Pardon?quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:05 schreef KomtTijd... het volgende:
Stel je vraag nog eens als je ontnuchterd bent, zou ik zeggen.
Logisch beredeneren. Andere huisgenoten hebben dezelfde foutmelding.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:30 schreef TallMan het volgende:
Dus omdat iemand in je huis verstand heeft van computers en jij een of andere foutmelding krijgt die je niet eens letterlijk meldt (zonder precieze foutmeldingen kunnen kenners ook niets) denk jij maar dat hij alles voor zichzelf zit te claimen?
Goede conclusie.
Wat is je precieze foutmelding? het zou zomaar aan je eigen computer kunnen liggen.
En ja, als je torrents draait met default instellingen kunnen een bak routers (kastjes die internet verdelen) nog wel eens problemen hebben met dat te verwerken.
Draai je zelf ook torrents, zo ja, zet dan in je torrent client het aantal connecties een stuk omlaag. Misschien heeft jullie computerkenner voor de stabiliteit van het netwerk wel ingesteld dat iedereen niet teveel connecties mag aanmaken, en zit je dus jezelf met torrents in de voet te schieten.
die netwerk pipo heeft op de router ingesteld dat je dus maar een beperkt aantal internet sessies mag hebben..quote:You have reached the maximum number of permitted Internet sessions.
Please close one or more applications to allow further Internet access.
Contact your system administrator for further information.
Dit krijg ik al naar plus minus 5 keer klikken.
Waar had je dat vermeld? Dat had ik dus niet uit je verhaal gehaald.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:27 schreef woads het volgende:
[..]
Logisch beredeneren. Andere huisgenoten hebben dezelfde foutmelding.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]
die netwerk pipo heeft op de router ingesteld dat je dus maar een beperkt aantal internet sessies mag hebben..
het is een huisnetwerk als ik je verhaal zo lees? van wie is de internetverbinding en wie heeft toegang tot de router? (ik mag hopen dat die 2 dezelfde persoon zijn) en die persoon aanspreken (en daarna wellicht figuurlijk onder z'n reet trappen)
en: kick binnen 24 uur is not done..quote:
Ik snap die oplossing niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:00 schreef FredvZ het volgende:
Volgensmij zijn die computers van jullie hard toe aan een verse installatie.
Maar je hebt al een oplossing en toch kick je het topic?
Wat wil je nu eigenlijk precies?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |