Moet hij dan ook je tarzan pijpen of doe jij dat ook niet bij hem?quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:53 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik heb een regel: Wat er bij mij in gaat, gaat er bij hem ook in.
Dus als hij hem er in wil stoppen, prima, maar dan gaat mijn tarzan er bij hem in
wat dacht je vanquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:55 schreef BGTes het volgende:
Ik wou helemaal geen lapo en ik wist niets voor de TT
quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:55 schreef BGTes het volgende:
Ik wou helemaal geen lapo en ik wist niets voor de TT
in den kont of tarzan pijpen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
goeden TT hoor!
En er zijn zat mannen die dat lekker vinden btw
Nah het geldt alleen voor mn kontquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Moet hij dan ook je tarzan pijpen of doe jij dat ook niet bij hem?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
in den kont of tarzan pijpen?
Kondt!quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
in den kont of tarzan pijpen?
Ervaring?quote:
Jah, het enige dat ik dan spontaan wil is in bed liggen, of even iets voor mezelf doenquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
@Trix: Op zich best goed dat jullie het idd zo doenKan me wel iets voorstellen dat de energie er niet meer is; als je telkens moet wachten tot le kid op bed ligt en dan nog 'spontaan' iets wil doen
En ja ik weet dat er pis uit een piemel komt, maar dat is andersquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ervaring?
![]()
Man mag het lekker vinden, ik wil niks met den kont te maken hebben, daar komt poep uit jonge!
Zou jij een kerel pijpen die jou niet likt?quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:58 schreef BGTes het volgende:
ook zoiets: Kerels die alleen likken als je ze pijpt![]()
rot toch op!
Ja maar er zijn genoeg stellen die er de moeite niet meer voor nemen. Daarom vind ik het tof dat jullie echt de tijd voor elkaar nemen en nog in love zijnquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:57 schreef Incantrix het volgende:
UFT, moeten we soms wel een beetje moeite voor doen hoor, er zijn periodes dat we eigenlijk allebei te moe zijn.. Maar ik vind het echt enorm belangrijk de basis van ons gezin van onderhoud te voorzien, en die basis is toch echt ónze relatieand it works, ook als kindlief bij de oppas is of op bed ligt hebben we elkaar nog heel veel te melden enzo
Nee, meelezen in SEXquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ervaring?
![]()
Man mag het lekker vinden, ik wil niks met den kont te maken hebben, daar komt poep uit jonge!
Het eerste TT-slachtofferquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:58 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Zou jij een kerel pijpen die jou niet likt?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En ja ik weet dat er pis uit een piemel komt, maar dat is anders
Dit!quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar er zijn genoeg stellen die er de moeite niet meer voor nemen. Daarom vind ik het tof dat jullie echt de tijd voor elkaar nemen en nog in love zijn
In een seksbeurt of in het algemeen? Het is geven en nemen hequote:Op woensdag 4 januari 2012 21:58 schreef BGTes het volgende:
ook zoiets: Kerels die alleen likken als je ze pijpt![]()
rot toch op!
Vriendlief en ik hebben ook periode gehad waar niks meer spontaan gebeurde... Ging onze relatie ook bijna aan ten onderquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, het enige dat ik dan spontaan wil is in bed liggen, of even iets voor mezelf doenen spontaan gebeurt er ook best nog wel eens wat hoor, maar dat vind ik te weinig om het daarop aan te laten komen
Zeker!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:00 schreef Mss het volgende:
Ah, ik zie dat ik op het goede moment kom binnenvallen!
Ik ben een gever... Ik vind het helemaal niet fijn gelikt te wordenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In een seksbeurt of in het algemeen? Het is geven en nemen he
Timingquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:00 schreef Mss het volgende:
Ah, ik zie dat ik op het goede moment kom binnenvallen!
Dan is het nooit goed gedaanquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben een gever... Ik vind het helemaal niet fijn gelikt te worden
In een seksbeurtquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In een seksbeurt of in het algemeen? Het is geven en nemen he
Same!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar er zijn genoeg stellen die er de moeite niet meer voor nemen. Daarom vind ik het tof dat jullie echt de tijd voor elkaar nemen en nog in love zijn
Die zijn er ook jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah, heb ik wel eens verteld over den klitbijter?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan is het nooit goed gedaan
Ik kan het écht niet hebben.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan is het nooit goed gedaan
Dat klinkt eng.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, heb ik wel eens verteld over den klitbijter?
Ja precies! Dit dusquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnxik heb echt haat aan van die uitgebluste stellen die dan de komst van hun kind de schuld geven. Het is je eigen fucking schuld dat je de moeite niet meer neemt
als je net een verse baby hebt ok, maar er komt toch een punt dat dat stadium voorbij is.
Gaat alleen op voor den kont, vrouw heeft nou eenmaal weinig om in man te stoppen en man heeft minder gatenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:02 schreef Mss het volgende:
Maar even voor de vrouwen die het motto 'wat er bij mij ingaat, gaat er bij jou ook in' hanteren. Waar stoppen jullie hem bij de man in als hij je alleen in je flamoesch neemt?
Doe es vertellen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of die zich soms ineens opdringt als je het het minst verwachtquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vriendlief en ik hebben ook periode gehad waar niks meer spontaan gebeurde... Ging onze relatie ook bijna aan ten onder![]()
Ik vind het echt 'slim' ook om dat te regelen. Maar met kind is sowieso 'anders' lijkt meJe hebt gewoon een factor in je leven waar je rekening mee moet houden
NOEEZZZquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vertelquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat.quote:
Veel vrees ik.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoeveel lurkers zouden we vanavond hebben?
Ik beken! Durf even niks te zeggenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoeveel lurkers zouden we vanavond hebben?
Datquote:
Jonguh! Hier zijn de gesprekken HOT!quote:
Hai!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik beken! Durf even niks te zeggen
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jonguh! Hier zijn de gesprekken HOT!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
En whoei, twee kilo lichter.
Schoenen uitgedaan.
het is eating pussy toch?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, nou, ik heb ooit kortstondig gedate met iemand, en die was dus bezig, en in ene bijt ie er dus in! Ik rechtop: AUW wtf, BEET je er nou in?? Hij echt zo kijken van, hoort dat niet danHeel chanant
Wat voor schoenen héb jij??quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
En whoei, twee kilo lichter.
Schoenen uitgedaan.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]nou
Van sommige mensen hoef ik dezen info niet te weten tbh
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, nou, ik heb ooit kortstondig gedate met iemand, en die was dus bezig, en in ene bijt ie er dus in! Ik rechtop: AUW wtf, BEET je er nou in?? Hij echt zo kijken van, hoort dat niet danHeel chanant
Ik had em geslaanquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
Qftquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:06 schreef Mss het volgende:
En buiten dat moet seks wel een beetje hard en ruw zijn. Hoewel clitbijten voor mij ook niet hoeft.
Waarom niet??quote:
Hoax skjoe is nu al 50quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
En hij was 32, geen onwetende puber ofzo
SAME! Doet soms zelfs een beetje pijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik had em geslaan![]()
En bij mij is het dus zoooo extreem freaking gevoelig (vandaar de niet-voorkeur voor beffen)
DaymTurnoff
Had ik ook altijd, tot ik zelf met de tarzan eens aan de gang ging en dan niet stopte als het me te gevoelig werd.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik had em geslaan![]()
En bij mij is het dus zoooo extreem freaking gevoelig (vandaar de niet-voorkeur voor beffen)
DaymTurnoff
New Rocks.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik noem geen namen, van jou wil ik alles weten unf
Dan moet jíj bovenop, kun je goed doserenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik had em geslaan![]()
DaymTurnoff
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Had ik ook altijd, tot ik zelf met de tarzan eens aan de gang ging en dan niet stopte als het me te gevoelig werd.
Er ging een wereld voor me open
Ik vind dat dus juist niet fijn omdat ik hem dan niet weg kan duwen of zelf snel weg kan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dan moet jíj bovenop, kun je goed doseren(wel even opletten dat hij nog ademt eens per minuut ofzo
)
Bwhehequote:Op woensdag 4 januari 2012 22:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hai!![]()
Maar jij ben geen eckten lurker
Ik ben 8,5 jaar samen met mijn vriend; het is niet dat ik me niet laat gaan dusquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Had ik ook altijd, tot ik zelf met de tarzan eens aan de gang ging en dan niet stopte als het me te gevoelig werd.
Ja zie je Skjoe, jij had gewoon zo'n opwindbaar kunstgebitje moeten halen om te oefenen!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Idd, gewoon eelt kweken op den clit! Mietjes!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja zie je Skjoe, jij had gewoon zo'n opwindbaar kunstgebitje moeten halen om te oefenen!
Mjah, again I say 'ik ben te hardhandig'quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind dat dus juist niet fijn omdat ik hem dan niet weg kan duwen of zelf snel weg kan.
Elke keer?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
BwheheIk was ook niet eckt aan het lurken maar aan het bijlezen
![]()
Mijnwil prima dingen in zn kondt hebben, alleen ik weiger dat te doen. Orale seks is inderdaad geven en nemen, ik zou niet iemand pijpen die niet wil likken
oh en plannen is er hier niet bij, geen kids en het is elke keer al feest, om daar nou nog bovenop te plannen moet maar niet
Nâh!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Idd, gewoon eelt kweken op den clit! Mietjes!
Ik heb echt precies hetzelfde als jijquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben 8,5 jaar samen met mijn vriend; het is niet dat ik me niet laat gaan dus
Heb het geprobeerd; maar als het eenmaal zo'n pijn gaat doen; dat je tranen moet tegen houden... Nahhh![]()
Maar serieus genoeg andere manieren to please me
Ohjaquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mjah, again I say 'ik ben te hardhandig'
Whaaahaha! Lollerde hardopquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wtf ik kreeg opeens een snotje in mijn mond en nee ik heb hem niet eerst uit mijn neus gehengelt en in mn mond gefrot![]()
.
Hardquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hou van hard beffen en hard pompen
Trouwen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
Laat ik het zo zeggen: Pas toen ik zelf door dat gevoel heen ging (dus alles op eigen tempo en goed zoeken wat het hem nou deed met een goeden trilstaaf), toen kwam toch het moment dat ik dacht "ow dát is klaarkomen!"quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben 8,5 jaar samen met mijn vriend; het is niet dat ik me niet laat gaan dus
Heb het geprobeerd; maar als het eenmaal zo'n pijn gaat doen; dat je tranen moet tegen houden... Nahhh![]()
Maar serieus genoeg andere manieren to please me
Ik zit vaak bovenop iddquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dan moet jíj bovenop, kun je goed doseren(wel even opletten dat hij nog ademt eens per minuut ofzo
)
Dat laatste ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
Een keer of 3 per weekquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Elke keer?Hoevaak zien jullie elkaar?
Ik dacht even dat je mijn nick ging zeggen, ik schrok alquote:
Aldus den topicpotquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:13 schreef Lindytje het volgende:
Heule softe seks is niet leuk nee
Hardere seks is beter
Die heb ik nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zit vaak bovenop idd![]()
Dan gaat het altijd goed
Kan ik zelf bepalen.. En het mag echt wel hard gaan; g-spot is daarentegen heerlijk gevoelig namelijk
Oh, ik dacht dat ze bedoelde bovenop met beffenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zit vaak bovenop idd![]()
Dan gaat het altijd goed
Kan ik zelf bepalen.. En het mag echt wel hard gaan; g-spot is daarentegen heerlijk gevoelig namelijk
Mijn clit hoeft niet gestimuleerd te worden om klaar te komenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Pas toen ik zelf door dat gevoel heen ging (dus alles op eigen tempo en goed zoeken wat het hem nou deed met een goeden trilstaaf), toen kwam toch het moment dat ik dacht "ow dát is klaarkomen!"
(dat was serieus daarvoor nog nooit gebeurd terwijl ik echt wel genoot van de seks)
Dat ook! Babe!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je mijn nick ging zeggen, ik schrok al
Dát!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Een keer of 3 per weekmaar dan heb ik het nog niet over hoe lang we elkaar dan zien
Jij hebt een bijtgrage clit omnomnomnomquote:
Ow bij mij wel. Volgens mij doet mijn gspot het nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn clit hoeft niet gestimuleerd te worden om klaar te komen
Kusjekroelquote:
ze bijt tegenwoordig terugquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij hebt een bijtgrage clit omnomnomnom
Difference... There isquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ow bij mij wel. Volgens mij doet mijn gspot het niet.
Dit dus.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lolquote:
En datquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is nog vers ja!quote:
Neukbeest!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Een keer of 3 per weekmaar dan heb ik het nog niet over hoe lang we elkaar dan zien
Dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze bedoelde bovenop met beffennvm.
Laten zoeken ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En dat
Ik heb hem wel eens laten zoeken, maar zonder succes
Bwhehehehquote:
omfffg!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik voeL dat plekje wel, maar het doet me niksquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En dat
Ik heb hem wel eens laten zoeken, maar zonder succes
ja jonge, ik was benieuwd!! Maar zonder succesquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Laten zoeken ook
*mental image van een man/vrouw in zo'n mijnbouwwerkerspak met een lampje op zijn hoofd*
Oh lolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Okquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mannelijke lurkers, durf eens een post te doen
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
Al eens zitten tellen hoevaak je klaar komt in 1 seks sessie? Of ben ik de enige die dat doet![]()
O ja wel! niet elke keer maar wel als het er meer dan 2 zijnquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
Al eens zitten tellen hoevaak je klaar komt in 1 seks sessie? Of ben ik de enige die dat doet![]()
"hey, doe jij eens mijn gspot zoeken..quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ja jonge, ik was benieuwd!! Maar zonder succes
Patserquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh lolEum nee. Ook al geprobeerd en geen succes. I don't like it en heb mij daar al lang bij neer gelegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3!
Ja, dat bedoel ik ook eigenlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik voeL dat plekje wel, maar het doet me niks
niet? als t niet lukt gewoon beetje meehelpen hoppaquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Patser
De meeste mensen maar 1 keer hoor? En soms helemaal niet
Ghehehquote:
Dat iddquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
O ja wel! niet elke keer maar wel als het er meer dan 2 zijn
O jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Patser
De meeste mensen maar 1 keer hoor? En soms helemaal niet
Nope, niet nodig. Na twee keer gaar het pijn doenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"hey, doe jij eens mijn gspot zoeken..
nee, dat is hem niet.
nee dat ook niet.
nee dat ook niet"
![]()
![]()
Ik slik bepaalde medicijnen waardoor het niet altijd lukt, da's een bekende bijwerkingquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet? als t niet lukt gewoon beetje meehelpen hoppa
Inderdaad.. niets zo onbevredigend als wel sex gehad hebben, gheyl zijn en niet komenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet? als t niet lukt gewoon beetje meehelpen hoppa
sorryquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik slik bepaalde medicijnen waardoor het niet altijd lukt, da's een bekende bijwerking
Wat is je record dan? als het te ver gaat hoef je niets te zeggen hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat iddRecords bij houden
I do it
[..]
O jaEuh.. Daar stond ik dus even niet bij stil
![]()
Lol.. nu moest ik ook lachenquote:
Ik durf bijna niet te zeggen met anderen...quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat is je record dan? als het te ver gaat hoef je niets te zeggen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
de watte!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
Met pocket rocket lukt het wel altijd
oeh, is dat officiele naam?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
Met pocket rocket lukt het wel altijd
Ben ik het niet mee eensquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Inderdaad.. niets zo onbevredigend als wel sex gehad hebben, gheyl zijn en niet komen
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet te zeggen met anderen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijnes 6quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat is je record dan? als het te ver gaat hoef je niets te zeggen hoor
Looolquote:
squirten?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
En na de eerste keer verlies ik bladder control
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet te zeggen met anderen...Well done!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Door het kleine formaat breng je deze Pocket Rocket White gemakkelijk overal mee naartoe. Even snel op je werk een korte pauze...? Geen probleem met deze Pocket Rocket!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:23 schreef bleiblei het volgende:
Echt, wat jullie wel niet hier neer pleuren en hoe hard jullie topics wel niet gaan met dit soort onderwerpen.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:23 schreef bleiblei het volgende:
Echt, wat jullie wel niet hier neer pleuren en hoe hard jullie topics wel niet gaan met dit soort onderwerpen.
Lol! Moet even denken aan een grapje op twitter gister. "Gister mijn Wifi netwerk een nieuwe naam gegeven: "Can't be hacked". Vandaag heeft ie een nieuwe naam: "Challenge accepted"quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Well done!!
Looool... En ik vermoed dat de mijne ook aan het meelezen isquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:23 schreef bleiblei het volgende:
Komt van 9gag.. Vorige week daaro al gelezen vlg mijquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
Lol! Moet even denken aan een grapje op twitter gister. "Gister mijn Wifi netwerk een nieuwe naam gegeven: "Can't be hacked". Vandaag heeft ie een nieuwe naam: "Challenge accepted"
No buy? Meh... Who are we kidding!
sowieso mensen die denken dat hun wifi niet gehacked kan wordenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
Lol! Moet even denken aan een grapje op twitter gister. "Gister mijn Wifi netwerk een nieuwe naam gegeven: "Can't be hacked". Vandaag heeft ie een nieuwe naam: "Challenge accepted"
Als een malle! Harder dan al het trilspul dat ik ooit had! Einz!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kost maar 10 euro EINZ!
Ik koop die dingen dus liever in de winkel. Kan wel netjes geleverd worden, maar zal pakketje toch bij de buren moeten halen. En zij weten misschien niet wat er in zit, MAAR IK WEL!
Trilt dat een beetje hard SQ?
Ik heb zelf 1 die The Big One heet, gaan ook van die mega-batterijen in. Dat ding trilt als een malle
Is het je niet opgevallen dat het grootste deel van de posts hier van SQ komen? Dus als je haar nou naar bed sleurt en alle hoeken van de kamer laat zien, gaat dit topique een stuk minder schnell!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:23 schreef bleiblei het volgende:
Roflquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Is het je niet opgevallen dat het grootste deel van de posts hier van SQ komen? Dus als je haar nou naar bed sleurt en alle hoeken van de kamer laat zien, gaat dit topique een stuk minder schnell!!
Alles waar geen bedrijfsnaam op de doos staat zijn razelaars en aanverwantenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kost maar 10 euro EINZ!
Ik koop die dingen dus liever in de winkel. Kan wel netjes geleverd worden, maar zal pakketje toch bij de buren moeten halen. En zij weten misschien niet wat er in zit, MAAR IK WEL!
Trilt dat een beetje hard SQ?
Ik heb zelf 1 die The Big One heet, gaan ook van die mega-batterijen in. Dat ding trilt als een malle
Zouden ze dat ook bij de christine hebben?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als een malle! Harder dan al het trilspul dat ik ooit had! Einz!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Is het je niet opgevallen dat het grootste deel van de posts hier van SQ komen? Dus als je haar nou naar bed sleurt en alle hoeken van de kamer laat zien, gaat dit topique een stuk minder schnell!!
Ah ja ik kijk daar nooit want de echt leuke garpen komen hier toch wel te staanquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
[..]
Looool... En ik vermoed dat de mijne ook aan het meelezen is
[..]
Komt van 9gag.. Vorige week daaro al gelezen vlg mij
Jep!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zouden ze dat ook bij de christine hebben?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Alles waar geen bedrijfsnaam op de doos staat zijn razelaars en aanverwanten. Discreet verpakken ftw
Hahahahaha!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ouwe roeste auto die voor de deur stopte... Anoniem pakket in mijn handen duwt.
Pabo bestelling werd afgeleverd
Vrijdag even langsquote:
Daarom lees ik mee. Om in te grijpen als het te gortig wordtquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Koop er meteen 1 voor je boot of caravan!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh daar loop ik vrijdag wel langs
Lekker!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ouwe roeste auto die voor de deur stopte... Anoniem pakket in mijn handen duwt.
Soberzo wel raadzaam bij iets wat je in je doos steektquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lekker!!
Dan wil je hem eerst chemisch 3x ontsmetten volgens mij
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Koop er meteen 1 voor je boot of caravan!
JOOOAAAHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:27 schreef Mss het volgende:
OOH WE GAAN EEN SHJN DILDOAVOND HOUDEN!!!!1111111
True storyquote:
Mijn ex tijdens samenwonen: je Pabo pakje is ook geleverd! Stomme verpakking zonder enige opdrukquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:27 schreef PriemGirl het volgende:
Doen ze dus ook als ze pabo tijdschrift in de bus duwen.... Niet via post; maar via anonieme auto... En meestal nog oud wijf ook.. Die chaggo kijkt...quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lekker!!
Dan wil je hem eerst chemisch 3x ontsmetten volgens mij
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
Volgens dit hebben we 40 lurkers (met het topic in de myat) http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Jonge, je weet toch dat ik suicidaal benquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Soberzo wel raadzaam bij iets wat je in je doos steekt
True !quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Soberzo wel raadzaam bij iets wat je in je doos steekt
Echt??quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Doen ze dus ook als ze pabo tijdschrift in de bus duwen.... Niet via post; maar via anonieme auto... En meestal nog oud wijf ook.. Die chaggo kijkt...
Goeden manier om te gaanquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jonge, je weet toch dat ik suicidaal ben
Geef ze es wat tips en links, bbquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:30 schreef bleiblei het volgende:
Overigens zijn de pakketjes altijd giga herkenbaar voor postbodes, maar die bezorgen er zoveel dat het hun echt geen hol meer uitmaakt. Al kan je kiezen voor een wat obscuurdere minder bekende postorder shops, die afzender kennen ze dan weer niet
.
Ze komen toch allemaal uit hulst?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:30 schreef bleiblei het volgende:
Overigens zijn de pakketjes altijd giga herkenbaar voor postbodes, maar die bezorgen er zoveel dat het hun echt geen hol meer uitmaakt. Al kan je kiezen voor een wat obscuurdere minder bekende postorder shops, die postcode-afzender kennen ze dan weer niet
.
Ik kan het niet helpen om me bij elke maagd af te vraen hoe zij de term 'maagd' interpreterenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik let ook een half uurtje niet op hoor.
Lalala, maagd.
Ik neem mn stash wel meequote:Op woensdag 4 januari 2012 22:27 schreef Mss het volgende:
OOH WE GAAN EEN SHJN DILDOAVOND HOUDEN!!!!1111111
Die glimmers!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik neem mn stash wel mee
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik neem mn stash wel mee
[ afbeelding ]
Mijn postbode zette mijn pakketje snel beneden klaar en ging weer weg want hij 'had het nog zo druk'quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:30 schreef bleiblei het volgende:
Overigens zijn de pakketjes altijd giga herkenbaar voor postbodes, maar die bezorgen er zoveel dat het hun echt geen hol meer uitmaakt. Al kan je kiezen voor een wat obscuurdere minder bekende postorder shops, die postcode-afzender kennen ze dan weer niet
.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik neem mn stash wel mee
[ afbeelding ]
Dat was je vorige dildo- avond!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik neem mn stash wel mee
[ afbeelding ]
Ik DM je wel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen om me bij elke maagd af te vraen hoe zij de term 'maagd' interpreterenmaar daar hoef je niet op te antwoorden hoor
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben ook maagd en ik ben zwanger van God![]()
Maria was gewoon een slet ik zeg het je
Ik denk dat we een show hier je seksspeeltje ruiltopqiue moeten makenquote:
Bwhehequote:
Wut een kind zonder te neuken, flikker toch op manquote:
Pehehe, met mijn buttplug!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik denk dat we een show hier je seksspeeltje ruiltopqiue moeten maken
Ik heb er heul niet zo veelquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik denk dat we een show hier je seksspeeltje ruiltopqiue moeten maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Ja, hallo, en wij dan??quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik DM je wel.Aan jou durf ik het wel te vertellen ,maar met al die lurkers enzoooo...
Ik trek even aan den handrem space.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wut een kind zonder te neuken, flikker toch op man
Ik denk altijd bij het woord maagd aan maria, vandaar
Wut dat is toch raar, maybe zeg ik het lomp maar goedquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik trek even aan den handrem space.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Serieus, ik heb dus een dildo liggen die mij totaal niet bevalt.
Zat laatst te denken "wat zonde, hij is helemaal nieuw. Zou niemand hem kunnen gebruiken?"
En direct daarna dacht ik
"IIIEEEUUUWWWWWW"
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Serieus, ik heb dus een dildo liggen die mij totaal niet bevalt.
Zat laatst te denken "wat zonde, hij is helemaal nieuw. Zou niemand hem kunnen gebruiken?"
En direct daarna dacht ik
"IIIEEEUUUWWWWWW"
Laat ik de uitleg kort houden: wonder. Waarmee ik niet zeg dat ik geloof dat zoiets nu zou gebeuren, maar het idee van in een God geloven is wel dat hij dingen kan die verder niemand kan en ook dingen die niet uit te leggen zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Weet je meteen wat je met die ongewenste moetquote:
You remember everythingquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat was je vorige dildo- avond!
Nee maar voor tegen iemand die wel gelooft breng je het idd wat lomp.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wut dat is toch raar, maybe zeg ik het lomp maar goedik rot al op
quote:
Ik vind het niet interessant, ik vind het vreemdquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Laat ik de uitleg kort houden: wonder. Waarmee ik niet zeg dat ik geloof dat zoiets nu zou gebeuren, maar het idee van in een God geloven is wel dat hij dingen kan die verder niemand kan en ook dingen die niet uit te leggen zijn.
Wil het er best een keer uitgebreider met je over hebben, als je het echt interessant vindt, maar niet tussen al dit geklets door.
En dan aan het eind van de rit heb je een koffer vol mini-dildo's, sexdobbelstenen, dingen met batterijlekkage en sheer pinksquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Weet je meteen wat je met die ongewenste moet
Ik denk dat ze zelf wel snapt dat ik haar niet aanval, maar goed. Iedereen houdt hier soberso al zo vaak rekening met elkaarquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee maar voor tegen iemand die wel gelooft breng je het idd wat lomp.
Whoott!! Vette shizzle!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:35 schreef Mss het volgende:
Ik heb een duochrome dildo! Het ene moment is-ie zwart en het andere moment is-ie roze!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan aan het eind van de rit heb je een koffer vol mini-dildo's, sexdobbelstenen, dingen met batterijlekkage en sheer pinks
Lol.... Heerlijke geur zou die koffer hebbenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Dan kun je ze allemaal even proberen, en die je niet bevallen weer terug in den koffer stoppen. Topplan
Ongesteld?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelf wel snapt dat ik haar niet aanval, maar goed. Iedereen houdt hier soberso al zo vaak rekening met elkaar
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gets. Dan zijn die katters er al helemaal niet meer uit te slaan
AH BAH!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol.... Heerlijke geur zou die koffer hebben![]()
Gatverquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gets. Dan zijn die katters er al helemaal niet meer uit te slaan
Als je nog nooit door een piemel gepenetreerd bentquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ja nou poeh, wat vinden jullie maagd dan? En serieus, ik weet niet hoe makkelijk dit terug te vinden is voor familieleden enzo, als ze dat willen. En dit hoeven ze echt niet allemaal te weten!
Ik werd een beetje misselijkquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oooh, nou dan sowieso! Ik heb die dingen nog nauwelijks gezien joh.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:38 schreef BGTes het volgende:
[..]
Als je nog nooit door een piemel gepenetreerd bent
Dit. Zowel vaginaal als rectaal trouwensquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:38 schreef BGTes het volgende:
[..]
Als je nog nooit door een piemel gepenetreerd bent
Daar mis je niks aanquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oooh, nou dan sowieso! Ik heb die dingen nog nauwelijks gezien joh.
Arrggggggghhhhhhhhhhhhhhhhh, gatverdammequote:Op woensdag 4 januari 2012 22:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken Bambi, Spees is toch kutpuber? Die willen ergens tegenaan schoppen en onze sekspraat kon ze niet afremmenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ja nou poeh, wat vinden jullie maagd dan? En serieus, ik weet niet hoe makkelijk dit terug te vinden is voor familieleden enzo, als ze dat willen. En dit hoeven ze echt niet allemaal te weten!
Zo mooi zijn ze ook nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Esthetisch mis je er weinig aanquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dus je bent maagd tot je rectaal genomen bent?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit. Zowel vaginaal als rectaal trouwens
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken Bambi, Spees is toch kutpuber? Die willen ergens tegenaan schoppen en onze sekspraat kon ze niet afremmen
Misschien word je dan net aangetrokken tot een bepaalde dildo; door de geur... Think about itquote:
Nee, je bent ook ontmaagd als je alleen anaal gepwnd bent!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus je bent maagd tot je rectaal genomen bent?
Ow ik was al confused!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, je bent ook ontmaagd als je alleen anaal gepwnd bent!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Misschien word je dan net aangetrokken tot een bepaalde dildo; door de geur... Think about it
Dan ben je een aarsmaagd!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus je bent maagd tot je rectaal genomen bent?
Met foto'squote:Op woensdag 4 januari 2012 22:39 schreef Sharana_LV het volgende:
mote in die swapkoffer wel een schriftje komen met handleiding hoe je em gebruikt hebt enzo he!
Duw een vinger met sperma naar binnen en wie weet!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat sowieso! Gekke mensen die zeggen dat rectaal wel mag want dan ben je nog maagd.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit. Zowel vaginaal als rectaal trouwens
quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Esthetisch mis je er weinig aan
Daarom juist.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat, ze winnen de schoonheidsverkiezingen toch niet
Jaaa en how to !!quote:
Zeg ik dat ze niet mag geloven dan? Dan mag ik mijn eigen overtuigingen toch ook uiten?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Duw een vinger met sperma naar binnen en wie weet!
Serieus, ieder zijn geloof/overtuiging, alles met respect.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaa en how to !!
Piemels zijn leuk om dinosaurus mee te doen(Debsterr heeft me het licht laten zien
![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |