QFTquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:03 schreef Crutch het volgende:
http://www.fotokonijnenberg.nl/
Daar koop ik meestal en ben niet te beroerd om er even naartoe te rijden.
Leuke mensen goede service en niet duur.
Helemaal mee eens! voor mij een flink stuk rijden, maar nog nooit zulke goede service meegemaakt waar ook ter wereld!quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:03 schreef Crutch het volgende:
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:03 schreef Crutch het volgende:
Ook een goeie inderdaad. Ik had daar laatst iets besteld, "op voorraad? vandaag besteld, morgen bezorgd!", maar na bestellen kreeg ik een mailtje dat het toch niet op voorraad was ookal zei de site van welquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:31 schreef Doodkapje het volgende:
Ik haal mijn spullen bij Cameratools in Apeldoorn. 40 minuutjes rijden vanuit hier, maar dat heb ik er wel voor over. Goede service, advies en een lekker bakje koffie
www.cameratools.nl
Als je al hebt besloten wat je wilt, hoezo zou je je dan nog zorgen maken over de kennis van het personeel? Bij de meeste zaken waar ik ben geweest mocht ik altijd wel even het objectief uittesten voor ik het kochtquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:01 schreef dominick1982 het volgende:
Hallo,
Heeft iemand tips over goede winkels om camera's en objectieven te kopen? Ik wil namelijk een Tamron 17-50 f2.8 kopen en twijfel waar ik hem moet kopen. Je leest online nogal wat reviews waarin wordt gemeld dat je een nieuwe lens goed moet testen omdat er zo nu en dan wat rotte appels tussen zitten (problemen met front/back focus bijvoorbeeld). Dus goede aftersales is van belang zodat je een slechte lens meteen kunt ruilen.
Ik ben bang dat je met een internetwinkel veel gedoe krijgt met retourneren omdat alles via de post moet. De kleinere fotozaken zijn moeilijk te vinden en die kun je ook moeilijk vergelijken. Dan heb je nog de grote winkels (Kamera Express, Foka, Mediamarkt), maar daar vraag ik me weer af of de verkoopmedewerkers wel écht verstand van zaken hebben. Ze komen bij mij namelijk niet altijd even deskundig over, ze verkopen net zo makkelijk een koelkast als een Tamron 17-50.
Kortom, alle tips, trucs en ervaringen zijn welkom..!
Ja, ongebruikt in ongeopende verpakking terugsturen: Dat is wettelijk geregeld. Als je er al mee geschoten hebt dan zegt de wet daar volgens mij helemaal niks meer over!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:16 schreef Andyy het volgende:
Retour sturen moet online bij geen enkele zaak moeilijk zijn, het is immers wettelijk geregeld de retourtermijn
Daar ga ik zaterdag als het goed is mijn nieuwe camera kopenquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:03 schreef Crutch het volgende:
tot zover sylvana live vanuit broer konijnquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:27 schreef Sylvana het volgende:
OMG je moet zelfs een nummertje trekken hier! Zit bijna een half uur te wachten nu, maar ben bijna aan de beurt. Wel een goed teken natuurlijk dat het zo druk is. Had niet verwacht dat het ZO groot zou zijn
Lolquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:06 schreef andreas612 het volgende:
[..]
tot zover sylvana live vanuit broer konijn
half uur? zo weinig personeel?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:27 schreef Sylvana het volgende:
OMG je moet zelfs een nummertje trekken hier! Zit bijna een half uur te wachten nu, maar ben bijna aan de beurt. Wel een goed teken natuurlijk dat het zo druk is. Had niet verwacht dat het ZO groot zou zijn
Personeel genoeg, maar nog veel meer klantenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:56 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
half uur? zo weinig personeel?
Mijn ervaring is dat je bij de kleinere winkels meestal ook een goede prijs kunt krijgen, als je kunt aangeven dat kamera x bij kameraexpress voor y euro te krijgen is. Zeker voor de wat duurdere aankopen gaan ze daarin mee. Helaas werkt dat niet als je je eerst een half uur hebt laten adviseren en dan voor een kamera gaat waarvan je de internetprijs niet kent.quote:Op zondag 22 januari 2012 09:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
En een opsomming,
En uiteraard zijn er in de diverse grote steden nog wat kleinere winkels, denk aan studio spui in amsterdam en in utrecht heb je zo wat kleinere winkels maar betaal je vaak wel de hoofdprijs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |