SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kaarten zijn betaald en zullen binnenkort per post bij Greys binnen komen.![]()
Wie gaan er mee?
![]()
- Ingetje 79
- Greys
- Tha_Erik
- Tombolafan
- Dirkh
- mevrouwtjePaddoRolandaDirkh
- Goodbye
- yvonne
- Brechtje
- Cat22
- BrandX
- indaha
- Maes
- Peter
- Takaiki
- MissBliss
- Re
- miss_dynastie
- mister_dynastie
- Muis006
- misterMuis
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Amsel/Merel
- HenkPietKlaasWim
- Cosmo2.0
- JJdJ1984
- Andromache
- iBenny
- Steve
Totaal: 29
[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 07-01-2012 00:15:22 ]Don't be a drag, just be a queen!
Goede vraag.quote:
quote:
Ja dom van mequote:
Tuurlijk!quote:
Nee, dat zijn WIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Het is niet de muziek die de sfeer bepaald..
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:45 schreef TheVulture het volgende:
Jullie kunnen misschien zo'n grote Voice-vuist namaken, waarvan tijdens de liedjes langzaam aan de middelvinger omhoog komt als het een kutinzending blijkt
Natuurlijkquote:
Preciesquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dat zijn WIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ![]()
Goed idee, wel van tevoren even oefenen zodat we in de maat zittenquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:45 schreef TheVulture het volgende:
Jullie kunnen misschien zo'n grote Voice-vuist namaken, waarvan tijdens de liedjes langzaam aan de middelvinger omhoog komt als het een kutinzending blijkt
Met de stootkracht van de milde kracht, om doorrrrr te gaaaaan in de eindeloze nachtquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het wordt hoe dan ook leuk en gezellig. Bovendien kunnen we als opiniemakers (Greys en ik zijn hiermee al gepubliceerd in een tijdschrift
) juist zorgen voor een heerlijke kritische noot. De stem van het volk! Het protest dat zich niet de mond laat snoeren!
WIJ ZULLEN DOORGAAN!
Hoezo zelfs?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:36 schreef Greys het volgende:
Zelfs toen er 5x Shalalie voorbij kwam was het gezellig
Nee mop, dat was dankzij mij.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoezo zelfs?Je bedoelt, dankzij 5 x Shalalie was het gezellig!
Geen cake voor jou.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, toen was ik net even plassen zeker.
Had het in zo'n bilspleet gemikt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:04 schreef Greys het volgende:
Nee, want we mochten niet plassen. Remember?
Het stond tot achter mijn ogen.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:07 schreef Dirkh het volgende:
En toch was het dankzij Shalalie Shalala en ook een beetje door Vinzzent, en de mooie gele ogen van Greys dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |