Davinia, Chris begon er ook pas tegen zijn 4e verjaardag mee. In de zomervakantie ongeveer. En nu krijgen we het er echt niet meer uit..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:52 schreef DaviniaHR het volgende:
Dat verstoppertje is ook een grote hit hier
Als ik jullie verhalen lees over de waarom-fase, merk ik toch wel dat Eli duidelijk een achterstand heeft. Hij begon er pas rond z'n vierde verjaardag mee.
Nu is het wachten tot Aviva ermee begint.
de hema heeft ook 'train'broekjes in maat 74/80 !quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:23 schreef Keshet het volgende:
Ik kom even binnensluipen: Heeft iemand enig idee waar je onderbroekjes in maat 74 of 80 kunt kopen?
Via google vind ik niks, HEMA, Zeeman, H&M en Wibra hebben in ieder geval niks.
De kleinste die ik kan vinden zijn 86 of 86/92. Een rondje heet wassen en dan in de droger is mijn laatste optie.![]()
juhp, maar wel hendig voor als je weer eens bijnnnnnaaa te laat bentquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:45 schreef Keshet het volgende:
Zijn dat die enge dingen met plastic erin?
Ik moet gewoon weer eens naar een fatsoelijke hema denk ik, degene vlak bij m'n huis heeft echt niks. Online is 't ook bagger de laatste tijd.
http://wearme.eu/nl/112-babyquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:23 schreef Keshet het volgende:
Ik kom even binnensluipen: Heeft iemand enig idee waar je onderbroekjes in maat 74 of 80 kunt kopen?
Via google vind ik niks, HEMA, Zeeman, H&M en Wibra hebben in ieder geval niks.
De kleinste die ik kan vinden zijn 86 of 86/92. Een rondje heet wassen en dan in de droger is mijn laatste optie.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |