Oh ja wel hoor, dat gaat fantastisch met de sonyquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik weet het niet met die ereaders... Ik lees graar in mn bed op mn zij en dat gaat dan volgens mij niet echt lekker.
Ik weet niet of jij ooit met 20 boeken in je koffer naar een zonnig oord bent gegaan?quote:
Met een iPad valt dat heel erg tegen. Ook omdat het scherm automatisch meedraait. Op vrijdag 6 januari 2012 15:09 schreef Bakfiets. het volgende:
eReaders zijn des duivels
Nou, nog net dan, op het randje: Iedereen een heel gelukkig/fijn/mooi/prettig/gezond 2012!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:56 schreef Nirak het volgende:
Owja, gelukkig nieuwjaar wensen mag nog hebij deze dan maar heel veel goeds voor een ieder! (weet al niet meer of ik t nu wel of niet gedaan had)
Engels!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:56 schreef Nirak het volgende:
Owja, gelukkig nieuwjaar wensen mag nog hebij deze dan maar heel veel goeds voor een ieder! (weet al niet meer of ik t nu wel of niet gedaan had)
En V, lees je wot in nederlands of engels?
Heb voor mijn mevrouw met kerst de engelstalige HP boeken gekocht, ze was/is er heel blij mij. Ze aait de kaften zelfs
ereaders (of android tablets, daar kun je het draaien gewoon uitzetten) zijn de bom. Boek op je nachtkastje, flyer op de bankquote:
Als je ze in hardcopy wil...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
O die wil ik ook nog! Ik heb me door RJ voorgenomen geen reeksen meer te lezen die nog niet af zijn, maae HP mag inmiddels wel
Ghi ouwe taart! Ok veeeel larer hoor. Als ik moest gokken 2004?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Engels!
DP, wanneer ben je in WoT begonnen? Ik volgens mij zomer 95. Bijna een half leven gelee!
Ik ben dan oud, maar ik kan wel omgaan met mijn onscreen toetsenbord.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ghi ouwe taart! Ok veeeel larer hoor. Als ik moest gokken 2004?
Dat zal overigens op een iPad ook best kunnen, maar daar was ik te lam voor om dat uit te gaan zoekenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:47 schreef Vanyel het volgende:
daar kun je het draaien gewoon uitzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |