OK!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:52 schreef alors het volgende:
[..]
HEERLIJK NUMMER JA
SORRY IK BEN MN TOETSENBORD AAN HET SCHOONMAKEN DUS CAPSLOCK STOND AAN
Jaquote:
Mijn tv blockt dat soort beelden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:03 schreef Paul-89 het volgende:
Die voorstelling van haar laatst op Ned 1.
Jij hebt al een smart-tv ?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mijn tv blockt dat soort beelden.
Heb ik soms ook last van inderdaad.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:09 schreef alors het volgende:
wat heeft Chrome altijd een issues met silverlight, of is dat allen bij mij?
Nooit last van. Sowieso is Chrome de enige browser die alles fatsoenlijk doet. Zag je tijdens SR ook al eens klagen geloof ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:09 schreef alors het volgende:
Nee bij mij ook heel vaak.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:09 schreef alors het volgende:
Ik zag dat aftellen als een mooie kans om te zappen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:12 schreef themauster het volgende:
Ik geef Claudia eens een kans als het niks is dan zap ik wel weer weg.
Ach ik werk toch nog maar tot 13.00 en daarna bij mijn oma op bezoek dat ene uurtje ga ik er mij niet aan ergeren hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zag dat aftellen als een mooie kans om te zappen.
Gelukkig zijn wij groningers lekker nuchterquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:19 schreef CindieY het volgende:
In 98 gebeurde er uiteindelijk ook niks spannends, nu dus ook niet. Straks maar die kant op en alles zelf in ogenschouw nemen
Daarover heb ik me ontzettend zitten opfokken, ze maken er een ramp van of ze lijken er van te balen dat het geen ramp wordt...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij groningers lekker nuchterDie mensen ook die geïnterviewd werden bij de NOS en RTL bleven lekker rustig terwijl de media in paniek is.
Ik zag gisteren op de site van RTV Noord anders een kerel die zowat stond te snotteren toen ie z'n dieren moest evacueren. Vorig jaar z'n vrouw verloren en nou die arme dierenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij groningers lekker nuchterDie mensen ook die geïnterviewd werden bij de NOS en RTL bleven lekker rustig terwijl de media in paniek is.
ja dat was wel een uitzondering ja, de rest was oh zo nuchter hequote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zag gisteren op de site van RTV Noord anders een kerel die zowat stond te snotteren toen ie z'n dieren moest evacueren. Vorig jaar z'n vrouw verloren en nou die arme dieren![]()
Nou dat kan ik anders wel begrijpen hoor, voor een boer zijn zijn dieren alles helemaal als hij zijn vrouw kwijt is geraakt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zag gisteren op de site van RTV Noord anders een kerel die zowat stond te snotteren toen ie z'n dieren moest evacueren. Vorig jaar z'n vrouw verloren en nou die arme dieren![]()
Hans Teeuwenquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:27 schreef alors het volgende:
[..]
ja dat was wel een uitzondering ja, de rest was oh zo nuchter he
Jullie weten welk filmpje ik bedoel dus, kan em niet meer terug vindenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou dat kan ik anders wel begrijpen hoor, voor een boer zijn zijn dieren alles helemaal als hij zijn vrouw kwijt is geraakt.
Teeuwen is wel oke I guess en Claudia vind ik ook prima te doenquote:
Was volgens mij geen boer hoor, tenzij hij van die twee ezels kan levenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou dat kan ik anders wel begrijpen hoor, voor een boer zijn zijn dieren alles helemaal als hij zijn vrouw kwijt is geraakt.
Die zag ik gisteren ook, meteen je hele levensverhaal eruit flappen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als hij zijn vrouw nog niet al te lang geleden is verloren dan kan ik me voorstellen dat je met je ziel onder de arm loopt en dat je een evacuatie niet trekt. Lijkt me ook wel heftig, als die man verder niets meer heeft...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die zag ik gisteren ook, meteen je hele levensverhaal eruit flappen.
Ik heb het niet gezien dus zal straks even kijken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:45 schreef alors het volgende:
[..]
Was volgens mij geen boer hoor, tenzij hij van die twee ezels kan leven
Ja ik ken het verhaal van hem verder ook niet (wil ik ook niet weten) maar het werkte bij mij stiekem wel op mijn lachspieren eerst allemaal van die nuchtere mensen die allemaal iets zeiden van gelukkig heb ik mijn zwemdiploma en dan ineens zo'n gebroken man.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Als hij zijn vrouw nog niet al te lang geleden is verloren dan kan ik me voorstellen dat je met je ziel onder de arm loopt en dat je een evacuatie niet trekt. Lijkt me ook wel heftig, als die man verder niets meer heeft...
Hij heeft een vriendin, dat zei hij nogquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Als hij zijn vrouw nog niet al te lang geleden is verloren dan kan ik me voorstellen dat je met je ziel onder de arm loopt en dat je een evacuatie niet trekt. Lijkt me ook wel heftig, als die man verder niets meer heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |