abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 september 2000 @ 04:12:17 #1
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_323735
Zag het net op de reclame
met Esther (oe, wat kijkt ze boos) en Beau ('Dit is het BB-huis', duh, alsof wij het niet herkennen zeg)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zondag 3 september 2000 @ 09:49:00 #2
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_323774
Joh TARA, hij komt van RTL-Live af, hij moet nog even wennen!
pi_323913
ben wel benieuwd naar die voorbeschouwing
  maandag 4 september 2000 @ 23:26:33 #4
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_326106
Ik ben absoluut niet benieuwt naar de voorbeschouwing en dan vooral het terugblikken op vorig jaar dat is nou wel genoeg geweest toch? En ach ik merk 15 september wel wie erin komen en hoe ze zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 12-09-2000 15:38]

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 september 2000 @ 23:36:07 #5
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_326125
Dat terugblikken lijkt me ook erg oninteressant, de voorbeschouwing ben ik echter wel benieuwd naar
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 7 september 2000 @ 19:20:34 #6
5685 Pyrrhus
Transforwarding Expeditor
pi_330655
Voorbeschouwing op de voorbeschouwing: Bart heeft zijn Chriet Tietulaer nu ook op organisch niveau voortgezet: hij is in het trotse bezit van de enige echte oerbaard. Hij kwam net terug van een vakantie met zijn broer en het beviel hem goed, zo incognito. Op Lowlands kon hij zich, voorzien van pet en bril, volkomen zorgeloos in de menigte laten opgaan.
Emiel en Theo begonnen sterk, als komisch combo, hilarisch en grof, (Van der Horst-kwestie etc en zo verder) maar dat moest over, dus waarschijnlijk krijgen wij alleen de tamme versie te zien...driewerf jammer. Verder: de bewoners zullen moeten dansen voor hun armzalige brood.
pi_330793
Ach aan de presentatie zal het dit jaar niet liggen.....

Ik zal de snnnfffff grapjes errug missen dit jasar

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 7 september 2000 @ 22:06:13 #8
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_330905
Nog een 1/2 uur voor kick-off en dit zijn de voorspellingen van :

Bart, Karel, John, Eddy, Marcel, Inge, Laura, Juliette, Hendrika en Anita.

Maar ik kan er een naampje naast zitten hoor!

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_330917
Yeah, right....d'r zal eens GEEN Bart bij zitten...
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 7 september 2000 @ 22:47:08 #10
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_330974
En de tune is nog steeds hetzelfde
I'm getting too old for this....
  donderdag 7 september 2000 @ 22:59:01 #11
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_330989
Ben benieuwd hoe het nieuwe "Back to basics"-concept gaat werken! Het begint nu wel steeds meer op kamperen te lijken, maar dan wat langer!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 september 2000 @ 23:16:14 #12
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_331014
Bart met baard staat dus echt niet he
ow, en intelligente saaie pieten zijn er ook weer als vanouds
pi_331048
Dat verscherpte back to basic maakt het wel weer een stuk spannender.

De Bus 2 wordt ik niet warm of koud van, maar bij BB2 gaat het toch weer jeuken (BB1 ook elke dag gekeken)

Ik vind alleen die 2 presentatoren samen net zo'n Explosief-duo (niet echt positief )

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 september 2000 @ 23:44:01 #14
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_331050
hmm, ik vrees dat we niet zoveel lol kunnen hebben om Ellen en Beau, vergeleken met Daphne en Rolf zijn ze normaal, heel jammer

nu je het zegt Bigs
maar toch, snuivende Rolf en domme Daphne moeten we toch missen

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 07-09-2000 23:45]

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 september 2000 @ 23:45:24 #15
862 Arcee
Look closer
pi_331054
Blèh, wat een suffe uitzending zeg!

Maar goed, het gaat ook om 't huis en de mensen zelf en die hebben we nog niet gezien. Er is dus nog hoop.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 7 september 2000 @ 23:56:50 #16
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_331074
Suf is wel het goede woord ja inderdaad. Maar we zijn weer wakker!

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 07-09-2000 23:57]

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  vrijdag 8 september 2000 @ 00:19:09 #17
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_331126
Suf!! Ik heb weer echt het gevoel dat ik weer thuis ben! Dat gezeur en gezanik dat er niets gebeurt! Heerlijk gewoon! Weer van die discussies wat er allemaal niet gebeurt. Veronica is ons gewoon weer in de stemming aan het brengen.

Maar Maandag tot donderdag (volgende week) zullen we weer eventjes terug kijken naar die goede oude tijd van BB1 en natuurlijk een kijkje nemen bij de buitenlandse BB. En voor we het weten zullen we weer allemaal zo zielig met ons avondeten op op de bank zitten, om maar niets te hoeven missen van BB.

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 september 2000 @ 00:24:25 #18
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_331136
bank?
ik zit gewoon achter mijn pc, tv staat naast mijn beeldscherm
Heel handig
  Redactie Frontpage vrijdag 8 september 2000 @ 00:27:20 #19
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_331142
Ik kreeg gelijk kippenvel toen ik die tune weer hoorde. Ik kan haast niet wachten tot 14 september!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_331283
Halverwege ben ik een plasje gaan doen. Wat een suf gedoe. Helaas was alleen Bart aanwezig, zij het vermomd als Paulus de Buskabouter. Zonder baard babbelt hij een stuk lekkerder.

Wat overigens meeviel: Beau! Ik betrapte me erop dat ik hem vrij naturel doch kakkineus vond overkomen. Een stuk relaxter in elk geval dan Rolf Wouters, die zijn vragen bij voorkeur van een briefje las waardoor elke vorm van spontaniteit ontbrak.

Wel veel te veel reclame tussendoor. Veronica verwacht zo te zien nogal wat van BB-2.

En Esther? Tja. Misschien moet ze gewoon haar mond houden en op haar rug in de Playboy gaan liggen. * Helga is misschien gewoon een beetje jaloers.

pi_331297
Helga ik kan er ook niets aan doen!!

Ik heb wel eens in een zonnig land vanuit mijn Hotel uitgekeken op een Bar die 'Helga' hete. De kwantiteit Duitsers in die plaats gaven bij mij iets van een Helga met blonde vlechten en ongeveer 150 kg. Zo'n type uit de Asterix en Obelisk. Maar de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik er nooit binnen gekeken heb.

Algo mas?

Buitenwip-poll

pi_331298
Zo te horen aan zijn 'spraakgebrek' heeft Beau ietwat te veel fors geschapen negers gepijpt. Ik ga echt over me nek van dat accent van hem Dat wijffie was wel OK, niks bijzonders. Het BtB lijkt me wel aardig ja en met het betalen voor energie kwam meteen een wens in me boven: Plies zet er een kachel neer op stookolie of diesel, als de accijns maar flink hoog is!
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_331397
Beau kwam vrij nerveus op me over. Beau: als je dit leest (en waarschijnlijk ben je ijdel genoeg om metéén naar Fok te surfen om te zien wat ze zeggen): Doe es rustig! En doe je mond open als je iets zegt! Dat gewauwel paste prima bij RTL Live maar hier moet je echt je best doen. Kom op knul, je kan het wel...

P.s. Wel een beetje je buik inhouden voor de camera.

Nóg een p.s.: Die Esther is me er eentje. Vlak voor het eind gaf ze zichzelf alvast maar een compliment: "Ik vind dat we het leuk gedaan hebben, of niet Beau?"

vrijdag 8 september 2000 @ 11:00:28 #24
5290 puffin
Fratercula arctica
pi_331477
quote:
Op 08 september 2000 02:46 schreef Helga het volgende:
Wel veel te veel reclame tussendoor. Veronica verwacht zo te zien nogal wat van BB-2.
Zou het veronica zijn die veel verwacht, of de bedrijven die betalen voor al die commercials...
Vroeger............ Toen je nog een uur moest zwemmen voor een emmer water...
pi_331494
quote:
Op 08 september 2000 11:00 schreef puffin het volgende:
Zou het veronica zijn die veel verwacht, of de bedrijven die betalen voor al die commercials...
Dat bedoelde ik geloof ik ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')