi_106459627
quote:
Die dedication van jullie :').

Eerst een klein donsje laten groeien en dan elke keer iemand je kut moeten laten doen, damn _O-.
pi_106459749
Over die christina piercing

quote:
Unless the recipient has an extremely sympathetic anatomy, Christinas are usually considered surface piercings and have a high rejection rate. Due to anatomical variation, it is not possible with every woman. The piercing does not facilitate sexual stimulation and can be found uncomfortable when pressure is applied, for example when wearing tight pants.[2]
Klinkt niet echt heel tof
  donderdag 5 januari 2012 @ 22:02:16 #51
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_106460050
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

vertel jullie mening eens over dat soort clitorale toetakelingen aangezien ik de enige hier ben die het niks vind
Ik vind het niets.
Deathlift or Die.
pi_106460564
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:56 schreef Maisnon het volgende:
Over die christina piercing

[..]

Klinkt niet echt heel tof
Ach, care :9

Hetzelfde geldt voor de MD piercing en die heeft best lang gezeten. Mijn lichaam reageert verder altijd goed op piercings en er is er nog nooit een echt ontstoken geraakt. Verder helen ze ooredelijk snel bij mij, en ach, als mijn lichaam het niet accepteert haal ik het er uit.

Alles op de wereld bestaat uit ying en yang.

Tevens neem ik een speciaal sierraad voor de Christina ontworpen door een goed merk.

Zij hebben al rekening gehouden met het feitdat ze snel uitgroeien, en hebben dus een piercing ontworpen die de kans daarop veel kleiner maakt.

Het enige waar ik mij druk om maak, is dat 'ie recht wordt gezet.
pi_106460621
Foto doet het niet Phan.
pi_106460663
Hij doet het inderdaad niet nee, even zelf uploaden.
pi_106460735
Als je de link opent in een nieuw tabblad kun je hem wel gewoon zien.
pi_106460766
quote:
14s.gif Op donderdag 5 januari 2012 22:15 schreef Chai het volgende:
Als je de link opent in een nieuw tabblad kun je hem wel gewoon zien.
ik zie alleen ?pic=0004
pi_106461161
pi_106461178

En ja, ik wil goud want mijn navelpiercing is ook goud met een witte steen, evenals mijn ring. Hij ziet er wel een beetje lomp uit zo :9

Al ze dit sierraad niet hebben, neem ik de piercing niet want moet er 9 maanden mee lopen minstens.
pi_106461226
quote:
16s.gif Op donderdag 5 januari 2012 22:24 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]

En ja, ik wil goud want mijn navelpiercing is ook goud met een witte steen, evenals mijn ring. Hij ziet er wel een beetje lomp uit zo :9

Al ze dit sierraad niet hebben, neem ik de piercing niet want moet er 9 maanden mee lopen minstens.
Meestal krijg je zo'n simpel dingetje die je in moet houden tot t genezen is toch.
pi_106461288
quote:
[ afbeelding ]

9 maanden ja? Moet je 'm tussendoor niet wisselen?
  donderdag 5 januari 2012 @ 22:54:20 #62
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106462611
quote:
[ afbeelding ]

Al ze dit sieraad niet hebben, neem ik de piercing niet want moet er 9 maanden mee lopen minstens.
Goedgekeurd.

quote:

[..]

Indien er een mooi sieraad wordt gebruikt: 14.gif
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
pi_106462910
Gatverdamme, zoek niet op 'clitpiercing' met safe search uit, je ziet de goorste en lelijkste pussies _O-.

SPOILER: Toch doen? Klik dan hier.
Dan durven sommige chicks pikken lelijk te noemen :').
pi_106462990
quote:
10s.gif Op donderdag 5 januari 2012 23:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gatverdamme, zoek niet op 'clitpiercing' met safe search uit, je ziet de goorste en lelijkste pussies _O-.

SPOILER: Toch doen? Klik dan hier.
Dan durven sommige chicks pikken lelijk te noemen :').
Die zijn allemaal echt om te huilen ja :') Door die foto's ging ik laatst weer twijfelen om het niet te doen.
pi_106463060
Wow shit die had ik nog niet gezien :D
pi_106463086
SPOILER: Magikarp
Hahaha _O-.
  donderdag 5 januari 2012 @ 23:07:22 #67
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106463247
quote:
10s.gif Op donderdag 5 januari 2012 23:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
SPOILER: Magikarp
Hahaha _O-.
SPOILER
:D
pi_106463327
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 23:07 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

SPOILER
:D
_O-

Categorie:

SPOILER
Kanker trouwens, ik zocht op 'homer pussy', na pagina 2 zie je fucking getekende The Simpsons porno :')˛!
pi_106463611
quote:

[..]

Piercings bij vrouwen vind ik mits bij de juiste dame en op de goede plaatsen mooi. Bij mezelf komt er niks in.
pi_106463646
quote:
14s.gif Op donderdag 5 januari 2012 23:15 schreef krioro het volgende:

[..]

Piercings bij vrouwen vind ik mits bij de juiste dame en op de goede plaatsen mooi. Bij mezelf komt er niks in.
Dat was de vraag niet krio..
  donderdag 5 januari 2012 @ 23:16:20 #71
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106463650
quote:
10s.gif Op donderdag 5 januari 2012 23:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

Kanker trouwens, ik zocht op 'homer pussy', na pagina 2 zie je fucking getekende The Simpsons porno :')˛!
Rule 34
pi_106463720
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 23:16 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Dat was de vraag niet krio..
Oh, die piercings waar het hier specifiek over ging vind ik wel mooi.
pi_106463842
Zojuist een ninja matrix powerrangers gevecht met de wind gehouden toen ik m'n hond uit ging laten. Wat een weer :r
  donderdag 5 januari 2012 @ 23:21:59 #74
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106463935
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 23:19 schreef Juminelle het volgende:
Zojuist een ninja matrix powerrangers gevecht met de wind gehouden toen ik m'n hond uit ging laten. Wat een weer :r
Bella uitlaten in dit weer is dolkomisch. :D
pi_106463964
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 23:21 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Best zielig volgensmij valt ze echt zó om bij een windstoot :D
  donderdag 5 januari 2012 @ 23:22:58 #76
253447 Ethanolic
pi_106463991
quote:

[..]

Zo heet t nieuwe hondje van m'n zusje ook :'( Telkens dat 'Bella Bella' :'(
Deathlift or Die.
pi_106463996
Je zal maar een chihuahua uitlaten, da's toch gewoon een vlieger dan :')
  donderdag 5 januari 2012 @ 23:23:34 #78
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106464019
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 23:22 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Zo heet t nieuwe hondje van m'n zusje ook :'( Telkens dat 'Bella Bella' :'(
Haar naam verandert echt om de dag. Van Bella naar Betitema naar Betingting. :') :')
pi_106464042
quote:

[..]

Whehe aw, zij vliegt alle kanten op :D
pi_106464132
quote:
10s.gif Op donderdag 5 januari 2012 23:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je zal maar een chihuahua uitlaten, da's toch gewoon een vlieger dan :')
Die heeft m'n zus. Goed idee, ik zal eens langsgaan. :')
  donderdag 5 januari 2012 @ 23:34:37 #81
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106464559
:')

donderdag 5 januari 2012 @ 23:35:33 #82
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106464604
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 23:34 schreef Sinji het volgende:

[ afbeelding ]
pi_106464607
Goddamn Chihuahua's..Hate them
pi_106464664
Mattie van me ging een keer met zo'n beest van iemand door de Kalverstraat, instant chick magnet. Het is dat die gedomesticeerde ratten fucking duur zijn, anders had ik 't toen ook gehaald :+.
  donderdag 5 januari 2012 @ 23:43:54 #85
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106464988
quote:
10s.gif Op donderdag 5 januari 2012 23:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mattie van me ging een keer met zo'n beest van iemand door de Kalverstraat, instant chick magnet. Het is dat die gedomesticeerde ratten fucking duur zijn, anders had ik 't toen ook gehaald :+.
:')14.gif

Een vriendin van me had er ook 1. Straight from hell waarschijnlijk, want hij beet sowieso iedereen :')
pi_106465061
Mijn nicht heeft ook een chihuahua en dat beest valt mijn stafford aan :')
  donderdag 5 januari 2012 @ 23:45:59 #87
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106465099
quote:
13s.gif Op donderdag 5 januari 2012 23:45 schreef Juminelle het volgende:
Mijn nicht heeft ook een chihuahua en dat beest valt mijn stafford aan :')

_O-
  donderdag 5 januari 2012 @ 23:46:30 #89
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106465110
Kleine honden zijn sowieso vaak agressief. :')
pi_106465155
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 23:46 schreef Chocolatebear het volgende:
Kleine honden zijn sowieso vaak agressief. :')
Vind je het gek? Hele tijd ahw cutie, mag ik 'm aaien ditdat, iedereen oppakken. Ik zou ook agressief worden joh :') Gevoelens worden gekrenkt :D
  donderdag 5 januari 2012 @ 23:48:21 #91
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106465195
  donderdag 5 januari 2012 @ 23:49:49 #92
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106465249
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 23:47 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Vind je het gek? Hele tijd ahw cutie, mag ik 'm aaien ditdat, iedereen oppakken. Ik zou ook agressief worden joh :') Gevoelens worden gekrenkt :D
Sowieso denken die honden dan dat ze de baws zijn, ze worden dan fucking diva :'):

pi_106465279
Die van m'n zus is juist bang voor alles en iedereen, vroeger slecht behandeld en zo. ;(
  vrijdag 6 januari 2012 @ 00:08:22 #94
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106466040
quote:
2s.gif Op donderdag 5 januari 2012 23:50 schreef krioro het volgende:
Die van m'n zus is juist bang voor alles en iedereen, vroeger slecht behandeld en zo. ;(
Mishandelde dieren sowieso :'(
  vrijdag 6 januari 2012 @ 00:08:38 #95
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106466054
_O-

pi_106466159
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 00:08 schreef Sinji het volgende:
_O-

[ afbeelding ]
_O- :')
pi_106470908
Hey :@
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
pi_106471674
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 00:08 schreef Sinji het volgende:
_O-

[ afbeelding ]
Lol.

FML kankerjetlag LoOLloOLolOLol
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  vrijdag 6 januari 2012 @ 13:01:09 #99
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_106479106

Me want
  vrijdag 6 januari 2012 @ 13:09:17 #100
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106479398
Nice shoes Iman.

Me so fucking tired, ritme is echt naar de kelauwte
  vrijdag 6 januari 2012 @ 13:17:04 #101
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106479648
Kwartier in de wacht staan bij T-mobile, om vervolgens halverwege het gesprek dit te horen: TUUUDUUUUDUUUU.

vrijdag 6 januari 2012 @ 13:19:01 #102
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_106479711
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 13:17 schreef Chocolatebear het volgende:
Kwartier in de wacht staan bij T-mobile, om vervolgens halverwege het gesprek dit te horen: TUUUDUUUUDUUUU.

[ afbeelding ]
Zoek ze op en geef ze een klap op hun bakkes.
Omdat peer.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 13:20:30 #103
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106479769
Telefoonbedrijven :') Die flikkers zetten je gewoon in de wacht omdat ze een quota moeten halen van een bepaald aantal minuten per persoon. Is me weleens verteld door een ex werknemer :Y
  vrijdag 6 januari 2012 @ 13:22:26 #104
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106479837
Leuke is ook dat ik een heel verhaal moet vertellen dus dat kan ik nu nóg een keer doen.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 13:22:31 #105
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_106479841
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 13:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Telefoonbedrijven :') Die flikkers zetten je gewoon in de wacht omdat ze een quota moeten halen van een bepaald aantal minuten per persoon. Is me weleens verteld door een ex werknemer :Y
Toch ook standaardreacties bij een gesprek? Afwijzing zus is reactie zo?
Omdat peer.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 13:23:45 #106
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_106479877
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 13:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Heb bij KPN en Ziggo gewerkt en dit is onwaar.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 13:24:07 #107
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106479888
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 13:22 schreef Chocolatebear het volgende:
Leuke is ook dat ik een heel verhaal moet vertellen dus dat kan ik nu nóg een keer doen.
Brul door de telefoon heen dat ze je godverdomme niet nog een keer in de wacht zetten!

quote:
9s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 13:22 schreef Omdatappel het volgende:

[..]

Euj, geen idee :P
  vrijdag 6 januari 2012 @ 13:25:48 #108
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_106479948
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 13:24 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Euj, geen idee :P
Oh. :')
Omdat peer.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 13:28:08 #109
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106480041
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 13:24 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Brul door de telefoon heen dat ze je godverdomme niet nog een keer in de wacht zetten!

Heb die chick door de telefoon een peer op d'r muil gegeven. Dat zal haar leren.
pi_106480619
Iemand enig idee waar je losse onderdelen van een Nespresso Aeroccino+ kan bestellen? :') :')

Kan echt niks vinden op internet.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 13:56:53 #111
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106481167
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 13:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Iemand enig idee waar je losse onderdelen van een Nespresso Aeroccino+ kan bestellen? :') :')

Kan echt niks vinden op internet.
Stuur eens een mail naar Nespresso of ze dat ook verkopen maar niet op de site staat.
Heb je het apparaat gemold? :D
pi_106481475
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 13:56 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Stuur eens een mail naar Nespresso of ze dat ook verkopen maar niet op de site staat.
Heb je het apparaat gemold? :D
Dat is zo'n melkopschuimer, want mijn moeder drinkt altijd cappuccino. Daar zit zo'n ding in die de melk opklopt en dat is verbogen o.i.d. :').

Maar heb net even gebeld met de klantenservice (wachtmuziekje is die van die reclame op tv :')). Schijnt dat je alle onderdelen gewoon los na kan bestellen, dus heb besteld wat ik nodig had.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:07:06 #113
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106481546
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Dat is zo'n melkopschuimer, want mijn moeder drinkt altijd cappuccino. Daar zit zo'n ding in die de melk opklopt en dat is verbogen o.i.d. :').

Maar heb net even gebeld met de klantenservice (wachtmuziekje is die van die reclame op tv :')). Schijnt dat je alle onderdelen gewoon los na kan bestellen, dus heb besteld wat ik nodig had.
Je bent een goede zoon ^O^
pi_106481562
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:07 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Je bent een goede zoon ^O^
:@.
pi_106481600
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

:@.
Zonder Fernandes was je nu nergens vriend, zat je daar met je kapotte melkopschuimonderdeeltje _O_.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:10:21 #116
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106481690
Heb je nog een voorgedraaide jonko gehaald mike?
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:18:10 #117
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106482066
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:10 schreef Vaseline_ het volgende:
pi_106482091
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja, gemixt met die restjes blueberry en een nieuwe van gedraaid :@.

En m'n moeder is vandaag thuisgekomen met roti van Rustem en gekruide cashewnootjes _O_.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:18 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Voorie's van Papilon zijn lekker man, en dit zodat ik niet weer met een zakje wiet zit voorlopig :').
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:19:38 #119
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106482128
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Ja, gemixt met die restjes blueberry en een nieuwe van gedraaid :@.

En m'n moeder is vandaag thuisgekomen met roti van Rustem en gekruide cashewnootjes _O_.

[ afbeelding ]

[..]

Voorie's van Papilon zijn lekker man, en dit zodat ik niet weer met een zakje wiet zit voorlopig :').
FU! Ik wil ook o.zo'n moeder goddamn
pi_106482145
Hoi O+
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:20:24 #121
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106482165
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:20 schreef Juminelle het volgende:
Hoi O+
Hoi klungeltje O+
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:24:04 #122
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106482327
Work, gotta go, gotta go, gotta go, gotta go, gotta go, gotta go, gotta go, gotta go, gotta go, gotta go.

Vrede.
pi_106482571
Ola.
pi_106482606
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:20 schreef Juminelle het volgende:
Hoi O+
Jum, wanneer ga je? Geen zenuwen?
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:37:34 #125
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106482841
Oja da's waar ook, clit molesteren!
pi_106482921
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Oja da's waar ook, clit molesteren!
:') _O-
pi_106482956
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:30 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Jum, wanneer ga je? Geen zenuwen?
Ik heb 'm al :D! Ik was echt zenuwachtig als een malle, maar het viel opzich reuze mee. De prik voelde ik wel echt en ik heb de hand van diegene met wie ik was echt verbrijzeld volgens mij :') Toen ik opstond merkte ik er al niets meer van tho. Ik ben ook gewoon fietsend weggegaan, maar dat voelde ik toch best wel. Het doet niet echt pijn nu, maar het is een raar gevoel om opeens dat balletje te voelen en het is nog wat gevoelig enzo :P
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:43:21 #128
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106483098
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:40 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Ik heb 'm al :D! Ik was echt zenuwachtig als een malle, maar het viel opzich reuze mee. De prik voelde ik wel echt en ik heb de hand van diegene met wie ik was echt verbrijzeld volgens mij :') Toen ik opstond merkte ik er al niets meer van tho. Ik ben ook gewoon fietsend weggegaan, maar dat voelde ik toch best wel. Het doet niet echt pijn nu, maar het is een raar gevoel om opeens dat balletje te voelen en het is nog wat gevoelig enzo :P
Wauw :P En nu hopen dat t niet ontsteekt
pi_106483194
quote:

[..]

Meteen al mee gaan fietsen? Jij durft! :D Wel tof, benieuwd hoe het de komende weken gaat! :Y
pi_106483250
Was het nou een dude of dudette die 'm zette?
pi_106483346
quote:

[..]

Tof :D. En bloed het veel? En was het uiteindelijk een man of vrouw die het deed?

En wanneer komen de pics :9 :P
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:50:32 #132
253447 Ethanolic
pi_106483412
quote:

[..]

Wut :D
Wel tof dat je hem gezet hebt.
Deathlift or Die.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:59:27 #133
253447 Ethanolic
pi_106483814
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 13:22 schreef Omdatappel het volgende:

[..]

Ik heb wel eens 2 maanden bij een CC gewerkt trouwens en ik had geen standaardreacties. En dat terwijl ik wel echt mensen oplichtte bij dat bedrijf :')

Net als dat ik een week energie heb verkocht langs deuren, namens twee verschillende bedrijven tegelijk. In de ene wijk voor het ene bedrijf en in de andere wijk voor het andere bedrijf. En dan gewoon moeten verkondigen dat bedrijf A goedkoper is dan bedrijf B terwijl dit dus echt niet het geval was.

Het zijn echt allemaal oplichters en ik schaam me echt dood dat ik daar gewerkt heb :')
Deathlift or Die.
pi_106483877
Een man heeft 'm gezet (die kale dus Tli :P). Het voelde wel een beetje awkward dat een onbekende man van 35 (?) aan m'n clit zat tho :')

Het ging wel bloeden als een malle, maar dat is nu alweer gestopt. Voor die genezing of ontstekingen ben ik niet echt bang, en ik hoef alleen maar te spoelen met water + minimaal 2 weken geen seks te hebben.

Ennnnn ik ben blijjjjj :D
pi_106483996
Hoewel ik t nog steeds niks vind, je bent toch een bikkel Jumi :)

Ik ging net de oven voorverwarmen voor worstenbroodjes. Op standje hoog. heeft mijn vader daar een of ander te groot vet stuk oud bakpapier in gedaan.

Gevolg, ik loop naar de oven, binnenin is het 1 grote fik :') schrok me dood

Plaat eruit gehaald met brandend papier en ergens neergezet waar ie kan uitbranden, what the fuck :')
pi_106484029
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:59 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ik heb wel eens 2 maanden bij een CC gewerkt trouwens en ik had geen standaardreacties. En dat terwijl ik wel echt mensen oplichtte bij dat bedrijf :')
Toen ik bij een CC werkte had ik juist wel van die standaardreacties. Ik had altijd een lijst met reacties voor me liggen, en er waren allerlei regels waar ik me aan moest houden. Zo mocht ik bijvoorbeeld nooit het woord 'niet' gebruiken o.i.d :')
pi_106484436
Je hebt toch ook van die spellen waar je geen ja of nee of wat dan ook mag zeggen :') moet ik dan meteen aan denken
  vrijdag 6 januari 2012 @ 15:20:59 #138
253447 Ethanolic
pi_106484867
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 15:12 schreef Maisnon het volgende:
Je hebt toch ook van die spellen waar je geen ja of nee of wat dan ook mag zeggen :') moet ik dan meteen aan denken
Ja dat zijn drankspellen ja.
SPOILER
Deathlift or Die.
pi_106484996
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 15:00 schreef Juminelle het volgende:
minimaal 2 weken geen seks te hebben.
Wat doe je me aan.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 15:24:46 #140
253447 Ethanolic
pi_106485033
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 15:03 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Toen ik bij een CC werkte had ik juist wel van die standaardreacties. Ik had altijd een lijst met reacties voor me liggen, en er waren allerlei regels waar ik me aan moest houden. Zo mocht ik bijvoorbeeld nooit het woord 'niet' gebruiken o.i.d :')
Hehe dat kan ook. Ik belde voor loterijen. Als ze dan een lot kochten, kregen ze een extra kans om in een bepaalde tv-show te zitten. 50 kaartjes voor in de show en dan werden er 8000 loten verkocht :') Dus de kans was alsnog nihil. Ik verkocht echt nog als een gek, maar ik stopte er mee omdat ik me schuldig voelde toen ik 's avonds thuis kwam.

Als ik zelf door ze word gebeld vraag ik gelijk of ze op die locatie zitten. Gelijk hun bek vol tanden :')
Deathlift or Die.
pi_106485204
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 15:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Wat doe je me aan.
Sorry ;( Fix even een booty call voor de tussentijd.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 15:43:03 #142
107445 Jajong
Hadouken!
pi_106485804
Mijn vriendin heeft 2 keer getracht zo'n piercing te nemen, alle 2 de keren is ie gaan ontsteken en moest ie eruit. Lolz. 2 keer voor de kat zn kut (lol) 3 weken geen seks gehad.
pi_106486058
quote:
8s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 15:43 schreef Jajong het volgende:
Lolz. 2 keer voor de kat zn kut (lol)
ehehehehehehe
pi_106486178
Zo mijn wenkbrauwen zijn weer ont-Lubbers-t
pi_106486337
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 15:52 schreef Maisnon het volgende:
_O- _O-
pi_106487430
quote:
8s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 15:43 schreef Jajong het volgende:
Mijn vriendin heeft 2 keer getracht zo'n piercing te nemen, alle 2 de keren is ie gaan ontsteken en moest ie eruit. Lolz. 2 keer voor de kat zn kut (lol) 3 weken geen seks gehad.
2 keer ontstoken!? Heeft de piercer haar verteld waardoor het kwam?
  vrijdag 6 januari 2012 @ 16:49:21 #147
107445 Jajong
Hadouken!
pi_106488714
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 16:22 schreef Juminelle het volgende:

[..]

2 keer ontstoken!? Heeft de piercer haar verteld waardoor het kwam?
Ze heeft een moeilijke poes i guess.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 16:51:47 #148
107445 Jajong
Hadouken!
pi_106488816
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 15:52 schreef Maisnon het volgende:
Dikke wenkbrauwen is helemaal de shit tegenwoordig in de fashion-wereld joh.

(Ja ik kijk naar America's/Holland's Next Top Model, sue me. )
pi_106489219
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 16:51 schreef Jajong het volgende:

[..]

Dikke wenkbrauwen is helemaal de shit tegenwoordig in de fashion-wereld joh.

(Ja ik kijk naar America's/Holland's Next Top Model, sue me. )
Ja maar met die sterke wind die er vandaag staat blijven alle rondvliegende bladeren er in hangen
pi_106489940
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 17:01 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]

What the fuck :')
_O- Whut!
  vrijdag 6 januari 2012 @ 17:23:35 #152
107445 Jajong
Hadouken!
pi_106490314
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 17:01 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]

What the fuck :')
What is this, i don't even.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 17:23:55 #153
107445 Jajong
Hadouken!
pi_106490323
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 16:59 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ja maar met die sterke wind die er vandaag staat blijven alle rondvliegende bladeren er in hangen
Mooi toch. Lekker opvallend.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 17:47:28 #154
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106491357
En het is alweer vrijdag, en wat heb ik aan huiswerk gedaan? Niks ;(
  vrijdag 6 januari 2012 @ 17:47:37 #155
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_106491367
Hoi O+
pi_106491379
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 17:47 schreef Vaseline_ het volgende:
En het is alweer vrijdag, en wat heb ik aan huiswerk gedaan? Niks ;(
Ik ook al niet
  vrijdag 6 januari 2012 @ 17:48:14 #157
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_106491394
Ik ben echt benieuwd waar ik sta over 8 uur :')
pi_106491425
Waarom is het toch met zo veel dingen dat zodra het MOET dat het dan veel minder leuk is :')

Huiswerk hetzelfde, vroeger zag ik daar zo tegenop, en nu vind ik het bijna leuk als ik bijles geef :')
  vrijdag 6 januari 2012 @ 17:50:40 #159
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106491478
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 17:48 schreef Maisnon het volgende:
Waarom is het toch met zo veel dingen dat zodra het MOET dat het dan veel minder leuk is :')

Huiswerk hetzelfde, vroeger zag ik daar zo tegenop, en nu vind ik het bijna leuk als ik bijles geef :')
Keine ahnung, maar er zitten gewoon zoveel vakken bij die me niks interesseren en word het nog moeilijker. Discipline, ik heb het niet.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 18:53:05 #160
253447 Ethanolic
pi_106493824
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 17:48 schreef Maisnon het volgende:

Dat is met alles.
Deathlift or Die.
pi_106494061
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[ afbeelding ]
*;.

Ik eet rijst met doperwtjes en zalm nomnom. En hot sauce natuurlijk.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 19:03:57 #162
107445 Jajong
Hadouken!
pi_106494298
Ik eet een fucking steak.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 19:24:38 #163
253447 Ethanolic
pi_106495118
Ik word toch gek van dat tering HvA.
Maand en dag geleden project ingeleverd, 4 exemplaren, krijg ik precies nu een e-mail dat hij niet heeft aangetroffen. Een maand en dag later :')___! 2 En dan staat er vervolgens vrolijk in die e-mail dat het onze schuld kan zijn.

Hij had 1 dag na de deadline een mail gestuurd met missende verslagen en daar stond ons project niet tussen. Krijg je nu deze e-mail.
quote:
De Ondernemingsplannen van jullie team, ingeleverd op 5 december 2011 zijn door mij NIET aangetroffen bij de repro.
Dat kan zijn omdat jullie niet voldoende exemplaren hebben ingeleverd, maar het kan ook zijn dat jullie er geen schuld aan hebben en dat er andere oorzaken zijn. Hoe dan ook, schuld of geen schuld, feit is dat ik jullie werk nu niet kan nakijken en dus geen cijfer kan geven. Dat zou betekenen dat het project over moet. Een zeer onaangename situatie derhalve.
Alsof het nu nog onze schuld is! :')
Deathlift or Die.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 19:28:34 #164
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106495312
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 19:24 schreef Ethanolic het volgende:
Ik word toch gek van dat tering HvA.
Maand en dag geleden project ingeleverd, 4 exemplaren, krijg ik precies nu een e-mail dat hij niet heeft aangetroffen. Een maand en dag later :')___! 2 En dan staat er vervolgens vrolijk in die e-mail dat het onze schuld kan zijn.

Hij had 1 dag na de deadline een mail gestuurd met missende verslagen en daar stond ons project niet tussen. Krijg je nu deze e-mail.

[..]

Alsof het onze schuld is! :')
Goed klote dan :') Jullie hebben toch nog wel ergens op de computer het project staan dat je het uit kan printen oid? Of mag dat niet :{
  vrijdag 6 januari 2012 @ 19:31:43 #165
253447 Ethanolic
pi_106495482
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Goed klote dan :') Jullie hebben toch nog wel ergens op de computer het project staan dat je het uit kan printen oid? Of mag dat niet :{
Ja ik mag het nu e-mailen voor zaterdag 7 januari 19:00 :') Stel dat ik nu toevallig even twee dagen niet op m'n mail had gekeken. Heb hem ook wel even een stevige mail teruggestuurd.

Kijk hij kán het kwijtraken, dat is menselijk. Maar dat ie de schuld zo bij ons legt, een maand en een dag na de deadline, daar kan ik echt niet tegen.
Deathlift or Die.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 19:34:45 #166
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106495609
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 19:31 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ja ik mag het nu e-mailen voor zaterdag 7 januari 19:00 :') Stel dat ik nu toevallig even twee dagen niet op m'n mail had gekeken. Heb hem ook wel even een stevige mail teruggestuurd.

Kijk hij kán het kwijtraken, dat is menselijk. Maar dat ie de schuld zo bij ons legt, een maand en een dag na de deadline, daar kan ik echt niet tegen.
En de grootste vraag: Hoe de fuck raakt ie uberhaupt vier fucking exemplaren kwijt. Dat is echt meesterwerk
  vrijdag 6 januari 2012 @ 19:37:17 #167
253447 Ethanolic
pi_106495730
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

En de grootste vraag: Hoe de fuck raakt ie uberhaupt vier fucking exemplaren kwijt. Dat is echt meesterwerk
Nee, hij is alleen zijn eigen exemplaar kwijt. De overige docenten en de consulenten hebben hun versie wel ontvangen.
Deathlift or Die.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 19:38:16 #168
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106495790
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 19:37 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Nee, hij is alleen zijn eigen exemplaar krijgt. .
  vrijdag 6 januari 2012 @ 19:39:17 #169
253447 Ethanolic
pi_106495846
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kwijt, sorry :P

Fail :'(
Deathlift or Die.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 19:40:25 #170
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106495904
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 19:39 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Kwijt, sorry :P

Fail :'(
Kan gebeuren :* Nog plannen vanavond?
  vrijdag 6 januari 2012 @ 19:49:12 #171
253447 Ethanolic
pi_106496356
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Kan gebeuren :* Nog plannen vanavond?
Afscheid nemen van m'n bro. Was hier weer even terug, woont in Amerika. Misschien nog even Amsterdam in, maar die gasten zijn woensdagavond teveel kwijtgeraakt in het casino (waar ik met dikke winst naar buiten liep :9 ).

En jij?
Deathlift or Die.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 19:51:38 #172
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106496495
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 19:49 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Afscheid nemen van m'n bro. Was hier weer even terug, woont in Amerika. Misschien nog even Amsterdam in, maar die gasten zijn woensdagavond teveel kwijtgeraakt in het casino (waar ik met dikke winst naar buiten liep :9 ).

En jij?
Ah tof Amerika! (moet ik nog steeds heen :'( ). En nee, moet morgen alwéér om 7 uur sochtends werken, bleuhh :{ Voor dat kenkersalaris ook echt maargoed :')
pi_106496885
Hart voor de zaak, wel O+.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 20:00:22 #174
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_106496937
Meh
pi_106497236
Dit gaat een saaie avond worden ;( Iemand filmtips?
  vrijdag 6 januari 2012 @ 20:06:11 #176
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106497256
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 20:05 schreef Juminelle het volgende:
Juminelle en de relieken van de gemolesteerde clit.
Ik ga nog hard stuk om m'n eigen grap ook jeetje :')
pi_106497306
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 20:06 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Juminelle en de relieken van de gemolesteerde clit.
Ik ga nog hard stuk om m'n eigen grap ook jeetje :')
  vrijdag 6 januari 2012 @ 20:11:03 #178
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106497487
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 20:07 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Nog geen steeds pijn, dat het brand als een malle ofzo?
  vrijdag 6 januari 2012 @ 20:11:16 #179
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_106497495
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 20:05 schreef Juminelle het volgende:
Sin Nombre

_O_
pi_106497558
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 20:11 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Nog geen steeds pijn, dat het brand als een malle ofzo?
Nee nog niets! Ik probeerde net wel een spijkerbroek aan te doen, maar dat is nog niet zo'n goed idee :')

quote:
99s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 20:11 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Sin Nombre

_O_
Sin Nombre it is :7
  vrijdag 6 januari 2012 @ 20:17:06 #181
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106497752
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 20:12 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Nee nog niets! Ik probeerde net wel een spijkerbroek aan te doen, maar dat is nog niet zo'n goed idee :')
Zag er pijnlijk uit hoor, die pics van je pijnlijke flamoes die je via whatsfap stuurde.
pi_106497868
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 20:17 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Zag er pijnlijk uit hoor, die pics van je pijnlijke flamoes die je via whatsfap stuurde.
Ja, dat was dus geheim! Nu wil iedereen het zometeen zien ;(

SPOILER
  vrijdag 6 januari 2012 @ 20:21:00 #183
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106497920
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 20:19 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Ja, dat was dus geheim! Nu wil iedereen het zometeen zien ;(

SPOILER
Hoax, je hebt geen whatsapp alleen ping.
*kuchkuch* Good brain, is good.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 20:22:45 #184
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106498020
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 20:21 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Hoax, je hebt geen whatsapp alleen ping.
*kuchkuch* Good brain, is good.
Waarom zou ik wel ping hebben maar geen whatsapp? :7
  vrijdag 6 januari 2012 @ 20:23:13 #185
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106498044
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 20:22 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Waarom zou ik wel ping hebben maar geen whatsapp? :7
Ik had het tegen Juminelle beertje :*
  vrijdag 6 januari 2012 @ 20:24:18 #186
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106498093
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 20:23 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ik had het tegen Juminelle beertje :*
  vrijdag 6 januari 2012 @ 20:26:31 #187
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106498232
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 20:24 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je truffels ook nog niet binnen?
  vrijdag 6 januari 2012 @ 20:33:28 #188
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106498601
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 20:26 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Je truffels ook nog niet binnen?
Nee, jij wel?
  vrijdag 6 januari 2012 @ 20:34:09 #189
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106498644
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 20:33 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Nee, jij wel?
Nein! Ik hoopte dat het weer woensdag bestellen=vrijdag krijgen was :7
  vrijdag 6 januari 2012 @ 20:41:53 #190
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106499096
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Nein! Ik hoopte dat het weer woensdag bestellen=vrijdag krijgen was :7
maandag hopelijk. :9

Ik ben weg boefjes, fijne nacht nog. Niet te curraazy doen.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 20:42:10 #191
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106499120
Jumi, Devil's Double kijken
  vrijdag 6 januari 2012 @ 20:42:36 #192
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_106499149
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 20:42 schreef Sinji het volgende:
Jumi, Devil's Double kijken
Die moet ik dus nog steeds zien
  vrijdag 6 januari 2012 @ 20:43:33 #193
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106499203
Ik ga nog een poging doen om fear and loathing in las vegas te kijken, toedels :*
  vrijdag 6 januari 2012 @ 20:46:05 #194
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106499343
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 20:42 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Die moet ik dus nog steeds zien
Harde film is hard. En hard op meerdere manieren interpreteerbaar.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 20:46:56 #195
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_106499386
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 20:46 schreef Sinji het volgende:

[..]

Harde film is hard. En hard op meerdere manieren interpreteerbaar.
Ik weet dat hij hard is, maar nog niet aan toe gekomen :P
  vrijdag 6 januari 2012 @ 20:47:22 #196
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106499417
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 20:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ga nog een poging doen om fear and loathing in las vegas te kijken, toedels :*
Nuchter bekijken? :D
  vrijdag 6 januari 2012 @ 21:14:15 #197
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_106500873
Wat gaat iedereen doen op deze friday?
  vrijdag 6 januari 2012 @ 21:18:02 #198
107445 Jajong
Hadouken!
pi_106501149
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 21:14 schreef Sala-adin het volgende:
Slapen over een half uur. Jetlagged als een bitch. Was vanmiddag gewoon delirious wist even niet meer waar ik was, had een half uurtje getukt en toen ik wakker werd begon ik mn zusje te zoeken en beetje doelloos door t huis te banjeren :D
pi_106501891
quote:
Ik zit thuis, ik denk dat ik dat sinds 9/11 niet meer heb gedaan in een weekend _O-.
pi_106502966
quote:
Ben een klein beetje gameverslaafd geworden :').
Wat ga jij doen Sala?
  vrijdag 6 januari 2012 @ 21:47:40 #201
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_106503113
Ik eet nu mijn 2 broodjes worst op en ga richting centje :9

Eff in de stad chillen en dan iets bezoeken weet alleen nog niet wat
pi_106503195
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 21:47 schreef Sala-adin het volgende:

Je eindigt sowieso wel weer in Paradiso :'). Kom afterparty'en op TC dan (8> :')
pi_106503345
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 21:45 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

Ben een klein beetje gameverslaafd geworden :').
Hehe dope, wat speel je :D ?
pi_106503366
quote:

Have fun! Wil eigenlijk ook uit maar moet morgenochtend fit zijn en ik wil elke cent sparen voor shopping en parties op vakantie :D
pi_106503433
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 21:51 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Hehe dope, wat speel je :D ?
MW3 :')
pi_106503916
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 21:53 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

MW3 :')
The hell :'). Online ook? Waarop ook alweer :P?

Hoe een buschauffeur van een cliff afrijdt in Boliva trouwens, de passagiers wachtten tot ze weer konden instappen :{.

http://www.worldstarhipho(...)wshhrCYF61Ir5r3hwJ8Q
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:02:18 #207
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_106503979
quote:
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 21:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Je eindigt sowieso wel weer in Paradiso :'). Kom afterparty'en op TC dan (8> :')
Kans is best groot ja :P

Als ik thuis kom moet ik sowieso 1 blazen om suf te worden voor pittoes dus ik zie je dan :P
pi_106504068
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:02 schreef Sala-adin het volgende:
Als ik thuis kom moet ik sowieso 1 blazen om suf te worden voor pittoes dus ik zie je dan :P
Hahaha ik was serieus pas na 6 uur 100% nuchter na die bomba van die voorie + leftover blueberry _O- _O-. In een paar dagen tijd al zo'n kleine tolerantie voor jonko weer :D.
pi_106504109
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

The hell :'). Online ook? Waarop ook alweer :P?
Ja online ook maar wat een hel is dat :P. Er wordt steeds gezegd dat ik weg moet gaan omdat ik als een kip zonder kop rondren ;(.
Vind online alleen leuk met friends.
Op de ps.
pi_106504169
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:04 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

Ja online ook maar wat een hel is dat :P. Er wordt steeds gezegd dat ik weg moet gaan omdat ik als een kip zonder kop rondren ;(.
Vind online alleen leuk met friends.
Op de ps.
Ik was bijna vergeten hoe bizar hoog de sma's in deze reeks scoren op alle facetten des levens _O_.
pi_106504378
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Ik was bijna vergeten hoe bizar hoog de sma's in deze reeks scoren op alle facetten des levens _O_.
Never forget mikey, never forget
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:10:50 #212
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_106504415
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 21:52 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

Have fun! Wil eigenlijk ook uit maar moet morgenochtend fit zijn en ik wil elke cent sparen voor shopping en parties op vakantie :D
Zo is het! Ik heb nu ook liever jou situatie :')
pi_106504661
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:04 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

_O- Dat is precies wat ik doe als ik MW speel.
pi_106504826
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:14 schreef Juminelle het volgende:

[..]

_O- Dat is precies wat ik doe als ik MW speel.
Heb jij 'm ook? :D geef me je PSN *O*
pi_106504911
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:17 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

Ik heb alleen MW2 ;( Ik speel dat nauwelijks :')
pi_106505054
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:19 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Ik heb alleen MW2 ;( Ik speel dat nauwelijks :')
Ohh bummer :D Welke heb je nog meer? Behalve Saints Row :P die heb ik dan weer niet.
pi_106505390
Trouwens dWc, weet je nog leuke stand ups? Heb nu echt allemaal van Kevin Hart gekeken _O_
pi_106505530
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:22 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

Ohh bummer :D Welke heb je nog meer? Behalve Saints Row :P die heb ik dan weer niet.
Ehm, ik heb bijna geen spellen hier liggen nu ;( Vriend heeft alles in beslag genomen. Ik heb hier alleen nog GTA, PES en wat spellen die ik nog nooit gespeeld heb :')
pi_106505935
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:27 schreef JackieBrown het volgende:
Trouwens dWc, weet je nog leuke stand ups? Heb nu echt allemaal van Kevin Hart gekeken _O_
Eddie Griffin - You Can Tell 'Em I Said It vind ik ook zo'n geniale black standup comedy, categorie Katt Williams _O_.

quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:17 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

Heb je op PS online ook die community gametype Drop Zone? Dat is te verslavend, heb je elke minuut een andere spot gemarkeerd waar je in moet staan om elke seconde met je team punten te krijgen, terwijl er continue op die spot care packages neervallen _O_ _O_ _O_.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:41:24 #220
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_106506149
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:27 schreef JackieBrown het volgende:
Jamie Foxx Unleashed moet je kijken, hilarische standup en heerlijk muziek :9
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:46:11 #221
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_106506390
En now i'm off :W

:*
pi_106506477
hallo is hier iemand die een klein beetje iets van computers weet
pi_106506579
wat is de situation
pi_106506595
wel opschieten want ik ga zo naar bed =$
pi_106506642
he :*
ik wil even rtlgemist kijken, maar als ik op n prgramma klik zegt ie dat ik silverlight moet installeren. Klik ik daarop, gaat ie installeren zegt ie daarna dat ik dezelfde versie al heb geinsalleerd
pi_106506681
Even silverlight + ie verwijderen en opnieuw installeren

Staat er nergens kijk in flashplayer of zo?
pi_106506761
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:46 schreef Sala-adin het volgende:
En now i'm off :W

Have fun :*

Jersey Shore is weer begonnen _O_
pi_106506853
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Even silverlight + ie verwijderen en opnieuw installeren

Staat er nergens kijk in flashplayer of zo?
gedaan werkt niet

nee ;(
pi_106507073
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Eddie Griffin - You Can Tell 'Em I Said It vind ik ook zo'n geniale black standup comedy, categorie Katt Williams _O_.

[..]

Heb je op PS online ook die community gametype Drop Zone? Dat is te verslavend, heb je elke minuut een andere spot gemarkeerd waar je in moet staan om elke seconde met je team punten te krijgen, terwijl er continue op die spot care packages neervallen _O_ _O_ _O_.
Thanks.
Die drop zone, geen idee :') zal wel maar ik ben nog slecht in gewoon team deathmatch, dus eerst maar wat beter worden voor ik ga kijken naar andere gametypes :+

Jamie Foxx Unleashed kan ik niet vinden trouwens?
  vrijdag 6 januari 2012 @ 23:00:06 #230
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106507096
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:51 schreef Allure_ het volgende:
he :*
ik wil even rtlgemist kijken, maar als ik op n prgramma klik zegt ie dat ik silverlight moet installeren. Klik ik daarop, gaat ie installeren zegt ie daarna dat ik dezelfde versie al heb geinsalleerd
Andere webbrowser proberen. Firefox of Chrome
pi_106507186
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:59 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

Thanks.
Die drop zone, geen idee :') zal wel maar ik ben nog slecht in gewoon team deathmatch, dus eerst maar wat beter worden voor ik ga kijken naar andere gametypes :+
Is juist lachen, ik speel ook als een Rambo door het level en daar past deze gametype precies bij :D.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 23:07:51 #232
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106507450
Zin om voor altijd en eeuwig in m'n warme bed te gaan liggen, kennen jullie die?
pi_106507602
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 23:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Zin om voor altijd en eeuwig in m'n warme bed te gaan liggen, kennen jullie die?
Ja, ga ik nu doen.
pi_106508254
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 23:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Ja, ga ik nu doen.
R.I.P. aan de nabestaanden ;(.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 23:48:17 #235
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106509510
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:29 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Vriend heeft alles in beslag genomen.
Reverse whipped wut wut.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 23:50:26 #236
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106509601
pi_106509818
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 23:50 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Die broek ;( :D

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 23:48 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Reverse whipped wut wut.
Hehe nah, ik speel die games nooit dus ik heb ze aan hem uitgeleend.
pi_106509872
quote:
[ afbeelding ]
_O- Haha damn son.

Hier ziet hij er al minder 'tryna make a fashion statement' uit though :'). Volgens mij is die huid nog echt ook _O-.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 23:59:28 #239
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106510073
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 23:54 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Die broek ;( :D

[..]

Hehe nah, ik speel die games nooit dus ik heb ze aan hem uitgeleend.
Trouwens JB, morgen ik in Utrecht. Eet en vodka-avond. Win

Porchetta by agennari, on Flickr

met gefrituurde risotto ballen

wat groenten en key lime als dessert

Key Lime Pie by KPC Houston, on Flickr
pi_106510205
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 23:59 schreef Sinji het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gatverdamme :r
pi_106510224
Deze man gaat letterlijk HAM met over-9000-swag-through-the-roof gemuteerde ham :D.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 00:03:01 #242
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106510254
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 23:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

_O- Haha damn son.

[ afbeelding ]

Hier ziet hij er al minder 'tryna make a fashion statement' uit though :'). Volgens mij is die huid nog echt ook _O-.
Stiekem wil ik ook Weezy zijn, zo kleden en toch een dushi :'):

SPOILER
  zaterdag 7 januari 2012 @ 00:03:03 #243
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106510256
quote:
[ afbeelding ]
Heb je die douchebag ook weer. :')
  zaterdag 7 januari 2012 @ 00:04:30 #244
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106510334
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 00:02 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Gatverdamme :r
Hahaha

Erg smakelijk ziet het er niet uit, maar je weet niet wat je proeft. Wollah billah
pi_106510482
Ik speelde Modern Warfare ook altijd Rambo stijl, de eerste Modern Warfare volgens mij was dat.

Had je zo'n level in een russische stad, een binnenplaats omringd door hoge gebouwen en je kon ook achter sommige gebouwen heen, best donker.

Daar op die binnenplaats was je dan echt een sitting duck :P maar mijn tactiek bestond uit rambo stijl met rookgranaten zo snel mogelijk t gebouw waar de vijand in zat ingaan en dan alles neerschieten voordat ze iets verwachten. Ging je vaak zelf ook dood, maar niet zonder veel kills :P

Deze was het, Bloc :D

pi_106514972
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 00:07 schreef Maisnon het volgende:
Ik speelde Modern Warfare ook altijd Rambo stijl, de eerste Modern Warfare volgens mij was dat.

Had je zo'n level in een russische stad, een binnenplaats omringd door hoge gebouwen en je kon ook achter sommige gebouwen heen, best donker.

Daar op die binnenplaats was je dan echt een sitting duck :P maar mijn tactiek bestond uit rambo stijl met rookgranaten zo snel mogelijk t gebouw waar de vijand in zat ingaan en dan alles neerschieten voordat ze iets verwachten. Ging je vaak zelf ook dood, maar niet zonder veel kills :P

[ afbeelding ]
Die map heb ik net nog op LAN gedaan, rape zo kk hard met snipers @ BLOC.

+ die tactiek werkt wel, moet je wel een submachine gun pakken : 0
pi_106517471
Al die COD spelers een en al lobi voor jullie O+ Nu slapen bye.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 06:33:07 #248
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_106517480
pi_106517485
Ook nog wakker? Ik ga denk ik maar de dag doorhalen.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 06:47:53 #250
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106517498
Heb de truffels binnen. Just sayin' :7
  zaterdag 7 januari 2012 @ 08:24:54 #251
253447 Ethanolic
pi_106517655
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 00:07 schreef Maisnon het volgende:

[ afbeelding ]
Bloc, wat een bazenlevel was dat.
Echter niets haalt het bij de absolute klassieker.

Beste map ooit gemaakt. *;
Deathlift or Die.
pi_106517702
Beste map vind ik Terminal en Favela van mw2 :9
  zaterdag 7 januari 2012 @ 10:55:05 #253
253447 Ethanolic
pi_106518813
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 08:36 schreef tliciouz het volgende:
Favela, damn altijd met Marathon Pro, Lightweight Pro en Scrambler Pro, m'n gouden Desert Eagle met tactical knife.
Ik heb daar zeker 10 nukes gehaald. :D
Deathlift or Die.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:28:54 #254
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106519462
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 08:36 schreef tliciouz het volgende:
Wasteland + M21 EBR O+ KULAARRRRR

Tevens ben ik ziek. Keelpijn, koppijn en die heerlijke rillingen. :r
pi_106519571
Net 40-13 in potje TDM :9

Beterschap choco! O+
  zaterdag 7 januari 2012 @ 12:33:15 #256
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106520887
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:28 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Wasteland + M21 EBR O+ KULAARRRRR

Tevens ben ik ziek. Keelpijn, koppijn en die heerlijke rillingen. :r
Beterschap! Ik breng je wel wat chocolade, beer. O+
pi_106521013
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 23:59 schreef Sinji het volgende:

[..]

Trouwens JB, morgen ik in Utrecht. Eet en vodka-avond. Win

[ link | afbeelding ]

met gefrituurde risotto ballen

[ afbeelding ]

wat groenten en key lime als dessert

[ link | afbeelding ]
Key Lime Pie by KPC Houston, on Flickr
Nice, ken het niet maar ik geloof dat ik het wel zou eten _O_
  zaterdag 7 januari 2012 @ 12:59:59 #258
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106521486
Meh, als ik I used to be fat kijk ben ik ineens heel blij met m'n lichaam :')
pi_106521632
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:59 schreef Vaseline_ het volgende:
Meh, als ik I used to be fat kijk ben ik ineens heel blij met m'n lichaam :')
Hehe ik ook. En ik krijg zin om veel te sporten ervan :P.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 13:22:21 #260
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106522033
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:07 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

Hehe ik ook. En ik krijg zin om veel te sporten ervan :P.
Idd! Wat dat betreft hebben zij echt mazzel met een privétrainer
  zaterdag 7 januari 2012 @ 13:49:28 #261
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106522877
Jackie, wat is je PSN? Dan ga ik je even alle hoeken van de MW3 map laten zien.
pi_106523204
Like a baws _O_

pi_106523297
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Jackie, wat is je PSN? Dan ga ik je even alle hoeken van de MW3 map laten zien.
Hawt..

CherrsOnTop. You laugh you die }:|

quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:59 schreef tliciouz het volgende:
Like a baws _O_

[ afbeelding ]
Bazinnetje :D
  zaterdag 7 januari 2012 @ 14:05:50 #264
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106523358
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:59 schreef tliciouz het volgende:
Like a baws _O_

[ afbeelding ]
Trouwen?

quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 14:03 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

CherrsOnTop
You wish. :D
pi_106523388
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 14:05 schreef Chocolatebear het volgende:

You wish. :D
;( I sure do :')
  zaterdag 7 januari 2012 @ 14:08:33 #266
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106523429
Stelletje gamenerds :')
pi_106523475
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 14:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Stelletje gamenerds :')
Aldus Miss Mariokart herself :*
  zaterdag 7 januari 2012 @ 14:10:47 #268
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106523496
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 14:09 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

Aldus Miss Mariokart herself :*
Ik draag mijn Gamenerd titel met trots. Wanneer je Mario Kart speelt ben je deze titel niet waardig. :D
  zaterdag 7 januari 2012 @ 14:11:47 #269
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106523527
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 14:10 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Ik draag mijn Gamenerd titel met trots. Wanneer je Mario Kart speelt ben je deze titel niet waardig. :D
Dit ja, Mariokart is heel onschuldig. Net als ik.
pi_106523561
Ja toch, gamen is gamen. :(

Tevens ben ik geen gamenerd want ik ben slecht. Beer, kom je nog?
  zaterdag 7 januari 2012 @ 14:14:28 #271
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106523586
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 14:11 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Dit ja, Mariokart is heel onschuldig. Net als ik.

Suuuuuuuuure, onschuldig......
  zaterdag 7 januari 2012 @ 14:15:03 #272
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106523607
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 14:14 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Suuuuuuuuure, onschuldig......
:@ :@ hihi
  zaterdag 7 januari 2012 @ 14:16:32 #273
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106523639
quote:
16s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 14:13 schreef JackieBrown het volgende:
Beer, kom je nog?
Nog even een tripje naar de vuilstort maken en dan kom ik. :*
pi_106524007
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:22 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Idd! Wat dat betreft hebben zij echt mazzel met een privétrainer
Even zelf in vorm komen en dan kom ik jullie allemaal afbeulen. :7

quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 14:03 schreef JackieBrown het volgende:
CherrsOnTop.
_O-

En beterschap Choco.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 14:50:11 #275
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_106524560
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 14:30 schreef krioro het volgende:

[..]

Even zelf in vorm komen en dan kom ik jullie allemaal afbeulen. :7
Jij mag me wel trainen hoor grrr :7
pi_106525623
Alsof je meteen een gamenerd bent als je Modern Warfare speelt :') gamen is tegenwoordig zo wijdverspreid en normaal
  zaterdag 7 januari 2012 @ 15:35:02 #277
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106525861
Nog meer PS MW3 spelers?
  zaterdag 7 januari 2012 @ 15:38:42 #278
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_106525999
Nu pas wakker :O
pi_106526134
Goedemiddag O+

Ik speel MW2 ;(
pi_106526159
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 15:35 schreef Chocolatebear het volgende:
Nog meer PS MW3 spelers?
Choco ik kan je nicht joinen ;( ligt het aan mij? :P
  zaterdag 7 januari 2012 @ 15:44:12 #281
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106526197
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 15:43 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

Choco ik kan je nicht joinen ;( ligt het aan mij? :P
Inmiddels al afgesloten. :P
pi_106526262
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 15:44 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]
:o
Inmiddels al afgesloten. :P
Ja oke maar na dat ene potje, kon ik er ineens niet meer bij :o
  zaterdag 7 januari 2012 @ 15:47:10 #283
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106526290
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 15:46 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

Ja oke maar na dat ene potje, kon ik er ineens niet meer bij :o
Je K/D ratio was te laag to keep up. Natuurlijke selectie en zo.
pi_106526368
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 15:47 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Ach
  zaterdag 7 januari 2012 @ 15:52:44 #285
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106526440
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 15:50 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

Ach

pi_106527065
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 15:38 schreef Sala-adin het volgende:
Nu pas wakker :O
  zaterdag 7 januari 2012 @ 16:29:45 #287
253447 Ethanolic
pi_106527543
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 15:47 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

:D Noticed that.
Ik heb psn trouwens, DM voor wie wil.
(& if you dare)
Deathlift or Die.
pi_106527570
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

En dan durf je mij lui te noemen.
pi_106527698
quote:
16s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:30 schreef Juminelle het volgende:

[..]

En dan durf je mij lui te noemen.
Zijn je bed en ketel al gefixt lieve Jumi? O+
pi_106528779
If not now, then when.
pi_106528887
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 15:42 schreef Juminelle het volgende:
Goedemiddag O+

Ik speel MW2 ;(
xbox?
  zaterdag 7 januari 2012 @ 17:21:36 #292
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106528999
* Chocolatebear wilt zijn vleugels kunnen spreiden.

pi_106529658
Hallon ik haat jaloerse bitches gr gr

Kusjes voor allen, overigens, en en en...

pi_106529801
Waar zijn jullie? Mijn aller Fernandessenmaatjes. Ik voel mij lonely, heb al bijna 23 minuten geen contact gehad met andere levende wezens, enkel dode wezens in de keuken maar die praten niet terug.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 17:47:35 #295
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106529826
quote:
16s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 17:41 schreef Phantomesse het volgende:
Hallon ik haat jaloerse bitches
Tories?
pi_106529868
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 17:47 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Tories?
Ja. Zouden uitgaan naar iets waar ik nog een stuk of 10 munten van heb dus lekker el-cheapo, maar die ex van Wiki die gaat dus ook, en nu wil Wiki daar niet meer naartoe omdat zij ook komt en we met best veel meiden zouden gaan.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 17:52:16 #297
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106529965
quote:
16s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 17:49 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Ja. Zouden uitgaan naar iets waar ik nog een stuk of 10 munten van heb dus lekker el-cheapo, maar die ex van Wiki die gaat dus ook, en nu wil Wiki daar niet meer naartoe omdat zij ook komt en we met best veel meiden zouden gaan.
Waarom heeft hij niet algehele schijt aan die ex?
pi_106530050
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 17:52 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Waarom heeft hij niet algehele schijt aan die ex?
Hij is niet hard genoeg, en ondanks dat ze heeft gelogen over zwangerschap, wil hij haar alsnog niet al te veel pijn doen, het is nogal een ketsbaar meisje.

Ik aan de andere hand begin haar echt zat te worden. Ik vind het enerzijds heel zielig voor haar ik weet wat ze doormaakt, anderzijds zoekt ze die pijn zelf elke keer op door steeds te gaan waar wij gaan en te zien dat hij over haar heen is.

Bléh. Wil haar echt opbellen en dit zeggen maar mag niet. :9
  zaterdag 7 januari 2012 @ 17:57:51 #299
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106530127
quote:
16s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 17:55 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Hij is niet hard genoeg, en ondanks dat ze heeft gelogen over zwangerschap, wil hij haar alsnog niet al te veel pijn doen, het is nogal een ketsbaar meisje.

Ik aan de andere hand begin haar echt zat te worden. Ik vind het enerzijds heel zielig voor haar ik weet wat ze doormaakt, anderzijds zoekt ze die pijn zelf elke keer op door steeds te gaan waar wij gaan en te zien dat hij over haar heen is.

Bléh. Wil haar echt opbellen en dit zeggen maar mag niet. :9
Wut, ze is in verwachting van een kind van Wiki?
pi_106530247
Wie de fuck is Wiki, wie de fuck is Sven en wie de fuck zijn al die andere figuren die niemand volgens mij kent? :D
  zaterdag 7 januari 2012 @ 18:04:39 #301
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106530354
Klaar over, sluiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')