[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 12-09-2000 15:38]
Ik zal de snnnfffff grapjes errug missen dit jasar
Bart, Karel, John, Eddy, Marcel, Inge, Laura, Juliette, Hendrika en Anita.
Maar ik kan er een naampje naast zitten hoor!
De Bus 2 wordt ik niet warm of koud van, maar bij BB2 gaat het toch weer jeuken (BB1 ook elke dag gekeken)
Ik vind alleen die 2 presentatoren samen net zo'n Explosief-duo (niet echt positief )
nu je het zegt Bigs
maar toch, snuivende Rolf en domme Daphne moeten we toch missen
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 07-09-2000 23:45]
Maar goed, het gaat ook om 't huis en de mensen zelf en die hebben we nog niet gezien. Er is dus nog hoop.
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 07-09-2000 23:57]
Maar Maandag tot donderdag (volgende week) zullen we weer eventjes terug kijken naar die goede oude tijd van BB1 en natuurlijk een kijkje nemen bij de buitenlandse BB. En voor we het weten zullen we weer allemaal zo zielig met ons avondeten op op de bank zitten, om maar niets te hoeven missen van BB.
Wat overigens meeviel: Beau! Ik betrapte me erop dat ik hem vrij naturel doch kakkineus vond overkomen. Een stuk relaxter in elk geval dan Rolf Wouters, die zijn vragen bij voorkeur van een briefje las waardoor elke vorm van spontaniteit ontbrak.
Wel veel te veel reclame tussendoor. Veronica verwacht zo te zien nogal wat van BB-2.
En Esther? Tja. Misschien moet ze gewoon haar mond houden en op haar rug in de Playboy gaan liggen. * Helga is misschien gewoon een beetje jaloers.
Ik heb wel eens in een zonnig land vanuit mijn Hotel uitgekeken op een Bar die 'Helga' hete. De kwantiteit Duitsers in die plaats gaven bij mij iets van een Helga met blonde vlechten en ongeveer 150 kg. Zo'n type uit de Asterix en Obelisk. Maar de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik er nooit binnen gekeken heb.
Algo mas?
P.s. Wel een beetje je buik inhouden voor de camera.
Nóg een p.s.: Die Esther is me er eentje. Vlak voor het eind gaf ze zichzelf alvast maar een compliment: "Ik vind dat we het leuk gedaan hebben, of niet Beau?"
quote:Zou het veronica zijn die veel verwacht, of de bedrijven die betalen voor al die commercials...
Op 08 september 2000 02:46 schreef Helga het volgende:
Wel veel te veel reclame tussendoor. Veronica verwacht zo te zien nogal wat van BB-2.
quote:Dat bedoelde ik geloof ik ook.
Op 08 september 2000 11:00 schreef puffin het volgende:
Zou het veronica zijn die veel verwacht, of de bedrijven die betalen voor al die commercials...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |