abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:32:35 #251
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_106765815
Bar, de zeeman dingen zakken echt van haar billen af. :D V&D ga ik even kijken, thanks!

Jaleesa, bij Prenatal kan ik ze echt niet vinden in die maat! Wel vanaf 86/92 maar dat gaat 'm niet worden.

Twinkly, ja sinds kerst ineens. Uit het niks! Ik quote: "CEE!!! PASSEN!" en dan trekt ze haar shirt omhoog en gaat ze vast bij de deur staan. O+
Ze plast nu een paar keer per dag op de WC maar meestal ben ik net te laat. Ik moet zeg maar echt gaan rennen als ze het commando geeft. :D
A grand adventure has begun.
pi_106765847
Wow, wat een snellerd is ze toch!!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_106765893
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:52 schreef DaviniaHR het volgende:
Dat verstoppertje is ook een grote hit hier :)

Als ik jullie verhalen lees over de waarom-fase, merk ik toch wel dat Eli duidelijk een achterstand heeft. Hij begon er pas rond z'n vierde verjaardag mee.
Nu is het wachten tot Aviva ermee begint. :)
Davinia, Chris begon er ook pas tegen zijn 4e verjaardag mee. In de zomervakantie ongeveer. En nu krijgen we het er echt niet meer uit.. ;)
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:35:01 #254
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_106765913
Ze gaat als een speer O+ :D
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:35:03 #255
265732 Keshet
pi_106765917
Dat valt wel mee hoor! Echt! Met zindelijk worden is ze wel vrij vlot geloof ik. Maar ja, het kan ook maar zo een bevlieging zijn. Ik neem haar voorlopig nog nergens mee naar toe zonder luier. ;)
pi_106766040
das vreemd! ik koop al ondergoed voor mn zoontje sinds dat ie 10 maanden was bij de prenatal :o
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_106766199
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:23 schreef Keshet het volgende:
Ik kom even binnensluipen: Heeft iemand enig idee waar je onderbroekjes in maat 74 of 80 kunt kopen?

Via google vind ik niks, HEMA, Zeeman, H&M en Wibra hebben in ieder geval niks.
De kleinste die ik kan vinden zijn 86 of 86/92. Een rondje heet wassen en dan in de droger is mijn laatste optie. :'(
de hema heeft ook 'train'broekjes in maat 74/80 !
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:45:52 #258
265732 Keshet
pi_106766363
Zijn dat die enge dingen met plastic erin? :@

Ik moet gewoon weer eens naar een fatsoelijke hema denk ik, degene vlak bij m'n huis heeft echt niks. Online is 't ook bagger de laatste tijd.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:46:10 #259
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_106766376
t wordt tijd dat ik ook es wat meer ga posten hier geloof ik ;)

Ik heb me bescheurd om KD dr CB-bezoek! Wat is Elin een slimmerd en wat doet ze het goed zeg! :) en volgens mij bespeur ik enig kopiergedrag van dr mama ;) whaaahaa

Keshet; jemig Emma al aan het plassen op de WC? snellerd! Evie had maanden geleden ook een fase en is er ineens weer helemaal klaar mee, wil wel steeds mee naar de wc als mama gaat, en dan ook met kleren aan op het potje, maar luier hoeft niet uit... naja ik gun dr nog mooi ff de tijd...

Leuk dat Wolf zijn naam nu ook uitspreek Poppejans! :Y

Hier speelt Evie ook verstoppertje; en dan roep ik ook; 'waar is Evie nou, ik zie Evie nergens??", eerst hoor ik dan gegrinnik en uiteindelijk springt ze ergens achter vandaan en roept; 'hier ben ik!".

en ik heb ook een kletsmajoor, en ze papegaait en vertelt hele verhalen... :Y en ik moet soms zo lachen als ik ineens mezelf terug hoor...
(nou nou nou... met hoofdschudden erbij, of dr zusje Lienepien noemen ;))
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_106766476
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:45 schreef Keshet het volgende:
Zijn dat die enge dingen met plastic erin? :@

Ik moet gewoon weer eens naar een fatsoelijke hema denk ik, degene vlak bij m'n huis heeft echt niks. Online is 't ook bagger de laatste tijd.
juhp, maar wel hendig voor als je weer eens bijnnnnnaaa te laat bent ;)
pi_106767867
Keshet: Piglet had heel klein ondergoed voor Pepijn. Ik dacht Beeren ofzo? Asyniur weet het volgens mij ook wel.
pi_106768571
Keshet, baby walz heeft al vanaf maat 62 ondergoed setjes!

http://www.baby-walz.nl/L(...)rchform=true&x=0&y=0
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 13 januari 2012 @ 21:04:47 #263
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_106777365
Keshet, voor Nienke haalde ik het kleinste maatje bij Primark en waste dat op 60 graden en dan rondje droger.
Er is idd erg weinig in kleine maatjes te vinden :)

edit: volgens mij zijn die baby-walz setjes bedoeld om over luiers te dragen, vandaar de hoge (en dus ook wijde) onderbroeken..

[ Bericht 21% gewijzigd door E.T. op 13-01-2012 21:14:25 ]
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_106779425
O, vandaar die grote broekjes! Ik dacht dat ze gewoon heel erg niet modieus waren :P

Niels is zo eigenwijs aan het worden!

We aten vandaag aardappelkroketjes.
N: Dit is een koekie
R: Dat is een aardappelkroketje
N: aardappel-kroketje
.....
N: Nee :N , dit is een koekie!
Op zo'n toon alsof hij het ons moest uitleggen :D

En een vliegende auto is echt super cool! 8-) Hij maakt deze combi steeds weer.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  vrijdag 13 januari 2012 @ 21:45:55 #265
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106779757
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:23 schreef Keshet het volgende:
Ik kom even binnensluipen: Heeft iemand enig idee waar je onderbroekjes in maat 74 of 80 kunt kopen?

Via google vind ik niks, HEMA, Zeeman, H&M en Wibra hebben in ieder geval niks.
De kleinste die ik kan vinden zijn 86 of 86/92. Een rondje heet wassen en dan in de droger is mijn laatste optie. :'(
http://wearme.eu/nl/112-baby
de spullen van Beeren zijn heel erg goed en degelijk.

Ow en Harry vraagt ook heel vaak 'wat is dat?' op zijn eigen manier dan terwijl hij het heel goed weet. Hij houdt ook van grapjes maken. Dan maakt hij de verkeerde geluiden bij de dieren die je vraagt en als ik dan zeg dat hij mij niet voor de gek mag houden, dan gaat hij hard lachen.
Hij probeert ook allerlei combi's uit en zegt dan zelf al 'neeneenee'. BIjv met puzzelen legt hij dan puzzelstukjes verkeerd en zegt dan nee (en geeft zichzelf een staande ovatie als hij het dan op de goede plek legt O+ ).

[ Bericht 12% gewijzigd door Asyniur op 13-01-2012 21:54:43 ]
pi_106780167
Emma al plasjes op de wc, wat goed zeg! :D

Dyon wil ook de laatste tijd continu op potje plassen/ poepen, maar er is nog nooit iets in gekomen...wel een keer ernaast ;) Hij heeft het wel aan als hij aan het poepen is, maar dan is het eigenlijk al te laat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Meimeltje op 13-01-2012 22:22:42 ]
pi_106780571
Emma wat ben je snel!

Haha, Tyler doet ook staande ovaties voor zichzelf. Heel enthousiast.

Zindelijkheid doen we niet aan. Sowieso qua poepen gaat hem dat nog lang niet worden.
Is nog steeds niet op de regel trouwens.

Hij praat wel steeds meer, gaat heel langzaam, maar wel vooruitgang. Verstoppertje is ook erg herkenbaar, vooral onder de deken is favo.
pi_106792274
Wat een gezelligheid hier. Laat ik ook wat meekeuvelen, mijn buren hebben weer eens kei en keihard de muziek aan....en op dit tijdstip.....gaaaaaaaaap.

Knappe emma! En vlug ook.
Ik heb op je vraag geen antwoord btw

Twinkly,vreemd dat ze zo met niels omgaan op het cb. Dat mag best wat voorzichtiger.... Ik hoor er hier ook weleens verhalen over. Nou, ik ben alvast gewaarschuwd....
Goeie stats dough!

Elin ook goedgekeurd, die maakt er meteen een hele show van. Wat kun je dan trots zijn he!

Vicks, wat fijn dat het beter lijkt te gaan op het kdv. Hopelijk zet het nu zo door.

Lars is zo lollig lately. Dat geklets he.
Was ie weer iets onverstaanbaars aan het brabbelen, zegt oma: lars ik begrijp je niet helemaal... Zijn reactie: nee! Helemaal niet!
En hij wil later ook naar juf dikenuh toe (dineke)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_106794817
Hier nog helemaal geen interesse in zindelijk worden door peuter... Maar ze is aardig aan het meezingen met allerlei cd-tjes die we hebben :D.
Lekker eigenwijs ding, ze zingt met haar zus mee, de dagen van de week, echt leuk om te horen. Ik heb geen idee of ze weet wat ze zingt, maar het klinkt zo wijs.
Fake it till you make it...
pi_106795215
Zit ik net gisteren te zeggen dat hij nog nooit echt iets op het potje heeft gedaan....

Vanmorgen wilde hij 'poepen potje', dus ik laat hm zelf naar de badkamer gaan hoor ik een minuut later vanuit de badkamer 'potje vies'. Ik kijken, zit er een grote plas in!
Nu dus toch maar met wat meer regelmaat op het potje laten zitten :)

Nijna, meezingen is ook veel leuker dan die zindelijkheidstraining!! ;)

Lollige kletsende Lars! O+
  zaterdag 14 januari 2012 @ 10:57:51 #271
35189 Troel
scherp en bot
pi_106795998
Inderdaad, heel heet in de droger :@

Bij Ruben hadden we dat probleem toen ook (en die heeft nog steeds totaal geen kont), alhoewel de echte zindelijkheid toen ook weer hard teruggelopen is door omstandigheden. Maar nu gaat dat echt gewoon prima :)

Als Jochem ermee bezig gaat, heb ik geen kleine maatjes meer nodig, die heeft wel spekjes *)

Ik neem Ruben trouwens mee naar het kleutertopic. Vier jaar geleden was het duidelijk dat ik de 15e ingeleid zou worden, eindelijk. Van een jochie van 45 centimeter is hij in vier jaar tijd gegroeid naar (laatste meting alweer paar weken terug) 112 centimeter. Waarbij die laatste meting niet eens heel netjes gedaan is omdat ie niet helemaal rechtop wilde staan. Het is een heerlijk joch en ik geniet elke dag van hem.
Hij heeft zo zijn nukken en dat maakt me soms echt heel erg aan het lachen :D
Zo wilde ik eigenlijk een vier op de zijkanten maken, maar dat gaat dus echt niet goedgekeurd worden:

Voor meer uitleg over de taart zie het taartentopic in CUL, het was een crime om dit ding te maken :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_106799812
Maar wel heel tof Troel!
Fake it till you make it...
  zaterdag 14 januari 2012 @ 14:22:13 #273
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_106800808
Houden jullie kinders ook zo van zingen?
Hier is de echt favoriet "kein kein keuteltje wat doe je op mijn hoofd" ...

Ga straks verder teruglezen :)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_106801068
Leuk Troel! Gefeliciteerd!

Beterschap voor Lars! :*

[ Bericht 80% gewijzigd door _Ingrid_ op 14-01-2012 14:47:38 ]
pi_106801508
O jee,lars is ziek. Echt...overgeven! Gigaveel. Zo zielig.
Nu ligt ie in zijn bed, en ik vind het doodeng, want las laatst nog over een kindje wat in zijn eigen overgeefsel was gestikt, dus ga constant kijken bij hem....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')