Hoi Fok!ers,
We hebben de skispullen eens bekeken en er kunnen aardig wat dingen weg. Ze zijn voornamelijk van mijn pa, dus enigszins grotere maten
Ralph Lauren longsleeve met kraag, XL![Foto-PBKTFADG.jpg]()
![Foto-VL6PW3Z6.jpg]()
In goede staat, ¤25
Ralph Lauren longsleeve met kraag, XL![Foto-QZWU4GOP.jpg]()
![Foto-WPKBQDKA.jpg]()
In goede staat, ¤25
Lafuma skijas rood, XL![Foto-JP3TKLH8.jpg]()
![Foto-UNGAYMPR.jpg]()
![Foto-YSUVZIXT.jpg]()
![Foto-R8PS4IVM.jpg]()
In nieuwstaat, nieuwprijzen gaan (op o.a. Zalando) tegen de ¤300. Mijn prijs ¤125
Zwarte Jack Wolfskin, XXL![Foto-FJKNP3QL.jpg]()
![Foto-XFXVKGPZ.jpg]()
![Foto-UJBRL3GP.jpg]()
In goede staat. De binnenjas is eruit te ritsen en er zit een capuchon aan. ¤50
Eisbär muts![Foto-XXIWASOK.jpg]()
![Foto-87LPX4ZM.jpg]()
De bekende muts die je regelmatig in Oostenrijk ziet. Volgens mij is er maar één maat. De muts mag weg voor ¤15
Cébé helm![Foto-7HAPBHRF.jpg]()
![Foto-OWEBVJER.jpg]()
![Foto-BEEB3OIJ.jpg]()
![Foto-KBSUPBXV.jpg]()
Een must op de piste. In goede staat, uiteraard krijg je wat van krasjes en plekjes als je de helm af doet en neerlegt, maar dat is minimaal. De buitenkant is van een soort rubber, het is in ieder geval niet helemaal glad. Ik kan helaas geen maat ontdekken, maar aangezien zijn nieuwe helm een L is, ga ik ervan uit dat deze dat ook is (Hoewel ik niet weet of Cébé ook met deze maatvoering werkt) Omdat ik het niet zeker weet, mag deze helm weg voor ¤10.
SokkenEn we sluiten de tombola af met sokken:
![Foto-KBUO8E8B.jpg]()
Lowa sokken in de maat 37-38. Hoog, dus geschikt om te skiën. ¤5
![Foto-WMT4X4WY.jpg]()
Set van 4 sokken in de maat 45-46 (kan IETS in zitten, maar zijn allemaal door mn pa gedragen en hij heeft die maat). 2x skisokken, waarvan 1x Lowa, en 2x gebreide sokken, vooral geschikt om te wandelen (maar ik zal je niet tegenhouden als je ermee wil skiën

¤10
Alle prijzen zijn excl verzendkosten. Aangezien alles ruim onder de 10 kg blijft, is het gewoon te verzenden. Afhalen kan ook, in Zuid-Limburg bij Heerlen.