quote:
Ja, Fish is wel een optiequote:
Heb ik dat ooit gezegd? Zwelg niet zo in zelfmedelijden wil je.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:53 schreef Braddie het volgende:
Echt waar, ik kom hier, probeer me een beetje te gedragen en mengen in gesprekken, maar blijkbaar blijf ik hier een kneusje, als het zo gaat weetje, dan ben ik hier weg, ik vind dat iedereen normaal en met respect behandeld moet worden en niet te kakken gezet moet worden, wat juie wel bij mij doen.
Alleen The_Dean doet normaal tegen me, en de rest denktt allemaal dat ik een troll ben, of een kloon, of gewoon een kneusje
Sorry? Er zijn er wel meer die redelijk normaal tegen je doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:53 schreef Braddie het volgende:
Echt waar, ik kom hier, probeer me een beetje te gedragen en mengen in gesprekken, maar blijkbaar blijf ik hier een kneusje, als het zo gaat weetje, dan ben ik hier weg, ik vind dat iedereen normaal en met respect behandeld moet worden en niet te kakken gezet moet worden, wat juie wel bij mij doen.
Alleen The_Dean doet normaal tegen me, en de rest denktt allemaal dat ik een troll ben, of een kloon, of gewoon een kneusje
Ik denk ook niet dat je er iets aan kunt doen, zo ben je nou eenmaal. Soms het het grappig, soms is het vervelend. Ik moet er maar mee leren leven, of je moet voor de gein echt echt weg gaan, maar dat betwijfel ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:53 schreef Braddie het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar solo een EP'tje ga opnemen bij die gast waar ik met m'n band ben geweest vorig jaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Sorry? Er zijn er wel meer die redelijk normaal tegen je doen.
Lolquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:59 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit jaar solo een EP'tje ga opnemen bij die gast waar ik met m'n band ben geweest vorig jaar.
Heeft totaal geen verband met de quote, maar goed.![]()
Moet je zeker doenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:59 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit jaar solo een EP'tje ga opnemen bij die gast waar ik met m'n band ben geweest vorig jaar.
quote:
Fishquote:
De versie van Live at Loreley met Bitter Suite en Heart of Lothian er meteen achteraan is nog veel beter.quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:52 schreef brother52 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/517384552
Zal ik een bod uitbrengen?
250 euro vind ik alleen een beetje veel voor een paar stukjes bamboe.quote:
Die ene riff in 7/8 maakt het knap vervelend inderdaad, vooral omdat daar ook de solo overheen zit...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:00 schreef brother52 het volgende:
En anders gewoon inpluggen en deze er door rammen.
kloteritme...
Ah, nu weet ik ineens ook waarom ik niet goed uitkom.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die ene riff in 7/8 maakt het knap vervelend inderdaad, vooral omdat daar ook de solo overheen zit...
Ook weer opgelost!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, nu weet ik ineens ook waarom ik niet goed uitkom.
Bijna. Nu moet ik die solo nog leren.quote:
Die solo heb ik ook eens geprobeerd, heb het maar opgegeven. Da's toch ook geen maat voor een solo...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bijna. Nu moet ik die solo nog leren.
En nog leren soleren natuurlijk
Sowieso soleren over ingewikkelde maatsoortenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die ene riff in 7/8 maakt het knap vervelend inderdaad, vooral omdat daar ook de solo overheen zit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |