Ik heb nog niet eens een capo, moet er nog steeds een halenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:20 schreef guitarist het volgende:
Nieuwe capo gekocht. Omdat een van mijn vorige capo's al een jaar bij Menno rond slingert...
Kutquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:20 schreef guitarist het volgende:
Nieuwe capo gekocht. Omdat een van mijn vorige capo's al een jaar bij Menno rond slingert...
Ja, maar....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:21 schreef The_Dean het volgende:
Echte mannen doen het met een bierflesje.
Krijg je een lege van mij meequote:
Ja, goed plan.quote:
Gewoon uit nummers die ik leuk vind waar toevallig een sweep in zitquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:39 schreef stefanhaan het volgende:
Genakt, welke tabs heb je gebruikt om sweepen te leren?
Speel je met een gitaarloze backingtrack of nie?, zo ja.. godnondeju wat een lekkere sound, zo nee.. wat is wat ? xDquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:03 schreef genakt het volgende:
Owja en braddie je explorer in volle glorie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Begin van de middagquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoelaat ben je hier met de Explorer Dean?
Je vergeet het belangrijkste. De koffie.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 07:56 schreef Braddie het volgende:
Ok, helemaal top!, dan zorg ik dat zowel de gitaar, als het versterkertje klaar staam
+1quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste. De koffie.
Nee niet gitaar loze backing track maar wel goed geluidquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Speel je met een gitaarloze backingtrack of nie?, zo ja.. godnondeju wat een lekkere sound, zo nee.. wat is wat ? xD
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:53 schreef genakt het volgende:
[..]
Gewoon uit nummers die ik leuk vind waar toevallig een sweep in zit
voorbeeld
---------------- 13h17s18s17-13---------------------- 13h17s18s17-13 ----------|
|--------------- 15---------------- 15---------------- 15---------------- 15-------|
|----------- -14---------------------- 14---------- 14---------------------- 14----|
|--------- 15----------------------------------15-------------------------------|
|---12h17------------------------------- 12h17----------------------------------|
begin va de sweep begint 2:52. Deze valt opzich wel mee hheb er wel maand over gedaan en je moet ze blijven oefenen want doe hem nu alweer sloppy
![]()
http://tabs.ultimate-guit(...)anger_guitar_pro.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |