Je gaat toch niet weer een hele klaagzang houden over je studiegenote he?quote:Op zondag 8 januari 2012 11:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar ik heb nog een langlopend kutproject, moet alles wat mijn projectgenoot stuurt voor 90% verbeteren en nu zegt zij dat we het snel moeten inleverenterwijl het goddomme 3 dagen duurt voordat ik antwoord terug krijg op wat dan ook. Ik ben het compleet zat.
Nee ik bespaar jullie dat. Het is al erg genoeg. Nadeel is dat we het samen moeten doen, helaas.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je gaat toch niet weer een hele klaagzang houden over je studiegenote he?![]()
Hebbie dat kind nou nog steeds niet geditched?![]()
Welnee man, Fristi is al dik onder de pannen, mooi huis, leuke vrouw, mooie steesjonwaggel, alleen de hond ontbreekt nog, maar die geven niet om haarlijnenquote:
De hond............ das lastig in een Spider maar als het een chihuahua is zou ik hem mee kunnen nemen in het dashboard kastjequote:Op zondag 8 januari 2012 12:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welnee man, Fristi is al dik onder de pannen, mooi huis, leuke vrouw, mooie steesjonwaggel, alleen de hond ontbreekt nog, maar die geven niet om haarlijnen
Een Chiwafwaf, past ook wel in de kofferbakquote:Op zondag 8 januari 2012 12:11 schreef Alfisti het volgende:
[..]
De hond............ das lastig in een Spider maar als het een chihuahua is zou ik hem mee kunnen nemen in het dashboard kastje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Mijn nieuwe Android spelletje die eind deze week toch echt in de market moet staanquote:
die moet je toch aan de antenne monteren?quote:Op zondag 8 januari 2012 12:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een Chiwafwaf, past ook wel in de kofferbak
nee op elke bumper stok 1 werkt beterquote:Op zondag 8 januari 2012 12:36 schreef lipje het volgende:
[..]
die moet je toch aan de antenne monteren?
Ahaquote:Op zondag 8 januari 2012 12:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mijn nieuwe Android spelletje die eind deze week toch echt in de market moet staan
Testen?quote:Op zondag 8 januari 2012 12:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mijn nieuwe Android spelletje die eind deze week toch echt in de market moet staan
Da's optie 2quote:Op zondag 8 januari 2012 12:36 schreef lipje het volgende:
[..]
die moet je toch aan de antenne monteren?
Java/Eclipse met ADT (wat jij dus ook gebruikt). Hoewel het allemaal nog in ontwikkeling is werkt het best plezierig. Er zijn ook genoeg voorbeelden online te vinden.quote:
Heb momenteel 3 testers aan het werk, spel is zo goed als af - moet alleen nog wat graphics verbeteren en de helpfile afmaken. Ik zit vrijwel heel Februari in China, dus wil het ruim voor die tijd afhebben.quote:
Projectgestuurd onderwijs is falend onderwijs.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nee ik bespaar jullie dat. Het is al erg genoeg. Nadeel is dat we het samen moeten doen, helaas.
Ach het idee is leuk, de uitwerking niet altijd.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Projectgestuurd onderwijs is falend onderwijs.
Er is altijd een minderheid binnen een projectteam die de teringzooi van de meerderheid moet oplossen.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ach het idee is leuk, de uitwerking niet altijd.
Alleen kun je er dan mooi voor zorgen dat diegene eruit wordt gekickt, tijdens een opleiding MOET je samenwerken.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er is altijd een minderheid binnen een projectteam die de teringzooi van de meerderheid moet oplossen.
Wat dat betreft wel als in het echte bedrijfsleven eigenlijk.
keep on dreamingquote:Op zondag 8 januari 2012 13:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Alleen kun je er dan mooi voor zorgen dat diegene eruit wordt gekickt, tijdens een opleiding MOET je samenwerken.
nog 4 posts te gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |