Niet??quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb toch geen vijf pakken suiker man!
Ja weet ik hetquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb toch geen vijf pakken suiker man!
Die gaf 20,5 aan dus hij klopt. Haz happee!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:28 schreef Lindytje het volgende:
Vul een paar lege colaflessen oid met water en pleur die er op
Maar de zak van 20 kg zal het wel doen denk ik
Yaaaay!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die gaf 20,5 aan dus hij klopt. Haz happee!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die gaf 20,5 aan dus hij klopt. Haz happee!
Die is dus stukquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb je die oude nog? Ik had hem ook meteen daarop gewogen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil graag lindy bedanken voor den goeden motivatie want zonder haar had ik het nooit gekundJe hebt sowieso al 10 zoveel gedaan als ik denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je gaat den goeden kant op
Don't come closer, I might hurt you
Maar jij hebt wat meer kennis opgebouwd in den jaren, dus ik kan nog niet zo excentriek zijn als jijquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je hebt sowieso al 10 zoveel gedaan als ik denk ik
Maar je gaat den goeden kant op
Bwhehehhehequote:Op donderdag 5 januari 2012 18:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar jij hebt wat meer kennis opgebouwd in den jaren, dus ik kan nog niet zo excentriek zijn als jij
FOTOOOOO'Squote:Op donderdag 5 januari 2012 18:40 schreef Sharana_LV het volgende:
MIJN INLOOPKAST IS KLAAAAAAAAR!!!!
en mijn nagellakrekjes hangen![]()
Foto's!!!!!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:40 schreef Sharana_LV het volgende:
JAAAAAAAquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
FOTOOOOO'S
ik kom snel kijken![]()
![]()
Fotooooos!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Picsquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:46 schreef Puckzzz het volgende:
Spees de stuudeend![]()
Ik heb een kleine happy over mijn haar. Vindt het heerlijk voelen enzo, maar had liever iets korter in de nek gehad voor een extremere bob zeg maar. Maar ik vind het zo suf de kapster te bellen hiervoor.....![]()
Ga haar wel ff sms-en, dan kan ze ff langskomen als ze in de buurt is ofzo....
Eerst douchen, wassen en opnieuw stylenquote:
I wanna seeeequote:Op donderdag 5 januari 2012 18:54 schreef Sharana_LV het volgende:
oooomfg spotjes staan precies op rekjes dus holo glittert nu de pan uit in de kast
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:54 schreef Sharana_LV het volgende:
oooomfg spotjes staan precies op rekjes dus holo glittert nu de pan uit in de kast
Foto!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:46 schreef Puckzzz het volgende:
Spees de stuudeend![]()
Ik heb een kleine happy over mijn haar. Vindt het heerlijk voelen enzo, maar had liever iets korter in de nek gehad voor een extremere bob zeg maar. Maar ik vind het zo suf de kapster te bellen hiervoor.....![]()
Ga haar wel ff sms-en, dan kan ze ff langskomen als ze in de buurt is ofzo....
Gelukkig woon ik op fietsafstand van de uni (alsquote:
Oh dan is het al wat minder. Ik zou dan elke dag kunnen dokken naar Tilburgquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:11 schreef BGTes het volgende:
G
[..]
Gelukkig woon ik op fietsafstand van de uni (alsdit weekend mijn fiets fixt), en een vriendin heeft me een anonieme geleend om naar mijn werk te gaan, maar toch
Duur enzo >.<
Het duurt 'maar' 3 weken tot ik een nieuwe krijg
Vriendin van me had het ook.. Moest elke dag van Eindhoven naar Amsterdamquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh dan is het al wat minder. Ik zou dan elke dag kunnen dokken naar Tilburg
Naja mijn kortingskaart is nog geldig tot april lolquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:13 schreef BGTes het volgende:
[..]
Vriendin van me had het ook.. Moest elke dag van Eindhoven naar Amsterdamen dan heb je dus niet die 40% korting he
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:15 schreef Sharana_LV het volgende:
ik moet op een trapje staan om nagellakjes van de bovenste rijen te pakken, handig als je geen evenwicht hebt
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:23 schreef Diconnected het volgende:
En volgens mij heeft m'n moeder me aangestoken met der zeehonden hoest en pijnlijke keel
Wat was het?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:44 schreef Stormqueen het volgende:
Lichte maaltijd was best te vreten eigenlik. Ik moet vaker experimenteren, einz!
Penne, broccoli gekookt. Rauwe paprika en tonijn uit blik op water, met 3 eetlepels halfvolle slasausquote:
Is die al verkrijgbaar?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:47 schreef Sharana_LV het volgende:
*rent gillend door het topic*
Ik heb nog ruimte over voor de hele OPI NL collectie en dan kan ik vanavond makkelijk om dit te vieren nog best een faal doenmet 3 rekjes is er weer wat ruimte
ZO BESTELLE
Datquote:
Goeden deal!quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Morning!
Wat een woei!
Hoopte nog dat er kinderen zouden worden weggeblazen zodat de groep wat kleiner werd, maar nee.
Heb vandaag een fotoshoot gedaan met de kinderen en van wat ik op de camera zag zijn daar toch gave foto's uitgekomenBen helemaal enthousiast
.
En H&M-faal is binnen![]()
Nagellak t-shirt![]()
Alles past wel, alleen ik had een vest wat volgens mij getailleerd moet zijn en dat is hij bij mij dus niet. Denk dat ik daarvan een maatje kleiner had moeten hebben. Ga nog kijken of ik dat kan oplossen met een riem, want ik ben te lam om dat terug te brengen/sturen
.
Maar alle andere zooi past wel, 3 shirts, een trui en een broek (plus vest bij elkaar voor 50 eurie)
Ga je de hele collectie kopen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:47 schreef Sharana_LV het volgende:
*rent gillend door het topic*
Ik heb nog ruimte over voor de hele OPI NL collectie en dan kan ik vanavond makkelijk om dit te vieren nog best een faal doenmet 3 rekjes is er weer wat ruimte
ZO BESTELLE
Pehehe, 1 trekje en alles was voor niks. Ik ken het gevoel, ik vind je een kanjer en je kunt het!!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat
Ik wil zoooo graag roken dat ik tegen mezelf begin te liegen....1trekje.....het is nou niet alsof je faalt, je hebt al 5 dagen niet gerookt....
My mind...it knows me
Oh, nou, klinkt niet eens heel verkeerd!quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Penne, broccoli gekookt. Rauwe paprika en tonijn uit blik op water, met 3 eetlepels halfvolle slasaushet is geen haute cuisine maar ik doe mijn best om maaltijden te bedenken die alles bevatten wat je nodig hebt, ongeveer 500 kcal bevatten en dat we dan ook nog es niet elke dag hetzelfde eten
Nagellakshirt?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Morning!
Wat een woei!
Hoopte nog dat er kinderen zouden worden weggeblazen zodat de groep wat kleiner werd, maar nee.
Heb vandaag een fotoshoot gedaan met de kinderen en van wat ik op de camera zag zijn daar toch gave foto's uitgekomenBen helemaal enthousiast
.
En H&M-faal is binnen![]()
Nagellak t-shirt![]()
Alles past wel, alleen ik had een vest wat volgens mij getailleerd moet zijn en dat is hij bij mij dus niet. Denk dat ik daarvan een maatje kleiner had moeten hebben. Ga nog kijken of ik dat kan oplossen met een riem, want ik ben te lam om dat terug te brengen/sturen
.
Maar alle andere zooi past wel, 3 shirts, een trui en een broek (plus vest bij elkaar voor 50 eurie)
Sale en kinderafdeling = goedkoopquote:
yesquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ga je de hele collectie kopen?Dat ik wil ik ook....
Gupjequote:Op donderdag 5 januari 2012 19:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sale en kinderafdeling = goedkoop
Volhouden puckzie, je kan hetquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat
Ik wil zoooo graag roken dat ik tegen mezelf begin te liegen....1trekje.....het is nou niet alsof je faalt, je hebt al 5 dagen niet gerookt....
My mind...it knows me
Ik heb hem nog een keer gelezen en nu begrijp ik hem welquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee ik bedoel straks een faal doen en dan heb ik nog ruimte over voor de nl collectie
Magnetronpantoffelsch??quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:49 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Nagellakshirt?Foto!
Ik heb magnetronpantoffels bij de Action gekocht. Heerlijk!
Ish te donker, krijg geen goede foto.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:49 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Nagellakshirt?Foto!
Ik heb magnetronpantoffels bij de Action gekocht. Heerlijk!
Ja, er zit tarwe in de zolen, wat heerlijk warm wordt nadat je ze in de magnetron hebt gestoptquote:
Staat er misschien een foto op de H&M site?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ish te donker, krijg geen goede foto.
O wacht, ik moet toch de goeden camera nog aansluiten, probeer het daar even mee.
Shirt maat 156/164 zit zowaar ruimer dan shirt maat Squote:
Wazigquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:51 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Ja, er zit tarwe in de zolen, wat heerlijk warm wordt nadat je ze in de magnetron hebt gestopt
Vast een heel duur KDVquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:52 schreef Lindytje het volgende:
Tof van de fotosessie met de kindjes Schaar!!
Wat doen jullie leuke dingen met de kids
Alleen een hele kleine:quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:51 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Staat er misschien een foto op de H&M site?
Ja he?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:52 schreef Lindytje het volgende:
Tof van de fotosessie met de kindjes Schaar!!
Wat doen jullie leuke dingen met de kids
Ahhh, echt superleuk!!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Alleen een hele kleine:
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/C01%2094213%2009090%2018%206475%202.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[],type[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ]
Zal zo even kijken of ik een foto kan maken
[..]
Ja he?![]()
Gisteren hebben we een fotostripverhaal gemaakt (dan verzinnen de kinderen een verhaal, tekenen een soort storyboard, verdelen rollen en verzinnen teksten en maken we foto's voor de stripplaatjes.) Ook erg leuk. Ik kan weer een hoop betaald achter photoshop zitten dus.
Enige nadeel is dat het erg arbeidsintensief is. Vandaag heb ik dus ongeveer 2 uur achter elkaar aan 1 ruk foto's zitten schieten en dat was toch vermoeiend. Morgen hebben we open podium, dan kunnen ze meer zelfstandig aan de gang.
Maar ik kreeg wel energie van de kids, want sommige stonden ineens zo waanzinnig mooi op de foto. Echte moddols
Deze activiteiten zijn in principe voor ons gratisquote:
Ohquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Assassins CreedKan weer sinds lange tijd eens gamen
Het stripverhaal druk ik af op a3-formaat en hang ik op, daarna maak ik er kleine boekjes van (is meestal 3-4 pagina's, dus een a4 dubbelzijdig geprint en dan dubbel gevouwen) en krijgen de kinderen die mee deden mee.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ahhh, echt superleuk!!!![]()
Krijgen de ouders de foto's ook op een cd'tje ofzo?
Wie is de mol kijkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
Normaal is donderdag bieravond. Wat moet ik nou doen dan?
Wandelen! Lekker in de stormquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
Denken aan ik die een biertje drinktquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
Gaaf joh!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het stripverhaal druk ik af op a3-formaat en hang ik op, daarna maak ik er kleine boekjes van (is meestal 3-4 pagina's, dus een a4 dubbelzijdig geprint en dan dubbel gevouwen) en krijgen de kinderen die mee deden mee.
Van de foto's van de fotoshoot maak ik posters die ik op de locatie ophang. Daarbij vermeld ik ons emailadres, daar kunnen ouders naar mailen en dan stuur ik ze de foto's digitaal door.
Ranja drinkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
Is dat vanavond?quote:
Een paar biertjes? Rosé, witte wijn?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
Me too!!!!quote:
Altijd als ik cassis drink denk ik 'Ik vergeet altijd hoe lekker dit is!'quote:
Dat!!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:13 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Altijd als ik cassis drink denk ik 'Ik vergeet altijd hoe lekker dit is!'
Ja klopt. Maar het is ook wel zo'n lulletjesdrankjequote:Op donderdag 5 januari 2012 20:13 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Ik heb crystal clear, da's nog ergerquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:16 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar het is ook wel zo'n lulletjesdrankje
'3 bier' 'een biertje graag' '2 bier' 'nou doe mij maar een cassis'
Dit!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:13 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Taksi.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb crystal clear, da's nog erger
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Taksi.
Drink ik op dit moment niet, maar vaak genoeg wel.
Hier precies hetzelfdequote:Op donderdag 5 januari 2012 20:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]drinkt daar echt liters van weg, in zn eentje want ik hoef die troep niet
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:30 schreef megamandy het volgende:
Ik wacht tot mijn TD-ontmaagding tot de OPI Holland collectie
Oohen ik ben ook niet altijd goed in Nederlands, maar mijn baas slaat alles. Ik was iets aan het typen op de computer wat naar het hoofdkantoor moest. Toen kwam het woordje rechterschoen. Dat was volgens haar echt niet goed hoor! Daar moest een spatie tussen
rechter schoen.
Lolwhutquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:30 schreef megamandy het volgende:
Oohen ik ben ook niet altijd goed in Nederlands, maar mijn baas slaat alles. Ik was iets aan het typen op de computer wat naar het hoofdkantoor moest. Toen kwam het woordje rechterschoen. Dat was volgens haar echt niet goed hoor! Daar moest een spatie tussen
rechter schoen.
Mijn ogen brandenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:30 schreef megamandy het volgende:
rechter schoen.
Jaaaaaaaaaaaaa, het donderdagavondgat van expeditie Robinson weer opgevuldquote:
Van de VVDquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb wie is de mol aanstaan op de achergrond, volg het nu al niet meer
Wie is frits dingesnagel?
Wanneer kom je bij mij werken?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ze ook gewoon mazzel hebben dat ik al deze dingen kan hoor. Toevallig heb ik een mooie camera en photoshop skills en liggen mijn interesses er wel in, dus weet ik er wat van.
Zelfde als de zorgkinders (kinders met een stempel). Daar kan ik wat meer mee dan mijn collega's, omdat ik daarvoor opgeleid ben.
Zo hebben wij ook iemand van een sportopleiding werken en die kan sport-workshops geven, dat kan ik dan weer niet zo heul erg.
In juli word ik eruit geschoptquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:40 schreef bibi het volgende:
[..]
Wanneer kom je bij mij werken?
Ik werk ook met kinderen, maar met een verstandelijke beperking, in een logeerhuis. En helaas hebben wij totaal geen budget voor dit soort dingen. En helaas ook bijna geen collega's die dit soort dingen kunnen.
Gezelligquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:42 schreef BGTes het volgende:
[..]
http://www.lush.nl/shop/p(...)-it%27s-cold-outside
Deze
Haha, tofquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik krijg het nagellakshirt niet goed op de foto want donker en flits in spiegel = geen succes
Maar de opdruk is tenminste te zien:
[ afbeelding ]
Mijn werk is echt super, beste baan ever!quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In juli word ik eruit geschopt
En ga nu erbij ook in een logeerhuis werken, maar dan voor kinderen die uit huis geplaatst zijn.
Moeilijken kinderen
HET IS EEN HINT EINZ!quote:
Wederom, same.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Sterker nog, ik heb het nog nooit gezien.
Dat ^^'quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit dusquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moest zo hard lachen toen ik zn bericht zagquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:04 schreef Debsterr het volgende:
Puckzzz is niet de Mol aan het kijken, Puckzzz is aan het dinoën! RAWR!
Zie je em nooit van dichtbij dan, dat je het je niet kunt voorstellen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:06 schreef megamandy het volgende:
Ik kan het mij niet helemaal voorstellenEn ik moet nog tot volgende week wachten tot ik het kan uitproberen
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:04 schreef Debsterr het volgende:
Puckzzz is niet de Mol aan het kijken, Puckzzz is aan het dinoën! RAWR!
ik snap het gewoon nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zie je em nooit van dichtbij dan, dat je het je niet kunt voorstellen?
Hangt er ook vanaf hoe warm hij het heeftquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:08 schreef Puckzzz het volgende:
Je moet hem trouwens wel op de juiste plaats pakken voor het gewenste effect...hangt (hihi ik zei hangt) van het formaat af denk ik
En dan moest je hem vastpakken bij de "overgang"quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf hoe warm hij het heeft. Hoe warmer hoe meer losse huid hahaha.
Jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
En dan moest je hem vastpakken bij de "overgang"Wat een vragen
Volgende week donderdagquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja. Ik hoor het graag wanneer je het geprobeerd hebt
.
Ik snap er ook nooit een bal van hoorquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:33 schreef Lindytje het volgende:
Zo, dat was nummer 1 weer...
Ik raad overigens nooit wie de mol is, ik ben daar echt heel slecht in
quote:
Doe je dat? Foei!quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Denken aan ik die een biertje drinkt
Uiteraard, nu moeten we doorpakken hequote:Op donderdag 5 januari 2012 21:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ben je echt naar buiten geweest? Wat goed van je!
You made me proud!quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Uiteraard, nu moeten we doorpakken he
Enabler, steek lekker een peuk op ofzoquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Een paar biertjes? Rosé, witte wijn?
quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nog een weekje vakantie met lies en ik samen
Volgende week weer het drukke leven, dus dan ga ik beginnen.
Dan kunnen we samen klagen dat we geen bier kunnen drinkenquote:
Gedeelde smart is halve smart! Maar ik moet zeggen dat dat wandelen goed afleidt! Lekker een uur stampen! En jij hebt het helemaal getroffen, je kan de hont meenemen!quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan kunnen we samen klagen dat we geen bier kunnen drinken
Dat kan jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gedeelde smart is halve smart! Maar ik moet zeggen dat dat wandelen goed afleidt! Lekker een uur stampen! En jij hebt het helemaal getroffen, je kan de hont meenemen!
Die laat je thuis voor den kachelquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat kan ja
Maar dikkie niet, want die kan niet zo lang meer lopen, de opa
Metquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die laat je thuis voor den kachel
ik sla door in mijn enthousiasmequote:Op donderdag 5 januari 2012 22:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoezo?
Snap ik, dat je daar geen zin in had
Dat leer je nog wel afquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik sla door in mijn enthousiasme
Gehehe Lindy wil met me spelenquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als ik wordfeud zou hebben, zou ik met je willen spelen![]()
Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:23 schreef Diconnected het volgende:
Oh lord, family issues, we haz em![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:43 schreef Mss het volgende:
Ik ook niet! Mijn vriend wel, maar dat moet je met de waterkoker bijvullen
Het water uit zijn kraan wordt niet zo heet. De heetste stand in de douche is voor mij prima, maar voor hem aan de te hete kant. Maar als je dan in bad gaat koelt het snel af en lijkt het kouder omdat een deel van je lichaam boven water zit. Als je dan lang in bad gaat moet je af en toe met de waterkoker bijvullenquote:
Geweldigquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Het water uit zijn kraan wordt niet zo heet. De heetste stand in de douche is voor mij prima, maar voor hem aan de te hete kant. Maar als je dan in bad gaat koelt het snel af en lijkt het kouder omdat een deel van je lichaam boven water zit. Als je dan lang in bad gaat moet je af en toe met de waterkoker bijvullen.
En ik moest serieus 3x kijken, want Floor vond ik een naam van iemand dus ik snapte 'm nietquote:
dat deed mijn vader dus ook, precies hetzelfdequote:Op donderdag 5 januari 2012 23:16 schreef megamandy het volgende:
Wij hadden ooit een bad. Ik nam altijd een bad, noooooit de douche. Serieus volgens mij had ik al 2 jaar niet meer gedouched
Kwam er een nieuwe badkamer maakt mijn ouders er een inloopdouche vanLaatst wel een bruisbal bij de Lush gekocht. Neem ik maar vaker een voetenbadje
Bij de vader van mijn vriend kan ik namelijk ook echt niet rustig badderen
I haz a happy for youquote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:02 schreef Stormqueen het volgende:
goed naar je lichaam luisteren dico!
weegschaal zegt 99,5. Me haz a happy!
Haha, soms moet dat kunnen heur! Als ik zoiets doe probeer ik keuzes te maken, dus een kleiner menu nemen bijvoorbeeld, of niet een enorme milkshake erbij. Dat scheelt vaak ook al een boel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Goedbezig allemaal mensen!
Ik heb gister 2 Guinness, aantal nachos en een hamburger met friet op, dus dat compenseert weer voor mijn gezonde gedrag van van de week![]()
maar was wel supergezellig, dat is ook wat waard![]()
Vandaag maar weer normaal eten. Vanavond wraps met garnalen denk ik, want dat at Megamandy gisteren en dat klonk erg lekker!
Trix, wat ging je falen?
Gelijk heb je!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:12 schreef Incantrix het volgende:
En ik ga nog even slapen. Omdat het kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Jah, ik durf eigenlijk niet ivm douane enzo, maar ze zijn té verleidelijk om niet te bestellen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:17 schreef milka82 het volgende:
oooh Trix, ga je op de braziliaanse site bestellen?
Ik wil oohook!
Ik ben ook zo hoor, ik snap je volledig!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, ik durf eigenlijk niet ivm douane enzo, maar ze zijn té verleidelijk om niet te bestellen.
En Kip, haha, kijk, doseren noemen we dat![]()
En ik wil slapen, maar nádat ik die lakjes in de pocket hebStupide, maar I can´t help myself..
En het is pas de zesdequote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
an sich jeuken mijn handen mbt die lakjes. Maar ik wil eigenlijk deze maand even geen webshopfaals doen
U begrijpt dat ik deze week al rond de 20 mandjes weg heb geklikt
ach, ik heb ook al een paar kruiwaggels en rijlatten weggekliktquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
an sich jeuken mijn handen mbt die lakjes. Maar ik wil eigenlijk deze maand even geen webshopfaals doen
U begrijpt dat ik deze week al rond de 20 mandjes weg heb geklikt
Dank jequote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ach, ik heb ook al een paar kruiwaggels en rijlatten weggeklikt.
Gewoon bijsmeren! Good to goquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Jullie moeten gewoon je internetabo opzeggen
Spees: thanks voor je PM!![]()
Ik ga lekker ontbijten mét pandaogen (gister vergeten make up af te halen)
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:20 schreef PriemGirl het volgende:
Teruggezelen ! Skjoe !!! Door de stormRestecp !!
![]()
Gisteren schoot het in mijn rug; kon bijna niet meer op mijn stoel zittenDus toen kwam ik thuis en ben ik meteen anderhalf uur in bad gaan liggen
![]()
Terwijl vriendlief alle kerstzooi aan het opruimen was en voor eten aan het zorgen
Daarna naar de buren; op bezoek bij hun zoontje
"wil je hem vast houden??"
Ik: "O... Nee dat hoeft niet hoor........"
Ik heb echt niet veel met baby's..... En zij maar aandringen of wij ook niet gauw met kinderen gaan beginnenTrouwen binnenkort; dus binnen het jaar komen er wel jeung; niet?
Euh.. nee toch niet
Had ze wel leuk gevonden want dan konden haar kids met die van ons spelen. Tjah sowwy; maar ik hou nu nog te veel van onze vrijheid
Webshop nummer 3 vandaag weg geklikt... * PriemGirl sluit zich aan bij de sad-queue van skjoe...
Ik wil wel je taartquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
Baren zul je Priem! Dat hoort na trouwen!
En lulz, twee mensen met taart vandaag
Nog erger: mensen met taart die chagrijnig worden als je niks pakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:29 schreef Joysa het volgende:
Ik moet wat kwijt, geen zin om er iemand irl mee lastig te vallenJeetje.... heftig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap dat het niet fijn is om te moeten doen, maar denk wel dat jullie heel goed gehandeld hebben.
Don't come closer, I might hurt you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:29 schreef Joysa het volgende:
Ik moet wat kwijt, geen zin om er iemand irl mee lastig te vallenShit, das heftig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:31 schreef Joysa het volgende:
Heb je al een idee wat er nu verder gaat gebeuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:34 schreef Joysa het volgende:
maar zo'n situatie is toch niet houdbaar, ook voor je moeder niet? Ze zouden hem uit huis moeten plaatsen ipv andersom. Hoe oud is hij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
18, dat is het probleem.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar zo'n situatie is toch niet houdbaar, ook voor je moeder niet? Ze zouden hem uit huis moeten plaatsen ipv andersom. Hoe oud is hij?
ja maar daar schieten we ook geen ruk mee op.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
als ie 18 is kan je hem de deur uit trappen toch?
Zijn er niet meer specifieke behandelplaatsen waar hij eventueel terecht zou kunnen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
18, dat is het probleem.
En hij is al een keer opgenomen geweest op een gesloten afdeling, 7 maanden.
Heeft geen ruk geholpenEr gebeurde daar niks, jullie weten wel hoe de zorg werkt
Dat is mam nu uit aan het zoeken ja.. Maar hij moet zelf willen, we kunnen hem niet meer verplichtenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zijn er niet meer specifieke behandelplaatsen waar hij eventueel terecht zou kunnen?
Ik weet dat algemene gesloten afdelingen geen ruk voorstellen... ze zijn gesloten, that's it.. Dus daar schiet je inderdaad niks mee op
Zo letterlijk zei de agent het gisteren wel jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
ja, dan moet ie zeker eerst zichzelf of iemand anders echt serieus beschadigen
Zeer waarschijnlijk wel jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
Was toch ook met die vriend van zekere kennissen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
Het is zo achterlijk geregeld hier jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Was toch ook met die vriend van zekere kennissen?
Die had zichzelf aangegeven omdattie zichzelf gevaarlijk vond. Gebeurde niets.
Tot ie zijn huisgenote op de grond dwong, een mes op der keel zette en riep dat hij der hoofd eraf zou snijden. Nu zit hij in Vught.
klopt jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Was toch ook met die vriend van zekere kennissen?
Die had zichzelf aangegeven omdattie zichzelf gevaarlijk vond. Gebeurde niets.
Tot ie zijn huisgenote op de grond dwong, een mes op der keel zette en riep dat hij der hoofd eraf zou snijden. Nu zit hij in Vught.
Naja, dat is ook wel weer kort door de bocht. Er zijn weinig plekken waar het zo goed als in NL geregeld is. Er zijn gewoon beperkte middelen om dat soort zaken goed voor iedereen te regelen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk wel ja
Goed man, de NL psychiatrie/hulpverlening/wetgeving
Het is een heel traject, maar zou dat niet via de rechter kunnen? Een soort gedwongen opname... aangezien hij jullie aanvalt en dat niet de eerste keer is ook. Dat ie een ibs of een rechterlijke machtiging krijgt ofzo?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is mam nu uit aan het zoeken ja.. Maar hij moet zelf willen, we kunnen hem niet meer verplichten
En die instellingen zijn kut ja. Hij vroeg toen zelf een 'anger management' cursus aan, nooit gekregen
[..]
Zo letterlijk zei de agent het gisteren wel ja
(Ze waren er trouwens binnen 6 min)
Het is al lief dat jullie mee denkenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het is een heel traject, maar zou dat niet via de rechter kunnen? Een soort gedwongen opname... aangezien hij jullie aanvalt en dat niet de eerste keer is ook. Dat ie een ibs of een rechterlijke machtiging krijgt ofzo?
Ik weet ook niet helemaal precies.. Zou willen dat ik meer voor je kon doen dan oplossingen bedenken die jullie waarschijnlijk zelf ook al bedacht zullen hebben.
At this moment waarschijnlijk niet, maar later wel denk ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jeetje Joysa wat heftig!
Maar hij ziet zelf dus ook in dat hij hulp nodig heeft?
Dat weet ik ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, dat is ook wel weer kort door de bocht. Er zijn weinig plekken waar het zo goed als in NL geregeld is. Er zijn gewoon beperkte middelen om dat soort zaken goed voor iedereen te regelen.
Ja, dat is ook het enige dat je kunt doen...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is al lief dat jullie mee denken
En het enige wat wij nu kunnen is afwachten wat de rechter bepaalt, dat het inderdaad een gedwongen opname wordt.
Het is kut dat je gewoon niks zelf kan, alleen maar afwachten, afwachten en nog eens afwachten.
Nee zijn ze al best lang geleden mee gestopt, het enige wat het deed was de tics onderdrukken, hij werd er vooral heel moe van.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:00 schreef milka82 het volgende:
Djies Joysa,ook even een hart onder de riem vanaf hier.... Heftig hoor,je houdt zoveel van je broertjes maar op een gegeven moment moet je onder ogen zien dat het niet meer kan,en das best hard! Ik hoop voor hem,en voor jullie,dat er gepaste hulp komt . Heeft hij ook medicate voor GdlT?
In mijn studententijd deed ik dat weleens, beetje het zwart onder mijn ogen wegvegen en dan nieuwe eyeliner en mascara eroverheen knallenquote:
Och jee, heel vaak!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
In mijn studententijd deed ik dat weleens, beetje het zwart onder mijn ogen wegvegen en dan nieuwe eyeliner en mascara eroverheen knallen
Ik ookquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
In mijn studententijd deed ik dat weleens, beetje het zwart onder mijn ogen wegvegen en dan nieuwe eyeliner en mascara eroverheen knallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |