Ik vind hem in ieder geval niet bij Daphne passen, ze is zo irritant af en toe. Al moet ik haar wel gelijk geven dat Bay hypocriet is omdat Daphne niet met Liam mag om gaan en zij wel met Emmett.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:11 schreef Tegan het volgende:
Ik vind Bay en Emmett juist compleet niet bij elkaar passen. En niet omdat hij doof is.
Truequote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:18 schreef Tegan het volgende:
Maar exen is wel meer een no-go dan beste vrienden.
Bizar, heb van beide series alle afleveringen (so farquote:Op maandag 9 januari 2012 14:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ga nu de eerste aflevering kijken en wat me meteen bij de eerste scene opviel (en jullie wss ook al opgevallen is) is dat Bay ooit de dochter vanLuke
speelde in
Gilmore Girls
Grappig, aangezien in de OP staat dat het daar aan doet denken
Ik wist het voor ik ging kijken al, maar tja. Vond haar niets in GG.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ga nu de eerste aflevering kijken en wat me meteen bij de eerste scene opviel (en jullie wss ook al opgevallen is) is dat Bay ooit de dochter vanLuke
speelde in
Gilmore Girls
Grappig, aangezien in de OP staat dat het daar aan doet denken
Ik ga ook bijna altijd naar IMDB anders kan ik me niet meer concentreren op dr serie als ik iemand kenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:34 schreef Tegan het volgende:
Nouja, ze heeft zo'n zeurende stem, dus herkennen had ik dan wel gedaan. Of iig gauw geIMDb't ofzo.
Bij muziek ook ja! Het komt vaak voor dat een liedje vaker gebruikt wordt bij verschillende series, en dat wil ik dan weten. Is ook iets moeilijker op te zoeken. Ik maak er dan mijn missie van om uit te vinden waar ik het eerder hoordequote:Op maandag 9 januari 2012 22:05 schreef Tegan het volgende:
Ik doe wel eens in de bioscoop met mobile iMDB. Maar als ik series kijk heb ik toch de laptop naast me liggen (of ik kijk op de laptop
). En voor muziek natuurlijk de hele tijd Shazamen of Googlen
.
Ja dat heb ik dus inderdaad ook! Zo herkenbaar hahaha. Maar ik ben zo verslaafd aan deze serie dat ik t geen straf vind om er echt naar te kijkenquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:25 schreef ejiraM het volgende:
Het enige rotte aan deze serie vind ik dat ik veel series als achtergrond kijkAls in niet continu naar het beeldscherm kijken, maar vooral luisteren. En dat gaat een beetje moeilijk, met al die scenes met gebarentaal, haha
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:45 schreef loezzzje het volgende:
hmm vreemd: de episode description komt niet echt over met wat er in de aflevering gebeurdeen wie is die sarah lazar? heb ik iets gemist?
Hmm heb het idee dat dit een latere aflevering is ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alhoewel, dat laatste klopt dan wel weer
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
Ja, daarom ook juist! Vraag het me ook af, of het gaat dus nog komen... Vooral vreemd dat hij erover loog tegen Daphne, hij had toch ook de waarheid kunnen vertellen, maar niet de hele waarheid? ("ik ga iets met iemand drinken")quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:51 schreef loezzzje het volgende:
Ja daarom vond ik het zo vreemd! En die Sarah Lazar kwam er ook in voor alleen niet precies wat de description zeiHeeft hij iets met haar gehad?
Ja, hij liegt zeker. Dat kon je zo metken. Maar de vraag is, waarom?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:43 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ja, daarom ook juist! Vraag het me ook af, of het gaat dus nog komen... Vooral vreemd dat hij erover loog tegen Daphne, hij had toch ook de waarheid kunnen vertellen, maar niet de hele waarheid? ("ik ga iets met iemand drinken")
quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:45 schreef loezzzje het volgende:
hmm vreemd: de episode description komt niet echt over met wat er in de aflevering gebeurdeen wie is die sarah lazar? heb ik iets gemist?
Neeee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In een latere ep kan dat natuurlijk nog steeds waar zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:29 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Hmm heb het idee dat dit een latere aflevering is ofzoAlhoewel, dat laatste klopt dan wel weer
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Neeee.Ja, ik snap niet waarom zoveel schrijvers dat zo'n geweldige verhaallijn vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |