Niet??quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb toch geen vijf pakken suiker man!
Ja weet ik hetquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb toch geen vijf pakken suiker man!
Die gaf 20,5 aan dus hij klopt. Haz happee!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:28 schreef Lindytje het volgende:
Vul een paar lege colaflessen oid met water en pleur die er op
Maar de zak van 20 kg zal het wel doen denk ik
Yaaaay!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die gaf 20,5 aan dus hij klopt. Haz happee!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die gaf 20,5 aan dus hij klopt. Haz happee!
Die is dus stukquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb je die oude nog? Ik had hem ook meteen daarop gewogen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil graag lindy bedanken voor den goeden motivatie want zonder haar had ik het nooit gekundJe hebt sowieso al 10 zoveel gedaan als ik denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je gaat den goeden kant op
Don't come closer, I might hurt you
Maar jij hebt wat meer kennis opgebouwd in den jaren, dus ik kan nog niet zo excentriek zijn als jijquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je hebt sowieso al 10 zoveel gedaan als ik denk ik
Maar je gaat den goeden kant op
Bwhehehhehequote:Op donderdag 5 januari 2012 18:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar jij hebt wat meer kennis opgebouwd in den jaren, dus ik kan nog niet zo excentriek zijn als jij
FOTOOOOO'Squote:Op donderdag 5 januari 2012 18:40 schreef Sharana_LV het volgende:
MIJN INLOOPKAST IS KLAAAAAAAAR!!!!
en mijn nagellakrekjes hangen![]()
Foto's!!!!!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:40 schreef Sharana_LV het volgende:
JAAAAAAAquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
FOTOOOOO'S
ik kom snel kijken![]()
![]()
Fotooooos!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Picsquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:46 schreef Puckzzz het volgende:
Spees de stuudeend![]()
Ik heb een kleine happy over mijn haar. Vindt het heerlijk voelen enzo, maar had liever iets korter in de nek gehad voor een extremere bob zeg maar. Maar ik vind het zo suf de kapster te bellen hiervoor.....![]()
Ga haar wel ff sms-en, dan kan ze ff langskomen als ze in de buurt is ofzo....
Eerst douchen, wassen en opnieuw stylenquote:
I wanna seeeequote:Op donderdag 5 januari 2012 18:54 schreef Sharana_LV het volgende:
oooomfg spotjes staan precies op rekjes dus holo glittert nu de pan uit in de kast
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:54 schreef Sharana_LV het volgende:
oooomfg spotjes staan precies op rekjes dus holo glittert nu de pan uit in de kast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |