Ik zet hem ook maar weer in de koelkast. Bewaar ik wel voor later als ik groot ben.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die solo heb ik ook eens geprobeerd, heb het maar opgegeven. Da's toch ook geen maat voor een solo...
Alweer?!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:53 schreef Braddie het volgende:
als het zo gaat weetje, dan ben ik hier weg
Die "haat" roep je wel zelf op je af.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:13 schreef Braddie het volgende:
Ja, Deja Vu moment kan best.. maar weet je wat het is, ik ben nou eenmaal zoals ik ben, als het je niet aanstaat dan heb je pech.
Niet zo moeilijk, en als er constant op mij gezeken word, dan ben ik weg, ik wil fijn met Gitaristen kunnen praten over solo`s, technieken, tabs, improvs etc etc en evt wat SLowchat zonder dat er constant op mij gehaat word....
Ik heb nog niet eens een capo, moet er nog steeds een halenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:20 schreef guitarist het volgende:
Nieuwe capo gekocht. Omdat een van mijn vorige capo's al een jaar bij Menno rond slingert...
Kutquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:20 schreef guitarist het volgende:
Nieuwe capo gekocht. Omdat een van mijn vorige capo's al een jaar bij Menno rond slingert...
Ja, maar....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:21 schreef The_Dean het volgende:
Echte mannen doen het met een bierflesje.
Krijg je een lege van mij meequote:
Ja, goed plan.quote:
Gewoon uit nummers die ik leuk vind waar toevallig een sweep in zitquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:39 schreef stefanhaan het volgende:
Genakt, welke tabs heb je gebruikt om sweepen te leren?
Speel je met een gitaarloze backingtrack of nie?, zo ja.. godnondeju wat een lekkere sound, zo nee.. wat is wat ? xDquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:03 schreef genakt het volgende:
Owja en braddie je explorer in volle glorie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Begin van de middagquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoelaat ben je hier met de Explorer Dean?
Je vergeet het belangrijkste. De koffie.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 07:56 schreef Braddie het volgende:
Ok, helemaal top!, dan zorg ik dat zowel de gitaar, als het versterkertje klaar staam
+1quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste. De koffie.
Nee niet gitaar loze backing track maar wel goed geluidquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Speel je met een gitaarloze backingtrack of nie?, zo ja.. godnondeju wat een lekkere sound, zo nee.. wat is wat ? xD
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:53 schreef genakt het volgende:
[..]
Gewoon uit nummers die ik leuk vind waar toevallig een sweep in zit
voorbeeld
---------------- 13h17s18s17-13---------------------- 13h17s18s17-13 ----------|
|--------------- 15---------------- 15---------------- 15---------------- 15-------|
|----------- -14---------------------- 14---------- 14---------------------- 14----|
|--------- 15----------------------------------15-------------------------------|
|---12h17------------------------------- 12h17----------------------------------|
begin va de sweep begint 2:52. Deze valt opzich wel mee hheb er wel maand over gedaan en je moet ze blijven oefenen want doe hem nu alweer sloppy
![]()
http://tabs.ultimate-guit(...)anger_guitar_pro.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |