abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106446528

Hi, ik dacht ik maak een topic zodat meer mensen dit gaan kijken. Het is imo de nieuwe Gilmore Girls/Life Unexpected O+ . Eerste elf eps zijn al geweest.

Plot

Tells the story of two teen girls who discover that they were accidentally switched at birth. Bay Kennish grew up in a wealthy family with two parents and a brother, while Daphne Vasquez, who lost her hearing as a child due to a case of meningitis, grew up with a single mother in a poor neighborhood. Things come to a dramatic head when both families meet and struggle to learn how to live together for the sake of the girls.

Trailer

Link

http://www.imdb.com/title/tt1758772/

[ Bericht 19% gewijzigd door Tegan op 05-01-2012 17:58:52 ]
pi_106472567
Hele leuke serie en ben blij dat het weer terug is! O+

Bay/Emmett O+
pi_106473929
Hmmmmmm deze had ik beter in de seriestop kunnen gebruiken.. Zal het straks eens downloaden :D
pi_106474189
Laatste aflevering was in Juli volgens mij dus we hebben heel lang moeten wachten :P Maar het was het waard! O+
  vrijdag 6 januari 2012 @ 19:04:52 #5
330855 ejiraM
for the greater good
pi_106494331
Jaaa I like O+ Vind Bay / Emmett inderdaad leuk!
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_106494600
Ik vind Bay en Emmett juist compleet niet bij elkaar passen. En niet omdat hij doof is.
pi_106494798
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 19:11 schreef Tegan het volgende:
Ik vind Bay en Emmett juist compleet niet bij elkaar passen. En niet omdat hij doof is.
Ik vind hem in ieder geval niet bij Daphne passen, ze is zo irritant af en toe. Al moet ik haar wel gelijk geven dat Bay hypocriet is omdat Daphne niet met Liam mag om gaan en zij wel met Emmett.

Wilke & Daphne O+
pi_106494851
Ja, ik snap niet dat Daphne het uit heeft gemaakt met Liam om Bay. Maar exen is wel meer een no-go dan beste vrienden.
pi_106494879
Maar leuker vind ik de hele kennismaking met dovencultuur en dovenproblemen. En de problemen met het switched zijn.
pi_106494898
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 19:18 schreef Tegan het volgende:
Maar exen is wel meer een no-go dan beste vrienden.
True :Y
pi_106494912
Jammer dat Engelse doventaal anders is dan Nederlands doventaal. Want dat ken ik een beetje :).
pi_106495037
Ik vind het ook wel handig dat de afleveringen voor de helft met ondertiteling zijn, lezen gaat toch altijd makkelijker dan luisteren :P

En ik vind het idd ook interessant om over de doven meer te weten te komen. Zoals bijv. bij die kraam waar ze eten gingen bestellen, lijkt me erg frustrerend voor Bay maar aan de andere kant heeft Emmett ook gelijk, als hij alleen is dan doet hij het ook, moet die man maar geduld voor opbrengen.
pi_106601221
Ga nu de eerste aflevering kijken en wat me meteen bij de eerste scene opviel (en jullie wss ook al opgevallen is) is dat Bay ooit de dochter van O+ Luke O+ speelde in O+ Gilmore Girls O+

Grappig, aangezien in de OP staat dat het daar aan doet denken :P
  maandag 9 januari 2012 @ 15:14:28 #14
330855 ejiraM
for the greater good
pi_106602267
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ga nu de eerste aflevering kijken en wat me meteen bij de eerste scene opviel (en jullie wss ook al opgevallen is) is dat Bay ooit de dochter van O+ Luke O+ speelde in O+ Gilmore Girls O+

Bizar, heb van beide series alle afleveringen (so far :+ ) gezien, en die link echt noooooit gelegd :o
pi_106602421
Ik hoorde het meteen aan de stem en manier van praten :P
pi_106603242
Okay, eerste aflevering afgekeken.. Nu maar meteen de rest downloaden O+
pi_106610671
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:43 schreef Yashaaaaa het volgende:

Ik wist het voor ik ging kijken al, maar tja. Vond haar niets in GG.
pi_106619134
Ik wist het ook daarvoor al. Had haar anders misschien niet eens herkend.

Overmorgen weer nieuwe aflevering O+

Kijkt iemand van jullie misschien Jane By Design? Het wordt na Switched uitgezonden, heb het wel gedownload maar nog niet gekeken.
pi_106619258
Nouja, ze heeft zo'n zeurende stem, dus herkennen had ik dan wel gedaan. Of iig gauw geIMDb't ofzo :P.
pi_106619356
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:34 schreef Tegan het volgende:
Nouja, ze heeft zo'n zeurende stem, dus herkennen had ik dan wel gedaan. Of iig gauw geIMDb't ofzo :P.
Ik ga ook bijna altijd naar IMDB anders kan ik me niet meer concentreren op dr serie als ik iemand ken :')
pi_106619406
Precies. Zo duren eps bij mij altijd uren omdat ik tussendoor moet IMDben :P. Ook zo met als ik oude series terug kijk :D.
pi_106619537
Ja vooral als ik oude series terug kijk. Dan denk ik, hey zit die hier ook in? Waar ken ik die ook weer van? :')
pi_106620594
O+ Wat herken ik hier toch veel in :P Vriendje wordt altijd moe van me als ik weer eens een film stop zet om te imdben.. Daarom heb ik de app maar op mn mobiel gedownload :D
pi_106620654
Ik heb de app idd ook :P En ook voor de zekerheid wikipedia want daar kun je ook een boel vanaf halen :P
pi_106621073
Ik doe wel eens in de bioscoop met mobile iMDB :@ . Maar als ik series kijk heb ik toch de laptop naast me liggen (of ik kijk op de laptop :P). En voor muziek natuurlijk de hele tijd Shazamen of Googlen :@ .
pi_106623344
Ben alweer bij aflevering 5.. Ty ;(
pi_106623476
Het is goed he?!
pi_106624508
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 22:05 schreef Tegan het volgende:
Ik doe wel eens in de bioscoop met mobile iMDB :@ . Maar als ik series kijk heb ik toch de laptop naast me liggen (of ik kijk op de laptop :P). En voor muziek natuurlijk de hele tijd Shazamen of Googlen :@ .
Bij muziek ook ja! Het komt vaak voor dat een liedje vaker gebruikt wordt bij verschillende series, en dat wil ik dan weten. Is ook iets moeilijker op te zoeken. Ik maak er dan mijn missie van om uit te vinden waar ik het eerder hoorde :')

Edit: Ty zit ook in The Lying Game. Ook goeie serie :Y
  dinsdag 10 januari 2012 @ 01:13:56 #29
330855 ejiraM
for the greater good
pi_106628878
Haha, ik kan me helemaal bij jullie aansluiten :D Kijk meestal op mijn laptop, dan kan ik gewoon het scherm kleiner maken, en daarnaast internet openen :9

Maar ik kan mezelf ook onwijs opvreten als ik inderdaad niet weet waar ik iemand van ken :') En dat heb ik nu dus bij papa Kennish.. Ik kén hem, maar ook aan de hand van IMDB heb ik nog geen idee :N
pi_106676881
Tof om Luc ook weer eens te zien O+

Alhoewel hij voor mij te frans is om nu een Latino te spelen :P speelt ie dus ook niet :')

Mis brothers and sisters nog steed wel een beetje ;(

[ Bericht 6% gewijzigd door Yashaaaaa op 11-01-2012 12:36:48 ]
pi_106677353
Ik heb het laatste seizoen daarvan voor mijn moeder gedownload. Ik kijk het zelf niet maar herkende hem idd daar van :P

Dadelijk als ik thuis kom, nieuwe ep kijken :D
pi_106677409
Ja ik ben het ook gaan kijken door mijn moeder, maar vond het echt een goede serie :)

Moet hem nog steeds eens ondertiteld downloaden voor mams :P
pi_106682334
Ja mijn moeder wou idd ook met ondertitels, anders vind ze het allemaal veel te moeilijk om te volgen :')
pi_106692535
Dat einde van de nieuwe ep :o Ik snap er eigenlijk geen kont van, wat heeft ie dan gedaan?
  donderdag 12 januari 2012 @ 01:25:57 #35
330855 ejiraM
for the greater good
pi_106711145
Het enige rotte aan deze serie vind ik dat ik veel series als achtergrond kijk :') Als in niet continu naar het beeldscherm kijken, maar vooral luisteren. En dat gaat een beetje moeilijk, met al die scenes met gebarentaal, haha :P

En wat Emmett heeft gedaan weet ik ook niet :o Maar waar is dit, is dit wel bij Emmett thuis? Als het namelijk bij Bay en Daphne is, kan het zijn dat hij aangezien wordt voor Toby? Of Toby en Wilke hebben hem verlinkt ofzo? :o Heb namelijk het sterke vermoeden dat het daar iets mee te maken heeft..
pi_106722961
Ik begrijp het ook niet zo goed :P Of ze reden gewoon langs en vinden het verdacht dat ie aan de brommer bezig is ofzo.

Naja het is maar goed voor mijn scriptie dat ik bij ben :')
pi_106993228
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:25 schreef ejiraM het volgende:
Het enige rotte aan deze serie vind ik dat ik veel series als achtergrond kijk :') Als in niet continu naar het beeldscherm kijken, maar vooral luisteren. En dat gaat een beetje moeilijk, met al die scenes met gebarentaal, haha :P
Ja dat heb ik dus inderdaad ook! Zo herkenbaar hahaha. Maar ik ben zo verslaafd aan deze serie dat ik t geen straf vind om er echt naar te kijken ;)
pi_106996680
Echt zielig voor Emmett ;( Amerikaanse politie is ook zo ruw, ze denken gelijk dat ze worden aangevallen :{ Hier in NL zou dat denk ik niet zo snel gebeuren. En denk je dat ze hun excuses aanbieden? Tuurlijk niet :{

Hoop dat het goed blijft gaan tussen Bay & Emmett! En die bio pa van Bay is ook niet helemaal pluis volgens mij.
pi_107472993
hmm vreemd: de episode description komt niet echt over met wat er in de aflevering gebeurde :{ en wie is die sarah lazar? heb ik iets gemist?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 1 februari 2012 @ 17:29:27 #40
330855 ejiraM
for the greater good
pi_107484976
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 11:45 schreef loezzzje het volgende:
hmm vreemd: de episode description komt niet echt over met wat er in de aflevering gebeurde :{ en wie is die sarah lazar? heb ik iets gemist?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm heb het idee dat dit een latere aflevering is ofzo :? Alhoewel, dat laatste klopt dan wel weer :P
pi_107485781
Ja daarom vond ik het zo vreemd! En die Sarah Lazar kwam er ook in voor alleen niet precies wat de description zei :P Heeft hij iets met haar gehad?
  woensdag 1 februari 2012 @ 18:43:40 #42
330855 ejiraM
for the greater good
pi_107487651
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:51 schreef loezzzje het volgende:
Ja daarom vond ik het zo vreemd! En die Sarah Lazar kwam er ook in voor alleen niet precies wat de description zei :P Heeft hij iets met haar gehad?
Ja, daarom ook juist! Vraag het me ook af, of het gaat dus nog komen... Vooral vreemd dat hij erover loog tegen Daphne, hij had toch ook de waarheid kunnen vertellen, maar niet de hele waarheid? ("ik ga iets met iemand drinken")
pi_107587216
Ik vond het een beetje kinderachtig van Emmett om bij zijn vader te gaan intrekken, dat hele gebeuren was zijn eigen schuld.
pi_107587247
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:43 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Ja, daarom ook juist! Vraag het me ook af, of het gaat dus nog komen... Vooral vreemd dat hij erover loog tegen Daphne, hij had toch ook de waarheid kunnen vertellen, maar niet de hele waarheid? ("ik ga iets met iemand drinken")
Ja, hij liegt zeker. Dat kon je zo metken. Maar de vraag is, waarom?
pi_107587931
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 11:45 schreef loezzzje het volgende:

SPOILER
Neeee.
SPOILER
pi_107587941
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:29 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Hmm heb het idee dat dit een latere aflevering is ofzo :? Alhoewel, dat laatste klopt dan wel weer :P
In een latere ep kan dat natuurlijk nog steeds waar zijn.
pi_107590310
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 10:30 schreef Tegan het volgende:

[..]

Neeee.
SPOILER
Ja, ik snap niet waarom zoveel schrijvers dat zo'n geweldige verhaallijn vinden.
pi_107590931
Ik denk en hoop stiekem dat ze toch een andere richting op gaan met het verhaal. Gezien het al niet klopte enzo :P.
pi_107592325
Ja want zou dat dan voor zijn huwelijk moeten gebeurd zijn. Dat moet wel eigenlijk.
pi_108859846
Volgt iemand dit nog? :P Gister weer nieuwe aflevering gekeken, einde echt niet verwacht :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')