Hij is de komende tijd nog verschrikkelijk druk met The Voice, lijkt me logisch.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Waarom doet Charly Luske niet mee? In 2004 probeerde hij het ook al
Het Nationaal Songfestival 2012 is doorgestoken kaart en van een eerlijke, open inschrijving is geen sprake geweest. Het bovenstaande berichtje, is daarvan het bewijs. Specifieke mensen zijn in opdracht van Talpa benaderd om liedjes te maken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:25 schreef iBenny het volgende:
Google "Ivan Peroti" icm "Talpa":
quote:
Voor het Songfestival 2012 nemen wij in opdracht van Talpa/8Ball een song op. Wie de vocalist is mogen wij nog niet zeggen… Wat wel duidelijk is dat het Songfestival een ander jasje gaat krijgen. Azerbadjan here we come !
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:46 schreef missbrandiruss het volgende:
Bedankt voor alles iedereen! Ik ben helemaal niet bitter- als ze denken te winnen met de uitgekozen mensen, moeten ze vooral doen, en ik wens ze echt veel succes!! Volgende jaar ga ik gewoon nog een keer proberen.
Tot dan komt mijn album uit, waar al mijn inzendingen van dit jaar erop staan.
Jullie hebben me goed gehulpen door dit hele triject- en voor dat moet ik jullie allemaal bedanken!!! Echt heel lief van iedereen, en ik hoop dat we blijven contact houden!
Kusjes-
Miss B
twitter:raffaelapaton twitterde op donderdag 05-01-2012 om 15:52:15@Roadeurovision 26 febr zal de 1e x zijn dat jullie het nr mogen horen! Als je van chocolatte houd zul je ervan snoepen:-) reageer retweet
twitter:Grietage twitterde op donderdag 05-01-2012 om 15:41:57Hee zegt John de Mol nou net dat de Duitse versie van The Winner Is ook in studio 24 op het mediapark wordt opgenomen? *terugspoelt* reageer retweet
twitter:Grietage twitterde op donderdag 05-01-2012 om 15:43:40Ja dat zegt 'ie. 'En met een paar kleine aanpassingen wordt dat ook het Songfestivaldecor.' Typisch gevalletje win-win-win-situatie. reageer retweet
Zolang 'ie maar nooit meer zingt dat ie voorzichting met zijn handen naar mijn billen gaat vind ik alles primaquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:06 schreef grazz het volgende:
Undercover Lover...zo'n titel past wel bij een uptempo lied maar Tim kan vast niet dansen a la Sakis
Jij zou liever "voorzichtig met mijn camera naar de billen van de persoon voor me" horenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Zolang 'ie maar nooit meer zingt dat ie voorzichting met zijn handen naar mijn billen gaat vind ik alles prima
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Zolang 'ie maar nooit meer zingt dat ie voorzichting met zijn handen naar mijn billen gaat vind ik alles prima
Nou leuk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:06 schreef Greys het volgende:
twitter:Grietage twitterde op donderdag 05-01-2012 om 15:41:57Hee zegt John de Mol nou net dat de Duitse versie van The Winner Is ook in studio 24 op het mediapark wordt opgenomen? *terugspoelt* reageer retweet
twitter:Grietage twitterde op donderdag 05-01-2012 om 15:43:40Ja dat zegt 'ie. 'En met een paar kleine aanpassingen wordt dat ook het Songfestivaldecor.' Typisch gevalletje win-win-win-situatie. reageer retweet
Ja precies, dat bedacht ik me net. Dat koffergedoe was zijn idee al niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:16 schreef TheVulture het volgende:
De TROS had het kofferidee volgens mij al in gang gezet voordat Ome John mee ging doen.. .die heeft dus gewoon achter de schermen dat idee vakkundig de nek omgedraaid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |