abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106433242
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 08:37 schreef CafeRoker het volgende:
Als die 20 uur nu samen met een agent en een knuppel in een klein hokje was geweest had ik er prima mee kunnen leven :{
Niet dezelfde agent tho, deze was klaarblijkelijk niet in staat om zichzelf te verdedigen. Sowieso vraag ik me af waarom hij nog de handjes vrij had om de agent te meppen, als al vanaf het begin duidelijk was dat hij wilde aanraken.

Maargoed. Kutmaroc. Incompetente politieagent. Succesformule.
Conscience do cost.
pi_106434014
quote:
10s.gif Op donderdag 5 januari 2012 11:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja laten we het weer eens op de autistische defintie-miereneuk-toer gaan gooien ipv de intentie.
Die journalist of wat daar voor door moet gaan haakt in op een juridische definitiekwestie, maar neemt zijn eigen onbegrip als uitgangspunt. De wetgever heeft nou eenmaal onderscheid gemaakt tussen mishandeling en zware mishandeling, als je dan elke mishandeling als zware mishandeling gaat kwalificeren dan is dat onderscheid onzinnig.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_106434091
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:26 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Die journalist of wat daar voor door moet gaan haakt in op een juridische definitiekwestie, maar neemt zijn eigen onbegrip als uitgangspunt. De wetgever heeft nou eenmaal onderscheid gemaakt tussen mishandeling en zware mishandeling, als je dan elke mishandeling als zware mishandeling gaat kwalificeren dan is dat onderscheid onzinnig.
Oh nou in dat geval is die 20 uur schoffelen idd een hele goede straf voor 6 vuistslagen van een agent :')

Want de 'journalist haakt in op een juridische defintiekweste'. Dat is ECHT waar het hier om gaat ja. :')

Kunnen er niet nog wat meer dijken gaan doorbreken in Groningen of zo? :|W
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_106434138
Fijn volk toch de Bilallen in deze wereld.

Een straf om te huilen.
pi_106434559
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 08:22 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dan nog: Een eis van 60 uur voor een agent op zijn bek timmeren? Er zijn weken dat ik meer overwerk :{ Wat een zielig strafje zeg....
Dan weten de agenten vanaf nu dat ze gewoon zulke gasten zelf neer moeten knuppelen. De rechter zal ze in ieder geval niet straffen.

Wat een bull shit. Men acht niet bewezen dat zo'n gast de agent een zware mishandeling wilde toebrengen. Eén keer met de vuist op iemands gezicht kan al voor flinke schade en zelfs de dood zorgen. Laat staan zes en dat weet zelfs een idioot, laat dus staan een rechter.
youtube --> iamclanhq :')
pi_106434613
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Oh nou in dat geval is die 20 uur schoffelen idd een hele goede straf voor 6 vuistslagen van een agent :')
Ik vind van niet, ik vind dat geen goede straf voor een dergelijke mishandeling, maar dat is geen reden om het als een zware mishandeling te kwalificeren. Het strafmaximum voor mishandeling is al 4 jaar of zo in dit geval. Dus dan ligt het probleem niet bij de kwalificatie maar bij de strafmaat voor mishandeling.

quote:
Want de 'journalist haakt in op een juridische defintiekweste'. Dat is ECHT waar het hier om gaat ja. :')
Het is broddelwerk, op basis van onbegrip kun je geen artikel schrijven. En hij mist dus volledig het punt.

quote:
Kunnen er niet nog wat meer dijken gaan doorbreken in Groningen of zo? :|W
Mijn voordeur zit 7 meter boven NAP.
pi_106435020
Ik ben trouwens zelf Marokkaans.
pi_106435182
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:44 schreef deVerdeler het volgende:
laat dus staan een rechter.
Volgens mij geef jij onze rechters wat meer eer dan ze toekomt :P
Conscience do cost.
pi_106435250
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:00 schreef ems. het volgende:

[..]

Volgens mij geef jij onze rechters wat meer eer dan ze toekomt :P
De rechter zou beter moeten weten, maar goed.
  donderdag 5 januari 2012 @ 13:02:56 #60
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_106435274
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:04 schreef ems. het volgende:

[..]

Niet dezelfde agent tho, deze was klaarblijkelijk niet in staat om zichzelf te verdedigen. Sowieso vraag ik me af waarom hij nog de handjes vrij had om de agent te meppen, als al vanaf het begin duidelijk was dat hij wilde aanraken.

Maargoed. Kutmaroc. Incompetente politieagent. Succesformule.
Omdat dan iedereen moord en brand gaat schreeuwen als een agent iemand slaat.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  donderdag 5 januari 2012 @ 13:06:30 #61
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_106435400
quote:
14s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:02 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Omdat dan iedereen moord en brand gaat schreeuwen als een agent iemand slaat.
En bij een veroordeling als deze heeft de agent dus ook geen enkele back up van boven. Ik zou gelijk opstappen bij zo'n uitspraak als agent zijnde.
  donderdag 5 januari 2012 @ 13:11:18 #62
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_106435573
quote:
2s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:06 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

En bij een veroordeling als deze heeft de agent dus ook geen enkele back up van boven. Ik zou gelijk opstappen bij zo'n uitspraak als agent zijnde.
Het is geen dankbaar werk nee, in elk opzich wordt je als agent benadeeld. Ik benijd mijn zwager niet iig.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  donderdag 5 januari 2012 @ 13:13:30 #63
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_106435647
quote:
14s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:11 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Het is geen dankbaar werk nee, in elk opzich wordt je als agent benadeeld. Ik benijd mijn zwager niet iig.
Gelukkig krijgen ze wel goed betaald. :')
The End Times are wild
pi_106435675
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 08:26 schreef Bolleke_666 het volgende:
Lang leve het nichterige rechtsbeleid in dit land.
Die gast had allang achter de tralies gemoeten.

Vind je het dan gek dat mensen het recht weer in eigen hand nemen?
Ik pleit voor herinvoering van lijfstraffen.
20 zweepslagen, op z'n minst!! (en het liefst met een gesel met weerhaakjes) ~O>
Altijd van die mongooltjes die gelijk dit sport reacties plaatsen. :')

Die agent had niet eens agent mogen zijn als een jong mannetje hem zo 6 keer op zijn gezicht kan slaan.
pi_106435687
Keihard aangepakt, dat zal hem leren!
pi_106441546
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:14 schreef Scorpie het volgende:
Keihard aangepakt, dat zal hem leren!
Inderdaad, hier gaat het tuig van trillen.
  donderdag 5 januari 2012 @ 17:35:24 #67
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_106446367
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 10:08 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Het is misgegaan tijdens de emancipatie.
Nou, wel rond dezelfde tijd waarin al het gezag werd afgebroken, zeg maar de jaren zeventig en begin jaren 80. Opeens moesten leraren met de voornaam werden aangesproken alsof je er dagelijks mee knikkerde, ook zo'n mooie. Ouders die papa en mama te autoritair vonden klinken en hun kinderen ook aanleerden ze met de voornaam aan te spreken. Soldaten die het recht opeisten om hun haar zo lang mogelijk te laten groeien. En kregen.

Het grootste deel van Nederland doet niets liever dan de politie minachten, het is een nationale sport om zoveel mogelijk de controles bekend te maken zodat iedereen lachend langs de flitsers kan bijvoorbeeld. Zodra de politie optreedt bij relletjes worden ze weggehoond omdat ze te hard optreden en als ze zichzelf maar laten zien bij voetbalwedstrijden en demonstraties dan zijn zij de reden dat men gaat rellen want hun aanwezigheid provoceert.

Als de normale Henk en Ingrid al geen respect voor de politie hebben waarom zouden tasjesdieven en vandalen dat wel hebben?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 5 januari 2012 @ 17:43:25 #68
363604 MadoRS
Ondertitel. Punt.
pi_106446700
"Desondanks achtte de politierechter het gisteren niet bewezen dat El B. de agent doelbewust zwaar lichamelijk letsel wilde toebrengen. "

:')
Signature. Punt.
pi_106446825
Ik mag hopen dat er een hoger beroep aankomt. 20 uur taakstraf :')
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_106447327
Laat me raden: een gefrustreerde PVVer vond het nodig dit artikel te plaatsen.
Ondanks dat ik nooit in aanraking ben geweest met justitie, vind ik dat hoger straffen niet de oplossing is. Natuurlijk betreft het hier een kut marrokaan, zogenoemde zwakke straf en niet te vergeten zwakke agent. Ben zelf van mening, dat oom agent de situatie verkeerd heeft ingeschat.
Verder vraag ik me af hoe deze marrokaan de kennis heeft om zo tekeer te kunnen gaan tegen een agent. Zou dit misschien te maken hebben met de kickboks/karatescholen waar men alle straat schoffies maar toelaat. Dat is wat mij beangstigd het feit dat deze jongens geen respect wordt bijgebracht door een oefenmeester, maar puur een ongeleid agressief projectiel wordt.
  donderdag 5 januari 2012 @ 18:53:06 #71
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_106449632
Foute gedachte, ik weet het ^O^ , maar ik denk als de dader géén Bilal El B had geheten maar Piet de Vries (of zoiets) dat de straf hoger was geweest!

Iets met een voorbeeld stellen, of zoiets. O-)
Als je links kijkt, zie je rechts niets!
  donderdag 5 januari 2012 @ 18:54:43 #72
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_106449715
quote:
99s.gif Op donderdag 5 januari 2012 18:53 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
Foute gedachte, ik weet het ^O^ , maar ik denk als de dader géén Bilal El B had geheten maar Piet de Vries (of zoiets) dat de straf hoger was geweest!

Iets met een voorbeeld stellen, of zoiets. O-)
Er is nog geen straf uitgedeeld, dus dat valt lastig hard te maken.

Al kan ik me wel voorstellen hoe de Volkskrant, het acht uur Journaal en Joop.nl op hun kop hadden gestaan wanneer een blanke skinhead het voetbalveld was afgelopen om een bejaarde negerin dood te trappen!
The End Times are wild
pi_106449864
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:43 schreef MadoRS het volgende:
"Desondanks achtte de politierechter het gisteren niet bewezen dat El B. de agent doelbewust zwaar lichamelijk letsel wilde toebrengen. "

:')
Desondanks wat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')