Nee, maar er is wel een bedrijf dat Pemel Security heet. Als ik daar ga werken, is het dan aan?quote:
Die van een uur fietsen? Lijkt me wel een toffe baan eigenlijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:01 schreef LizzyAdam het volgende:
Net mn baas een biertje drinken op het werk
Meen je dat nou?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:06 schreef Vanyel het volgende:
Pff.
Overlijdt de schrijver van je favoriete serie na 11 boeken. Veel gedoe levert een andere auteur die de boel af gaat maken. Je koopt boek 12, maar hikt steeds aan tegen 11 herlezen (na 11x tussen 700 en 1200 pagina's wil je wel ff wat herinneringen ophalen). Herlees je 11 eindelijk zodat je aan 12 kunt beginnen, blijkt 12 nog veel leukerder en beterder. Gelukkig heb je zo lang gehikt dat zelfs 13 inmiddels geschreven is, dus die lees je er in noodtempo achteraan.
Is die uit....
ben je helemaal alleeeeeheeeeeheeeeeeeheen![]()
En na boek 14 wordt dat nóg erger
Oh ja wel hoor, dat gaat fantastisch met de sonyquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik weet het niet met die ereaders... Ik lees graar in mn bed op mn zij en dat gaat dan volgens mij niet echt lekker.
Ik weet niet of jij ooit met 20 boeken in je koffer naar een zonnig oord bent gegaan?quote:
Met een iPad valt dat heel erg tegen. Ook omdat het scherm automatisch meedraait. Op vrijdag 6 januari 2012 15:09 schreef Bakfiets. het volgende:
eReaders zijn des duivels
Nou, nog net dan, op het randje: Iedereen een heel gelukkig/fijn/mooi/prettig/gezond 2012!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:56 schreef Nirak het volgende:
Owja, gelukkig nieuwjaar wensen mag nog hebij deze dan maar heel veel goeds voor een ieder! (weet al niet meer of ik t nu wel of niet gedaan had)
Engels!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:56 schreef Nirak het volgende:
Owja, gelukkig nieuwjaar wensen mag nog hebij deze dan maar heel veel goeds voor een ieder! (weet al niet meer of ik t nu wel of niet gedaan had)
En V, lees je wot in nederlands of engels?
Heb voor mijn mevrouw met kerst de engelstalige HP boeken gekocht, ze was/is er heel blij mij. Ze aait de kaften zelfs
ereaders (of android tablets, daar kun je het draaien gewoon uitzetten) zijn de bom. Boek op je nachtkastje, flyer op de bankquote:
Als je ze in hardcopy wil...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
O die wil ik ook nog! Ik heb me door RJ voorgenomen geen reeksen meer te lezen die nog niet af zijn, maae HP mag inmiddels wel
Ghi ouwe taart! Ok veeeel larer hoor. Als ik moest gokken 2004?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Engels!
DP, wanneer ben je in WoT begonnen? Ik volgens mij zomer 95. Bijna een half leven gelee!
Ik ben dan oud, maar ik kan wel omgaan met mijn onscreen toetsenbord.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ghi ouwe taart! Ok veeeel larer hoor. Als ik moest gokken 2004?
Dat zal overigens op een iPad ook best kunnen, maar daar was ik te lam voor om dat uit te gaan zoekenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:47 schreef Vanyel het volgende:
daar kun je het draaien gewoon uitzetten
Dan?quote:
Je klikt 2x op die ronde knop, sleept met je vinger naar rechts en raakt het slotje aanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat zal overigens op een iPad ook best kunnen, maar daar was ik te lam voor om dat uit te gaan zoeken
Dan mag je ze komen halen. Als je Dot maar hier laat en ze ook weer terugbrengt.quote:
Jullie gaan in naastgelegen kroegen een biertje doen?quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 06:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan mag je ze komen halen. Als je Dot maar hier laat en ze ook weer terugbrengt.
Dat is een bijzonder belangrijke vraagquote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Dot
Hoe ga jij ook weer met je boeken om?
Niet ziekelijk. Gewoon met ezelsoren en normaal openvouwen. Het zijn boeken om te lezen, niet voor in de juwelenkist.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Dot
Hoe ga jij ook weer met je boeken om?
Hieroquote:
Onder andere.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 06:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jullie gaan in naastgelegen kroegen een biertje doen?
Met por-meisje ja.quote:
Hihih, dan leen ik ze graag! Neem ik mn spellen mee, kunnen we ruilenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet ziekelijk. Gewoon met ezelsoren en normaal openvouwen. Het zijn boeken om te lezen, niet voor in de juwelenkist.
Wel pockets en hardcovers door elkaar.
Ik had gelukkig gruwelijk lepra die dag, dus ik deed de handopafstandikbenziekquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:51 schreef Vanyel het volgende:
Ligt er maar aan van wie.
Op werk deden heel veel collega's kusjes voor o&n. Brrr.
Gezelligquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:58 schreef lezzer het volgende:
Wij gaan naar de verjaardag mijn neefje (zoon van mijn zus)
* lezzer richting DP en BE gaat
Een lekker intense terug popje!quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
V. ik heb:
Gamecube (ook speelbaar op Wii):
Koptelefoon omdat er nog iemand in huis is of omdat het dan harder kan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:28 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Ik lig op de bank met een doos tissues, vers geperste jus d'orange en een pot drop. Ben naar Dexter aan het kijken met koptelefoon op. Volume staat op "oma-niveau" anders kan granny het niet horen
Omdat het dan harder kan. Als je dit volume zonder koptelefoon luistert krijg je ruzie met de burenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Koptelefoon omdat er nog iemand in huis is of omdat het dan harder kan?
Retailquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:41 schreef LizzyAdam het volgende:
Pfff jullie allemaal met jullie vrijetijd![]()
ik ben al vanaf 9 uur aan het werk, en het zo druk gehad dat ik niet eens tijd heb gehad om te eten![]()
Morgen een dagje vrij
Als je 2 uur sport is de wii wel wat simpelig denk ik hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:11 schreef LizzyAdam het volgende:
Bevalt het sporten met de wii trouwens? Ik fiets nu 2 uur per dag en ik voel me er wel lekker bij dus ik zat te denken om ook te gaan sporten dinges op de wii, op mn vrije dag.
Same samequote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben ongesteld. Ik heb zin in ontzettend vies en vet eten.
Maar het is vast leuk. Ik doe wel mee Liz. Tennis?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als je 2 uur sport is de wii wel wat simpelig denk ik hoor.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben ongesteld. Ik heb zin in ontzettend vies en vet eten.
Zijn we nou zo'n lesbisch studentenhuis met gelijk lopende cycli?quote:
Kunnen we niet virtueel tennissen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:14 schreef LizzyAdam het volgende:
Het is niet echt 2 uur sporten, het is 1 uur fietsen naar mn werk en 1 uur fietsen van mn werk. Ik doe wel altijd mn best om zo hard mogenlijk te fietsen (omdat ik altijd te laat ben + door de havens moet fietsen int donker)
Skunk.. Moet ik wel hard slaan hoor, helemaal naar Zweden toe!Maar je bent altijd welkom voor een potje.. Tennis
Inderdaadquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghgihghighigihgighihigihgihghighiihg![]()
![]()
Daar hoef je overigens niet lesbisch voor te zijn hoor.
Alleen waarschijnlijker dat je dan niet aan de pil bent.
Ja, in de praktijk was het toch andersquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Echt volksstammen mannen hebben vieze dromen over wat je zojuist zei
Nee. Goed punt eigenlijk ook wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:53 schreef LizzyAdam het volgende:
Heb jij een wii in Zweden dan? Ik weet niet of dat kan
Je kunt ook zonder hond wandelenquote:Op zondag 8 januari 2012 08:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wie heeft er een hond? Wie gaat er mee wandelen?
Ik ga ook wandelen!! Als het droog blijft tenminste.quote:Op zondag 8 januari 2012 09:16 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Je kunt ook zonder hond wandelen![]()
Ik heb wel een hondmaar ben helaas te gammel om te wandelen
Waar ga je heen?quote:Op zondag 8 januari 2012 09:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ga ook wandelen!! Als het droog blijft tenminste.
Dat is inderdaad leuk wandelen. Maar nogal druk zondagsquote:
Och, plugjes in de oren en gaaaaaaaaaaaaaaan! Verder vind ik het wanneer ik alleen ga wandelen wel zo prettig als het een beetje druk isquote:Op zondag 8 januari 2012 09:31 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Dat is inderdaad leuk wandelen. Maar nogal druk zondags
quote! woop woop!quote:Op zondag 8 januari 2012 23:01 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik weet 't niet, maar trek iets heets aan.
Ik vond 'm hilarischquote:Op zondag 8 januari 2012 22:42 schreef Vanyel het volgende:
Tja, om nou mein lampf te gaan roemen vond ik al te puberaal.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:53 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
[..]
Dan betaal jij toch? Met je geëmancipeerde bakkes.
ik deed het zelf, de heer had er niks mee te maken. Heel slecht geslapen en nog steeds beroerdquote:Op zondag 8 januari 2012 22:31 schreef Vanyel het volgende:
lezzer foei. De heer weet je wel goed te straffen
Ik moest zelfs heel hard giechelen.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 06:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
ik deed het zelf, de heer had er niks mee te maken. Heel slecht geslapen en nog steeds beroerd
quote:Op maandag 9 januari 2012 08:07 schreef Vanyel het volgende:
En daar liet je ons niet eens van meegenieten!
Nee, jij?quote:Op maandag 9 januari 2012 15:16 schreef LizzyAdam het volgende:
Bzzt bzzzzt bzzzzt! En heb je dr telefoonnummer nou?
Bostonquote:Op maandag 9 januari 2012 15:23 schreef LizzyAdam het volgende:
Oh sorry Avey, waar ben je dan?
Bakkes, natuurlijk.
Eh, jaquote:
Vers bloedquote:Op maandag 9 januari 2012 15:37 schreef LizzyAdam het volgende:
Bean city. Nou ik ken je anders nog niet, dus het is wel een beetje veranderd!
Maar maak jij er dan ook een liedje bij?quote:
Weer een spelletje?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hallo Lesbeaus.
Ik heb runkeeper. Ik vind het leuk
Oh nee.quote:
Nee.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar maak jij er dan ook een liedje bij?
Wacht maar tot ik slank en seksie ben.quote:
Arme Dotquote:Op maandag 9 januari 2012 21:53 schreef Vanyel het volgende:
Wij ontdekken net terugtellend dat Dot met 2 dagen pauze nu al 18 dagen regelmatig overgeeft
Morgen verwijzing regelen!
Ligt dat aan allergieën denk je? Of gewoon algemeen ziek zwak en misselijk maar dan heul lang?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:53 schreef Vanyel het volgende:
Wij ontdekken net terugtellend dat Dot met 2 dagen pauze nu al 18 dagen regelmatig overgeeft
Morgen verwijzing regelen!
Dat weten we niet. Daarom is het zo kut.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:14 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ligt dat aan allergieën denk je? Of gewoon algemeen ziek zwak en misselijk maar dan heul lang?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 06:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat weten we niet. Daarom is het zo kut.
Heb je woensdagmiddag wat te doen?quote:Op maandag 9 januari 2012 15:27 schreef Avey het volgende:
[..]
Boston
Ik kijk soms even hoe het hier is. Weinig veranderd zo te zien
Om te beginnen een dermatoloog, dan verder zien.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]op Dots neus.
Verwijzing waarheen?
Nou, dat zou je ook niet zeggenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:47 schreef SchattigeHenk het volgende:
Hoi. Ik ben Pim, en ik ben nieuw. Hoi! Hoi.
omg hvj hfvvj jbavm!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:57 schreef SchattigeHenk het volgende:
Sorry schat. Lufyou, oneluf, wjnmk, enzo. Ik bedoel het goed
heeft fiets heul niet!!!quote:
nee hoor... ik praat hardquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:30 schreef lezzer het volgende:
Wordt een beetje fluisteren in gezelschap zo hè...
Enquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:30 schreef lezzer het volgende:
Wordt een beetje fluisteren in gezelschap zo hè...
SPOILER: pusalertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ghihihihiquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:55 schreef LizzyAdam het volgende:
Loop ik de trap op (n beetje hard, ok) noemt mn onderbuurvrouw me een stamppot!!
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:26 schreef Vanyel het volgende:
Just sayin'...
Dot voelt zich niet zo lekker.SPOILER: pusalertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe kan dat?h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Even goed schoonmaken met gekookt afgekoeld water......quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:16 schreef Vanyel het volgende:
Goeie vraag. Dit plaatje was het gevolg van een uitgebreide perssessie (ALTIJD AAN TAFEL!), maar waar het echt vandaag komt weet ik niet.
quote:
hahaha, ik dacht al zoiets. Maar geloof me, gekookt water helpt beter... En als het een paar dagen duurt even langs de ha. voor een zalfje is het met een paar dagen weg!!!!!!quote:
Fixedquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:54 schreef LizzyAdam het volgende:
Zoetjes in je koffie doen als je dat 2 minuten geleden ook al gedaan hebt. Dan niets vermoedend een slok nemen. Bah.
Stiekem opzoeken?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:51 schreef lezzer het volgende:
Ja echt dus
Ik kwam er vandaag bij het stiekem opzoeken achter dat er een hele lading Engelse woorden toegestaan is. Da was vruuger nie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |