abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 4 januari 2012 @ 23:57:19 #1
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_106421444
Met mooie kamertjes.
  donderdag 5 januari 2012 @ 00:00:48 #2
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_106421642
maaruhh over die kussens he.. als er nou op geplast wordt trekt dat niet in die korreltjes?
Ben ook nog steeds benieuwd of babouche gebruikers daar last van hebben.
Die heeft een vaste hoes en is in zn geheel wasbaar, vraag me toch af hoe zoiets eruit komt dan.
pi_106421795
Nee joh..die hoes is waterdicht.
pi_106421825
Ghe Trui, ik denk trouwens niet dat de kamer zo lang is, maar dat t komt door de lens :P?

overigens leuk kamertje, maar ik ben meer van t proppen
  donderdag 5 januari 2012 @ 00:05:21 #5
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_106421878
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 00:03 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Nee joh..die hoes is waterdicht.
oooooooh :P
pi_106421883
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 00:03 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Nee joh..die hoes is waterdicht.
ghe idd, anders was t wel een heel sukkelig ontwerp :+
pi_106421992
Dan was ie niet te tillen...laat staan de geur.
pi_106422026
een stinkontwerp!
  donderdag 5 januari 2012 @ 00:08:06 #9
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_106422034
maar die van babouche zijn niet van zo'n gladdig stofje maar gewoon echt stof.
Is dat niet anders dan? ze voelen ook totaal anders dan die XL dingen.
pi_106422462
Ik zou het niet weten..lijkt me toch stug dat hij absorbeerd. Dan mag je wel een la vol van die dingen hebben.
  donderdag 5 januari 2012 @ 11:57:05 #11
6509 vanDaal
-isme-er-eentje
pi_106432941
Die hoes is inderdaad waterdicht. Ik heb de tuinslang wel eens op onze fatboy gezet. Water blijft er gewoon op staan.

Kamer is trouwens 5m lang en 2m breed. We hebben geprobeerd de ruimtelijkheid zo hoog mogelijk te houden door de meubels aan één kant te plaatsen.
pi_106433346
Bedankt iedereen! We zijn er zelf ook erg trots op.
En de klok moet idd nog naar Sarah haar kant ;) En bij Kevin moeten er nog schilderijtjes komen.

Kyara, Nee daar gaan we dit weekend mee bezig. Maar doen we nog even niet zoveel aan. Ik twijfel of we nu al een grijze muur gaan doen (vind dat alleen niet zo mooi bij houten meubeltjes..) of we wachten tot de baby er is, en dan een kleurtje kiezen.
Ik ga nog even wat topics doorspitten naar ideeën :)

VanDaal, wauw, wat een geweldige kamer!! Erg vrolijk!

mikoxx, wat leuk! Ben ook heel benieuwd naar de muurschilderij.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  donderdag 5 januari 2012 @ 12:33:34 #13
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_106434265
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 00:04 schreef Kleurdoos het volgende:
Ghe Trui, ik denk trouwens niet dat de kamer zo lang is, maar dat t komt door de lens :P?
ik kijk naar wat er allemaal naast elkaar kan staan met ook nog eens behoorlijk wat tussenruimte. ah, ik zie nu dat 't inderdaad wel 5 m lang is. althans, dat vind ik best laaaaang!
in de haak.
pi_106435516
Ben ik de enige die het kamertje van vanDaal best leeg vind ogen? :@ Ik vind de kleuren heel vrolijk maar het oogt best steriel nog. Van mij zou er bij het bedje, commode nog best wat op de muur mogen hangen. Een gordijntje bij het raam zou de aanblik ook al heel anders maken denk ik of een kleedje op de grond.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_106435594
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ben ik de enige die het kamertje van vanDaal best leeg vind ogen? :@ Ik vind de kleuren heel vrolijk maar het oogt best steriel nog. Van mij zou er bij het bedje, commode nog best wat op de muur mogen hangen. Een gordijntje bij het raam zou de aanblik ook al heel anders maken denk ik of een kleedje op de grond.
+1
ik vind t bijna een niet-echt kamertje (soort showroom)
wel mooie kleuren enzo.. ik houd wel van opgeruimd, maar niet van steriel idd..
mét baby en bijbehorende zooi zal t ws al snel anders ogen... of peuter met rondgestrooid duplo
tis dat dreumes nu slaapt, anders postte ik n foto van onze babykamer, ms later


maar ik heb wel n foto van een deel van de "oudste"-kamer die zéker niet steriel is

<en weer weg>

[ Bericht 8% gewijzigd door -Caroline- op 05-01-2012 21:50:14 (foto kamer oudste weggehaald) ]
pi_106435658
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ben ik de enige die het kamertje van vanDaal best leeg vind ogen? :@ Ik vind de kleuren heel vrolijk maar het oogt best steriel nog. Van mij zou er bij het bedje, commode nog best wat op de muur mogen hangen. Een gordijntje bij het raam zou de aanblik ook al heel anders maken denk ik of een kleedje op de grond.
Ja dat vind ik ook wel. Er mist gewoon beetje gezelligheid. Maar ik ga ervan uit dat dat wel komt als de baby geboren is.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_106459311
Smaken verschillen, ik vind het wel meevallen met het showroom gehalte. Ik vind wel dat alles leuk bij elkaar past door de kleurstelling van de meubels en de mdf-beesten.

aankleding en rommeligheid komt vanzelf en soms komt het nooit en zijn mensen gewoon erg opgeruimd en georganiseerd. Wat de een 'sfeer en gezelligheid' vindt, vindt de ander weer lelijk staan en storend.
:)
pi_106459573
quote:
14s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:46 schreef mignonne het volgende:
aankleding en rommeligheid komt vanzelf en soms komt het nooit en zijn mensen gewoon erg opgeruimd en georganiseerd. Wat de een 'sfeer en gezelligheid' vindt, vindt de ander weer lelijk staan en storend.
Dat dus! Ik vind het een mooie strakke kamer! Ik denk dat hij misschien wat steriel kan lijken doordat het een vrij lange kamer is. Zelf zou ik er wel een gordijn in hangen (denk ik), maakt het wat speelser en voller.
pi_106459705
Hier is vandaag ook weer op de zolder geklust. Dat houdt in: papa en opa klussen en mama gaat met de kinderen een dagje weg :)
Het klussen duurt hier echter wel erg lang, zal blij zijn als alles een keer af is (en ik hier foto's mag komen posten ;)). Ik heb vanavond geen puf meer op te schilderen, morgen weer een dag.
pi_106459850
Sinds ik ooit in z&g heb gepost, denk ik bij het woord 'klussen' aan héél andere dingen dan opknappen en verbouwen.

En da's vrij grappig tijdens het lezen van jouw post, Meimel. :D
pi_106459913
Ssserpente _O-

vanDaal, leuk zo, die dieren aan de muur!!
  donderdag 5 januari 2012 @ 22:02:14 #22
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_106460047
Ik heb een Babouche aankleedkussen, lichtblauw met wit geruit, wat ik niet als zodanig gebruik. Het is namelijk Lientje haar matrasje voor in het grote bed geworden op dag 4.
Het ding kan in de wasmachine, wat ik nog niet heb geprobeerd, want niet nodig en ik durf het eigenlijk niet te doen om hem alleen maar even op te frissen.

Als aankleedkussen staat het schattig, maar was het nu al 4 keer ondergepiest geweest. :')
Dus het is geen aanrader, tenzij je een matrasje nodig hebt in je grote bed. :D
Wij hadden hem voor 10 euro, dus het heeft z'n geld opgebracht.
pi_106460361
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:58 schreef Ssserpente het volgende:
Sinds ik ooit in z&g heb gepost, denk ik bij het woord 'klussen' aan héél andere dingen dan opknappen en verbouwen.

En da's vrij grappig tijdens het lezen van jouw post, Meimel. :D
:D
Was het maar zo bedoeld...
Dan waren wij tenminste klaar met klussen geweest :P
Edit: ownee dan klopt er nog iets niet, zou knap zijn als papa en opa dat konden ;)
pi_106464181
vanDaal, ik vind het echt een supermooi kamertje _O_ en ik denk ook dat het snel genoeg 'aangekleed' voelt met je babyspulletjes er in. Ik zie alleen niet iets van een plankje bij je commode. Vind ik zelf wel heel handig voor flesjes/tubetjes of iets van een knuffeltje.

Je zou misschien een hemeltje boven het ledikant kunnen hangen om de beeb wat 'beschutting' te geven.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 00:17:03 #25
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_106466389
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 22:02 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb een Babouche aankleedkussen, lichtblauw met wit geruit, wat ik niet als zodanig gebruik. Het is namelijk Lientje haar matrasje voor in het grote bed geworden op dag 4.
Het ding kan in de wasmachine, wat ik nog niet heb geprobeerd, want niet nodig en ik durf het eigenlijk niet te doen om hem alleen maar even op te frissen.

Als aankleedkussen staat het schattig, maar was het nu al 4 keer ondergepiest geweest. :')
Dus het is geen aanrader, tenzij je een matrasje nodig hebt in je grote bed. :D
Wij hadden hem voor 10 euro, dus het heeft z'n geld opgebracht.
Dat is niet duur nee.. dan is de 45,- orignele prijs wel duur.. want er zijn geen hoezen voor.
Al zal het misschien wel anders zijn als je de zilvere glim hebt.

maar tnx voor je reactie! eindelijk een duidelijke :P
pi_106472325
Ik lees hier veel, maar post niet zoveel. Ik wil iedereen even complimenten doen voor de mooie kamers. Bij het inrichten van ons kamertje hebben we hier veel aan gehad.

Gisteren de laatste hand gelegd aan een muurversiering die ik met jullie wil delen:

Wellicht herkennen sommige de witte boom van de KARWEI, met bijbehorende beestjes decoratie, zie link en link. Deze hebben we flink onder handen genomen met dit als resultaat:

pi_106480346
Hier ook maar wat fotootjes van ons kamertje. Ze zijn niet heel handig gemaakt maar dat komt omdat het badje, kinderwagenbak en maxcosi ook nog steeds in de weg staan en die wilde ik niet op de foto hebben.

bedje met boekenkastje


Commode


Kledingkast


Kleertjes :@


Knuffeltje
  vrijdag 6 januari 2012 @ 13:37:34 #28
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106480442
Winterapfel, leuke boom! Ben gek op bomen met diertjes O+ .

Kyara wat een onwijs lief kamertje! Zo'n frisse uitstraling! En wat staat er nou op die gordijntjes? Schaapjes??

Hier nog even (eigenlijk speciaal voor NTS) ons wiegje. Tadaaaaa:



Als de baby er is, komt hij naast ons bed te staan met een zijkant naar beneden. Dan maak ik nog wel een foto met baby erin O+ . Beloofd!
pi_106480541
Wat mooi kyara!! O+
lekker rustig en fris!

ohh kan niet wachten op de foto met beeb erin fee-nix O+ hihi

winterapfel; mooi gedaan!
pi_106480611
Winterapfel, leuk geworden die boom! Wij hebben hm ook liggen. Hier blijft hij wel wit aangezien de muur een kleur krijgt. Wel leuk om een totaal ander resultaat te zien!

Kyara, fris en rustig kamertje zo, mooi!
pi_106480741
Mooi wiegje Fee! Ben ook benieuwd naar de foto met beeb!

Hier staat het wiegje inmiddels ook naast het bed maar de slaapkamer is nogal een puinhoop die die ga ik niet op de foto zetten :D

Het zijn trouwens deze gordijnen:
pi_106481334
Kyara, welk kamertje is dat? Heb je een link? :@. Ik vind hem mooi! O+
pi_106482064
Katy, dank je! Kamertje is de Coming Kids - Snow. Oa bij babydump te verkrijgen.
pi_106482125
Goed geslaagd Kyara ^O^
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 15:10:41 #35
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106484342
Ah lieve gordijntjes ook! En ik had het een beetje goed: er staan schaapjes op :).
  vrijdag 6 januari 2012 @ 15:23:15 #36
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_106484966
Jeeej Fee-nix, daar staat je co-sleeper dan *O* !

Als ik het niet vergeet zal ik nog wel een foto maken van onze co-sleeper MET inhoud ;) !
pi_106485711
Jaaaaaaa!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_106487028
Kyara, geweldige babykamer!!!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  vrijdag 6 januari 2012 @ 16:16:17 #39
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_106487174
Ow sjips, over de foto's van Kyara heen gekeken :@ !

Wat een mooi kamertje O+ ! Die gordijntjes zijn echt zooooo lief O+ !
  vrijdag 6 januari 2012 @ 17:05:45 #40
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106489482
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 15:41 schreef bitterend het volgende:
Jaaaaaaa!!
+1!
pi_106499746
Welke ledikantjes van de ikea kunnen ook al weer de zijkant eruit?
*poef* nu is het weg
pi_106500923
Gulliver
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_106501031
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 20:53 schreef kaatjejannie het volgende:
Welke ledikantjes van de ikea kunnen ook al weer de zijkant eruit?
Hensvik ook
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_106501043
Dank je! Kan ik eens op marktplaats zoeken. Ik heb niet zo'n zin om de laptop aan te slingeren. Niet dat fietje al over gaat. Gewoon oriënteren.
*poef* nu is het weg
pi_106517618
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 21:16 schreef Vicky het volgende:

[..]

Hensvik ook
En Leksvik! Die hebben wij o.a. om die reden ook gekocht :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_106518137
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 13:35 schreef Kyara het volgende:
Hier ook maar wat fotootjes van ons kamertje. Ze zijn niet heel handig gemaakt maar dat komt omdat het badje, kinderwagenbak en maxcosi ook nog steeds in de weg staan en die wilde ik niet op de foto hebben.

bedje met boekenkastje
[ afbeelding ]

Commode
[ afbeelding ]

Kledingkast
[ afbeelding ]

Kleertjes :@
[ afbeelding ]

Knuffeltje
[ afbeelding ]
Mooi O+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_106518482
Mooie kamer Kyara! Ik was nog benieuwd naar Nijntje-met-de-ballon maar die heb ik niet gespot, of kijk ik met m'n neus?
pi_106519063
Kyara, wat een leuk kamertje en geweldige gordijnen. Wij hebben die ook en ben er helemaal blij mee. Bij ons hangen ze alleen tot de vloer. Verder lijkt jullie kamertje helemaal niet op die van ons.

Hier moet het kamertje nog afgemaakt worden. Door het logeren in het z'huis en de vroege komst van de kleine man de finishing touch niet kunnen doen helaas. De kamer is bruikbaar en de finishing touch komt nog wel.
pi_106519984
Wat een leuke en lieve kamertjes allemaal.
Wou al een hele tijd ons kamertje posten, maar wist even niet meer hoe dat moest. Volgens mij ben ik er nu achter, dus ik ga het proberen.



















Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_106520140
Wou er nog even bij vermelden dat we alles tweedehands hebben gekocht (op accessoires en babyverzorgingsspulletjes na) dus dit kamertje heeft weinig gekost. 20 euro voor het bedje, 30 euro voor de stoel (wel nieuwe hoes a 20 euro) en 40 euro per kast (waar we dus 2 van hebben) Allemaal Ikea (via Marktplaats) Dus nog geen 200! Die kastjes waren oude kastjes van Ikea die we nooit gebruikt hebben, beplakt met jute. De mobiel zelf poppetjes en dingetjes aan gehangen (wilde rustige kleuren) Het kleed is een badmatje. Kaarten zijn van Belle&Boo. Dus voor de gezinnen met weinig geld; je kan er echt iets leuks van maken! :)
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_106520342
Mooi kamertje Isla!

Klavertje, nijntje met blauwe ballon is nog in de maak. Sowieso moeten de schilderijtjes nog opgehangen worden.

Poezebeest, ben benieuwd! Post je ook een keer een foto als het helemaal klaar is?
  zaterdag 7 januari 2012 @ 12:47:30 #52
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106521180
O+ Wow Isla, ben verliefd op je kamertje! Die rustige kleuren staan prachtig. Het heeft echt een hele knusse uitstraling! En die stoel lijkt me heerlijk :).
pi_106521501
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:47 schreef Fee-nix het volgende:
O+ Wow Isla, ben verliefd op je kamertje! Die rustige kleuren staan prachtig. Het heeft echt een hele knusse uitstraling! En die stoel lijkt me heerlijk :).
Thanks! Stoel is ook Ikea, en ja hij zit heerlijk. Vraag me alleen af hoe lang alles wit blijft met kwijltjes en spuitluiers haha...
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_106523229
Mooi kamertje zeg! Komt echt warm en rustig over O+
pi_106523889
Kyara; ja zal ik doen!

Isla; wat een mooi kamertje O+
pi_106524271
Isla, wat een prachtig kamertje!! O+ Echt mijn smaak, ik ben ook fan van de kaartjes van Belle&Boo :).

Kyara, ook super! Mooie kleur blauw is de muur! En bijpassende gordijntjes met schaapjes O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 7 januari 2012 @ 15:38:03 #57
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106525972
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:00 schreef IslaBonita het volgende:

[..]

Thanks! Stoel is ook Ikea, en ja hij zit heerlijk. Vraag me alleen af hoe lang alles wit blijft met kwijltjes en spuitluiers haha...
Haha, nou wij hebben ook een stoel van Ikea met witte hoes (alleen dan niet over de armleuningen, die zijn van hout) en t is wit gebleven hoor! Heb m nog geen een keer hoeven wassen.
  maandag 9 januari 2012 @ 13:25:47 #58
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_106598861
Even onder de spoiler... De co-sleeper MET inhoud ;) !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106601166
Ohh O+ NTS!
  maandag 9 januari 2012 @ 15:00:50 #60
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_106601798
Waauw wat een mooie kamers! O+ En kindjes O+

Jelte zijn kamer ziet er zo uit:

*knipperdeknip*

[ Bericht 45% gewijzigd door Vlinder op 10-01-2012 23:49:58 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 9 januari 2012 @ 15:06:09 #61
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106601961
NTS!! O+ O wat liefffff! En ik weet precies hoe klein dat bedje is, dus kan me ook goed voorstellen hoe klein dat prulleke is wat er in ligt O+ . Ik wil oohoooooook.
pi_106606398
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:01 schreef IslaBonita het volgende:
Wou er nog even bij vermelden dat we alles tweedehands hebben gekocht (op accessoires en babyverzorgingsspulletjes na) dus dit kamertje heeft weinig gekost. 20 euro voor het bedje, 30 euro voor de stoel (wel nieuwe hoes a 20 euro) en 40 euro per kast (waar we dus 2 van hebben) Allemaal Ikea (via Marktplaats) Dus nog geen 200! Die kastjes waren oude kastjes van Ikea die we nooit gebruikt hebben, beplakt met jute. De mobiel zelf poppetjes en dingetjes aan gehangen (wilde rustige kleuren) Het kleed is een badmatje. Kaarten zijn van Belle&Boo. Dus voor de gezinnen met weinig geld; je kan er echt iets leuks van maken! :)
Dat doe je goed :Y Wij wouden ook voor tweedehands spulletjes gaan, maar we wachten nog op de sleutel van ons nieuwe huis. Vandaag heb ik bij de bibliotheek 'de kleurengids' gehaald omdat ik slecht ben in het combineren van kleuren. Wit vind ik too much, ik hou wel van een kleurtje hier en daar. Maar echt geweldig gedaan, met zo weinig geld zo'n mooie kamer maken :)
pi_106611456
Thanks ladies voor alle complimenten!

Xanteh, het kamertje wit laten was ook al uit financieel oogpunt. De muren zijn gestuukt dus om het te gaan verven zou liters verf gaan kosten. Hebben we al een keer met de huiskamer en de zolder meegemaakt. Dat spul zuigt als een gek. Heeft ons heel veel tijd en heel veel geld gekost. En veel energie en frustratie. :') Ik wou het kamertje ook neutraal houden, heb het ingericht met het oog op de toekomst. Misschien mogen we nog zo gelukkig zijn dat er een tweede komt, en dan kan het prima voor een jongen, mocht die er komen.
Ik had genoeg leuke ideeën met kleuren... maar het is dus toch wit gebleven. Zo'n kleurengids is wel handig. En je doet hier op Fok genoeg ideeën op!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_106629749
Ohh Isla! Het is helemaal niet mijn stijl, maar wat heb je het geweldig ingericht! Heel fijne sfeer, zoveel oog voor detail. Wat een fijn plekje zo. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 09:09:58 #65
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_106631988
Mooi kamertjes Isla! vind vooral het doucherekje in de hoek een leuk detail!
pi_106632398
Lief kamertje Isla O+
Belle & Boo rockt de pan uit :D <3 zo leuk <3

Ik vind al die kamertjes hier zo leuk, met zoveel liefde en moeite samengesteld voor onze kindjes. O+

Vlindur wat lief dat je zus zoiets gemaakt heeft voor op de kamer! Het past goed bij de rest van de stijl. Ga je het gebruiken voor kaarten ofzo? of laat je het zo?
:)
  Moderator dinsdag 10 januari 2012 @ 23:16:52 #67
5428 crew  miss_sly
pi_106665326
Ik ben een lijstje aan het maken voor Ikea!
Nu zoek ik ook die draadjes waar je met knijpertjes bijvoorbeeld knutselwerkjes aan kunt hangen, maar ik kan ze op de site niet vinden. Ik dacht dat hier mensen waren die dat hadden. Enig idee waar ik die, op de site of in de winkel, kan vinden?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_106665533
Miss, die kabels zijn om gordijnen aan te hangen. Je moet even zoeken bij de gordijn/textiel sectie.
Ik zit mobiel anders zou ik de link wel even posten.
Met een meidenkwartet
pi_106671001
Die van Snoopy bedoel ik, thanks!

Ow ja, en knijpertjes, gewoon bij Blokker of Hema, of heeft Ikea die ook?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_106671060
Ikea uiteraard! Zo'n doosje vol met knijpertjes zoals op dat ene plaatje.
pi_106671214
Ja, dank je. Ik was nog niet wakker, zie ik :@
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_106674091
Isla, bedankt voor de tip! Wij wouden ook gaan stucen en dan verven, maar blijkbaar moeten we dan toch een andere oplossing vinden (glasvezelbehang). Toevallig net telefoon gehad dat de hypotheek rond is. Nu nog een afspraak met de notaris regelen en we krijgen de sleutel. Eindelijk aan de babykamer beginnen! :)
pi_106674324
Xanteh, er is ook structuur-verf. Kun je zo op je muren aanbrengen. Weet niet hoeveel dat zuigt, zou je even moeten navragen. Want dat moet je alsnog schilderen, wordt volgens mij alleen in wit verkocht, maar misschien werkt dat beter dan stuucwerk. (we hadden zelfs voorstrijk gebruikt maar dat hielp niet-er waren alsnog 3 emmers verf nodig voor één muur-dus laat je ook geen voorstrijk aanpraten) Maar behang is nog makkelijker (denk ik).

Ladies nog bedankt voor de complimenten! :*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_106689026
Wij hebben een peuterbedje van de Ikea, met matrasmaat 160 x 70 cm. Heeft iemand ervaring of hier de lakens van de Hema omheen passen, of zijn die echt te klein (150 x 70 cm). Want op de website van de Ikea zie ik geen molton in een peutermaat staan.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_106691535
Voorstrijk werkte hier wel perfect en dat waren toch echt vers gestucte muren en er ging daarna inktblauw overheen. Waar je rekening mee moet houden is dat door de structuur de te verven oppervlakte zo ongeveer verdubbelt. Dus je hebt gewoon meer verf nodig.

Twinkly, geen idee. We hebben een gewoon eenpersoons, voorzien van gewoon hoeslaken en dan met een hema deken in een peuterdekbedhoes. Meneer gebruikt het hele bed, ondanks slaapzak, dus ik had mooi bedacht er een kleine molton onder te leggen, maar dat wordt em dus niet.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_106810301
Wij hebben ineens al een kamertje uitgezocht vanmiddag :o. Klikkerdeklik

Van de schoonouders, superlief. We vonden deze beide mooi. Moet wel eerlijk bekennen dat als we het zelf hadden gekocht we er niet zoveel geld voor zouden uitgeven...
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zaterdag 14 januari 2012 @ 19:56:24 #79
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106811400
Ik vind m ook mooi clauwhee! En wat een bak met geld is zo'n nieuw kamertje ook, zeg! Wij hebben toen allerlei spullen overgenomen van kennissen, waaronder een commode en een ledikant en nu ik dit zie, besef ik me pas wat een goeie deal dat was, haha! Maar hey, als je het toch van je schoonouders krijgt, zou ik ook geen nee zeggen ;). Echt superlief van ze inderdaad!
pi_106812925
Mooi clauwhee!

Wij hebben Senna's kamertje nog wat opgeleukt. Het was nog wat kaal. Zo is het nu. Er komt nog zo'n draad met knutselwerkjes, maar dat zal morgen worden.







Gordijnen zijn besteld, die moeten het natuurlijk echt af maken! Maar gezien het feit dat Senna de vorige gordijnen (per ongeluk) omlaag getrokken heeft, hebben we besloten ze maar te laten hangen door de gordijnleverancier :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 14 januari 2012 @ 21:06:41 #81
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_106813651
Leuk! kan je dat deurtje nou schuiven boven 't bed? van dat blokje oid :P

en.. kamers zijn ook nooit af he :') ik heb het veel in mn kop gekregen alles weer te veranderen ben niet te vreden met de meubels. kleuren zijn goed, behang is goed maar ik zoek nu een spekkast & een kast met heeeeel veel laadjes. Maar dat is best nog moeilijk te vinden.

dit willllik! dus als iemand een leuk adresje weet of iets ziet pmpmpmpmpm

pi_106814395
Leuk sly! Ik heb al eeuwen zo'n boekenplankje liggen voor Willows kamer en hij ligt nog steeds op de grond :@ Wordt echt tijd om 'm es op te hangen :')
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_106814485
Hier hebben ze ook erg lang ergens gelegen, hoor. We waren heel lang van plan om het af te maken maar dat kwam er maar niet van. Ze was er ook erg blij mee. Toen we het eindresultaat stonden te bewonderen, zei ze " ik vind het heel mooi. Je hebt me blij gemaakt papa!"

En ja papa heeft geklust, ik zat met een ziek meisje op de bank, dus kon niet helpen. Alle eer naar papa, dus ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 14 januari 2012 @ 22:19:35 #84
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106816032
Leuk miss_sly! Vooral die Jip en Janneke op de muur!
pi_106816811
Leuk miss_sly, en wat een leuk bed ook!

SC, daar hou ik dus ook van hè! Die kant was ik anders ook graag op gegaan! Alleen papa in spé vond dat hier niet zo. Die is meer van wat we nu hebben uitgezocht.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_106816958
Jip en Janneke zijn met dank aan innepin O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_106817174
och Senna, wat een wijs klein meisje is het toch <3
Ik kom t gauw een keer bekijken. En gras schilderen. :P

Ohja SC, ik heb me ook rotgezocht naar ene spekkast en uiteindelijk 1tje gevonden bij de westfriese beurs in hoorn, een erg lelijk grenen ding dat inmiddels mooi wit is. Bij dat soort zaken zou ik kijken...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_106817928
erg leuk geworden, miss_sly!

anna's kamer heeft ook een makeover gehad.

in den beginne was het dit:


van de tussenvarianten heb ik weinig foto's, maar hier wat kiekjes waarop er wat van te zien is (2009):





deze kast/commode heeft nog heel lang dienst gedaan. nu is hij dan toch vertrokken...


anna uit logeren, piet & ik gaan aan de slag:




behangetje uitgekozen:


dit zijn alle behangrestjes, ons ben zunig! :o


test-team probeert het nieuwe bed uit:


inmiddels wordt er volop gespeeld.

(er komt nog wel een andere stoel, die in hoogte verstelbaar is.)







[ Bericht 40% gewijzigd door bixister op 14-01-2012 23:28:15 ]
  zaterdag 14 januari 2012 @ 23:16:15 #89
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106818156
Owww wat leuk Sly!!
Ik denk dat Senna's kamertje ongeveer even groot/klein is als die van Oona.. Leuk om te zien hoe het met groot bed is! (Al past er denk ik bij Oona's kamer net geen 1 persoons in de breedte)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_106818439
Leuk geworden Miss!!

Het bed staat hier nog steeds in dozen, ben zo benieuwd hoe het hier zal staan!

Anna wat een mooie fleurige kamer! Super zo'n handige broer! ;)
pi_106818741
Leuk Bix! Maar crisis, die kids van jou! Mooi en groot inmiddels!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_106825762
Leuk kamertje miss sly!

En clauwhee mooie meubels! ben benieuwd naar 't uiteindelijke resultaat! :) lief van je schoonouders trouwens.

mooi geworden bixister! leuk behang ook :Y
pi_106825941
leuk Bix! mooi behang O+
hihi is de mobiel inbreng van mr. Bix? :D ik vind ze leuk die vissen :Y

spekkast O+ O+ O+
die lust ik ook wel <3 ik liep laatst tegen een heel mooi (en goedkoop :+ ) kastje aan, maar de mister wilde niet. Hij had ook wel gelijk aangezien ik echt niet weet waar k het kwijt zou moeten, maar hij was zo leuk <3

Sly leuk geworden, die plankjes maken het echt af zo. :Y Ik ben nog steeds blij met de onze, het staat leuk tegen de muur vind ik.
:)
  zondag 15 januari 2012 @ 10:11:55 #94
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_106826184
Ze zijn inderdaad erg leuk die plankjes!
in de haak.
pi_106827865
Leuk geworden trui! Ik vind dat zo'n leuk bed. En wat een lief behangetje <3

Omdat het kan: mijn zelf opgeknapte* spekkast (was grenen, en heel lelijk) in Matilda's kamertje.
* = met 36 weken zwangerschap yo. B-)

POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 15 januari 2012 @ 12:42:09 #96
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_106828901
Ja zoiets wil ik! en dan inderdaad met mooie poten en niet van die lelijke ronde.. die zie je veel vaker dan vierkant.

vraagje over speelgoed en opbergen, hoe bergen jullie speelhuisjes op dus van my little people en dat soort spul.
pi_106829033
Leuk innepin!!

http://verkopers.marktplaats.nl/11483279
hier heb ik een aantal x een kastje gekocht O+
ze hebben heel veel leuke meubeltjes en vaak kun je leuk onderhandelen met ze
(staan nu 2 spekkasten te koop)

maar dan moet je er wel voor naar Friesland
  zondag 15 januari 2012 @ 12:48:15 #98
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_106829096
Ik woon in Zuid-Holland, gaat m niet worden :')
viel me op dat je in Friesland de leukste spullen kan halen voor leuke prijsjes.
pi_106866816
't kamertje voor ons meisje O+

nog niet helemaal af, morgen worden er nog spullen geleverd (o.a. commode)
misschien dat we de indeling nog veranderen, we hebben nog alle tijd :)


Ledikantje
Heb ik vroeger in geslapen, was donkerbruin


Schommelstoel


Nog wat kaal.. kachelombouw gemaakt door mn (8>
uiltje staat er eventjes tot de box beneden staat :9


lamp


gordijntje

foto van 't geheel komt wel als de commode enz er ook staan
  maandag 16 januari 2012 @ 13:01:06 #100
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106867008
Ziet er al heel schattig uit, Zoë! Vooral die lamp vind ik erg leuk!
pi_106867139
thanks!


zo ziet t eruit als ik in de deuropening sta :D
badje gaat daar nog weg, daar komt waarsch de commode
(ruimte is nog wat groter, zit een rechte muur waar dan ook een plank kan komen)


en we hebben inbouw kasten, erg handig :Y
pi_106869038
Ziet er leuk uit!!
Het is dat het wat te roze is voor mijn jochie maar verder qua kleurstelling wit/grijs helemaal mijn ding.
(de werkkamer heeft dezelfde kleur vloer en ook wij hebben zulke donkere grijze muren. We hebben ook hetzelfde badje uitgezocht zie ik al)
pi_106869291
Dankjewel!
Toevallig Haha :P vond t badje wel mooi stevig en hoog :)
pi_106869759
Mooi! Bij ons komt er ook een grijze muur denk ik :Y.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  maandag 16 januari 2012 @ 17:54:22 #105
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_106877457
Mooi ledikantje! waar vandaan?

oh haha, ik lees nu pas terug en zie dat 't een oldtimer is.
Leuk man!
pi_106881708
Leuk Zoe :Y
:)
pi_106887968
Zoe wat een leuk kamertje is het al! Mooi rustig, en toch niet kil of leeg. Ben benieuwd naar de commode!
pi_106888114
Leuk en lief kamertje Zoe!
pi_106900709
Wat leuk Zoe!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_106901321
Dank jullie wel!

Ben ook benieuwd bijtje :D hij komt vandaag! *O*
pi_106901502
Tof Zoë! O+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_106942012
Miss Sly, die Jip en Janneke tekening! O+

Zoë wat een lief kamertje! Ik hou van wit! O+
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_106951255
Dankje Isla O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_106951641
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 10:17 schreef IslaBonita het volgende:
Miss Sly, die Jip en Janneke tekening! O+

Zoë wat een lief kamertje! Ik hou van wit! O+
Dankjewel! :*
pi_106953160
quote:
12s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:06 schreef innepin het volgende:
Dankje Isla O+
Had er even over heen gelezen dat jij hem had gemaakt....wat gaaf zeg!!!!!!!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  vrijdag 20 januari 2012 @ 21:00:13 #116
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_107145995
wat leuk VT :o

O+
pi_107770850
kiektan, wat schattig!
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_107771934
och wat lief O+
:)
pi_107779899
Die is echt geweldig O+
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_107780002
Ik had je kamertje nog niet gezien Zoe. Hij is echt superleuk! O+
pi_107855205
ze hebben bij xenos nu wel aardig spul voor wie er van houdt,


Lage kast voor een meisjeskamertje ofzo O+

en ze hadden ook een sidetable in zo'n sloophout look met assymetrische laadjes en een zinken blad. Die vond k ook leuk maar kan k nu niet meer vinden online :') past psies een aankleedkussen en nog wat verzorgingsspul op :D


en deze, voor verkleedkleren O+
:)
pi_107856068
Dat bovenste kastje vind ik echt super Mignonne! Leek me wel leuk voor in de keuken met gezellig servies erin! Maar toen in manlief zover had dat ie ging kijken waren ze er niet meer.....
pi_107982220




O+ O+
pi_107982693
hey die bovenste heb ik toevallig paar dagen terug gepinned! die vind ik zo leuk O+ kleurig en vrolijk maar niet te druk <3
die onderste is ook leuk zeg! even pinnen c_/
:)
pi_107982981
:X wat is pinnen euhh

Ja zo leuk! Ga er zo meer plaatsen.
We willen in de zomer beide op een kamer, dus ben op zoek naar een kamer die kan voor meisies en jommetjes.


Oja, dekbedovertreksets bij hema 15% korting, en dan nog zo een 30% sticker erbij!!
  dinsdag 14 februari 2012 @ 20:54:21 #127
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_107983249
Pinterest Sandous. ;)

Mignonne, thanks voor de Xenos tips! Die kist vind ik echt heel cool!

Sandous, hoe groot is de kamer die jullie gaan gebruiken? Ik ben heel benieuwd naar je ideeen!
A grand adventure has begun.
pi_107983446
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 20:49 schreef Sandous het volgende:

Oja, dekbedovertreksets bij hema 15% korting, en dan nog zo een 30% sticker erbij!!
Vandaag ook 1 gekocht, uiteindelijk maar 11,-!!

Klussen schiet hier nog niet echt op. Kyllian zn kamer moet nog steeds afgemaakt worden voordat Dyon naar zn nieuwe kamer kan.
Het plafond van Dyon zn nieuwe kamer moet nog geschilderd worden (lekkage gehad...), maar verder is Dyon zn nieuwe kamer wel aardig af :) Zal morgen eens een foto maken.
pi_107983779
Meimeltje, jaa zien!
Zag er een voor 23 euro, die wil ik gaan halen


Keshet, hij is echt klein, passen 2 bedjes in en een kast, thats it. Ik vind teveel leuk. Ene keer wil ik een lichtblauwe kleur aan een wand, en meisjeswand weet ik dan niet. Dan zie ik weer fotos waar muren wit zijn, en accesoires in alle kleuren. Vooral de combikleur vind ik lastig.

Mn dochtertje is gek op roze en prinsessen en verkleden en bloemetjes en tralaladingetjes, maar ja dan is t een meisjeskamer.. Tja klein huis -O-
pi_107983951
Zo een bedje is super!



Oja keshet, pinerest: gaat n wereld voor me open! Helemaal mijn ding. Ben verslaafd aan fotootjes kijken en bewaren
pi_107986523
Sandous, Ikea heeft zoiets. En dat kan je dan ook in kleur doen, dan kan je de muren rustig houden.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_107986921
Leuk ja Sandous <3

ik zou (maar das persoonlijk) neigen naar witte muren en gekleurde accesoires, misschien een mooie poster voor allebei op de 'eigen' muur ofzo, boven t bed?

wil je een pinterest uitnodiging? ff je mailadres dm'en :)
:)
  dinsdag 14 februari 2012 @ 22:04:28 #133
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_107987154
Pinterest... isse da??

Wil het helemaaaaaaaaal nog niet weten ;) maar vind het wel al leuk om er over na te denken hoe we Oona's kamertje ooit gaan aanpassen..
Ze heeft echt een heel klein kamertje.. en we zitten nu te denken om straks 1 wand helemaal kast + inbouwbed te maken (Neef die meubelmaker is die hopelijk kan helpen)

en de ander helft van haar kamertje zou dan vrij blijven om te spelen..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  dinsdag 14 februari 2012 @ 22:13:12 #134
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107987661
Reilain, dat heb ik hier ook, ik kijk er wel naar uit als Noortje ooit naar de logeerkamer gaat. Kan ik haar kamertje weer opnieuw inrichten, tof lijkt me dat. Het is toch wel anders als een babykamer.
pi_107998537
Dyon z'n nieuwe kamer:











pi_107998624
Mooi Meimeltje!!
Leuk bed ook. Een peuterbed?
Met een meidenkwartet
pi_107998696
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 10:23 schreef Cathmar het volgende:
Mooi Meimeltje!!
Leuk bed ook. Een peuterbed?
Dank!
Ja peuterbedje (Bopita) via Marktplaats ;)
pi_107998759
Ik ben nog wel op zoek naar een lamp.
Hangt nu best een leuke lamp (vliegtuig), maar je blijft een gat zien. Als iemand tips heeft voor een lamp die erbij past graag!
pi_107998790
leuke kamer Meimeltje
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_107998871
Bar, jij had toch ook dezelfde muurboom?
pi_107998923
Wij hebben dezelfde ja, maar die ligt nog in de doos, Roy zijn nieuwe kamer laat nog even wachten.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_107998963
Superleuk kamertje Meimel O+

Welke kleur is dat precies? Voor Puck zijn toekomstige kamer O-)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_107998973
Ow ok, tegen die tijd wel foto posten he ;) Hier heeft de boom ook een hele tijd in de doos gelegen.
pi_107999008
Ja komt zeker goed, zal nog wel dit voorjaar zijn hoor vermoed ik.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_107999025
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 10:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Welke kleur is dat precies? Voor Puck zijn toekomstige kamer O-)
:D
Flexa couleur locale, caribbean, puur aqua.
pi_107999302
Leuk Meimel! Die dieren vind ik zo leuk, en die uiltjes zijn helemaal O+ O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_107999717
Mooie kamer meimeltje! Ik vindt jullie vloer erg mooi, laminaat?
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_108000031
superleuk Meimel O+ O+
die boom en beestjes enzo zijn geweldig!
:)
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:14:00 #149
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_108001677
chique hoor meimel!
in de haak.
pi_108002757
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:04 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Mooie kamer meimeltje! Ik vindt jullie vloer erg mooi, laminaat?
Ja gewoon laminaat. De vloer lag er al in aangezien de kamer van de oudste geweest is.
'Berryfloor colours muisgrijs'.

Allemaal bedankt voor de leuke reacties! :)
Ik vind de boom ook erg leuk geworden en zo makkelijk om te doen! Je kan er ook een leuk behangetje op plakken, maar ik wilde zelf een kleurtje op de muur en dan vond ik behang op de boom te druk worden.
pi_108003879
Meimeltje, erg mooi O+
Die kleur hebben wij trouwens op 2 muren van onze slaapkamer :D
pi_108007689
Heel gaaf Meimeltje!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_108011136
Het is zó goed gelukt, Meimeltje! Wat een fijn plekje voor Dyon. Ik vind het leuk om te zien hoe de plek van het bed ineens heel logisch wordt door de kistjes die je erboven hebt gehangen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108019776
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 20:34 schreef Sandous het volgende:

[ afbeelding ]
O+ O+
Oh als ik peuter was zou ik die kamer willen!! Wauw!!

Ik heb een heel saai kamertje voor Elise. Dacht, landelijk, licht. Maar de kamer is zo klein, het straalt zo weinig uit. Dus, we gaan hem over doen! En zoiets als bovenstaande foto zou geweldig zijn maar die kamer is zo mini.. Met commode, kast en ledikant staat ie vol. Hoe ga ik dat nou oplossen...
pi_108021875
Meimeltje; wat gaaf! Waar heb je de boom en de diertjes vandaan?
pi_108022016
Mooi meimeltje! Mooie kleur blauw ook! O+
  woensdag 15 februari 2012 @ 21:07:36 #157
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108022725
Gaaaf meimeltje!! Hele stoere kamer.

Sannne, heb je plek om de commode ergens anders neer te zetten?
  woensdag 15 februari 2012 @ 21:27:58 #158
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108023736


oeh, wat fout.....
pi_108024477
Ja kan, maar zet dan denk ik liever de kast in het halletje naast haar kamer. Dan heeft ze iets meer ruimte. Straks als ze groter is doe ik de commode weg en de kast terug. Oh kheb zoveel ideetjes ineens!
pi_108024817
Wij zijn nu bezig met de babykamer de laatste weken. Mag ook wel, want ik ben nu bijna 31 weken zwanger :') De kozijnen heb ik vandaag voor het laatst geschilderd (zacht roze) en morgen moet de radiator nog gedaan worden (waarschijnlijk nog 2 keer). Volgende week gaat schoonmoeders behangen en worden de muren licht lelie-groen en donker-bladgroen geverfd. Vloer wordt een warme kleur laminaat. Soort jungle kamertje gaat het worden haha.

Foto's volgen! (ooit :P)
  woensdag 15 februari 2012 @ 21:54:16 #161
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108025291
Meimel hij is echt zo briljant mooi geworden!!!

Dit is Oona's kamertje..
Als er tips en ideeën zijn over indeling/ruimte straks met een peuterbedje... Graag!

Ondertussen is de commode naar achteren geschoven en staat haar bedje tegen de kast aan (wat verder van het raam waardoor een tikkie minder koud ;) )





enne this ook een stuk geleefder haha :Y) Dit zijn de before foto's
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_108025628
Wil je het bedje pertinent niet bij het raam hebben, Reilain? Anders zou je het peuterbedje onder het raam kunnen zetten, net als Senna in haar kamertje heeft.

Is de commode elders neerzetten een optie? Of de kast? Dat zou meer mogelijkheden bieden. Lena heeft ook een kleine kamer met een grote kast, maar ik heb de commode weggehaald en er een klein bankje neergezet. Dat geeft veel meer gevoel van ruimte.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108025750
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:39 schreef Sannne het volgende:
Ja kan, maar zet dan denk ik liever de kast in het halletje naast haar kamer. Dan heeft ze iets meer ruimte. Straks als ze groter is doe ik de commode weg en de kast terug. Oh kheb zoveel ideetjes ineens!
Heb je een foto van haar kamertje zoals het nu is?

Heb je gezien wat mignonne met de kamertjes van de meisjes heeft gedaan? Dat laat wel zien dat je met een kleine ruimte veel kan. Iets liefs aan de muur, mooie knopjes aan een commode. Die details maken het bijzonder. Ik houd zelf ook erg van mooie stoffen (al ben ik dan weer niet goed in het uitzoeken en combineren ervan, maar het valt me in foto's van Amerikaanse kinderkamers telkens weer op hoe knus dat eruit ziet).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 15 februari 2012 @ 22:04:02 #164
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108025936
Helaas is daar de ruimte niet voor... en de kasten dusdanig volgepropt dat we ze ook niet kunnen missen.... Voor straks denken we eraan om eerst het ledikantje voor een peuterbedje te vervangen.. en later de hele wand met kleur zelf (met hulp van een neef in de vorm van meubelmaker) kastenwand & inbouwbed te maken.. dan heeft ze het andere deel van haar kamer aan de kant van t raam als speelruimte... Leuk kleed.. gezellige dingen aan de muur...

Maarja.. de vormgeving daarvan ;) Das nog iets om over te brainstormen
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_108026162
Nou, dat klinkt als een hartstikke goed idee! Moet je het ledikant vervangen of kan er een zijkant uit?

Je kunt straks in ieder geval de hoogte in met je bergruimte. Je hebt vast dingen in de kast zitten waar je niet vaak bij hoeft en die kunnen daar dan mooi.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108026236
Grappig Relain, Elise's kamer zelfs nog kleiner :D Maar lief kamertje, benieuwd hoe het gaat worden!
  woensdag 15 februari 2012 @ 22:12:03 #167
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108026485
Helaas kan hier geen zijkant uit.... En wordt het waarschijnlijk het bedje met de 2 schaapjes van Ikea... (gezien Oona lammetje betekend MOET het dat bedje worden natuurlijk ;) )

Idd qua bergruimte is dat wel de meest ideale oplossing... Stiekem is er nog de hoop op verhuizen, maar ws blijven we waar we zitten, en dan moet ze het toch echt met dit hokkie doen de komende jaren

Wel benieuwd wanneer Oona over gaat naar een ander bedje... ik vermoed dat ze 1 dezer dagen door gaat krijgen dat ze eruit kan klimmen als ze zich er toe zet ;)

Heb je een foto Sannne? Ben wel benieuwd hoe je dat gedaan hebt dan :D Nog kleiner....
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_108026639
Als je er een flinke kastenwand tot in de nok toe van maakt dan komt dat echt wel goed! En dan met allemaal plankjes en schuifdeurtjes. Dat wordt echt geweldig. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 15 februari 2012 @ 22:17:44 #169
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108026852
Ben aan t googlen geweest maar kan maar weinig mooie voorbeelden vinden helaas... wel in mijn hoofd ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_108027187
Een soort bedstee lijkt me ook heel gaaf:



Links kast, boven kast. En dan met een zitplekje eronder, of juist wat lades voor opbergruimte.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108027322
Ja heb wel wat foto's maar die zijn net na de verhuizing dus nog heul ongezellig.. Alles stond toen net.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je ziet, saai en heel wit..
pi_108027350
Ohh wat gaaf Claudia!
pi_108027541
Ohh, Sannne, volgens mij ben je er met een paar dingetjes al! Ik vind het juist heel mooi en rustig zo. Wat een mooie kleur roze ook. Nog wat mooie gordijntjes erbij, iets om boven haar bed te hangen (iets tegen de muur of zoiets als de vogeltjes die ik heb), een plankje met prulletjes bij de commode of wat haakjes met kleertjes eraan.

Heb je het behang wel eens gezien dat ik ooit voor Lena heb gekocht? Dat zou ook niet misstaan in het kamertje.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108027633
Nu wil ikzelf trouwens die bedstee voor Lena als ze wat groter is. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108027671
@sannne: ik vind het mooi! Romantisch, landelijk!
pi_108027761
Ja gordijnen moeten echt snel, die maken het veel meer af. Boven de commode hangen die plankjes die naast de verwarming staan, en die luikjes met hartjes boven het bedje. Een behangetje zou het idd wel wat opfleuren. Heb niet gezien welk behang je bedoelt, heb je een foto of naam?
  woensdag 15 februari 2012 @ 22:31:43 #177
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108027803
Ja heel mooi idd! En volgens mij niet veel kleiner hoor.... Wij moeten zigzaggen.. dus denk dat jullie kamertje wat 4kanter is.

Mooi Claudia! Die had ik idd ook gevonden.. Beetje het bedstee idee bedoel ik inderdaad ook..
Maar het is weinig in combi met kastenwand te vinden als voorbeeld...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_108027819
Oh Sannne wat een ontzettend mooie meubeltjes zo bij elkaar O+

Als ik geld teveel had wou ik dat bedje wat Claudis hierboven post wel meteen hebben v Wolf, geweldig!!
mn handen jeuken, baal zo van zn kamertje, er staat gewoon te veel (rotzooi waardoor het er nog kleiner lijkt dan het al is.. nog eventjes geduld en dan ik ein-de-lijk een peuterkamertje gaan inrichten want dan komt er een bed en kast!
Hij slaapt nu nog in ledikant en commode is er ook nog.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 15 februari 2012 @ 22:32:33 #179
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108027867


knalkleuren waar je helemaal gek van wordt natuurlijk... maar dit is beetje het idee dat ik heb.. maar dan een rustige uitvoering en wat strakker ipv allemaal wisselend in diepte
En dan zonder het rechter gedeelte...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_108027988
Sannne wat een lief kamertje O+
je zou ook kunnen overwegen om een plankje op te hangen en daar kleine dingetjes op te zetten, of een witte letterbak aan de muur met kleine "schatten" voor je meisje erin O+
of ehm... wat ingelijste ansichtkaarten/prenten?
:)
pi_108028143
De hartjesletterbak van Riverdale is zo mooi! En daar gehaakte beestjes in zetten.. Kan ze die straks allemaal weltrusten wensen :)

Ik vond de boekjesplankjes die ik hier al eens langs zag komen ook heel leuk. Maar ben zo bang dat het allemaal te druk wordt!
pi_108028214
Wat leukkkk Reilain!!
pi_108028330
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:36 schreef Sannne het volgende:

Ik vond de boekjesplankjes die ik hier al eens langs zag komen ook heel leuk. Maar ben zo bang dat het allemaal te druk wordt!
Dan doe je toch gewoon eens één ding, kijk je het even aan en doe je daarna iets anders? Babysteps. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108028334
Tip voor kleine ruimtes:
In een hoek Pax garderobekast 60x60 met opzetdeel, komt hier bijna tot aan het plafond.
Dwars erop (aan de zijkant) Billy boekenkast met opzetstuk voor boeken en knuffels.
Uitgevoerd in wit lijkt het 1 kast. Heel praktisch!
pi_108028355
deze..
pi_108028405
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:32 schreef Reilain het volgende:
[ afbeelding ]

knalkleuren waar je helemaal gek van wordt natuurlijk... maar dit is beetje het idee dat ik heb.. maar dan een rustige uitvoering en wat strakker ipv allemaal wisselend in diepte
En dan zonder het rechter gedeelte...
Leuk! Maar heb je zoveel ruimte? Op de foto lijkt het alsof je minder lengte hebt, en je zit nog met de schuine wand.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 15 februari 2012 @ 22:40:43 #187
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108028466
Neujjjjjj helaas niet ;)

ZO.. hehe... foto gevonden die wat logischer is



Dit maar dan dus andersom... gezien de schuine wand aan de anderekant zit.. en dan het bedje lager .... voetjes onder het schuine gedeelte en de rest volproppen met opbergplekjes en deurtjes :D
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_108028483
Meimeltje O+ mooie kleur en superruimte!

Relain, mijn kamer is ietsje breder, maar moeten wel 2 kids, lastig he.
Als je de commode weg kunt doen heb je al heel wat ruimte.

Sanne, ik vind het nu al gaaf! Mooi roze! Met een rolgordijn, boeken op de plank bij het raam met een leuke knuffel. Misschien een andere lamp(in de kleur van (rol)gordijn. Leuk kleedje, aan de hanger van de commode een mooie kledinghanger met een favojurkje, mooie kleurrijkemanden op de kast en je bent al heel ver!
pi_108028498
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:40 schreef Reilain het volgende:
Neujjjjjj helaas niet ;)

ZO.. hehe... foto gevonden die wat logischer is

[ afbeelding ]
Perfect. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108028528
@sannne
Deze foto kubussen zijn ook leuk
http://www.ikenik.nl/lief(...)876rbbkg755ur8l5abl5

en deze letterbak
http://www.ikenik.nl/lief(...)7.html?cPath=312_640

Kanten gordijnen van ikea, wat rieten hartjes.
pi_108028589
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:40 schreef Reilain het volgende:
Neujjjjjj helaas niet ;)

ZO.. hehe... foto gevonden die wat logischer is

[ afbeelding ]

Dit maar dan dus andersom... gezien de schuine wand aan de anderekant zit.. en dan het bedje lager .... voetjes onder het schuine gedeelte en de rest volproppen met opbergplekjes en deurtjes :D
ooh!

ooohooh!!

bedankt :') nu moet ik een huis waarin dit past :P
:)
  woensdag 15 februari 2012 @ 22:43:43 #192
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108028660
Hihi sorry ;)

Kleine maissonette kopen?? Dan moet je wel ivm de bergruimte.. ow ow wat erg
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_108028675
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:42 schreef mignonne het volgende:

[..]

ooh!

ooohooh!!

bedankt :') nu moet ik een huis waarin dit past :P
Ik moest anders meteen denken aan jullie kamertjes! Moet kunnen, toch?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 15 februari 2012 @ 22:44:34 #194
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108028716
does een foto mignonne ;) Ben benieuwd!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_108028759
Haha mignonne.. ik dacht hetzelfde :D

VT, thanks, die zijn erg leuk!!
Ik heb idd die kanten gordijnen bij Ikea al eens gezien, maar wou dikke linnen gordijnen eigenlijk. Nu twijfel ik :P

Voor het raam staan idd al boekkies, wil er nog een leuk vaasje bij met pioenroosjes erin in verschillende kleuren roze.

Sandous ik heb ooit eens een geweldige foto gezien van 2 franse houten bedden die tegen elkaar aan staan.. Vond ik zó gaaf.. Ik ga hem eens zoeken voor je.
pi_108028797
Relain je laatste foto, wauwww O+
Dat wil ikook!
pi_108028821
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:43 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik moest anders meteen denken aan jullie kamertjes! Moet kunnen, toch?
hmm nee de schuine kant bij ons en plaats van deur/raam is net anders, gaat net niet lekker lukken denk ik.
:)
pi_108029022
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:46 schreef mignonne het volgende:

[..]

hmm nee de schuine kant bij ons en plaats van deur/raam is net anders, gaat net niet lekker lukken denk ik.
Ohja, dat is waar ook. Misschien kun je een deel minder ondiep maken, zoals op de foto erboven. Ik weet niet meer precies hoe de situatie ook alweer was.

Op de laatste foto hadden ze trouwens ook net niet genoeg ruimte en dat hebben ze mooi opgelost! Ziet er helemaal niet gek uit, dat doorlopende/uitstekende deel.

[ Bericht 8% gewijzigd door Claudia_x op 15-02-2012 22:57:20 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108029029
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:45 schreef Sannne het volgende:
Haha mignonne.. ik dacht hetzelfde :D

VT, thanks, die zijn erg leuk!!
Ik heb idd die kanten gordijnen bij Ikea al eens gezien, maar wou dikke linnen gordijnen eigenlijk. Nu twijfel ik :P

Voor het raam staan idd al boekkies, wil er nog een leuk vaasje bij met pioenroosjes erin in verschillende kleuren roze.

Sandous ik heb ooit eens een geweldige foto gezien van 2 franse houten bedden die tegen elkaar aan staan.. Vond ik zó gaaf.. Ik ga hem eens zoeken voor je.
Of een wit rolgordijntje met bolletjesrand en de kanten gordijnen voor de sfeer.
pi_108029296
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ohja, dat is waar ook. Misschien kun je een deel minder ondiep maken, zoals op de foto erboven. Ik weet niet meer precies hoe de situatie ook alweer was.


grofweg
:)
pi_108029491
oudste:







:)
pi_108029497
Jullie kamers stralen al zoveel meer sfeer uit dan mijn betonnen hok.. Nieuwbouw rules. :P

VT nee ik wil toch echt de linnen gordijnen haha. Vind ik zo gaaf! Maar een pompommetjeslint kan ik wel langs het witte rolgordijn maken ja! Goeie tip!
pi_108029542
en inmiddels heeft ze een nachtlampje bij t bedje <3 (zo weer weg ;) )

:)
pi_108029561
Oh, de kamer van je jongste ziet er juist heel geschikt uit, toch? Ik herinnerde me de kant van de open, lage kast toch goed. Dat zou je als kastgedeelte kunnen houden (schappen iets doortrekken, kastgedeelte half hoog houden) en dan deurtjes ervoor. Daarnaast het bed. Dan heb je een nisje met een deel van het kastje waar je nog iets op kunt zetten. En dan helemaal rechts (naast de deur) een hoge kast van vloer tot plafond (als daar nog ruimte voor is, en anders moet je het hoekje om).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108029672
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:59 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, de kamer van je jongste ziet er juist heel geschikt uit, toch? Ik herinnerde me de kant van de open, lage kast toch goed. Dat zou je als kastgedeelte kunnen houden (schappen iets doortrekken, kastgedeelte half hoog houden) en dan deurtjes ervoor. Daarnaast het bed. Dan heb je een nisje met een deel van het kastje waar je nog iets op kunt zetten. En dan helemaal rechts (naast de deur) een hoge kast van vloer tot plafond.
ja maar dan wordt het wel een heel donker hok hoor :o en met nog maar een heel smalle doorgang. Dan blijft alleen de breedte van de deur tot het raam over om te lopen, dat vind ik een beetje too much geloof ik.
:)
pi_108029763
Volgens mij valt het met het donkere wel mee, want je zet op zich niets voor je raam. En doordat het één kast is en de ruimte verder leeg blijft ziet het er ook niet vol of druk uit. Maar het neemt inderdaad wel veel ruimte weg. Al houd ik zelf zo van een bedstee. Ik zou het liefst in een hok met alleen een matras slapen. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108029850
nah, ik vind het idee van zo'n bedstee echt heel leuk, maar de kamertjes hier vind ik daar niet echt voor lenen. Als die tussenwand tussen de twee kamers er niet zou staan was het een ander verhaal. Dan zou ik het wel serieus overwegen O+

en dan misschien wel een grote zodat ze er samen in kunnen. Jaaaaa! O+ O+
:)
pi_108029868
Slopen die hap dan.

Mag zeker niet?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108030092
quote:
6s.gif Op woensdag 15 februari 2012 23:06 schreef Claudia_x het volgende:
Slopen die hap dan.

Mag zeker niet?
I doubt it :D

en daar ga ik me ook niet aan wagen. Ik koop wel een huis, ooit, later als ik groot ben.
:)
pi_108030149
Ik zou het zonde vinden, vind de kamertjes van je meiden zooooo lief en gezellig!
pi_108030202
Ik vind dat je de kamer van je oudste al tamelijk ideaal hebt ingericht. Efficiënt, knus en ook nog ruimte om te spelen. Gewoon een heel fijn plekje voor d'r.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 15 februari 2012 @ 23:17:36 #212
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_108030425
Oh wat super knus zijn hun kamertjes! Hebben al dat sfeertje...
Oeps verkeerde account... Reilain dus... Ff nog snel vanuit mn bedje
pi_108030441
kamertje van jongste hebben we weer omgegooid, zal morgen eens foto's gaan maken.

niet dat het boeit verder want ze slaapt er toch nooit :')
zodra ik haar in ons bed leg is ze al vertrokken voordat ze haar kussen raakt, maar in die eigen kamer slapen, ho maar. Ze vindt t niet mooi denk ik :+
:)
pi_108030491
Hier precies zo hoor Mignonne. Waarom doe ik moeilijk, ik verschoon dr alleen in die kamer :P
  woensdag 15 februari 2012 @ 23:20:10 #215
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_108030539
Wow Reilan! Zo'n bedstee is zo fijn he. Ik heb er vroeger bij mijn opa ook vaak in geslapen en het was zo fijn, dat knusse. O+

Ik kwam deze lang, lang geleden tegen in dit topic, volgens mij had SC 'm gepost.

Het bedje blijft maar door mijn hoofd spoken. O+
Die naam op de muur doet 't 'm he. Dat je als je je kind 's ochtends uit bed haalt wel weer welke naam je moet noemen. :+

Jouw kamertjes blijven geweldig Mignonne!
A grand adventure has begun.
pi_108030545
Doet me denken aan dat geweldige hoekje dat ik voor Lena in Ivans kamer had gemaakt. Daar heeft ze in totaal 2,5 uur in geslapen. :')
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108030760
hahaha Keshet :D *even kijken, hoe heet je ook alweer*
bij een vriendin van me sliepen we bij haar opa en oma op de boerderij, dat was zo leuk, bij Amsterdam in de buurt (voor ons uit R'dam was dat een heul avontuur), bij mooi weer mochten we in de hooiberg slapen O+ vond ik natuurlijk geweldig, ondanks dat mn huid en ogen nog drie weken lang hysterisch overstuur waren van de mijten :')
en bij slecht weer lagen we met zn tweetjes in de bedstee daar op zolder, en dan kon ik door de kieren van de bedstee zo naar buiten kijken :D vliegtuigen spotten. <3 leuke herinneringen O+
:)
  woensdag 15 februari 2012 @ 23:41:24 #218
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_108031423
ik heb nog veel meer leuke bedjes gepost hoor! :P

hier zou een bedstee komen, van de woonstore.. toen we gingen kijken samen met iesje was 't 'nee ik wil toch mn oude bed hoor, want die is wit met krullen van kea (ikea :') ) en voor meisjes met lange haren en prinsessen en ik heet eigenlijk prinses... dus' toen toch maar niet gekocht, scheelde toch weer 800 euro :7

verder is het hier voornamelijk zwart, vindt ze leuk.
pi_108031497
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 23:41 schreef SacreCoeur het volgende:

verder is het hier voornamelijk zwart, vindt ze leuk.
Heeft ze niet van een vreemde. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 15 februari 2012 @ 23:44:39 #220
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_108031530
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 23:43 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Heeft ze niet van een vreemde. :Y)
true :P
zwart & wit :9~

ik had t nieuwe stippen behang al gepost toch?
pi_108031594
Kan geen kwaad om het nog een keer te doen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 15 februari 2012 @ 23:50:06 #222
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_108031740
inrichting is alweer heel anders.. dus even voor het idee

  woensdag 15 februari 2012 @ 23:51:05 #223
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_108031777
en in onze slaapkamer is het dus wit met zwarte stippen, da's wel cool.. hetzelfde maar toch anders :P
pi_108031843
Gaaf! Vooral omdat het grote stippen zijn, geeft het ook weer een rustige uitstraling!
pi_108031949
Nice! Dat vind ik ook, Sannne.

Maar ik ben sowieso fan van je interieur, SC. Sjiek én leuk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108031995
En ja, deze inrichting is zó januari 2012. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 15 februari 2012 @ 23:56:02 #227
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_108032001
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 23:54 schreef Claudia_x het volgende:
Nice! Dat vind ik ook, Sannne.

Maar ik ben sowieso fan van je interieur, SC. Sjiek én leuk.
ha zal ik je eens mn sexy tv meubel showen? :P
pi_108032018
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 23:56 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

ha zal ik je eens mn sexy tv meubel showen? :P
Yes, please! Ik ben nog op zoek naar een tv-meubel.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 15 februari 2012 @ 23:57:27 #229
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_108032053
coolste ever, haal m zo wel weer weg hoort hier niet :P
  woensdag 15 februari 2012 @ 23:58:51 #230
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_108032107
wat lijkt mn behangetje hier toch hysterisch, prachtig xD
pi_108032161
Ja hey, da's Ikea. :( Maar het ziet er goed uit! En je behang is gaaf! O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 16 februari 2012 @ 00:01:31 #232
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_108032211
maar ik hou van ikea! is zweeds design ja :7
pi_108045667
Ja hé :D Nu ben ik ook nieuwschierig!!

Ik moet zeggen dat ik het heel moeilijk vond om het sfeertje dat ik in gedachte had voor Oona's kamertje ook daadwerkelijk erin te krijgen.. Het is wel een beetje gelukt... (Rustig maar wel met kleine details) maar straks voor een wat 'groter' kamertje wil ik toch dat het er wat meer uit komt... Nog niet helemaal erover uit hoe ik dat voor elkaar moet krijgen in haar hokkie...

Net zoals dat kamertje van Dyon... Rustig, maar ademt zoveel sfeer en zoveel dingen om naar te kijken...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_108047628
En KD wees me er al op ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_108051596
Ik spam gewoon onze kamertjes nog ns :D
op dit moment is er eigenlijk niets wat ik aan de kamertjes zou willen veranderen, komt zelden voor :') dus toont maar hoe blij ik ermee ben. Of nouja vooruit, ik wil bij jongste haar kamertje ook zo'n stofgeval ophangen voor haar inbouw-kledingkastplankjes. Maar dat is meer een klusje wat toch al op de to-do lijst stond.

Jongste haar kamertje:




grofweg iets van 2 bij 2,5 ofzo? en t plafond is laag, 1,90 geloof ik. Ik vind dat wel wat hebben, het maakt de kamertjes welliswaar wat kleiner, maar wel heel knus.

details, oa:




Grote haar kamer was vorige pagina al voorbij gekomen, maar mn boekenwandje nog es omdat ik em zo leuk vindt:




Dit hangt boven haar bedje:
t is de bedoeling om er periodiek wat dingen bij te prikken zoals pasfoto's uit zo'n fotohokje of toegangskaartjes naar iets leuks waar we heen geweest zijn.


Niet zo heel boeiend allemaal maar ik ben er blij mee, neutraal genoeg om rustig te zijn (daar hou ik van bij slaapkamers), maar toch een 'aangekleed' plekje.
:)
pi_108052911
Echt geweldig zijn ze Mignonne... Het sfeertje ook wel dat ik hoop te krijgen in Oona's kamertje.. Die ook klein aandoet door het schuine gedeelte.. Haar kamertje is volgens de bouwtekening 310 x 180 (maar das dus de vloeroppervlakte, t schuin stuk is over de gehele 180)

We zitten nu aan die boekenplankjes te denken voor in onze keuken... zodat we daar tekeningen e.d van Oona op kunnen zetten.. Erg leuk vind ik ze!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_108053597
Jaaa die boekenplankenwand vind ik zo leuk!

Ik had net wat foto's gemaakt nog.. Iets beter beeld nu van hoe het is.




Iets gezelliger dan de vorige foto's.
Jullie reacties hebben me wel aan het denken gezet, misschien dat ik als alles af is (gordijnen, alles opgehangen e.d.) eens moet bedenken of ik nog wel meer wil.
Heb hele lieve roze vlaggetjes, zou dat er nog leuk bij zijn?
Heb ook 2 van die boekenwandplankjes, weet alleen niet waar ik die nog kwijt kan.. Misschien boven haar bed, dan doe ik de hartjesluiken gewoon niet (op mijn kamer ofzo :P)

Mignonne jij hebt ombouw om de verwarmingen toch? Dat vind ik zo lief! Dat zou ik ook nog wel willen, alleen volgens mij is het best duur dat te laten maken. Iemand een idee hoeveel dat zou kosten? Ik heb geen handige opa's oom's oid :P
pi_108054259
ik heb geen idee Sannne, onze zaten er al in en volgens mij heeft de handige Harry van taartjesfee die er destijds zelf in gemaakt. (net als de inbouwkasten dacht ik).

je zou die boekenwandplankjes ook boven de commode kunnen doen?

ik vind het een lief kamertje zo <3 en ik denk dat als er gordijnen hangen dat het een heel ander gezicht zal zijn dus wellicht verstandig om dat even af te wachten ja :D wie weet is het dan met die plankjes of die luikjes erbij wel 'af' voor je gevoel!

Leuk hart-ophangding trouwens in de hoek. :Y
:)
pi_108055031
Senna's kamer is ook klein, ongeveer 205x300, en ik ben erg blij met hoe het geworden is. Ik vond het met commode eigenlijk lastiger, nu ben ik veel blijer dan met de babykamer toen.

Vanaf de deuropening:


Linkerkant met boekenplankjes, kastje, lampje en draad met kunstwerkjes


Rechterkant met bankje met verkleedspullen en tekening van Jip en Janneke O+


En vanaf het bed, de hoek rechts naast de deur met de kledingkast:


Er staat niet veel in, maar voldoende en ik vind het toch erg knus geworden. De gordijnen zijn een gouden greep gebleken, had niet verwacht dat ze zo perfect zouden staan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_108055398
Is inderdaad super Miss!! Echt heel gaaf zo het bedje onder het raam.. Helaas gaat dat hier niet passen met een gewoon 1 persoons bed...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_108055513
Is het smaller dan 2 meter? Dat is jammer inderdaad. Ik vond het hier echt de ideale opstelling, omdat je dan nog echt ruimte overhoudt. En omdat dit een bedank is met ombouw hoefde we meteen niets meer te doen aan de verwarming!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 16 februari 2012 @ 20:16:20 #242
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_108055833
wij hebben hier een kamer van 12m2 voor iesje en dat is ook niet genoeg :')
vandaag kledingkast eruit naar mijn kledingkamer, te veel speelgoed :'(
pi_108055908
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 20:16 schreef SacreCoeur het volgende:
wij hebben hier een kamer van 12m2 voor iesje en dat is ook niet genoeg :')
vandaag kledingkast eruit naar mijn kledingkamer, te veel speelgoed :'(
omg :D
:)
  donderdag 16 februari 2012 @ 20:21:26 #244
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_108056062
is ook de schuld van die lockerkasten hoor, nemen veel ruimte in beslag.. maar ik hoef iig al dat gekleurde speelgoed niet te zien xD
pi_108056189
:D Does een foto SC! Ben wel benieuwd...

Nee helaas past dat niet Miss... Hijs 1.80 breed....
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  donderdag 16 februari 2012 @ 20:24:45 #246
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_108056217
k heb alleen oude foto's, inrichting is totaal anders.. maakt dat uit?
  donderdag 16 februari 2012 @ 20:25:04 #247
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_108056240
En een peuterbedje dan Reillan?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_108056788
Heerlijk knus ingericht Mignonne, Sanne en Miss!!

Dyon heeft nu ook maar een klein kamertje, maar dat gaat mijn kamertje worden ;)
  donderdag 16 februari 2012 @ 20:44:45 #249
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_108057170
Als Rienk naar een grote jongens kamer gaat gaat hij waarschijnlijk naar onze kamer. Pikken wij de zijne in ;) Hij heeft dankzij het dakkapel rechte muren, maar wij hebben de kamer een meter langer. Maar doordat wij scheve muren hebben kunnen wij er toch niks mee. Rienk kan er mooi een bureautje hebben staan ofzo :Y

Jelte heeft hier de kleinste kamer. Maar groot genoeg :Y Ik weet de verhoudingen niet zo snel, maar die van Jelte is 3.5x2.5 oid
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_108059498
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 20:25 schreef Vlindur het volgende:
En een peuterbedje dan Reillan?
Dat moet wel gaan inderdaad als tussenoplossing :D...
Maar wil de commode voorlopig ook houden..

Ben sowieso wel benieuwd SC
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  donderdag 16 februari 2012 @ 21:53:48 #251
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_108060666
zo ffkes die grote foto weggehaald, vond 't zelf irritant :D

[ Bericht 45% gewijzigd door SacreCoeur op 16-02-2012 23:17:58 ]
  donderdag 16 februari 2012 @ 21:57:01 #252
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_108060815
ik vind eigenlijk niet meer foto's dan die hoek :'D

alleen met het oude behang vind ik veel foto's
pi_108061124
leuk zo dat bankje/tafeltje <3 en dat schommelstoeltje is te lief O+ O+
:)
  donderdag 16 februari 2012 @ 22:07:32 #254
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_108061364
dat bankje is er alweer uit, staat nu in de inloopkast. Weet niet meer wat ik ermee moet :P
ze heeft nu bed, 3 lange planken, 2 lockerkasten, keukentje, nachtkastje en schommelstoeltje.
pi_108061784
oh! :D hahaha

nouja ik vond het leuk, zo'n speeltafeltje voor het raam <3
:)
  donderdag 16 februari 2012 @ 22:18:52 #256
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_108061981
is ook, alleen de kachel zit erachter incl metertje en dan gaat zo'n bankje steeds scheef staan.. is vervelend :P

ik verander iedere week wel iets dus recente foto's heb ik tegenwoordig niet meer :+
de ruimtes zijn ook gewoon leuk om mee te 'spelen'.
2 grote 12m2 kamers, kledingkamer en nog een inloopkast, qua ruimte zou ik hier nooit weg willen.
  Milf donderdag 16 februari 2012 @ 22:36:47 #257
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_108062961
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 19:24 schreef Sannne het volgende:

Mignonne jij hebt ombouw om de verwarmingen toch? Dat vind ik zo lief! Dat zou ik ook nog wel willen, alleen volgens mij is het best duur dat te laten maken. Iemand een idee hoeveel dat zou kosten? Ik heb geen handige opa's oom's oid :P
Je kunt ze ook "kant en klaar" kopen bij een bouwmarkt. Qua prijs valt dat wel mee en ook al heb je geen handige mensen, dit kun je zelf wel.

Hier een filpmje hoe het moet: http://www.praxis.nl/insp(...)ng%3Cbr/%3Eafl.%2021
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_108063511
Sc zullen we huizen ruilen, krijg je een huis van totaal 48m2 :+
pi_108068195
Tnx Nikky! Ga er eens achteraan!
pi_108069347
Waar komen die boekenplankjes vandaan? Die zijn leuk!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_108070909
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 07:20 schreef Marjolijntje het volgende:
Waar komen die boekenplankjes vandaan? Die zijn leuk!
IKEA.

Volgend weekend krijgt hier ook iedereen een andere kamer. Wij gaan naar zolder, Mikael en Leander :') naar onze kamer en Matthias krijgt de kamer van Mikael. Dus straks hebben ze allemaal een grote kamer. Ben druk aan het kijken wat ik ermee wil. Beide kamers zijn ongeveer 6 bij 5 meter dus veel ruimte er ze hebben alleen maar een bed. Kledingkast hebben ze niet in de slaapkamer. Dus we moeten echt iets zoeken naar iets leuks om de kamer toch een beetje voller te krijgen!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_108071840
Wil je de kamer van je zoons opdelen in twee hoeken, zodat ze een eigen plekje/ hoekje krijgen, MeNicole?
pi_108071931
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:21 schreef tennisster198 het volgende:
Wil je de kamer van je zoons opdelen in twee hoeken, zodat ze een eigen plekje/ hoekje krijgen, MeNicole?
Ja denk het wel. De ene van de 2 slaapt nu nog bij ons maar gaat als we allemaal van kamer verandert zijn echt echt op de kamer met zijn broer. Ik kan er in principe wel 2 hoeken van maken. De deur zit aan de lange kant precies in het midden en aan de andere lange kant zitten aan schuin tegen over de deur zeg maar 2 hele grote ramen.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_108072098
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:25 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Ja denk het wel. De ene van de 2 slaapt nu nog bij ons maar gaat als we allemaal van kamer verandert zijn echt echt op de kamer met zijn broer. Ik kan er in principe wel 2 hoeken van maken. De deur zit aan de lange kant precies in het midden en aan de andere lange kant zitten aan schuin tegen over de deur zeg maar 2 hele grote ramen.
Misschien een grote Expedit kast van Ikea in het midden? Kunnen ze daar hun speelgoed, boekjes en andere dingen in opbergen (misschien in mandjes) en hebben ze beiden hun eigen (slaap) plekje. Verder misschien een groot speelkleed? Er komt geen kledingkast op hun kamer?
pi_108072209
Ja we hebben al een expedit kast. Maar dan die met 8 vakken. Nee kledingkast hoeft niet want we hebben een inloopkast in de gang waar kun kleding in ligt!

Maar het gaat me meer om de kleuren. Er ligt zwarte vloerbedekking en de muren zijn nu wit.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_108072333
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:35 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja we hebben al een expedit kast. Maar dan die met 8 vakken. Nee kledingkast hoeft niet want we hebben een inloopkast in de gang waar kun kleding in ligt!

Maar het gaat me meer om de kleuren. Er ligt zwarte vloerbedekking en de muren zijn nu wit.
Oké! Als er een zwarte vloerbedekking ligt, zou ik de muren niet te donker maken. Ik zou één muur een lichte kleur geven (lichtblauw, limegroen, of iets anders) en de rest van de kamer aankleden met accessoires is die kleur of een andere tint. Dus: gordijnen, schilderijtjes, lijsten, kussens, bedtextiel, vloerkleed...
  Moderator vrijdag 17 februari 2012 @ 10:50:07 #267
5428 crew  miss_sly
pi_108072585
Misschien de tegenover elkaar liggende muren in een kleur verven die de jongens leuk vinden? Ieder een eigen kleur dus, waarmee je nog duidelijker aangeeft dat het hun deel van de kamer is?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_108072811
Ja dat zou eventueel ook wel kunnen. Maar ja Mikael vind zwart mooi en Leander snapt niet wat ik bedoel. Misschien kan ik Mikael laten kiezen uit een paar kleuren. Hij wilde wel heel graag van die houten dieren aan de muur. Dus ik denk dat de muren wit blijven en dat ze allebei een paar dieren mogen kiezen en dan in de kleur die ze willen.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_108145410
In Z&G al gezegd, maar ik bedacht me dat er ook nog een apart topic voor was. Waarschijnlijk gaan wij deze meubeltjes bestellen voor de babykamer:



:s)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108145520
:) leuk phaidra!
pi_108146832
Leuk Phaidra!

Hier moeten we de toekomstige babykamer (alweer) leeg gaan ruimen. Binnenkort gaan ze toch echt beginnen *O*
Ben zo benieuwd hoe t gaat worden :D
pi_108173594
Hier nu ook de toekomstige babykamer leeggeruimd. Jezus wat een bende. Morgen gaan we verf kopen en wat aankleding en dan deze week hopelijk de kamer helemaal klaar:D mag wel tijd worden dat er wat aan gedaan word alweer 27 weken. Heb veel inspiratie vanuit jullie gekregen:)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_108295727
http://www.zarahome.com/w(...)nl/en/zarahomekidsnl

O o, wat een leuke dingen zie ik hier. Nu nog wachten tot het tijd is voor nieuwe kamers voor mijn meiden.
Met een meidenkwartet
pi_108344889

wiegje van stokke naast ons bed


familie-lakentjes O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en 't ledikantje op de babyslaapkamer
pi_108351626
Leuk Zoe! Dat wigje vind ik echt geweldig!

Mijn schoonouders zijn nu de kinderkamer aan het behangen, ik kan ook eindelijk bijna foto's plaatsen hier!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_108351747
Lief die lakentjes!

Dat wiegje is naar mijn mening echt een Stokke ontwerp. Foeilelijk (sorry mijn mening) maar enorm praktisch.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_108355250
Leuk marjolijntje! Ben benieuwd! :)

Estrys,
Idd vind stokke zelf ook erg praktisch, wij hebben de xplory wagen ook

T wiegje is uitwasbaar en makkelijk op te bergen in n super platte doos
  vrijdag 24 februari 2012 @ 21:53:53 #278
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_108364284
Stokke moet je ook niet kopen omdat het mooi is inderdaad :P
pi_108456202
Zeg ik zit verwikkeld in een gordijnendiscussie.
Wij hebben maar 1 raam op de babykamer dus een echt groot gordijn hebben we niet nodig.
Volgens mij staat het ook niet om daar het gordijn tot de vloer te doen.

Maar moet dan het gordijn net 1cm boven de vensterbank of net onder de vensterbank?
Ik zeg er net onder, en (8> erboven. En op de hema site staat ook 1cm boven de vensterbank.

Maar ben niet overtuigt. O-)
pi_108457250
Wij hebben het onder de vensterbank gedaan, vinden we zelf mooier! Op de gebruiksaanwijzing stond ook 1 cm boven de vensterbank. (kant en klare gordijnen van de Karwei)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_108457717
Ik vind een stukje eronder ook mooier!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_108458354
Leuk behang Marjolijntje! Ik zou ook eronder doen. Erboven vind ik altijd net lijken of er stof te weinig was....
  maandag 27 februari 2012 @ 15:58:14 #283
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_108466100
Ik heb twee muurschilderingen gemaakt op de kamer van de mannen. Formaat 80cm bij 200cm. Nu wil ik daar graag een lijst omheen gaan maken. Zit te denken aan zilverkleurig oid. Iemand tips?
pi_108467156
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:58 schreef mikoxx het volgende:
Ik heb twee muurschilderingen gemaakt op de kamer van de mannen. Formaat 80cm bij 200cm. Nu wil ik daar graag een lijst omheen gaan maken. Zit te denken aan zilverkleurig oid. Iemand tips?
Je hebt bij gamma of Praxis van die lijsten die je zelf op maat moet maken. Zal er ff een foto van maken!!
Tis om schilderijen op te hangen!!



we hebben toevallig dit systeem voor dezelfde reden gekocht!!

[ Bericht 21% gewijzigd door MeNicole2 op 27-02-2012 16:39:39 ]
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 27 februari 2012 @ 17:00:32 #285
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_108468797
Oh, goed idee MeNicole. Dank!
Hoe maak je dat op de muur vast?
pi_108666573
claudia vroeg me gisteren om foto's

dus dan plaats ik ze hier ook maar ff





en ze was aan het spelen dus beetje zooitje :P
  zaterdag 3 maart 2012 @ 16:03:40 #287
30252 Soempie
Procreating
pi_108666701
Ik snap dat wiegje van Stokke niet? Wat doe je met dat gat onderin? Ik vind de lakentjes trouwens echt zo O+ O+ !

En ik wil speciaal nog even zeggen dat ik het kamertje van mignonne echt zo mooi vind. O+

Hier slaapt Mattís al lekker door en hij past niet meer in het wiegje (na 6 weken al niet meer!!! :( ). Dus, nu ligt hij sinds een paar dagen in z'n eigen kamertje (en direct alle nachten al 8 uur achter elkaar geslapen :D ). Vandaag de laatste dingetjes opgehangen:





In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zaterdag 3 maart 2012 @ 16:10:38 #288
30252 Soempie
Procreating
pi_108666958
KD, wat een mooie meubeltjes. _O_
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_108667050
goed he, kringloop! en opknapskills. wat een lief kamertje heeft Mattis! Wat is dat rupsjenooitgenoegding? en dat uiltje is ook cute <3
  zaterdag 3 maart 2012 @ 16:17:48 #290
30252 Soempie
Procreating
pi_108667186
Haha, jij hebt goede ogen. Dat rupsjenooitgenoegding is een muziekdoosje. Heeft m'n zus gemaakt van fimo. En die meetlat heeft m'n andere zus gemaakt. O+





En ze heeft echt een meisjeskamer, zo leuk! Ik vond het hoekje bij jullie in de kamer ook gaaf. Foto heb je in een ander topic?

[ Bericht 45% gewijzigd door Soempie op 03-03-2012 16:23:00 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_108668940
dat meetding O+ O+

en dat hoekje staat alweer een paar topics terug denk ik ;)
  zaterdag 3 maart 2012 @ 17:40:35 #292
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_108669976
ik vind die buffetachtige kast nog steeds heel leuk!
pi_108670047
Ja ik vind die kast op Elin's kamer ook geweldig :Y O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108670113
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:40 schreef SacreCoeur het volgende:
ik vind die buffetachtige kast nog steeds heel leuk!
het is zelfs een buffetkast :+

soms maak ik hem blauw, soms roze en soms creme :+ ik houd wel van wat variatie :) en dan plak ik weer een ander behangetje achter de ruitjes :)
pi_108670167


[ Bericht 100% gewijzigd door vinn08 op 03-03-2012 17:50:06 ]
  zaterdag 3 maart 2012 @ 17:45:51 #296
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_108670168
Ja vorige keer was ie blauw :P

waar heb je de kast vandaan? MP ofzo? die kasten zijn echt freakn duur.. ik kijk weleens in kringloop enzo maar je moet maar net geluk hebben.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 17:47:30 #297
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_108670221
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:45 schreef vinn08 het volgende:
@ SacreCour, ik ben nieuw hier en kwam via google tegen dat jij een badbakje van mim-pi zoekt nr 525
ik heb dat badpak nieuw in maat 104
Dus mocht je interesse hebben dan kun je mij mailen op vinn08@live.nl

groetjes!
Ik had nog veel meer reacties erop gehad! (wat ik overigens niet had verwacht :P)
dus ik zoek 'm niet meer, wel bedankt iig :D
en lief dat je helemaal een profiel aangemaakt hebt :P
pi_108670309
Ohh super, ja was zo gemaakt dat profiel en op zich misschien wel interessant om sommige formus te vlgen, dit is natuurlijk totaal off topic, sorry daarvoor
pi_108672868
Soempie: dat gat van t wiegje heeft niet echt n functie (voor zover ik weet :D) zal wel het ontwerp zijn.

De onderkant is wat rond zodat je het kan 'wiegen'.
Kan ook n wipstoeltje bij http://www.stokke.com/nl-(...)n-sleep-concept.aspx

Dat uiltje heb ik ook besteld O+ had je toen gepost in t topic hihi vind m zo leuk!
Lief kamertje ook :Y

KD wat een mooie meidenkamer!

Covie: wij hebben de gordijntjes ook een stukje onder t vensterbank.
pi_108672918
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:45 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja vorige keer was ie blauw :P

waar heb je de kast vandaan? MP ofzo? die kasten zijn echt freakn duur.. ik kijk weleens in kringloop enzo maar je moet maar net geluk hebben.
klopt :+ ik had m voor 50 eur van MP :+
  zaterdag 3 maart 2012 @ 19:31:59 #301
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108673376
Maarruh :D KD waar laat je die mega garderobe van je dame?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')