Hoeveel heb je ervoor gevangen? Dan ben je toch best glad geweest om zo'n kutgitaar te verkopenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb hem gelukkig niet hoeven intoneren, heb hem gekocht, direct .009 Elixers er op, laten intoneren en na 2-3 weken weer op internet gegooid!
Ik heb hem bij dezelfde zaak als waar ik hem gekocht heb verkocht aan een stel klanten die voor weinig een *goede* beginners strat zochten..quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hoeveel heb je ervoor gevangen? Dan ben je toch best glad geweest om zo'n kutgitaar te verkopen
Goede verkoper ben jijquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb hem bij dezelfde zaak als waar ik hem gekocht heb verkocht aan een stel klanten die voor weinig een *goede* beginners strat zochten..
heb gezegd dat het een leuk klinkende gitaar is waar je zeker wel de eerste 2 jaar mee vooruit kan, en heb hem gevraagd of ze van hendrix hielde, en toen zeiden ze "ja" Toen speelde ik ff kort 2 Hendrix riffjes en weg wassie.. voor 119!
doen ze nog steedsquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Yamaha maakte(of maakt?.. doen ze dat nog ?) leuke stratjes ja!
Ik deed dat altijd, ik vroeg aan jochie`s van 8-14 wie hun favoriete gitarist was, meestal zeiden ze Slash of Hendrix, nou ja.. dan is het makkelijk dan pak ik een Strat of een Les Paul..quote:
Haha, baasquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik deed dat altijd, ik vroeg aan jochie`s van 8-14 wie hun favoriete gitarist was, meestal zeiden ze Slash of Hendrix, nou ja.. dan is het makkelijk dan pak ik een Strat of een Les Paul..
Bij volwassenen was het iets lastiger, dan zeiden ze, Beck of BB King, en dan maar zoeken voor een ES - 335 !
De laatste maand dat ik er werkte vroeg er iemand om een "Keith Richars gitaar " dus ik pak de 72" reissue tele! van Squier, en hop, ff wat Stones licks spelen, en weg wassie!
Nog nooit ? ik deed het àltijd, als ze een versterker wilde proberen, ja dat kan, gewoon aansluiten di e hap, maakt niet uit of ze 2 weken speelde of 2 jaar.. en als het leuk klonk ging ik mee doen op bas/toetsen, en binnen no time hadden ze dan beslotenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Haha, baasNog nooit een verkoper gezien die dat deed
.
Goeie tactiek idd!quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nog nooit ? ik deed het àltijd, als ze een versterker wilde proberen, ja dat kan, gewoon aansluiten di e hap, maakt niet uit of ze 2 weken speelde of 2 jaar.. en als het leuk klonk ging ik mee doen op bas/toetsen, en binnen no time hadden ze dan besloten, ze werden altidj geholpen met frisdrank,thee,koffie !
Boehoequote:Op donderdag 5 januari 2012 19:40 schreef -Menn0- het volgende:
Braddie = Trollscience ?
Zo niet: Misschien moeten jullie een keer gaan daten!
Daarom, het werkte prima, alleen begonnen ze steeds minder klantvriendelijker te worden, ik mocht niet zo veel tijd vrij maken voor 1 klant(stond soms eerst 10-15 min met ze te kletsen, kopje koffie, rustig alles aansluiten rustig proberen, ff jammen, duurde soms zo 1 uur).quote:
Dude, mensen mogen toch intresse tonen? of is het apart dat ik opeens met mensen van dit topic praat, en niet alleen maar bullshit verkoop?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:40 schreef -Menn0- het volgende:
Braddie = Trollscience ?
Zo niet: Misschien moeten jullie een keer gaan daten!
Had je laatst verteld idd...quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daarom, het werkte prima, alleen begonnen ze steeds minder klantvriendelijker te worden, ik mocht niet zo veel tijd vrij maken voor 1 klant(stond soms eerst 10-15 min met ze te kletsen, kopje koffie, rustig alles aansluiten rustig proberen, ff jammen, duurde soms zo 1 uur).
En nu ben ik er weg,
Best sneu, maar ach... life goes on, toch? 2012 is een nieuw jaar met nieuwe kansen vind ik !, voor iedereen wel!quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Had je laatst verteld idd...
Al een baan of toch nog steeds opzoek?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Best sneu, maar ach... life goes on, toch? 2012 is een nieuw jaar met nieuwe kansen vind ik !, voor iedereen wel!
Nog steeds op zoek, nouja.. deels, ik ga vanaf volgende week 3 x per week de sportschool in(buikje mag er wel eens af) en ik kan 2x per week met m`n pa mee om te werken met van alles en nog wat, dus dat kan eventueel iets worden, en anders ga ik kijken of ik m`n rijbewijs snel kan halen, en ga ik courieren of zo.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Al een baan of toch nog steeds opzoek?
Sportschool, nooit in geloofd eerlijk gezegdquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nog steeds op zoek, nouja.. deels, ik ga vanaf volgende week 3 x per week de sportschool in(buikje mag er wel eens af) en ik kan 2x per week met m`n pa mee om te werken met van alles en nog wat, dus dat kan eventueel iets worden, en anders ga ik kijken of ik m`n rijbewijs snel kan halen, en ga ik courieren of zo.
Thanks, het is meer dat ik het doe om conditie op te bouwen en m`n buik weer *vorm* te geven, dan dat ik het echt doe voor het afvallen, want dat lukt me met hardlopen/fietsen/weinig eten/veel water ook wel, zo ben ik 24 kg kwijt geraakt in 3,5 maand!quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sportschool, nooit in geloofd eerlijk gezegd.
Njah i.i.g. veel succes met het zoeken!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dude, mensen mogen toch intresse tonen? of is het apart dat ik opeens met mensen van dit topic praat, en niet alleen maar bullshit verkoop?
Huilie huiliequote:Op donderdag 5 januari 2012 19:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Boehoe. Ik vind het gewoon een goede tactiek, heb er nog nooit van gehoord dus vond het apart. Niet gelijk op je pik getrapt zijn
Wat is er jongen? is je hoge E gebroken? kan je gitaar niet meer geintoneerd worden?, wil je er over praten ?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:03 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[..]
Huilie huilie
Jullie zijn zo geïnteresseerd in elkaar dat het me wel een goed idee leek dat jullie gaan daten!![]()
Ik zou het gewoon doen! Of bel elkaar op, maar deze liefdesverklaringen en slap gelul over sportscholen hoeven niet in dit topic boys. Who gives a fuck over je pens, kom op manIk zou zeggen richt een praatgroep op
Dacht ga weer eens kijken in het topic maar 't was al niet veel, nu is het nog minder.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat is er jongen? is je hoge E gebroken? kan je gitaar niet meer geintoneerd worden?, wil je er over praten ?
Je kan doen en laten wat je wilt toch?, het is tenslotte gewoon rustig, jij bent de enige die er ook daadwerkelijk om gaat huilen![]()
Ach, wat maakt het uit... het is toch niet zo dat je er last van hebt of zo?, als ik nou constant mp3`s zat te posten van m`n gitaar*skills* ok, dan is het opzich wel te begrijpen, maar kom op.. het is nu puur slowchat.. gebeurd vaak zat!quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dacht ga weer eens kijken in het topic maar 't was al niet veel, nu is het nog minder.
Omdat het rustig is een gitaristentopic hoef je niet te gaan ouwehoeren over je dikke pensDoe dat lekker op msn ofzo.
Je hebt helemaal gelijk man!quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach, wat maakt het uit... het is toch niet zo dat je er last van hebt of zo?, als ik nou constant mp3`s zat te posten van m`n gitaar*skills* ok, dan is het opzich wel te begrijpen, maar kom op.. het is nu puur slowchat.. gebeurd vaak zat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |