Ik had laatst gekotst, toen ging ik een beetje ijsthee drinken en toen kwam het er weer uit.quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:38 schreef Xetran het volgende:
Ik ging laatst cola drinken en daarna moest ik kotsen. toen smaakte mijn kots lekker
Zonde van de whisky mits goede. Doch denk ik dat jij gezondigd hebt aan Johnie de Wandelaar of iets dergelijks. Maar kotsen van de drank, wat is deze?quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:44 schreef Xetran het volgende:
[..]
dat was dus mede de oorzaak van het kotsen en stonk echt verschrikkelijk
Ik denk niet dat het aan de drank had gelegen, dit goddelijke goedje ging door mijn gouden keeltje op de dag in kwestie.quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:46 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Zonde van de whisky mits goede. Doch denk ik dat jij gezondigd hebt aan Johnie de Wandelaar of iets dergelijks. Maar kotsen van de drank, wat is deze?
Kun je zo leuk mee bungelen boven de wc-pot, met die gele draden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 04:00 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
Die heerlijke bittere smaak in je mond nadat je alle drank er uit hebt gekotst en er een beetje gal mee komt
quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:59 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het aan de drank had gelegen, dit goddelijke goedje ging door mijn gouden keeltje op de dag in kwestie.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |